Eeterij de Lierderhoeve

Spoekweg 49 7361 TM Beekbergen Nederland Kaart

Over het restaurant Eeterij de Lierderhoeve

Knus restaurant voor jong en oud

Op een verrassende plek vind je dit knusse, gastvrije restaurant. De chef kookt met liefde smaakvolle gerechten met eerlijke, verse producten. Echte klassiekers, maar altijd met een verrassende twist. Ook kinderen zijn van harte welkom en vermaken zich kostelijk in de speelhoek of buiten op de speeltoestellen.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Eeterij de Lierderhoeve

• : Parkeerplaats

Openingstijden:
Van 1 november 2016 t/m 29 maart 2016: donderdag t/m zondag.
In de kerstvakantie aangepaste openingstijden.
Tijdens de openingsdagen:
A la carte 17:00 – 21:00 uur

Inge V.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Er is erg veel lawaai, je kunt elkaar amper verstaan. Ik denk door de kleine ruimte. Bediening is vriendelijk en t eten is goed.
gschellekens .
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
Omdat we in Garderen op vakantie waren zochten we een eetgelegenheid in de buurt. We hebben qua afstand ons vergist, bijna 40 kilometer, maar dat werd volledig gecompenseerd door het lekkere eten en de nette service. Als we in de buurt zijn zullen we zeker weer eens gaan eten bij de Lierderhoeve.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2017
We hebben allen heerlijk gegeten. Er is aandacht gegeven aan de opmaak van de gerechten en zijn correct en vriendelijk geholpen.
penrvdh .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
wij hadden al een paar keer eerder hier gegeten met een zeer positief gevoel, maar onze vrienden waren aangenaam verrast over bediening en kwaliteit van de menu's
Patmas .
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Heerlijk gegeten in een gezellige entourage. Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Wij hadden voor 4 personen gereserveerd en kwamen met 5 personen. Het personeel heeft ons toen een andere tafel gegeven zodat we iets ruimer zaten. Geweldige service! Echt een aanrader!
sietskegiesen .
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2017
heerlijke spareribs gegeten. wel weinig groente erbij het schaaltje met sla voor twee bevatte nog geen 100gram salade. de frietjes waren ook weer lekker. dessert met heerlijkheden bevat een glaasje advocaat met slagroom en een stukje eierkoek en cheesecake en aardbeien met slagroom en erbij heerlijke verse muntthee.
Gerda M.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Heerlijk gegeten en de keus met de AH actie was prima.
Zeker een aanrader om eens te gaan eten, de accommodatie is landelijk ingericht.
P. J.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2017
Vriendelijke ontvangst. Fles wijn vergezeld van gratis fles bronwater. Bediening vriendelijk en kundig.
Gerechten goed bereid en zelfs aan de ruime kant.
Renee D.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2017
Bij aankomst denk je: oh jee een kantine van een grote camping. Echter n.a.v. de goede recensies gingen we vol goede moed naar binnen. Hier hield het 'vooroordeel' op. We werden zeer vriendelijk ontvangen en naar een apart gedeelte op het terras geplaatst. Hier hebben we werkelijk heerlijk gedineerd. Alle gerechten met zeer veel zorg bereid. Alles even smakelijk. Extra broodje omdat we het zo lekker vonden.... geen probleem. Bediening was dan ook zeer vriendelijk en behulpzaam. Doen jullie goed. Wij komen zeker terug.
Rob L.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2017
Vriendelijke bediening. Persoonlijk welkom bordje op tafel. Keuze uit hele kaart. Perfecte tournedos..
Op nota AH actie via korting verrekend.
Grethe H.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Er stond een vrolijk bordje met onze naam op de gereserveerde tafel en de ontvangst was verder erg klantvriendelijk. Niet formeel en niet te amicaal, gericht op de mensen die er komen eten.
Het eten was goed, een eerlijke keuken zonder fratsen , het vlees was uitstekend bereid.
m.hak .
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Heerlijk gegeten , heel vriendelijke personeel , geen lange wachttijden , er werkt gevraagd of het volgende gerecht al kon komen of dat het nog even moest wachten.
lekker buiten kunnen eten .
Echt een aanrader .
Gerrit D.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Wij vonden het erg goed , voor herhaling vatbaar . Groeten Gerrit Dooijeweerd. Tot een volgen keer. Wij geven dit door aan vrienden en bekenden.
Mark V.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2017
Prima restaurant en zeer vriendelijk behulpzaam personeel. Kwaliteit van het eten is goed. Locatie bevindt zich direct naast een vakantiepark.
Henk L.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
Wat teleurstellend.. lasagne van de kaart was er niet.. tiramisu was niet goed meer.. niet echt om over naar huis te schrijven.
goof I.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Zonder AH actie zou ik daar niet zo gauw weer gaan eten. Meer informatie over de AH actie vooraf zou welkom zijn.
Nu was het afwachten wat het prijskaartje zou worden.
hansvet .
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2017
Sombere dinerruimte ondanks het prachtige, zonnige weer. Buitenterras aan voorzijde was vol en aan achterzijde wat weggestopt. Beetje ongezellig dan ook. Vriendelijk personeel.
Vrij duur voor een "campingrestaurant".
irma B.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Heerlijk gegeten, vriendelijk personeel en konden lekker buiten zitten vanwege het mooie weer....................................
Carin V.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
Door de positieve recensies via Iens kwamen we hier terecht. Wat kan het dan tegenvallen zeg. We hadden ons ingesteld op een "goede" lunch maar dit kan dit restaurant wat ons betreft niet waarmaken. De voorjaarssalade met groene asperges en ham bevatte één soort sla, wat op zich niet zo'n ramp is maar de sla was weinig smaakvol. De asperges hard en ook weinig tot geen smaak. Het gepocheerde ei en de ham had ik aan mn tafelgenoot gegeven. Bovenop de salade lagen drie stukjes witte stokbrood (zonder boter). De kipsaté werd vergezeld door satésaus die overduidelijk niet in eigen keuken was gefabriceerd; er zat een sterke fabriekssmaak aan. Ook bij de kipsaté stukjes smakeloos stokbrood. Wat jammer! Er zijn zoveel creatieve broden momenteel op de markt, zelfs op de afbakmarkt. Evenzo vele soorten sla die een lekkere bite aan een salade kunnen geven.
Het meisje in de bediening had het erg druk, althans zo kwam het op ons over, waardoor ze alleen het hoognodige zei. Heb je honger en je wilt je maag vullen dan is dit een prima adresje maar als je wat meer gevorderde smaakpapillen hebt dan toch maar even verder kijken.
Peter D.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Een onverwacht goed restaurant bij een camping. Uitstekende maaltijd, ruim voldoende, vriendelijk personeel en prima prijs/kwaliteit verhouding.