Eeterij De Hebberd

Jan van Schaffelaarstraat 61 3771 BS Barneveld Nederland Kaart

Over het restaurant Eeterij De Hebberd

De Hebberd Barneveld

Bij restaurant De Hebberd kunt u gezellig genieten van een lekkere lunch, een diner of een heerlijke borrel!

De Hebberd staat voor lekker gezellig. De succesformule is inmiddels uitgebreid naar Amersfoort en naar Voorthuizen. U kunt in de wijk Vathorst heerlijk genieten in restaurant De Hebberd. In Voorthuizen kiest u uw gerechten in grand café-restaurant De Bunckman. Dit restaurant vindt u op het Bunckmanplein.

De Hebberd in Barneveld en in Amersfoort zijn gemakkelijk te bereiken met de fiets of met de auto. Gratis parkeren is mogelijk! In Amersfoort parkeert u direct bij het restaurant. In Barneveld kunt u parkeren op de Vetkamp. Deze parkeerplaats bevindt zich op twee minuten lopen van Eeterij De Hebberd. Het is niet mogelijk op het terras te reserveren.

Ook voor zakelijke klanten is het restaurant geschikt. De Hebberd Barneveld kent een prettige ambiance, waarin u ongestoord met uw relaties kunt lunchen of dineren. De Hebberd beschikt over een WiFi-netwerk, waarvan u gratis gebruik kunt maken.

Kom snel langs bij het gezelligste restaurant van Barneveld!

Meer informatie over restaurant Eeterij De Hebberd

Jouw recensie over het restaurant Eeterij De Hebberd

Martijn D.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2018
Het interieur binnen is wat gedateerd. Wij zaten buiten op het overdekte terras. Het terras heeft een eigentijdse uitstraling. Het personeel bestaat voornamelijk uit jonge mensen en studenten maar ze zijn vriendelijk, beleefd en dienstverlenend. Het eten is ronduit goed. Hoewel het simpele gerechten zijn, zijn ze goed van smaak en zijn er goede ingrediënten gebruikt. Heerlijk ! Als ik 1 minpuntje moet noemen zijn het de slappe smaakloze frites. Voor de rest een dikke prima !
K.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2018
Bij het opdienen van de soep ,zat daar een haar in ,werd door de bediening zelf gezien , zij is direct een nieuwe soep gaan halen (Top).
wim R.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2018
alles prima geregeld. eten prima. bediening vriendelijk. fietstocht mooie natuur.
fijne fietsdag meegemaakt. jammer van die kermis in Voorthuizen.
Jeannette D.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2018
Heerlijk met mijn moeder van negentig gegeten!
Judith V.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2018
Erg lang op ons eten moeten wachten. Eten was goed maar niet bijzonder
Ton S.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2018
Altijd goed eten daar.
M.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
prima gegeten, ging wel heel erg snel allemaal. Kwart over 5 binnen, kwart over 6 buiten. Eten was prima, maar ging allemaal een beetje te snel.
Anja H.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2018
Voor de 4e keer gebruik gemaakt van de brunch. Heerlijke hapjes en je kan zo vaak je bordje vullen als je maar wilt.
Er is vol op keus uit vlees en visgerechten. En alles is even vers bereid. Echt een aanrader.
marjahn53 .
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Wat een gezellige leuke lokatie om even heerlijk bourgondisch te eten super lekker snelle service en grote porties.
In een woord heerlijk
Gert L.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
We hebben lekker gegeten en de bediening was goed. Mijn partner was zeer verguld met het mosselpannetje.
We hadden afgesproken en we werden gastvrij ontvangen.
Jessy B.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2018
We hadden gereserveerd via internet. Dan zou je denken goed geregeld en er staat een plekje voor je klaar. Op donderdag is de oud veluwse markt, maar er stond niet vermeld dat reserveren geen optie was. Ook stond niet vermeld dat je niet voor buiten kan reserveren. Helaas hebben we hier dus helemaal niet kunnen eten.
Wat een leuke dag had moeten worden, viel helaas in duigen!
Monique H.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
Ik vond de Hugo erg duur, voor zo'n glas 5,95 betalen kan vast ook minder.. voor de rest is t super
B.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2018
We hadden online gereserveerd we werden vriendelijk ontvangen het diner weer redelijk vlot gebracht nagerecht duurde wat langer maar ik vind het een aanbeveling om een keertje lekker en niet te duur te gaan dineren
Sandra V.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2018
Vanmiddag een heerlijk broodje Kiep gegeten op het terras. Heerlijk op een hoek dus er kwam regelmatig een verkoelend briesje langs. Broodje was groot en goed belegd.
Muziek niveau ook erg prettig!
Buiten een stuk gezelliger dan binnen.
Goed prijs-kwaliteit verhouding.
Daanderuiter D.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
Wij komen 2x per jaar na afloop van een beurs naar dit restaurant. We reserveren wel, maar we weten nooit het exacte aantal deelnemers. Maar dat is helemaal niet erg. De bediening blijft even vriendelijk en gastvrij. ik stel stellen, dat de bediening arbeidsvreugde uitstraalt en efficiënt werkt. Ook het eten is OK met leuke namen voor de gerechten, die een verrassingseffect geven. Kortom de volgende keer gaan we weer naar de Hebberd.
Annabel D.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2018
Het eten is elke keer weer heerlijk, ga er altijd met plezier heen! Super bediening, erg klantvriendelijk en profecioneel.
Mieneke V.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2018
we hebben heerlijk gegeten, maar tussen het voorgerecht en hoofdgerecht duurde erg lang, er was een communicatie fout tussen het personeel. maar verder prima.
Evert H.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2018
Het was door het goede weer goed druk, vooral buiten, , we moesten dus ook aardig lang wachten, maar op zich ging het nog goed, er waren wat speciale wensen aan onze kant, maar dit kon toch gehonoreerd worden, ondanks dat de serveerster het nog wel gemeld had dat dit wellicht niet mogelijk was.. helaas was er geen warme chocomel mogelijk , werd wel goed uitgelegd waarom niet, maar aangezien er altijd mensen zijn die ipv koffie of thee graag chocomel willen wel een klein smetje.. verder merken we hoe verschillend koks kunnen zijn, maar dat is ws overal wel zo, prima gegeten !
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
Wij hadden een maaltijdsalade aquarium (normaal) en een angus biefburger, mandje brood vooraf. De maaltijdsalade was erg groot en overheerlijk. Ruim voldoende dus. De burger was vergezeld met wedges, maar geen groente (zoals sla). Wel voldoende, maar de wedges waren een beetje zout (gekruid). Heerlijk buiten gegeten en het was erg gezellig. Bediening erg aardig. Ik raad dit adres zeker aan!
Neetje .
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
Redelijk grote groep (21). Drank werd goed verzorgt, hoofdgerecht was goed maar niet echt veel. De 'bijgerechten' zoals patat waren echt onvoldoende. Eén klein bakje per 4 man, dit had op z'n minst 4x meer moeten zijn.