Eeterij de Lierderhoeve

Spoekweg 49 7361 TM Beekbergen Nederland Kaart

Over restaurant Eeterij de Lierderhoeve

Knus restaurant voor jong en oud

Op een verrassende plek vind je dit knusse, gastvrije restaurant. De chef kookt met liefde smaakvolle gerechten met eerlijke, verse producten. Echte klassiekers, maar altijd met een verrassende twist. Ook kinderen zijn van harte welkom en vermaken zich kostelijk in de speelhoek of buiten op de speeltoestellen.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Eeterij de Lierderhoeve

• : Parkeerplaats

Openingstijden:
Van 1 november 2016 t/m 29 maart 2016: donderdag t/m zondag.
In de kerstvakantie aangepaste openingstijden.
Tijdens de openingsdagen:

J. Y.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Miryam L.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Wij hebben hier met AH-bonnen vegetarisch gegeten. Voorgerecht en hoofdmaaltijd waren lekker. Bediening kwam netjes melden dat de preisoep van runderbouillon gemaakt was maar dat ze wel een vega-tomatensoep konden brengen. Wij waardeerden dat zeer! Leuke ambiance met vriendelijk personeel. Wij komen zeker eens terug!
Jappiesijtsma .
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Heerlijk gegeten, zeer goede bediening.
Wat opviel was dat alle wijn steeds aan tafel uit fles werd geschonken top.
Wij komen zeker weer eten ook de gerechten super lekker. Smaakvol.
Een heerlijk avondje uit eten.
Margareth K.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Het eten was heerlijk. Dit is de eerste keer dat ik alles van het voor- hoofd en nagerecht opgegeten heb.
Bediening was prima.
Gr Margareth
Henk B.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
We hebben heerlijk gegeten. De medewerkers/sters waren zeer vriendelijk en behulpzaam met aandacht voor je vragen. Mijn vrouw heeft een kolydraad arm dieet daar werd direct de juiste aandacht aan besteed op deze manier maken wij dat niet vaak mee. Klasse.
Inge V.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Wederom fantastisch gegeten bij een super gezellig restaurant met hele fijne bediening en in één woord geweldig eten. Mensen kiezen hier misschien niet snel voor een restaurant op een camping maar ik kan iedereen aanraden als je eenmaal bent geweest ben je verkocht alles is er fantastisch????
Info507 .
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Gezellige ambiance, goede en gezellige bediening de gerechten aan de prijzige kant en misschien iets meer groente dan alleen een salade.
DirkJan V.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
We hebben heerlijk gegeten
Met 6 personen
3 uur gezeten voor 3 gangen
Eten was heerlijk wel vonden we wel beetje lang duren voor we ons voorgerecht kregen. Maar als je met een grotere groep bent wil je natuurlijk wel tegelijk eten.
Dat hebben ze keurig gedaan.
Verrassings wild voorgerecht
Vonden we aan de dure kant.
Maar wel heerlijk
Jojo H.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Super eten gezellige bediening en keus uit de hele kaart voor de ah actie echt geweldig. Komen hier zeker terug en zullen andere de eeterij aanbevelen. Ga zo door.
H.J. V.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Heerlijk gegeten.Ruim voldoende. Lekkere wijnen. Kan het iedereen aanbevelen. Je zou het niet verwachten van een restaurant op een camping dat nogal in de bossen ligt. Boven verwachting gezellig druk. Al het eten was prima.
Carel D.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
AHrestaurantactie. Fijn en gastvrij ontvangen. Service en producten zijn prima. We waren met twee stellen en hebben het goed naar onze zin gehad. Typische ambiance voor wildrestaurant en verscholen in het bos. Aanrader.
Margret V.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Het personeel was erg vriendlijk en correct. Wij hebben in een heel prettige sfeer van heerlijke gerechten genoten. Daarom alleen maar lof voor deze eetgelegenheid!
Sjoerd J.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Midden in de bossen op een vakantiepark ligt deze verassing! Een intiem en gezellig restaurant, met hartelijke bediening en een mooie kaart met gerechten die zeer royaal en goed van kwaliteit zijn. Echt waar! Wildgerechten waren top. Zeer goede prijs/.kwaliteitverhouding. Een restaurant wat je in je achterhoofd houdt voor een volgende keer!
Ina B.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Erg lekker gegeten. Proeverij vooraf was prima, mijn bouillon van houtduif heel apart en smakelijk. Leuk opgediend in een groot wijnglas. De hoofdgerechten waren ook goed. De zalm was lekker op de huid gebakken. De desserts waren een fijne afsluiting.
Coby V.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Wij waren er ook op 29 oktober. Het was extra druk door een feestje van een grote groep mensen. Maar het iets langere wachten was niet zo erg hoor. We hadden al een voorafje gekregen en als je ergens gaat eten, moet je geen haast hebben. Het eten was prima. De keuze was reuze en de bediening vriendelijk en attent!
Ton D.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Typisch Veluws ingericht restaurant, op tafel een bordje met onze naam erop ( erg attent), we moesten lang wachten voor er iemand aan ons tafeltje kwam om te vragen of we iets wilde drinken, bij het opnemen van ons eten hebben we vervolgens 3 serveersters aan de tafel gehad, kortom hard werkend personeel maar soms wat ongeorganiseerd, het brengen van de rekening duurde daarom wellicht ook langer dan je zou mogen verwachten.
Kwaliteit van het eten was goed en smakelijk
Rkesselring .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Prima gegeten! Wildproeverij vooraf, een heerlijke hertenrugfilet en een proeverij van de chef als dessert!
Bedienend personeel was heel vriendelijk en de sfeer was heel goed. Kortom: een aanrader.
Dirk V.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
Een fijne locatie, vriendelijke en professionele bediening. Een kleine wijziging in het dessert op ons verzoek was geen probleem.
Kortom : het was al de derde x dat we er gegeten hebben, en we komen zeker terug!