Meer informatie over restaurant Eeterij De Rijp

• Af te huren , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Henk S.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2016
Om 18.00 zaten we aan een tafeltje en om 20.00 uur hadden we een voorgerecht gehad en tot 3×consumptie besteld maar niet gekregen en dan maar zelf gehaald.
Zeer slecht en hierover geklaagd.antwoord excuus.
Kim S.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2016
Afgelopen donderdag, op onze laatste avond op het park, opnieuw bij eeterij de Rijp gegeten. De 1e keer gebruik gemaakt van de welkoms-aanbieding van €19,95 pp voor een driegangenmenu. Deze avond betaalden we €24,95, de normale prijs. Het vreemde was dat we nu de friet erbij kregen terwijl we daar de vorige keer €3 per bakje voor moesten betalen. Ook waren de porties aanzienlijk groter. De soep, kogelbiefstuk en dame blanche waren wederom weer goed, vers en op smaak. Alleen liet de aanbieding toch wel een rare nasmaak achter..
Vera K.
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2016
Gisteravond heerlijk gegeten,alles was even lekker en een heerlijk wijntje, voor herhaling vatbaar en zeker aan te bevelen!
Karin W.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2015
Prima ontvangst en begeleiding bij het diner. Voortreffelijke zalm gegeten.Vooraf ham en meloen. En na een luxe koffie. Nou en luxe was hij. Met bonbons, slagroom, likeurtje alles erop en eraan.
Kortom een heerlijke voedzame en voortreffelijk bereid diner. Zeker een aanrader en een onthouder.
Borden werden wel iets te snel weggehaald, ik weet zeker met alle goeie bedoelingen. Dit valt in het niet maar is een aandachtspuntje.
Dank voor deze recensie Karin,

fijn dat je een mooie avond hebt gehad en onze inspanningen positief waardeert, de aandachtspunten zullen we zeker ter harte nemen :) !

Groet,

Team Eeterij de Rijp
Jos-1948 .
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2015
Afgelopen zaterdag hier voor het eerst gegeten en zeer tevreden in dit sfeervolle restaurant op een mooie locatie. Verse asperges werden mooi gepresenteerd bij het voorgerecht salade van zalm. De jongedame in de bediening gaf aan dat deze uit Limburg kwamen. De start was dus goed, ook bij de anderen aan tafel wie allen een carpaccio hadden besteld. De Eeterij biedt verder een beperkt aantal wijnen, maar wel verrassend. Zo hebben we een chennin blanc en pinot grigio gedronken. Het hoofdgerecht was een doradefilet voor enkelen en een kogelbiefstuk. De doradefilet vond ik zelf heerlijk zacht en de huid was knapperig gebakken. Uiteindelijk hebben we de avond afgesloten met een luxe koffie.
Gvdlaar .
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2015
We hebben hier met twee personen goed en lekker gegeten. De zalm en en de biefstuk, die wij a la carte bestelden, waren prima klaargemaakt. De prijs-kwaliteit verhouding was goed. Dit restaurant stijgt ver uit boven de gemiddelde horecavoorzieningen bij een vakantiepark. Het ligt trouwens buiten de slagboom van het park en is zodoende gemakkelijk te bereiken met ruime parkeergelegenheid voor de deur.
Als we nog eens terugkomen naar deze mooie omgeving voor een wat langer bezoek, dan zullen we zeker nog eens een bezoekje brengen aan De Eeterij.
NicolleCreemers .
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2015
Alhier hebben we met een gezelschap van 4 personen de avond doorgebracht. Zelf had ik een overheerlijk vis trio gegeten met o.a. roodbaarsfilet, dorade en kabeljauw. Dit was onderdeel van een menu van €24.95 en dus een zeer goede prijs-kwaliteit. Voorgerecht was een carpaccio waarvan de dame zei dat het vers was en dat was het ook. Bediening was attent en fijne avondsfeer. Graag gaan we terug om ook a la carte te eten.