Eeterij de Pont

Raadhuisdijk 1 6627 AC Maasbommel Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Eeterij de Pont

• Af te huren , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Kees H.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2016
De bediening ligt moeilijk. We hadden ons eerste drankje al op toen we (na verzoek) de kaart kregen. Vanaf de bestelling bij collega was a?les prima. Heerlijke sliptongetjes, twee soorten aardappelen en groentes. Dat maakte de start gelukkig goed.
Martijn O.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2014
Ach, je zit er lekker zo aan de Maas maar bijzonder is het niet echt. Het eten is weinig verrassend en bestaat voor een deel uit halffabricaten.
De bediening is vriendelijk en doet zijn bestaat maar oogt ook onervaren. Het zou adequater kunnen.
Zoals gezegd is het op het terras goed toeven maar binnen oogt het allemaal oubollig en bij elkaar geraapt. Er is niet echt een samenhang.
Wat mij betreft allemaal net aan voldoende en ik denk niet dat ik er nog snel terug zou komen
Nina S.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2013
Dit restaurant heeft inmiddels een andere naam en vermoedelijk ook een andere eigenaar. Het heet nu Eeterij De Pont. De locatie en het uitzicht is werkelijk prachtig, zo naast de pont naar Macharen. Wij hebben ons huwelijksdiner in de sèrre van Eeterij De Pont genuttigd. Het driegangen keuzemenu (oa keuze uit tournedos, luxe visschotel, kabeljauw, tomaten-basilicumsoep, paddenstoelensalade) was heerlijk. Eerlijke ingrediënten in een smaakvolle samenstelling. De service was heel goed. Vriendelijk en zeer professioneel. De sèrre is perfect voor groepen vanaf zo'n 35 man. Prachtig uitzicht over de jachthaven en de Gouden Ham. Aangezien ik (bruidegom) een melkallergie heb en een van onze gasten coeliaki (glutenallergie) moest de kok enkele gerechten wat aanpassen. Dat heeft hij op een perfecte en heerlijke manier gedaan. Kortom betrouwbaar, lekker, gezellig en trouwens ook betaalbaar. Een aanrader.