Eeterij & Feesterij 't Hôfke

Onze Lieve Vrouwestraat 33 5423 SH Handel Nederland Kaart

Over het restaurant Eeterij & Feesterij 't Hôfke

Bij Eeterij & Feesterij 't Hofke in Handel, gelegen tussen Boekel en Gemert Bakel, is het genieten van gastvrije gastronomie! Naast de lunchkaart kun je kiezen voor onbeperkt tapas á € 26,95 (tussen 17:30 - 22:00). Op de tapaskaart staan maar liefst 40 gerechtjes!

Ook is het mogelijk om samen te delen met Shared Dining. Dit bestaat uit een uitgebreide seizoensvariatie van kleine gerechtjes. Kies wat je lekker vindt of juist wat je nog nooit gegeten hebt, verrassend en lekker!

Liever lekker á la carte eten? Kies uit een vlees-, vis- of vega gerecht van de regelmatig wisselende á-la-carte-menukaart, waarbij zoveel mogelijk gebruik gemaakt wordt van biologische ingrediënten.

Voor groepen, al dan niet besloten in de private-dining, kan in overleg een (keuze)menu worden samengesteld. Of kies voor het bordjesfeest of een lekker royaal, bourgondisch buffet. Aan jou de keuze, aan 't Hofke de eer!

Halve fles mineraalwater

• Datum van je bezoek: 12 feb. 2018
Alles naar wens.
Lydia .
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Wij komen hier regelmatig terug
Ik denk dat het genoeg zegt toch?
Alles klopt gewoon eten super evenals de bediening
Het was weer top ik zeg: tot de volgende keer
Hans D.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2018
Na een forse wandeling zijn we bij 't Hofke gaan eten. Op de kaart stond kleine hapjes, maar ze zijn toch behoorlijk groot. De gerechten zijn prima. Het is wel geen culinaire top, maar een goede kwaliteit zeker na zo'n wandeling.
We begonnen met resp. carpaccio en een kippenragoutbakje. Beide waren goed. de kippenragout relatief groot en misschien een beetje te zout.
Vervolgens een lekker stoofpotje met frites en een aardappelgratin. Ook dit was best groot, maar het stoofpotje was niet verfijnd, maar gewoon lekker.
Het dessert voor beiden was prima. De sabayon was weliswaar niet echt sabayon, maar werd een heerlijke kaneelsaus.
De bediening was vriendelijk en goed. De huiswijn was prima.
Kortom: een prima restaurant zeker voor de prijs.
Ilse .
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2018
Met de hele familie tapas gegeten ter ere van de 65ste verjaardag van ons pap.Heerlijk gegeten, super aardig personeel.Super vriendelijk en behulpzaam voor ons mam die in een rolstoel zit en tot slot ook nog een mooi opgemaakt bord voor de jarige, kortom een hele fijne verjaardag gehad!!
Sabrina D.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Voor en hoofdgerechten waren heerlijk! Mooi sfeervol estaurant! Nagerechten valt nog veel te halen kwa kwaliteit en aparts.
Sanne D.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Goed en lekker gegeten en ondanks een ongeval in de keuken wat betreft een allergie kwamen ze dit netjes melden aan ons!
Super opgelost!!
Dave S.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2018
Was zeer goed. Jammer Dat er een personeels feest was. Vond het net iets te rumoerig.
Deze Avond. Verder heb ik heerlijk gegeten.
Floris W.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
We hebben echt genoten van het onbeperkt tapas eten bij 't Hôfke. Het waren allemaal verrassende gerechtjes met mooie combinaties van smaken. De wachttijd was prima zo, want zo heb je een ontspannen avond waarbij je de tijd hebt om heerlijk te eten en gezellig bij te kletsen.

Eerder had ik al voor 6 personen eten thuis laten bezorgen door 't Hôfke. Een mooie rundvleessalade met vlees en vis en allerlei tapasgerechtjes en saté. Ondanks dat het pas kort van tevoren door mij werd besteld, was het perfect verzorgd! Aanrader voor wie, net als ik, makkelijk de feestdagen door wil. Mijn bezoek was er ook blij mee! Iedereen vond het verrukkelijk en vooral de malse saté.
rs.van.lieshout .
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Ondanks de drukte was het prima georganiseerd en super lekker. Zeker voor herhaling vatbaar . Prijs kwaliteit is uitstekend
Yvonne G.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Weer prima gegeten. De menukaart van de tapas was vernieuwd .De bediening was goed . Erg vriendelijk personeel. Komen graag bij juliie terug.
schoolmartens .
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2017
Zoals gewoonlijk weer prima gegeten in een gezellig restaurant met zeer vriendelijke bediening.
Absoluut een aanrader!!!
ans H.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
zeer goed gegeten wachttijd prima zeer rustig in het restaurant kwaliteit goed zeer goede stoelen heel belangrijk voor senioren zeker voor herhaling vatbaar
Vincent D.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Net als altijd weer goed verzorgd en vriendelijk personeel. Zelfs voor een jarige een leuke verassing bij het desert. We hebben genoten
Veronique V.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2017
Een lekkere en verrassende lunch na een vergadering. Op een stoere plank lagen heel feestelijk allerlei kleine broodjes en andere lekkere kleine warme en koude lunchhapjes. Lekker klein soepje erbij, kortom, een aanrader.
Rowena S.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Gisteren genoten van de wildtapas. Het was heerlijk! De wijntjes die erbij geserveerd werden sloten perfect aan bij de gerechten. Mooie toevoeging is de sommelier die over elk wijntje wat vertelde. Kortom: top avond!
Willeke V.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Heerlijk genoten met vrienden van lekkere wijntjes en heerlijke wildgerechtjes! Nu voor het 4e jaar geweest en we zijn er volgend jaar zeker weer!
Ingrid D.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Kwaliteit wordt ieder jaar beter. Lekker eten voor gunstige prijs. Verassende wijnen.
wachttijd was goed. opmerking website. Snel is niet altijd wenselijk.
Hja E.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Erg jammer dat er alles kant en klaar wordt geserveerd geen lekkere tapas echt een teleurstelling waren de boerenkool bitterballen en spruiten op spies en het ijs en nagerechten
Ik raad niemand aan om hier te gaan eten
Hebe V.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2017
We hebben gepeuzeld (bonnetjes waarvoor je een gerechtje krijgt) en het was lekker. In dit geval weten we dus niets van prijs/kwaliteit. Maar een zo mooi lekker peuzeltje verdient een compliment! Zo ook de service en het enthousiasme van de medewerkster.
Het is herfst en terras erg gezellig aangekleed. Omdat we buiten zaten, was het levendig door verkeer ed. Maar daarvoor hebben we gekozen. Het is er gezellig zitten.
Wilma V.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
We werden hartelijk ontvangen en de bediening was fantastisch! Heerlijk gegeten in een prachtige omgeving. Zeker een aanrader.