Eeterij & Feesterij 't Hôfke

Onze Lieve Vrouwestraat 33 5423 SH Handel Nederland Kaart

Over het restaurant Eeterij & Feesterij 't Hôfke

Bij Eeterij & Feesterij 't Hofke in Handel, gelegen tussen Boekel en Gemert Bakel, is het genieten van gastvrije gastronomie! Naast
de lunchkaart kun je kiezen voor onbeperkt tapas á € 27,50 (tussen 17:30 - 22:00). Op de tapaskaart staan maar liefst 40 gerechtjes!

Ook is het mogelijk om samen te delen met Shared Dining. Dit bestaat uit een uitgebreide seizoensvariatie van kleine gerechtjes. Kies wat je lekker vindt of juist wat je nog nooit gegeten hebt, verrassend en lekker!

Liever lekker á la carte eten? Kies uit een vlees-, vis- of vega gerecht van de regelmatig wisselende á-la-carte-menukaart, waarbij zoveel mogelijk gebruik gemaakt wordt van biologische ingrediënten.

Voor groepen, al dan niet besloten in de private-dining, kan in overleg een (keuze)menu worden samengesteld. Of kies voor het bordjesfeest of een lekker royaal, bourgondisch buffet. Aan jou de keuze, aan 't Hofke de eer!

Halve fles mineraalwater

Eva P.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2018
Pascal V.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2018
Super lekker eten en een gezellige sfeer echte aanrader . Personeel vriendelijk en in voor een grapje. Dank je namens bestuur cv de Vliegenmeppers Boekel.
Hoebe B.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
Hallo
we hebben een Top avond gehad!!
de gerechten waren heerlijk...dus zeker voor herhaling vatbaar.

Groetjes mevr Berends
Toon B.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2018
Lekker gegeten. Vlotte bediening
Mark V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Wij hadden met de Tourclub onze jaarlijkse feestavond met als thema "ik hou van Brabant", bediening ( Rianne en Sjoerd) was top. Iedereen binnen de club, vondt deze avond bere gezellig en er zal nog veel over nagesproken worden..

Wij zijn erg tevreden en komen zeker terug, Toppie.
H.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
We hebben genoten van deze tapas avond. bediening was perfect. Kwaliteit van de gerechten was op een paar dingetjes na goed. Voor herhaling vatbaar.
Erik B.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
Wij hebben het shared dinning concept gedaan met 19 personen en ik kan niet anders zeggen dat het een succes was. Uitstekende service, mooie locatie en geweldig eten. 19 personen en iedereen tevreden. Ga zo door.
Harm E.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Iets minder vondt ik dat bij de toetjes 2 gerechten al op waren. Maar verder lekker gegeten in een mooie eetgelegenheid
Rianne .
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Helemaal Super waren De borrelplanken, netjes geleverd, en heel belangrijk, het smaakte niet alleen super, het zag er ook Super uit. Thanks Hôfke, ook voor een volgende catering op locatie weten we jullie te vinden :)
Wilma H.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2018
Werkelijk een heerlijke middag beleefd met de senioren van Vlokhoven, gezellig, gemoedelijk, we werden door het personeel in de watten gelegd. Zij waren uiterst vriendelijk en niets was teveel. We hebben genoten van het Brabantse eten ,en drinken was er in overvloed. Ik kom er zeker nog eens terug.
Ed F.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
Wat een gezellige gelegenheid om met grotere groepen te eten. Met z’n tweetjes zou ik het niet zo snel aanraden.
~ Smaak prima in orde.
~ Goede verscheidenheidheid in keuze.
~ Formaat per portie ook prima waardoor je veel verschillende hapjes kunt proeven.
Wendy D.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
Wij hebben hier een super leuke avond gehad, lekker gegeten en gedronken en ondertussen een leuk spel gedaan.
Het personeel was echt super leuk en enthousiast!! We hebben hier zeer genoten van onze vriendendag.
Ad V.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Prijs is in verhouding doch is een kan leidingwater voor 2,50 Euro enorm duur.
Bedankt voor uw reactie. Omdat we onze gasten niet alleen duurder mineraalwater willen aanbieden hebben we ervoor gekozen om een halve liter kraanwater, gezellig met munt, komkommer en citroen in een karafje met glazen een een vriendelijke medewerker te serveren a 2.50. Zodoende kunnen wij de glazen/karaffen die kapot gaan vervangen, onze medewerkers hun salaris betalen, de stoel waar onze gasten opzitten poetsen en op zijn tijd vervangen, de lampen laten branden etc.. En ja, de inkoop van het water is in verhouding goedkoop het zijn de andere zaken waarom wij gekozen hebben voor deze tussenweg. Bedankt dat wij dit even uit mogen leggen en hartelijk dank voor uw bezoek aan 't Hofke
Twan V.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2018
Lekker gegeten. Tapas (Kleine gerechtjes), meerdere rondjes.
Alle gerechten waren prima klaargemaakt.
Dankjewel voor je reactie, fijn om te horen.
Madelon V.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2018
Super lekker gegeten,ruime keuze op de tapaskaart en fijne service!
Esther V.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2018
Lekker tapas gegeten, genoeg keuze uit de.geechtjes en goede bediening. We hebben een hele gezellige avond gehad
Eric V.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2018
Tapas gehad, heel veel keuze. Was heerlijk voor redelijke prijs. Service was prima. Is zeker aan te bevelen. Wij gaan zeker nog een keer terug
Inge E.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
Heerlijk op het terras gezeten, vlotte en vriendelijke bediening. De tapas waren heerlijk. Sommige porties waren wel wat groot. Bedienend personeel was goed op de hoogte van de tapaskaart.
Jolanda C.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2018
Samen met ons gezin hebben we heerlijke tapas gegeten. Ruime keus uit gerechtjes. Vriendelijke bediening. Over het geheel genomen en gezellige en smaakvolle avond! Complimenten!
Henri B.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2018
We moesten 40 minuten wachten op ons voorgerecht. Te lang. Het voorgerecht, we hadden de plankenparade, was goed maar simpeltjes. Het hoofdgerecht was slecht. De biefstuk te dik, dus te lang gebakken terwijl het bloed er nog uit liep en de vis, overgaar, lag te lang in het vocht van de overgare groente. Echt een misser. Het nagerecht was top en de bediening was echt vriendelijk. Het terras is klein en licht aan de doorgaande weg en vol in de zon.