Eeterij & Feesterij 't Hôfke

Onze Lieve Vrouwestraat 33 5423 SH Handel Nederland Kaart

Over het restaurant Eeterij & Feesterij 't Hôfke

Bij Eeterij & Feesterij 't Hofke in Handel, gelegen tussen Boekel en Gemert Bakel, is het genieten van gastvrije gastronomie! Naast
de lunchkaart kun je kiezen voor onbeperkt tapas á € 27,50 (tussen 17:30 - 22:00). Op de tapaskaart staan maar liefst 40 gerechtjes!

Ook is het mogelijk om samen te delen met Shared Dining. Dit bestaat uit een uitgebreide seizoensvariatie van kleine gerechtjes. Kies wat je lekker vindt of juist wat je nog nooit gegeten hebt, verrassend en lekker!

Liever lekker á la carte eten? Kies uit een vlees-, vis- of vega gerecht van de regelmatig wisselende á-la-carte-menukaart, waarbij zoveel mogelijk gebruik gemaakt wordt van biologische ingrediënten.

Voor groepen, al dan niet besloten in de private-dining, kan in overleg een (keuze)menu worden samengesteld. Of kies voor het bordjesfeest of een lekker royaal, bourgondisch buffet. Aan jou de keuze, aan 't Hofke de eer!

Halve fles mineraalwater

9,1

Jouw recensie over het restaurant Eeterij & Feesterij 't Hôfke

Jolanda C.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2018
Samen met ons gezin hebben we heerlijke tapas gegeten. Ruime keus uit gerechtjes. Vriendelijke bediening. Over het geheel genomen en gezellige en smaakvolle avond! Complimenten!
Henri B.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2018
We moesten 40 minuten wachten op ons voorgerecht. Te lang. Het voorgerecht, we hadden de plankenparade, was goed maar simpeltjes. Het hoofdgerecht was slecht. De biefstuk te dik, dus te lang gebakken terwijl het bloed er nog uit liep en de vis, overgaar, lag te lang in het vocht van de overgare groente. Echt een misser. Het nagerecht was top en de bediening was echt vriendelijk. Het terras is klein en licht aan de doorgaande weg en vol in de zon.
Erik H.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2018
Kwaliteit eten goed, bediening goed en zeer vriendelijk. Veel te lange wachttijd tussen de gerechten. 2 andere groepen van ±10 personen was wachttijd vele malen korter. 3de ronde werd geserveerd, 2,5uur verstreken!! Ervaring van de andere keren was de wachttijd tussen gerechten ± 15min. Bedienend personeel hierop aangesproken. Gekeken naar mijn familieleden, eerste ervaring met Tapas eten, liet deze avond absoluut te wensen over.
Linda D.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2018
Super bediening!!!! Voldoende keuze. Genoten!!!!!
Ilse .
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2018
Heerlijk van de a la carte gegeten.Mijn vrouw zit in in rolstoel en daar was keurig rekening mee gehouden.
De gerechten waren top en goed van smaak. Wij komen hier vaker en komen zeker weer terug.
Ellen D.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2018
We waren met 22 personen op een onverwacht warme dag, voor een leuk uitje. Dat was erg geslaagd! Goed en genoeg eten, meer dan voldoende drinken door een goede service. Met als extraatje nog een ijs. Dat alles op een leuke locatie!
Baer V.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Superlekker gegeten met een keurige bediening van Jitte en Ilona

Bedankt en tot volgend jaar als we weer een jaartje langer getrouwd zijn
Petra R.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Ter gelegenheid van onze 25- jarige trouwdag, hier een koffie, thee, vlaai- en gebaksbuffet laten organiseren.
Het was allemaal uitstekend verzorgd en de service was op en top!!!
Eeterij & Feesterij 't Hôfke, echt súper bedankt dat jullie dit zo voor ons mogelijk hebben gemaakt. Als we nog eens wat te vieren hebben, komen we heel graag weer bij jullie terug!!!
Tiny V.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
Lieve en vlotte bediening.
Cas V.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2018
(H) eerlijk gegeten, gezellig restaurant met vriendelijke bediening.
Wilma V.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2018
heerlijk gegeten en super vriendelijke bediening.....we gaan zeker nog eens terug
Berdie V.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Kom hier graag terug! Is ook ideaal voor minder validen en mensen die n maagoperatie gehad hebben! Top!!
Mirjan C.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Ik vond de bediening slecht er stonden meerdere mensen met langdere tijd met lege glazen er is aan de tafel waar ik zat niet gevraagd wat voor soort brood we wilden de bediening 1 daarvan was een staigere haar dienblad bibberde nogal er ging een kop hete thee om en viel op de arm en been van mijn gasten de mensen die drinken hadden besteld pakten zelf het drinken omdat ze bang waren dat het hun zou overkomen het eten was lekker de lunch maar aaanagezien het Veel geld kost moet je er ook tevreden over zijn
Henk V.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2018
Plezierig binnenkomen en opgewekt , na een gezellige avond, weer naar huis.....tot zeker een volgende keer.
Marieke G.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2018
Prima plek om lekker te gezellig te eten in het mooie dorp Handel. Zowel op het terras als in het restaurant word je snel en vriendelijk geholpen en het eten is erg lekker.
Yvonne H.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Jammer, dat we alleen in het restaurant waren voor de lunch?
We aten höfkes broodjes. ( 12,50 p.p.)
De kleine broodjes waren droog en minimaal belegd. Het eigeel in deeg was heel droog en de wrap was ook heel droog.
In een zaal waren veel mensen aanwezig, misschien dat wij net teveel waren, ook al hadden we gereserveerd.
Heel jammer.
Lianne S.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Het eten was, net zoals de vorige keer weer heerlijk. Maar... we kwamen (of in ieder geval ik) speciaal voor de red velvet cakejes weer terug, en juist die vielen deze keer erg tegen. Ze horen namelijk rood te zijn en er hoort nog iets bovenop, maar dat was ver te zoeken. Ook de saté was te lang gebakken. Al met al was de rest wel weer helemaal goed.
Brigitte B.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2018
Alles naar wens.
Lydia .
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Wij komen hier regelmatig terug
Ik denk dat het genoeg zegt toch?
Alles klopt gewoon eten super evenals de bediening
Het was weer top ik zeg: tot de volgende keer
Hans D.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2018
Na een forse wandeling zijn we bij 't Hofke gaan eten. Op de kaart stond kleine hapjes, maar ze zijn toch behoorlijk groot. De gerechten zijn prima. Het is wel geen culinaire top, maar een goede kwaliteit zeker na zo'n wandeling.
We begonnen met resp. carpaccio en een kippenragoutbakje. Beide waren goed. de kippenragout relatief groot en misschien een beetje te zout.
Vervolgens een lekker stoofpotje met frites en een aardappelgratin. Ook dit was best groot, maar het stoofpotje was niet verfijnd, maar gewoon lekker.
Het dessert voor beiden was prima. De sabayon was weliswaar niet echt sabayon, maar werd een heerlijke kaneelsaus.
De bediening was vriendelijk en goed. De huiswijn was prima.
Kortom: een prima restaurant zeker voor de prijs.