Eeterij De Hebberd

Jan van Schaffelaarstraat 61 3771 BS Barneveld Nederland Kaart

Over het restaurant Eeterij De Hebberd

De Hebberd Barneveld

Bij restaurant De Hebberd kunt u gezellig genieten van een lekkere lunch, een diner of een heerlijke borrel!

De Hebberd staat voor lekker gezellig. De succesformule is inmiddels uitgebreid naar Amersfoort en naar Voorthuizen. U kunt in de wijk Vathorst heerlijk genieten in restaurant De Hebberd. In Voorthuizen kiest u uw gerechten in grand café-restaurant De Bunckman. Dit restaurant vindt u op het Bunckmanplein.

De Hebberd in Barneveld en in Amersfoort zijn gemakkelijk te bereiken met de fiets of met de auto. Gratis parkeren is mogelijk! In Amersfoort parkeert u direct bij het restaurant. In Barneveld kunt u parkeren op de Vetkamp. Deze parkeerplaats bevindt zich op twee minuten lopen van Eeterij De Hebberd.

Ook voor zakelijke klanten is het restaurant geschikt. De Hebberd Barneveld kent een prettige ambiance, waarin u ongestoord met uw relaties kunt lunchen of dineren. De Hebberd beschikt over een WiFi-netwerk, waarvan u gratis gebruik kunt maken.

Kom snel langs bij het gezelligste restaurant van Barneveld!

Meer informatie over restaurant Eeterij De Hebberd

Jouw recensie over het restaurant Eeterij De Hebberd

Ida J.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Eten was super
Alleen erg lang moeten wachten op onze hoofdgerecht
Vond ik erg jammer
Misschien kom ik het nog een keer proberen,hoop dat het dan wat sneller gaat
J.M.S. D.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2018
Het Lif-Laf menu, was een onverwachte verrassing, Het was niet de bedoeling om dit te bestellen maar door een miscommunicatie kregen wij hiervan het voorgerecht, en zijn toen maar overgestapt naar het complete menu.
Geen spijt van!
Ron V.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2018
Wij hebben hier lekker gegeten en de bediening was zeer vriendelijk en erg attent .
RBu .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2018
Heerlijke en zeer uitgebreide brunch, er was meer dan genoeg keuze.
Alles werd voortdurend bijgevuld. Vlotte en vriendelijke bediening.
Gaan we zeker vaker doen.
B K.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2018
We hebben heerlijk gegeten! Ook voor de kids ruime menu keuze! Goede bediending! Goede prijs-kwaliteitsverhoudig! Erg gezellig! Zeker aan te bevelen
Roma1970 .
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2018
Leuke zaak, jong en vlot personeel. Lekker eten , goede hoeveelheid. Salade en friet mochten kosteloos worden bijbesteld.
Margreet B.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
Super eten, liflafjes kaart was voor mij geen aanrader meer, alleen gebruik gemaakt van t voorgerecht ervan. Maar smaken verschillen. Goede tent, goed eten
Dianne H.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2017
Lekker eten voor een schappelijke prijs. Gezellig restaurant en vriendelijke bediening. Zelfs als het druk is goede bediening. Wij komen hier regelmatig!
Nikki L.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
We hebben heerlijk gegeten bij de hebberd afgelopen vrijdag. Alles was in orde en het smaakte super! Zeker de moeite waard om er te gaan eten.
Truus W.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2017
Smaakvol en goed verzorgd eten én vriendelijke en attente bediening!
Hoewel de sfeer met lichtjes best wel gezellig aandeed, werd het zéér rumoerig naarmate het drukker werd. Dit was lastig om verstaanbaar te blijven. De tafels staan dicht bij elkaar.
Elly V.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2017
We hebben heerlijk rustig gezeten en even geborreld en daarna lekker gegeten.
De bediening was ook goed.
Geen op of aanmerkingen.
Marleen H.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2017
We hebben ontzettend lekker gegeten en de bediening was super!
Marianne V.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2017
Afgaand op de positieve recensies hier gaan eten. Helaas is het voor ons niet deze ervaring geweest. Eten redelijk, maar niks meer dan dat. Personeel gehaast en onervaren. Veel foutjes. Voor ons helaas niet voor herhaling vatbaar.
Marjolein D.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2017
Altijd lekker eten en super aardige bediening.
We komen dan ook altijd graag weer terug hier.
Mijn favoriete gerecht is de salade warme kip.
inekemeijboom .
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
We hebben heerlijk en gezellig gegeten, De Hebberd is een gelegenheid waar ik regelmatig terugkom. Laagdrempelig, gezellig, en ook voor een kleine portemonnee. Na een uurtje werd het wel erg rumoerig, blijkbaar zat er een groep die nogal uitgelaten klonk. Dat was een beetje jammer.
Danitia V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
De sfeer in het restaurant was gezellig, het eten werd netjes en snel geserveerd, bediening was snel en netjes. Een echte aanrader
Johan/Marjan V.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2017
Donderdag Kipdag ! Een super lekker kippetje gegeten, voor weinig geld. Hartelijke groeten van het testpanel Domselaar & van Lagen
Ingela V.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Ik eet graag bij de hebbert! Eten is goed en de mensen vriendelijk. Je kan ook lekker buiten zitten. Ik ga er regelmatig heen.
Alinda V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Gezellig restaurant , vriendelijke bediening, prima eten voor een redelijke prijs en de nagerechten waren echt super lekker! Aanrader!!
Ada V.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
De ontvangst was hartelijk en gastvrij.
Zonder opdringerig te zijn werd regelmatig gevraagd of alles naar genoegen was en/of we nog iets wilden drinken.
Bij het opnemen van onze bestelling was het ook,mogelijk om 1,5 portie van het voorgerecht te bestellen. Voor mij waren dat de garnalen in tempura, geweldig!
Omdat wij na het etentje naar het theater zouden gaan is het prettig om dan niet met zo’n overvolgevoel in de zaal te zitten.
Na een heerlijke kop koffie zijn we op weg gegaan naar het Theater.