Eeterij & Feesterij 't Hôfke

Onze Lieve Vrouwestraat 33 5423 SH Handel Nederland Kaart

Over het restaurant Eeterij & Feesterij 't Hôfke

Bij Eeterij & Feesterij 't Hofke in Handel, gelegen tussen Boekel en Gemert Bakel, is het genieten van gastvrije gastronomie! Naast
de lunchkaart kun je kiezen voor onbeperkt tapas á € 27,50 (tussen 17:30 - 22:00). Op de tapaskaart staan maar liefst 40 gerechtjes!

Ook is het mogelijk om samen te delen met Shared Dining. Dit bestaat uit een uitgebreide seizoensvariatie van kleine gerechtjes. Kies wat je lekker vindt of juist wat je nog nooit gegeten hebt, verrassend en lekker!

Liever lekker á la carte eten? Kies uit een vlees-, vis- of vega gerecht van de regelmatig wisselende á-la-carte-menukaart, waarbij zoveel mogelijk gebruik gemaakt wordt van biologische ingrediënten.

Voor groepen, al dan niet besloten in de private-dining, kan in overleg een (keuze)menu worden samengesteld. Of kies voor het bordjesfeest of een lekker royaal, bourgondisch buffet. Aan jou de keuze, aan 't Hofke de eer!

Halve fles mineraalwater

9,3

Jouw recensie over het restaurant Eeterij & Feesterij 't Hôfke

Peter V.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2018
Op kerstavond was door eigen toedoen de reservering misgegaan waardoor we niet op de gastenlijst stonden. Echter binnen no-time was er een tafel met stoelen tevoorschijn getoverd door de rustige, zeer gastvrije medewerkers. Tijdens het binnenkomen van de andere gasten!
We zijn daarna verwend met heerlijke gerechten en constant in de gaten gehouden of we eventueel iets te kort kwamen. Voordeel van zoveel keus is dat ook onze ietwat kieskeurige kinderen heerlijk gegeten hebben.
Kortom, een heerlijke avond die door de super service gewoon door kon gaan.
rs.van.lieshout .
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2018
Een super gezellig en smakelijk etentje gehad met de kerst. Alle tafeltjes vol, geen enkel moment het gevoel gehad dat het personeel het druk had of gejaagd was, zeker voor herhaling vatbaar.
Jolanda V.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2018
We hebben 2e kerstdag met 6 personen tapas gegeten en het was ondanks de drukte prima geregeld en super lekker, fijne sfeer, mooie aankleding en de bediening was top!
Dorus J.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2018
Een supergezellige ambiance,
Een supergezellig team van medewerkers.
En een goed breed assortiment aan hapjes die ook nog eens heerlijk van smaak waren.
Sjaak S.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2018
Heerlijk op eerste kerstdag tapas gegeten ,we komen zeker weer terug,vriendelijk geduldig personeel,gezellig sfeervol restaurant,
Anke V.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2018
Dit restaurant is een echte aanrader! Vriendelijk personeel en een gezellige en schone locatie. De tafels zijn ruim opgezet, waardoor je genoeg privacy hebt. De tapas op de kaart zijn allemaal even lekker. De keuze is reuze. Er zit precies voldoende tijd tussen het uitserveren van de gerechten, waardoor je optimaal kunt genieten van een heerlijk avondje uit. Een heerlijk flesje wijn maakte de avond compleet. Kortom het is zeker de moeite waard om dit leuke restaurant een bezoek te brengen. Wij komen zeker nog een keer terug.
John V.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2018
snelle bediening , prima en vriendelijke service , heerlijk eten en groot ass, drank , zeer zeker een aanbeveling voor elk feest gewoonweg perfect
Addy D.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2018
Leuke eetgelegenheid .
En de gerechtjes waren zeer goed van smaak.
We komen zeker nog een keer terug.
Gr addy
Edwin V.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2018
Gezellig en leuk restaurant.
We hadden tapas,we vonden de meeste gerechten echt smaakloos.
Snap zeker dat iedereen een andere smaak heeft,maar totaal geen smaak aan de gerechten,is toch echt minder,want het kan niet de bedoeling zijn dat jezelf met zout en peper smaak moet maken.de friet was niet gaar en echt niet te eten.
Sorry geef niet graag kritiek,maar dit was echt niet lekker .

Mvg
Fam van gameren
Nel V.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2018
We waren tevreden, , hebben lekker gegeten en gezellig entourage , goede vriendelijke
bediening. Kadootje uit de zak omdat het sinterklaasavond was is natuurlijk helemaal top.
Willeke V.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2018
Weer heerlijk genoten van de Wildtapas. Ondertussen een traditie geworden. Lekkere wijntjes, lekker eten en lekkere sfeer. Meer heb je toch niet nodig.
Inge E.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2018
Het wijn en wildtapas arrangement was voor herhaling vatbaar. Lekkere wijn en heerlijke wildtapas. Vlotte en vriendelijke bediening en voor de prijs hoef je het niet te laten.
G.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2018
We kwamen met 72 wandelaars in een keer binnenvallen maar werden zeer goed ontvangen. Het was lekker
warm; alles stond klaar voor de koffie en voor de liefhebbers was er soep die erg goed smaakte.
Nog hartelijk dank hiervoor.
Rian K.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2018
we hebben super lekker gegeten.
wel hoor ik terug uit het gezelschap dat de sate spies groot was tegenover de rest.
heel vriendelijk personeel
Eva P.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2018
Het was gezellig , goede kwaliteit en een goede bediening.
Duidelijke kaart en uitleg.
Komen zeker weer als we in de buurt zijn.
Een aanrader!
Pascal V.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2018
Super lekker eten en een gezellige sfeer echte aanrader . Personeel vriendelijk en in voor een grapje. Dank je namens bestuur cv de Vliegenmeppers Boekel.
Hoebe B.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
Hallo
we hebben een Top avond gehad!!
de gerechten waren heerlijk...dus zeker voor herhaling vatbaar.

Groetjes mevr Berends
Toon B.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2018
Lekker gegeten. Vlotte bediening
Mark V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Wij hadden met de Tourclub onze jaarlijkse feestavond met als thema "ik hou van Brabant", bediening ( Rianne en Sjoerd) was top. Iedereen binnen de club, vondt deze avond bere gezellig en er zal nog veel over nagesproken worden..

Wij zijn erg tevreden en komen zeker terug, Toppie.
H.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
We hebben genoten van deze tapas avond. bediening was perfect. Kwaliteit van de gerechten was op een paar dingetjes na goed. Voor herhaling vatbaar.