Eeterij & Feesterij 't Hôfke

Van 1 november tot en met 30 april:
Bezorgservice dagelijks van 12:00 - 14:00 en van 17:00-19:00
Lunch: vrijdag, zaterdag en zondag vanaf 12:00 uur
DIner: woensdag tm zondag vanaf 17:00 uur
High tea: vrijdag, zaterdag of zondag

Op feestdagen, voor

• Af te huren , Catering , Huisdieren welkom , Nederlands Gesproken , Open op zondag , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Lotte D.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2016
Heerlijk gegeten ! We mochten genieten van de nieuwe tapas kaart. Wij wisten dit via facebook. Ook met binnen komst werden wij hartelijk ontvangen en naar onze tafel gewezen. De bediening vertelde ons hoe het werkte en er werd bij gezegd dat het een nieuwe tapaskaart was en dat er als er op of aanmerkingen waren dat zij dat erg waarderen. De avond was erg gezellig en we zaten aan een leuke tafel die netjes was opgedekt. Top avond & heerlijke gegeten !!!
Karlijn D.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2015
We werden hartelijk ontvangen, kregen een gezellige tafel. maar na excuses werden we vriendelijk verzocht ergens anders plaats te nemen. dit tafeltje was bij de deur waardoor we steeds in de tocht zaten helaas. De sfeer in het restaurant is echt top, het ziet er gezellig uit. Het eten viel helaas tegen, we hadden gekozen om de tapas te gaan eten. De tomaten soep was waterig, de briequiche met appel en walnoten zat vooral vol met selderij maar de brie was niet terug te vinden. De gamba's worden gekookt ipv gebakken waardoor er geen smaak aan zit. na dit aangegeven te hebben werd er gereageerd met "ach smaken verschillen". we hadden juist gekozen voor de tapas omdat de kaart er goed uitzag maar helaas is dit echter niet gebleken. het is duidelijk dat in deze keuken niet gewerkt word met verse producten net zoals de desserts die worden bereid met van die lang houdbare cake ( als ik die graag wil haal ik die wel bij de Aldi ). Het was gewoon allemaal erg jammer, terwijl de tent er echt heel erg leuk uitziet! Bij het betalen nogmaals aangegeven dat het allemaal niet was zoals gehoopt maar daar werd niet op gereageerd. ook werd er maar gewoon vanuit gegaan dat het wisselgeld dat ik terug had moeten krijgen fooi zou zijn, want ik heb het nooit terug gekregen.. Ik heb dus spijt van mijn keuze en zal hier niet terug komen ook al krijg ik er geld bij!
Moekie .
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2015
Als je met een groep bent is dit een prima plek om Hollandse tapas te eten. Ieder kan bestellen wat hij/zij wil. De bediening is vlot en attent. Het eten was redelijk, niet echt bijzonder. Sate was niet goed gegaard, teriyaki saus bij tonijn niet lekker en patat een echt vette hap. Suggestie om menu aan te vullen met gerechtjes als een bakje rijst, of een bakje gebakken aardappeltjes, en meer groenten.
Jos1963 .
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2015
Zaterdag 14 maart hier gaan eten voor mijn verjaardag met een groep van 8 personen waaronder een professionele kok. Het restaurant is sfeervol, de ontvangst prima en de voor ons klaarstaande tafel (2-2-2-2 ipv 4-4 of 1-3-1-3) maakte dat we echt gezamenlijk aan tafel zaten wat veel gezelliger is dan een andere indeling. De tafels staan ook onderling ver genoeg van elkaar zodat je er echt fijn zit. Het was helaas te koud in de zaak (achterste gedeelte) maar na hierover wat gezegd te hebben werd meteen de verwarming aangezet en fleecedekens gebracht voor degene die dit fijn vonden. Na enige tijd werd gevraagd of het nu wel behagelijk was. Lof ook gedurende de avond voor de service. De serveersters zijn enthousiast, attent en werken echt hard zodat iedereen zo snel en goed mogelijk krijgt wat hij besteld.
We kwamen voor de tapas (onbeperkt, ook desserts voor 26,25 p.p.) de gerechten komen snel zelfs toen de zaak vol zat maar zijn echt erg klein. Voordeel dat je heel veel verschillende dingen kunt proeven maar wat grotere porties zou fijner zijn. De meeste gerechten missen details en kruiden. Verfijnd is het zeker niet, en goed op temperatuur was het ook niet altijd. De pittige gambasoep was bijvoorbeeld echt niet pittig, de empanada zo vlak van smaak dat de kok in ons gezelschap het gerecht niet eens op at. Bijna alles wordt in kleine bruine aardewerk bakjes geserveerd waarbij geen plaats is om het gerecht op te maken wat dus ook niet gebeurd. Echte tapas zoals in een spaans-georiënteerd restaurant staan ook maar zeer beperkt op de kaart. Er staan nogal wat europese gerechtjes op in kleine hoeveelheden en kleine gerechten kaart is meer toepasselijk dan tapas wat aangeeft dat je een mediterraanse/spaanse smaak mag verwachten. Gelet op het gemiddelde cijfer voor het eten en ook op andere sites (tot 8,7 toe) lag de verwachting hoog en dat maakte dat we best wel teleurgesteld waren terwijl we gemiddeld genomen ondanks de geplaatste opmerkingen redelijk gegeten hebben maar een 5,5 tot 6 voor de gerechten is een reëel cijfer kijkend naar opmaak, details, kruiden en smaak en als je gaat vergelijken met echte tapas restaurants heeft het te weinig van tapas weg om de aangeboden gerechten een voldoende te geven. De sfeer en de service maakte wat goed, die was prima maar als ik iemand's recensie lees en die zegt dat de tapas hier veel beter zijn dan elders dan lijkt dat een op z'n minst gekleurde opmerking want als echte tapas liefhebber is wat tapas betreft dit voor mij echt het minste wat ik tot zover ben tegengekomen en het hoge cijfer voor het eten onbegrijpelijk. Mogelijk dat het eten van de niet-tapaskaart veel beter is. Ik had in ieder geval spijt dat ik met deze groep niet naar het restaurant ben gegaan waar ik gisteren was. Daar laten ze zien dat je voor hetzelfde bedrag echt VEEL lekkerder kleine gerechten (niet onder de noemer tapas) kunt eten waarvan alles wèl klopt; details, kruiden, presentatie en hoeveelheid met een enorm verschil in kwaliteit !
Trieske .
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2015
Vanmiddag heerlijk met 2 vriendinnen gaan wandelen....totdat er dikke regendruppels uit de lucht vielen.
Na een paar natte passen even gaan schuilen bij T Hofke, na wat gedronken te hebben, kwam ook de honger om de hoek kijken......dus ook maar meteen een lunch genuttigd.....nu hebben we al een paar keer Tappas bij jullie gegeten ( die al heeeeerlijk , en bijna niet te overtreffen is) maar de gerechten en mogelijkheden voor de Lunch zijn er zeker niet minder om....het was HEEEEERLIJK, graag weer tot een volgende keer....( dan 't liefst met droog weer haha)
Emma M.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2014
Het restaurant ziet er leuk uit. Jammer van de snackbar die in hetzelfde pand zit en onder dezelfde naam opereert. Het eten was ok, niks speciaals. We hebben smoothies besteld; dit was gewoon ranja. Wanneer ons werd gevraagd hoe het gesmaakt had en we dit opmerkten, is ons verteld dat ze hier niet meer aan konden doen omdat we er al van gedronken hadden. Overigens waren deze 'smoothies' ook nog eens behoorlijk prijzig. Wij komen hier absoluut nóóit meer terug.
Sjaak T.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2013
Wij waren op Tweede Kerstdag hier. We werden netjes ontvangen en naar een gezellige plek verwezen. We namen vol verwachting plaats aan tafel.
Wat ons opviel is dat het echt een lilliputterrestaurant was. Het bestek was veel te klein en het eten te beperkt. Geen wonder dat het onbeperkt was.
Maar wat ons het meeste tegenviel, was de servering. De eerste ronde werd snel geserveerd. Maar voordat de tweede ronde op tafel kwam, waren we al een uur verder. Het zorgde ervoor dat we ons gingen irriteren aan de grote tussenpauzes.
Kortom, de bediening kan wel sneller.
Monique S.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2012
Afgelopen zondag hier gegeten via de Groupon. We werden goed ontvangen en naar een prettige plek in het restaurant gewezen dat sfeervol en mooi ingericht is. De gerechten van de proeverij waren verrassend lekker en werden vlot geserveerd. Helaas wist de serveerster niet of er brood bij de soep geserveerd werd dus toen wij dit vroegen zou ze informeren en anders konden we brood met kruidenboter bestellen. Toen de soep kwam bleek er brood bij te zitten en kregen we dus ook nog eens een apart brood met kruidenboter. Maar goed, klein misverstandje dat de avond niet mocht bederven. Het dessert was absoluut heerlijk met het vanille-roze peper ijs en de gemarineerde ananas. Kortom, een zeer geslaagde avond (de bijbetaling was laag, zeer goede prijzen voor drank en brood!)
Manuel V.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2012
We werden zeer warm ontvangen. We hebben onbeperkt tapas gegeten voor 25 euro per persoon. Dit is inclusief voor-, hoofd- en nagerechten en kan dan tussen 17:30 - 21:30 uur. Je mag steeds per persoon 2 gerechtjes bestellen, alles door elkaar.Verrassende, leuke en lekkere gerechtjes. Werden ook snel geserveerd direct na de bestelling. De gastvrouw was heel enthousiast en attent. De prijs/kwaliteit is werkelijk uitstekend! Leuk terras en binnen ook heel sfeervol. We voelden ons erg op ons gemak. Dat in dit dorp een dergelijk restaurant zit heeft ons werkelijk verbaasd. Een echte aanrader, om ook even om te rijden!
Roanne .
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2012
Heerlijk gegeten..Smaakvolle presentatie van het eten. Wel vonden wij het aan de prijzige kant. Wat wij wel erg leuk vonden was dat wij van te voren verschillende wijntjes konden proeven zodat wij een betere keus konden maken welke fle wijn wij erbij namen.

Binnen vinden wij het iets leuker eten, omdat buiten het niet zo gezellig is en de tafeltjes erg op elkaar staan zodat iedereen mee kan luisteren...