Eeterij De Hebberd

Jan van Schaffelaarstraat 61 3771 BS Barneveld Nederland Kaart

Over het restaurant Eeterij De Hebberd

De Hebberd Barneveld

Bij restaurant De Hebberd kunt u gezellig genieten van een lekkere lunch, een diner of een heerlijke borrel!

De Hebberd staat voor lekker gezellig. De succesformule is inmiddels uitgebreid naar Amersfoort en naar Voorthuizen. U kunt in de wijk Vathorst heerlijk genieten in restaurant De Hebberd. In Voorthuizen kiest u uw gerechten in grand café-restaurant De Bunckman. Dit restaurant vindt u op het Bunckmanplein.

De Hebberd in Barneveld en in Amersfoort zijn gemakkelijk te bereiken met de fiets of met de auto. Gratis parkeren is mogelijk! In Amersfoort parkeert u direct bij het restaurant. In Barneveld kunt u parkeren op de Vetkamp. Deze parkeerplaats bevindt zich op twee minuten lopen van Eeterij De Hebberd.

Ook voor zakelijke klanten is het restaurant geschikt. De Hebberd Barneveld kent een prettige ambiance, waarin u ongestoord met uw relaties kunt lunchen of dineren. De Hebberd beschikt over een WiFi-netwerk, waarvan u gratis gebruik kunt maken.

Kom snel langs bij het gezelligste restaurant van Barneveld!

Meer informatie over restaurant Eeterij De Hebberd

Jouw recensie over het restaurant Eeterij De Hebberd

Annabel D.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2018
Het eten is elke keer weer heerlijk, ga er altijd met plezier heen! Super bediening, erg klantvriendelijk en profecioneel.
Mieneke V.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2018
we hebben heerlijk gegeten, maar tussen het voorgerecht en hoofdgerecht duurde erg lang, er was een communicatie fout tussen het personeel. maar verder prima.
Evert H.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2018
Het was door het goede weer goed druk, vooral buiten, , we moesten dus ook aardig lang wachten, maar op zich ging het nog goed, er waren wat speciale wensen aan onze kant, maar dit kon toch gehonoreerd worden, ondanks dat de serveerster het nog wel gemeld had dat dit wellicht niet mogelijk was.. helaas was er geen warme chocomel mogelijk , werd wel goed uitgelegd waarom niet, maar aangezien er altijd mensen zijn die ipv koffie of thee graag chocomel willen wel een klein smetje.. verder merken we hoe verschillend koks kunnen zijn, maar dat is ws overal wel zo, prima gegeten !
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
Wij hadden een maaltijdsalade aquarium (normaal) en een angus biefburger, mandje brood vooraf. De maaltijdsalade was erg groot en overheerlijk. Ruim voldoende dus. De burger was vergezeld met wedges, maar geen groente (zoals sla). Wel voldoende, maar de wedges waren een beetje zout (gekruid). Heerlijk buiten gegeten en het was erg gezellig. Bediening erg aardig. Ik raad dit adres zeker aan!
Neetje .
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
Redelijk grote groep (21). Drank werd goed verzorgt, hoofdgerecht was goed maar niet echt veel. De 'bijgerechten' zoals patat waren echt onvoldoende. Eén klein bakje per 4 man, dit had op z'n minst 4x meer moeten zijn.
Esther M.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Eetcafe-sfeer gezellig eten goed maar niet meer dan dat. Wel veel keuze en leuke benamingen vd gerechten. Vegetariërs weinig keuze in hoofdmenu, maar ik heb voorgerecht genomen en dat was prima alternatief. Leuke bediening die ook wat meer wil doen dan standaard.
Marti J.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Heerlijk en gevarieerd gegeten. Met een zeer vriendelijke, met kennis van zaken sprekende en professionele bediening. Niet één uitgezonderd. Klasse! Tevens een prachtige en gezellige ambiance.
biancavandekamp .
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2018
Heerlijk gegeten...
Top service!
Aanrader
Spareribs waren top, vlees ging zo van het bot.

Onbeperkt spareribs eten op dinsdag
P. D.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2018
Eten was prima.best wel aan de prijs. Maar ach de bediening maakt een hoop goed. Hetvvwas wel druk en daardoor rumoerig.
hans V.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2018
het eten was bijzonder goed, de sfeer gezellig en het personeel leuk en vriendelijk. Het was zoals een avondje uit in een restaurant moet zijn. Geen overdaad, maar recht in deroos.
Jops R.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Gezellige entourage en vriendelijke bediening. Alles keurig geregeld: op tijd voor de voorstelling in het Schaffelaartheater. We kwamen te vroeg, maar de gereserveerde tafel was keurig op de afgesproken tijd beschikbaar.
Sandra V.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2018
Vanmiddag voor een lunch bij de Hebberd geweest. Ontvangst was minimaal; "kies maar uit waar je wilt zitten".
Ik had koffie besteld bij mijn lunch, waren ze vergeten en daar werd ook heel luchtig over gedaan. Toen ik naar een serveerster wenkte, besloot ze dat het blijkbaar belangrijker was om eerst het gesprek met een collega af te ronden waardoor ik als klant, moest wachten.
Bij het afrekenen, ook totaal geen aandacht; personeel bleef met elkaar praten.
Ik ben anders gewend bij de Hebberd in Amersfoort.
Er werd ook niet gevraagd of we wit of bruin brood wilden.
Broodje was snel op tafel, dat dan weer wel!
B.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2018
Vriendelijke bediening. We hebben de Hertog en de Haan geprobeerd. Smaakte uitstekend. De kids waren ook erg tevreden. Porties waren meer dan ruimvoldoende!
Ida J.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Eten was super
Alleen erg lang moeten wachten op onze hoofdgerecht
Vond ik erg jammer
Misschien kom ik het nog een keer proberen,hoop dat het dan wat sneller gaat
J.M.S. D.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2018
Het Lif-Laf menu, was een onverwachte verrassing, Het was niet de bedoeling om dit te bestellen maar door een miscommunicatie kregen wij hiervan het voorgerecht, en zijn toen maar overgestapt naar het complete menu.
Geen spijt van!
Ron V.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2018
Wij hebben hier lekker gegeten en de bediening was zeer vriendelijk en erg attent .
RBu .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2018
Heerlijke en zeer uitgebreide brunch, er was meer dan genoeg keuze.
Alles werd voortdurend bijgevuld. Vlotte en vriendelijke bediening.
Gaan we zeker vaker doen.
B K.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2018
We hebben heerlijk gegeten! Ook voor de kids ruime menu keuze! Goede bediending! Goede prijs-kwaliteitsverhoudig! Erg gezellig! Zeker aan te bevelen
Roma1970 .
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2018
Leuke zaak, jong en vlot personeel. Lekker eten , goede hoeveelheid. Salade en friet mochten kosteloos worden bijbesteld.
Margreet B.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
Super eten, liflafjes kaart was voor mij geen aanrader meer, alleen gebruik gemaakt van t voorgerecht ervan. Maar smaken verschillen. Goede tent, goed eten