Eeterij & Feesterij 't Hôfke

Onze Lieve Vrouwestraat 33 5423 SH Handel Nederland Kaart

Over het restaurant Eeterij & Feesterij 't Hôfke

Bij Eeterij & Feesterij 't Hofke in Handel, gelegen tussen Boekel en Gemert Bakel, is het genieten van gastvrije gastronomie! Naast
de lunchkaart kun je kiezen voor onbeperkt tapas á € 27,50 (tussen 17:30 - 22:00). Op de tapaskaart staan maar liefst 40 gerechtjes!

Ook is het mogelijk om samen te delen met Shared Dining. Dit bestaat uit een uitgebreide seizoensvariatie van kleine gerechtjes. Kies wat je lekker vindt of juist wat je nog nooit gegeten hebt, verrassend en lekker!

Liever lekker á la carte eten? Kies uit een vlees-, vis- of vega gerecht van de regelmatig wisselende á-la-carte-menukaart, waarbij zoveel mogelijk gebruik gemaakt wordt van biologische ingrediënten.

Voor groepen, al dan niet besloten in de private-dining, kan in overleg een (keuze)menu worden samengesteld. Of kies voor het bordjesfeest of een lekker royaal, bourgondisch buffet. Aan jou de keuze, aan 't Hofke de eer!

Halve fles mineraalwater

9,2

Jouw recensie over het restaurant Eeterij & Feesterij 't Hôfke

Harm E.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Iets minder vondt ik dat bij de toetjes 2 gerechten al op waren. Maar verder lekker gegeten in een mooie eetgelegenheid
Rianne .
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Helemaal Super waren De borrelplanken, netjes geleverd, en heel belangrijk, het smaakte niet alleen super, het zag er ook Super uit. Thanks Hôfke, ook voor een volgende catering op locatie weten we jullie te vinden :)
Wilma H.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2018
Werkelijk een heerlijke middag beleefd met de senioren van Vlokhoven, gezellig, gemoedelijk, we werden door het personeel in de watten gelegd. Zij waren uiterst vriendelijk en niets was teveel. We hebben genoten van het Brabantse eten ,en drinken was er in overvloed. Ik kom er zeker nog eens terug.
Ed F.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
Wat een gezellige gelegenheid om met grotere groepen te eten. Met z’n tweetjes zou ik het niet zo snel aanraden.
~ Smaak prima in orde.
~ Goede verscheidenheidheid in keuze.
~ Formaat per portie ook prima waardoor je veel verschillende hapjes kunt proeven.
Wendy D.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
Wij hebben hier een super leuke avond gehad, lekker gegeten en gedronken en ondertussen een leuk spel gedaan.
Het personeel was echt super leuk en enthousiast!! We hebben hier zeer genoten van onze vriendendag.
Ad V.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Prijs is in verhouding doch is een kan leidingwater voor 2,50 Euro enorm duur.
Bedankt voor uw reactie. Omdat we onze gasten niet alleen duurder mineraalwater willen aanbieden hebben we ervoor gekozen om een halve liter kraanwater, gezellig met munt, komkommer en citroen in een karafje met glazen een een vriendelijke medewerker te serveren a 2.50. Zodoende kunnen wij de glazen/karaffen die kapot gaan vervangen, onze medewerkers hun salaris betalen, de stoel waar onze gasten opzitten poetsen en op zijn tijd vervangen, de lampen laten branden etc.. En ja, de inkoop van het water is in verhouding goedkoop het zijn de andere zaken waarom wij gekozen hebben voor deze tussenweg. Bedankt dat wij dit even uit mogen leggen en hartelijk dank voor uw bezoek aan 't Hofke
Twan V.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2018
Lekker gegeten. Tapas (Kleine gerechtjes), meerdere rondjes.
Alle gerechten waren prima klaargemaakt.
Dankjewel voor je reactie, fijn om te horen.
Madelon V.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2018
Super lekker gegeten,ruime keuze op de tapaskaart en fijne service!
Esther V.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2018
Lekker tapas gegeten, genoeg keuze uit de.geechtjes en goede bediening. We hebben een hele gezellige avond gehad
Eric V.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2018
Tapas gehad, heel veel keuze. Was heerlijk voor redelijke prijs. Service was prima. Is zeker aan te bevelen. Wij gaan zeker nog een keer terug
Inge E.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
Heerlijk op het terras gezeten, vlotte en vriendelijke bediening. De tapas waren heerlijk. Sommige porties waren wel wat groot. Bedienend personeel was goed op de hoogte van de tapaskaart.
Jolanda C.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2018
Samen met ons gezin hebben we heerlijke tapas gegeten. Ruime keus uit gerechtjes. Vriendelijke bediening. Over het geheel genomen en gezellige en smaakvolle avond! Complimenten!
Henri B.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2018
We moesten 40 minuten wachten op ons voorgerecht. Te lang. Het voorgerecht, we hadden de plankenparade, was goed maar simpeltjes. Het hoofdgerecht was slecht. De biefstuk te dik, dus te lang gebakken terwijl het bloed er nog uit liep en de vis, overgaar, lag te lang in het vocht van de overgare groente. Echt een misser. Het nagerecht was top en de bediening was echt vriendelijk. Het terras is klein en licht aan de doorgaande weg en vol in de zon.
Erik H.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2018
Kwaliteit eten goed, bediening goed en zeer vriendelijk. Veel te lange wachttijd tussen de gerechten. 2 andere groepen van ±10 personen was wachttijd vele malen korter. 3de ronde werd geserveerd, 2,5uur verstreken!! Ervaring van de andere keren was de wachttijd tussen gerechten ± 15min. Bedienend personeel hierop aangesproken. Gekeken naar mijn familieleden, eerste ervaring met Tapas eten, liet deze avond absoluut te wensen over.
Linda D.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2018
Super bediening!!!! Voldoende keuze. Genoten!!!!!
Ilse .
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2018
Heerlijk van de a la carte gegeten.Mijn vrouw zit in in rolstoel en daar was keurig rekening mee gehouden.
De gerechten waren top en goed van smaak. Wij komen hier vaker en komen zeker weer terug.
Ellen D.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2018
We waren met 22 personen op een onverwacht warme dag, voor een leuk uitje. Dat was erg geslaagd! Goed en genoeg eten, meer dan voldoende drinken door een goede service. Met als extraatje nog een ijs. Dat alles op een leuke locatie!
Baer V.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Superlekker gegeten met een keurige bediening van Jitte en Ilona

Bedankt en tot volgend jaar als we weer een jaartje langer getrouwd zijn
Petra R.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Ter gelegenheid van onze 25- jarige trouwdag, hier een koffie, thee, vlaai- en gebaksbuffet laten organiseren.
Het was allemaal uitstekend verzorgd en de service was op en top!!!
Eeterij & Feesterij 't Hôfke, echt súper bedankt dat jullie dit zo voor ons mogelijk hebben gemaakt. Als we nog eens wat te vieren hebben, komen we heel graag weer bij jullie terug!!!
Tiny V.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
Lieve en vlotte bediening.