Eeterij de Lierderhoeve

Spoekweg 49 7361 TM Beekbergen Nederland Kaart

Over het restaurant Eeterij de Lierderhoeve

Knus restaurant voor jong en oud

Op een verrassende plek vind je dit knusse, gastvrije restaurant. De chef kookt met liefde smaakvolle gerechten met eerlijke, verse producten. Echte klassiekers, maar altijd met een verrassende twist. Ook kinderen zijn van harte welkom en vermaken zich kostelijk in de speelhoek of buiten op de speeltoestellen.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Eeterij de Lierderhoeve

• : Parkeerplaats

Openingstijden:
Van 1 november 2016 t/m 29 maart 2016: donderdag t/m zondag.
In de kerstvakantie aangepaste openingstijden.
Tijdens de openingsdagen:
A la carte 17:00 – 21:00 uur

Jouw recensie over het restaurant Eeterij de Lierderhoeve

beadejong .
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Bij eeterij de Lierderhoeve kun je heerlijk eten in een heel gezellige sfeer. De prijs en kwaliteit verhouding is goed. Het personeel is heel vriendelijk.
miekegrob .
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Gezellige sfeer, vriendelijke bediening en prima eten. En ook nog een gezellig dixieland orkest met sfeervolle nummers. Een klein stokbroodje of olijfje vooraf bij de borrel had t nog beter gemaakt.
Maar we gaan zeker nog eens eten bij de Lierderhoef.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Dit was de tweede keer dat ik in de Liederhoeve op een AH actiekaart kwam eten! De vorige keer was vorige jaar nadat mijn m'n en ik een fietstocht hadden gedaan! Gisteren met een vriendin waarmee ik logeerde n een Fletcher hotel en gingen eten in de Liederhoeve dit omdat ik wist hoe heerlijk het eten hier is en de gastvrijheid en bediening is zo fijn, ik wordt er vrolijk van. We hebben heerlijk gegeten, niets op aan te merken! Ik kom zeker nog een keer terug als we daar weer in de buurt zijn met of zonder actiekaart! Zeer aan te bevelen de Liederhoeve!
W L.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Het eten was weer uit de kunst. Restaurant had ook een nieuwe menukaart veel keus.
Ben er al 5 keer wezen eten , dit zegt al genoeg .
Restaurant echt een aanrader.
Catherine N.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Lierderhoeve doet mee met AH restaurantactie maar omdat het volgens hen niet uit kan vragen zij toeslagen voor bepaalde gerechten. Zo wordt er voor een tournedos een toeslag gerekend van 9 euro zodat je per tournedos rond de 40 euro betaald, schandalig, vind dat je dan niet mee moet doen met zo'n actie, is ook veel te duur voor de kwaliteit van het eten. Dit is geen kwaliteitsrestaurant.
Kregen ook een vieze menukaart met allerlei vlekken, vind ik ook echt niet kunnen. Mij zien ze daar niet meer terug.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Ontvangst en bediening heel hartelijk en correct. Wij waren met 8 personen en iedereen heeft heerlijk gegeten. Een gelegenheid om eens terug te komen.
Mieke1957 .
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Gezellig ingericht restaurant, vriendelijke bediening.. We Kwamen hier met de AH actie enkonden alles kiezen uit de kaart waarbij voor de AH actie soms een extra bedrag gerekend werd. Dit was op onze menukeuze niet van toepassing. We begonnen met een rundercarpaccio die lekker was, daarna de spareribs die heerlijk smaakten en precies zoals ik datgraag heb bijna van het bot vallen. Mijn tpetje was koffie met heerlijkheden die ook echt heerlijk waren en het toetje van mijn man was aardbeien met ijs en slagroom,als kind al zijn favoriete toetje en ook nu weer gewoon lekker.
Wij komen hier graag terug.
Ingrid P.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
Het enige waar wij moeite mee hadden was dat het binnen heel erg warm was. Op het eten en de service hebben wij niets op aan te merken. Alles was perfect verzorgd. Goede bediening niet te snel en niet te langzaam. Precies goed. We komen zeker nog een keer terug.
Harry V.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
Ik vind het een leuke locatie prima gastvrouwen vlotte bediening we komen hier wel vaker ook in de zomer als je fiets even buiten iets drinken en ook al is het voor de A H Restaurant actie het maakt niet uit zeer tevreden een aanrader H van de Vlag
rina-u .
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2017
We hebben heerlijk gegeten en een gezellige gastvrouw!Voor herhaling vatbaar.De carpaccio was heerlijk en de varkenshaas was precies goed!En ook de andere dames hebben fantastisch gegeten.
Ruud K.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Door de goede recensies liggen je verwachtingen hoger, nou die zijn waar gemaakt. Met de AH actie hebben heerlijk gegeten en gedronken!
Mijrie H.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Heerlijk gegeten met vrienden. Er heerst een prima sfeer. We komen graag een keer terug.
Met vriendelijke groeten Mijrie Huiskamp
Ad D.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
We zijn op een uiterst vriendelijke manier ontvangen. Het eten was prima en de bediening helemaal goed. Complimenten voor Eeterij De Lierderhoeve en het hele team! We komen graag terug.
robkoops .
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2017
Bij binnenkomst gevraagd of Koolhydraatarm geserveerd kan worden: ja hoor, geen probleem. Na voorgerecht nogmaals hierop geattendeerd: hoofgerecht met dikke saus, op het bord ook aardappelpuree en een zak friet erbij. Hoezo Koolhydraatarm serveren !!
wetters .
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
AH menu was minder dan verleden jaar. Bij sommige gerechten moest je bij betalen. Groente bij het hoofdgercht alleen sla met wat tomaatjes en stukjes paprika er in.
W L.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2017
Gezellig restaurant , personeel is vriendelijk . Eten zeer goed borden mooi opgemaakt . Kom graag nog eens terug. Echt een aanrader .
N. V.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2017
Ze hebben ons een prachtig en heerlijk avondje bezorgd. Wij kunnen het iedereen aanbevelen. Fijne en rustige bediening en een mooie locatie.
j.havekes9 .
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
goede ontvangst en leuke en vlotte bediening we hebben genoten van het lekkere eten en alles was prima voor elkaar.We zullen het restaurant zeker aanbevelen.
Lenie V.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
Wij hebben er lekker gegeten, maar vonden het vreemd dat als je de ossenhaas nam moest je per persoon 9,00 bijbetalen. Dus zouden 4 personen dit eten kwam er 36,00 toeslag op. Zet dan gewoon dat hij 37,50 kost dit sloeg nergens op. Beetje jammer.
Marianne H.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
De zalm en spareribs waren niet goed op smaak en het ijs van 1 van ons kwam gesmolten op tafel (had te lang gestaan voor serveren). Al het andere was prima.