Eeterij De Hebberd

Meer informatie over restaurant Eeterij De Hebberd

Jouw recensie over het restaurant Eeterij De Hebberd

Nikki L.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
We hebben heerlijk gegeten bij de hebberd afgelopen vrijdag. Alles was in orde en het smaakte super! Zeker de moeite waard om er te gaan eten.
Truus W.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2017
Smaakvol en goed verzorgd eten én vriendelijke en attente bediening!
Hoewel de sfeer met lichtjes best wel gezellig aandeed, werd het zéér rumoerig naarmate het drukker werd. Dit was lastig om verstaanbaar te blijven. De tafels staan dicht bij elkaar.
Elly V.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2017
We hebben heerlijk rustig gezeten en even geborreld en daarna lekker gegeten.
De bediening was ook goed.
Geen op of aanmerkingen.
Marleen H.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2017
We hebben ontzettend lekker gegeten en de bediening was super!
Marianne V.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2017
Afgaand op de positieve recensies hier gaan eten. Helaas is het voor ons niet deze ervaring geweest. Eten redelijk, maar niks meer dan dat. Personeel gehaast en onervaren. Veel foutjes. Voor ons helaas niet voor herhaling vatbaar.
Marjolein D.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2017
Altijd lekker eten en super aardige bediening.
We komen dan ook altijd graag weer terug hier.
Mijn favoriete gerecht is de salade warme kip.
inekemeijboom .
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
We hebben heerlijk en gezellig gegeten, De Hebberd is een gelegenheid waar ik regelmatig terugkom. Laagdrempelig, gezellig, en ook voor een kleine portemonnee. Na een uurtje werd het wel erg rumoerig, blijkbaar zat er een groep die nogal uitgelaten klonk. Dat was een beetje jammer.
Danitia V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
De sfeer in het restaurant was gezellig, het eten werd netjes en snel geserveerd, bediening was snel en netjes. Een echte aanrader
Johan/Marjan V.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2017
Donderdag Kipdag ! Een super lekker kippetje gegeten, voor weinig geld. Hartelijke groeten van het testpanel Domselaar & van Lagen
Ingela V.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Ik eet graag bij de hebbert! Eten is goed en de mensen vriendelijk. Je kan ook lekker buiten zitten. Ik ga er regelmatig heen.
Alinda V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Gezellig restaurant , vriendelijke bediening, prima eten voor een redelijke prijs en de nagerechten waren echt super lekker! Aanrader!!
Ada V.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
De ontvangst was hartelijk en gastvrij.
Zonder opdringerig te zijn werd regelmatig gevraagd of alles naar genoegen was en/of we nog iets wilden drinken.
Bij het opnemen van onze bestelling was het ook,mogelijk om 1,5 portie van het voorgerecht te bestellen. Voor mij waren dat de garnalen in tempura, geweldig!
Omdat wij na het etentje naar het theater zouden gaan is het prettig om dan niet met zo’n overvolgevoel in de zaal te zitten.
Na een heerlijke kop koffie zijn we op weg gegaan naar het Theater.
Robert K.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Zondag 15 januari hier gegeten. Zeer leuke sfeer, beetje familierestaurant. Leuke vlotte bediening, eten was uitmuntend tegen een vriendelijke prijs. Niet geheel onbelangrijk waren de perfect schone en ruime sanitaire voorzieningen. Aanrader voor een gezellig avondje uit.
lia V.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
we zijn i.vm de kerstactie uitgenodigd om te komen eten,
wat hebben we genoten, en degene waarvoor ik geschreven had, heeft dubbel genoten, heeft het er nog steeds over
de hebberd, en personeel nogmaals heeel erg bedankt!
Marco08 .
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Wij kwamen hier al jaren. Meestal kreeg het eten een voldoende. De laatste tijd vinden wij De Hebberd nogal achteruit gaan. Smaken zijn vlakker geworden, kaart gewijzigd en minder interessant. Het eten krijgt steeds meer de smaak van een groot snelwegrestaurant. Wij wijken voor diner meestal uit naar een ander restaurant in Barneveld.
Lunchen zijn we hier langer blijven doen, maar ook dat wordt minder. Ik ben tweemaal enigszins misselijk geworden van de omelet. Terwijl ik dat elders nooit heb.
Personeel is erg vriendelijk, sfeer ook wel goed. Alleen 's avonds is het door de slechte akoestiek heel erg lawaaierig.
es74 .
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2016
Zeer vriendelijke bediening, sate helaas maar 1 stok dit zou wel iets meer mogen zijn.
Maar de salade was zeer goed gevuld. Op een mooie locatie in Barneveld.
Franky-R .
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2016
Op de avond dat we hier gegeten hebben was het behoorlijk druk. Toch heeft de bediening alles goed in de gaten. Wachttijden hadden we niet en wat een vriendelijke mensen werken daar. De Hebberd heeft een ongecompliceerde kaart, maar voor elk wat wil; vlees, vis, salade's, grote hap of kleine hap en lekkere biertjes uit de tap.
De spare ribs zijn heerlijk mals en de vissalade was een goed gevulde maaltijdsalade en dat alles voor schappelijke prijzen.
Voor ons zeker een aanrader.
Willem-Jan K.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2016
Er is in Barneveld dus toch wel iets open op zondag! Vlotte bediening met een attent oog. Eten is ongecompliceerd en lekker, bijgerechtjes worden naar wens bijgevuld. Verschillende wijnen van de kaart zijn per glas te bestellen, dat zien we graag. Leuke ontdekking in de buurt.
Diena L.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2016
Met een grote groep gereserveerd bij de hebberd omdat we naar het theater in Barneveld gingen en op de site van het theater duidelijk werd dat ze een soort samenwerking hadden waarin ze min of meer garandeerden dat je op tijd voor de voorstelling zou zijn.
De voorstelling begon vroeg, 19.30 uur. Verschillende mensen van onze groep konden er pas na 18.00 uur zijn. We hadden van te voren door gegeven wat onze gerechten waren, natuurlijk veranderde 1 persoon van mening toen we er waren. En kwam een ander te laat.. dit werd echter door de bediening profesioneel en soepel opgelost. Voor alle gerechten niets dan lof maar vooral de geitje en bijtje salade (een mooie uitgebalanceerde mix) en de Hebberd (Sate van de haas) zijn voortreffelijk. Het sprinted varken werd gevangen en met smaak verorbert, daar het gewoon goed was. De Junky XL was mals en de champignon saus ruim aanwezig en goed op smaak, De bijgerechten werden door het oplettende personeel vlot aangevuld. Er was zelfs nog tijd voor een nagerecht. Super geregeld. Zelf het appart afrekenen wat we van tevoren gevraagd hadden liep soepel. Chapeau
Ik ga er zeker nog een keer heen voor een rustig uitgebreid genieten.
Tim M.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2015
Ik ging zetten en we werden direct geholpen! Hoefden niet lang te wachten op ons drankje en konden meteen onze lunch bestellen! Tot dusver heel vriendelijk geholpen! Wanneer ons eten er aan komt ziet de medewerkster dat mijn glas bijna leeg is en vraagt of ik nog wat wilde drinken. Dit drankje kwam vrij snel en een vriend waar ik mee zat bestelde toen pas zijn drankje , waar meestal ergenis op het gezicht van de medewerksters komt glimlachte ze en gaf de bestelling door ! Het eten was formidable ! Zelde een vers broodje als deze gehad. Alles op goeie temperatuur ! Geen kwaad woord over te spreken! Super !!!