Eeterij de Lierderhoeve

Spoekweg 49 7361 TM Beekbergen Nederland Kaart

Over het restaurant Eeterij de Lierderhoeve

Knus restaurant voor jong en oud

Op een verrassende plek vind je dit knusse, gastvrije restaurant. De chef kookt met liefde smaakvolle gerechten met eerlijke, verse producten. Echte klassiekers, maar altijd met een verrassende twist. Ook kinderen zijn van harte welkom en vermaken zich kostelijk in de speelhoek of buiten op de speeltoestellen.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Eeterij de Lierderhoeve

• : Parkeerplaats

Openingstijden:
Van 1 november 2016 t/m 29 maart 2016: donderdag t/m zondag.
In de kerstvakantie aangepaste openingstijden.
Tijdens de openingsdagen:
A la carte 17:00 – 21:00 uur

• Mastercard , Pin , Visa card , Waardebonnen en cheques voor restaurants
mattie S.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
afgelopen zaterdag hier heerlijk gegeten met 6 personen. prima restaurant in alle opzichten.
hond mocht ook mee dat kunnen wij zeer waarderen.
Cor B.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Heerlijk gegeten, vriendelijk personeel. Wachttijd tussendoor is ook prima. Niet te lang, niet te kort. Prijs-kwaliteit is ook goed
Voor herhaling vatbaar en dat gaan we zeker doen
CKF .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Echt een prima adres als je lekker wilt eten in een ontspannen sfeer. Broodje met tapenade vooraf en een fles water op tafel zonder bijbetaling.
Wij kozen voor de proeverij van wild (leuk geserveerd en smakelijk) de reerugfilet (super lekker) en als toetje kozen wij voor de gebakken appel en de proeverij van de kok. De porties zijn ruim. Hier kom je niets te kort! Omdat het restaurant op het terrein vande camping ligt was ik hier zonder restaurantactie niet zo makkelijk naar toe gegaan maar het restaurant is ook zonder AH actie een echteaanrader. Ik ben hier vast niet voor het laatst geweest
Margret T.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Heerlijk gegeten. Hoewel het erg druk was en wij in het café moesten zitten( waar het erg gezellig was!) werden we vlot bediend en hebben we allemaal genoten van heerlijk eten!
Astrid S.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Vanavond lekker gegeten bij de Eeterij de Lierderhoeve. Eten was heerlijk en bediening is top en erg gastvrij. De sfeer van het restaurant is heerlijk zodat je goed kan genieten van een leuk avondje uit!
Als1982 .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Deze onverwachte parel ligt in de bossen achter Apeldoorn.
Reeds meerdere keren gegeten en de service en t eten blijven top!
hjm.vd.ende .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Lekkere gerechten. Keuze uit gehele menukaart. Alleen zouden er meer groenten bij het hoofdgerecht kunnen worden geserveerd. Dit was nu alleen een schaal met salade en een gestoofd peertje op het bord. De bediening is zeer vriendelijk en we werden ook vlot geholpen. Al met al een plezierige ervaring, voor herhaling vatbaar.
minie82 .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
goede bereide gerechten en kwaliteit ingredienten. leuk dat er aandacht wordt geschonken aan kinderen.
we hebben een fijne avond gehad.
Francina M.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
De enige opmerking heb ik over het vleesgerecht :
De reerug was te doorbakken en daardoor niet zo mals en de jus/ saus leek wel de jus van maggi uit een pakje .
Echt slecht om dat ook nog over het vlees te gieten. Jammer.
irmajager .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
De Eeterij de Liederhoeve staat garant voor een gezellige avond , goed eten en vriendeljk personeel. Echt een aanrader.
Jans81 .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Als je aankomt heeft het wat weg van een eetcafé. Het eten is verrassend lekker, de bediening is vriendelijk en gastvrij. Had wel het idee dat er net wat te krap personeel was. Er was nl. Een groot buffet. Wij moesten in ieder geval erg lang wachten voordat we wat extra patat konden bestellen. Die werden overigens wel weer erg snel geserveerd. De ossenhaas was perfect gebakken, heerlijk. Ook de desserts smaakten goed.
In het restaurant heerste een ongedwongen sfeer.
janny H.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
het was een gezellige, maar tevens zeer smakelijke avond. het leuke van de AH actie is, dat je nu op plekken gaat reserveren, waar je anders misschien niet zou komen.
je moet nu zoeken uit een aantal restaurants die zich opgegeven hebben en hierdoor kom je qua datum en/of tijd soms bij een ander restaurant terecht.
dit restaurant was een zeer goede keuze.
Robert B.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Welkom met een reserveringsbordje op naam. We kregen olijven en een broodplankje van het huis, waren beide heerlijk. Goede gerechten, royale porties, heerlijk gegeten, soepele wijn. Attente bediening en een prettige sfeer. Zeker een aanrader om te gaan eten.
harcoboth .
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Bijzonder dat het restaurant opeen bungalowpark is en toch prima verzorgd. Zowel de aankleding ontvangst en lekker eten. Er bleken nog veel meer mensen van het AH-aanbod te willen genieten. Beslist geen camping eettent maar een goed restaurant met ruime tafel indeling.
Ad D.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Na een prettige ontvangst hebben we heerlijk gegeten in Lierderhoeve.
De sfeer in het restaurant is gezellig.
We komen graag nog eens terug!
m.kokken1 .
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
We hebben hier heerlijk gegeten, de gerechten waren mooi opgemaakt. Alles zag er verzorgd uit. De bediening was prima en we zaten in een ruimte die sfeervol was ingericht, we zijn alle vier erg tevreden.
Tristen W.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
Een geweldige ervaring. Het voorgerecht was verrassend, de ossenhaas was fantastisch. Naarmate het wat drukker werd, liep de betrokkenheid van de bediening wat terug. De sfeer was aangenaam. Een positieve ervaring voor een restaurant op een vakantiepark.
Anne S.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
op basis van de recensies gekozen voor dit restaurant (AH restaurantactie) maar het viel me wat tegen: voorgerecht (proeverij wild) was lekker (bouillon wat flauw) maar hoofdgerecht (spareribs voor mij, wild zwijn voor mijn partner) viel tegen, nagerecht ook (proeverij van de chef). Prijs hoofdgerechten is ook mi aan de ambitieuze kant, en de inrichting is wat het is: een eetgelegenheid op een vakantiepark. Niet voor herhaling vatbaar. Personeel is jong en vriendelijk, dat wel.
tineke S.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Heerlijk gegetrn.. de bestelde medium ossehaas met Stroganofg saus kregen we rood en met veel te weinig saus. Maar het geheel was verrukkelijk. En met de AH bon een leuke prijs..
Nicole J.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Heerlijke ontspannen sfeer, vriendelijk ontvangen en lekker eten van goede kwaliteit. Ik bestelde de ossenhaas met spek, door mijn zwangerschap mocht ik hem niet rauw eten en de kok heeft hem perfect mals gebakken voor me. In totaal een heerlijk 3 gangen menu gehad met wijn voor mijn man, lekker veel wild. Al bij al, vriendelijk personeel en een fijne avond gehad.