Eeterij de Lierderhoeve

Spoekweg 49 7361 TM Beekbergen Nederland Kaart

Over het restaurant Eeterij de Lierderhoeve

Knus restaurant voor jong en oud

Op een verrassende plek vind je dit knusse, gastvrije restaurant. De chef kookt met liefde smaakvolle gerechten met eerlijke, verse producten. Echte klassiekers, maar altijd met een verrassende twist. Ook kinderen zijn van harte welkom en vermaken zich kostelijk in de speelhoek of buiten op de speeltoestellen.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Eeterij de Lierderhoeve

• : Parkeerplaats

Openingstijden:
Van 1 november 2016 t/m 29 maart 2016: donderdag t/m zondag.
In de kerstvakantie aangepaste openingstijden.
Tijdens de openingsdagen:
A la carte 17:00 – 21:00 uur

• MasterCard , Pin , Visa card , Waardebonnen en cheques voor restaurants
hansvet .
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2017
Sombere dinerruimte ondanks het prachtige, zonnige weer. Buitenterras aan voorzijde was vol en aan achterzijde wat weggestopt. Beetje ongezellig dan ook. Vriendelijk personeel.
Vrij duur voor een "campingrestaurant".
irma B.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Heerlijk gegeten, vriendelijk personeel en konden lekker buiten zitten vanwege het mooie weer....................................
Carin V.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
Door de positieve recensies via Iens kwamen we hier terecht. Wat kan het dan tegenvallen zeg. We hadden ons ingesteld op een "goede" lunch maar dit kan dit restaurant wat ons betreft niet waarmaken. De voorjaarssalade met groene asperges en ham bevatte één soort sla, wat op zich niet zo'n ramp is maar de sla was weinig smaakvol. De asperges hard en ook weinig tot geen smaak. Het gepocheerde ei en de ham had ik aan mn tafelgenoot gegeven. Bovenop de salade lagen drie stukjes witte stokbrood (zonder boter). De kipsaté werd vergezeld door satésaus die overduidelijk niet in eigen keuken was gefabriceerd; er zat een sterke fabriekssmaak aan. Ook bij de kipsaté stukjes smakeloos stokbrood. Wat jammer! Er zijn zoveel creatieve broden momenteel op de markt, zelfs op de afbakmarkt. Evenzo vele soorten sla die een lekkere bite aan een salade kunnen geven.
Het meisje in de bediening had het erg druk, althans zo kwam het op ons over, waardoor ze alleen het hoognodige zei. Heb je honger en je wilt je maag vullen dan is dit een prima adresje maar als je wat meer gevorderde smaakpapillen hebt dan toch maar even verder kijken.
Peter D.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Een onverwacht goed restaurant bij een camping. Uitstekende maaltijd, ruim voldoende, vriendelijk personeel en prima prijs/kwaliteit verhouding.
vanesa .
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Verassend gelegen op een vakantiepark. Servicegericht personeel eten werd wel zeer snel opgediend. Soepje was wat smakeloos rest van het eten maakte dat weer goed.
Zeker voor herhaling vatbaar
M J.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
We hebben een heerlijk avond gehad op de Liederhoeve.
Heerlijk gegeten, kwaliteit en zeer vriendelijk personeel.
Hopen er volgend jaar met de vakantie weer terug te komen..
G.H. B.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
we hebben heerlijk gegeten, maar ik zelf vond het erg donker in het restaurant. als je slecht ziende bent moet je daar niet gaan eten.
Harry A.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2017
Prima gegeten. Kwaliteit was erg goed en de bediening vriendelijk en correct. Is bovendien een leuke locatie met een sfeervolle inrichting. Zeker een aanrader.
Geerit K.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2017
Erg vriendelijk en gezellige locatie eten was goed niets op aan te merken .
bediening was snel en warm eten
dus niets negatief
Arnold K.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2017
PRIMA kom zeker nog eens terug alles bij elkaar een zeer geslaagde avond. Met z'n vieren op basis van AH dinneractie. Goede nota betaald.
Astrid B.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2017
Goede sfeer, goede ontvangst en service, zeer gastvrij en heerlijk gegeten via de AH restaurantactie. Konden een keuze maken uit de gehele menukaart. Een echte aanrader!
Chéryn L.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Vriendelijke medewerkers. De maaltijden zijn simpel maar heerlijk. We hebben echt genoten en raden een ieder aan daarheen te gaan.
Dionne V.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2017
Echt heerlijk gegeten. Ik overnachtte samen met mijn moeder in een hotel vlakbij waar de kamer totaal niet beviel. Hierdoor dachten we dat het restaurant ook niet zou bevallen maar eenmaal binnen werden we super vriendelijk onthaald en werd ons alles super uitgelegd. Je mag zelf kiezen van hun kaart. Het eten was heerlijk! eigenlijk zaten we na het hoofdgerecht al vol maar dat toetje maakte het helemaal af. De spareribs zijn zeker aan te raken. Het vlees glijd gewoon van het bot af! Wij komen zeker weer een keer terug!
Anouk V.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2017
Eten viel een beetje tegen. In de vegatarische lasagne zat vooral kaas en weinig groente in (en geen bladerdeeg). Het toetje vonden we eigenlijk nog het lekkerst. Ook moesten we redelijk lang wachten voordat we geholpen werden en ons eten kregen. Wel kregen we de drankjes gratis omdat het eten een beetje tegenviel.
jakkie13 .
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2017
Gebruik gemaakt van de AH kortingskaart. Het was prima al had het voorgerecht (gegrilde lamshaasjes) iets warmer mogen zijn. Ondanks dat was alles met zorg bereid en geserveerd en zeer smakelijk.
Evert E.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Goed eten en vriendelijk personeel
Irene T.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Brood en amuse goed verzorgd en lekker. De aspergesoep was heerlijk! De bavette was voor "medium" wel te ver doorbakken en de saus was ver te zoeken. Hele vriendelijke prettige bediening. Al met al hebben we wel een fijne avond gehad!
Brenda P.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
Restaurant op een vakantiepark. Inrichting eenvoudig, degelijk maar niet ongezellig. Personeel erg vriendelijk. Eten niet exclusief, maar ERG smaakvol. Vlees zeer mals, goed bereid. Meer dan tevreden!
Marga H.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2017
Heerlijk gegeten! Enige minpuntje was dat de bierglazen voor het speciaal bier niet goed schoongemaakt waren waardoor het bier meteen doodsloeg. Verder fijn personeel en mooie gerechten.
COR V.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Prima bediening goed eten. Zeker waar voor je geld. Wij komen graag een keer terug.