Eeterij De Hebberd

Jan van Schaffelaarstraat 61 3771 BS Barneveld Nederland Kaart

Over het restaurant Eeterij De Hebberd

De Hebberd Barneveld

Bij restaurant De Hebberd kunt u gezellig genieten van een lekkere lunch, een diner of een heerlijke borrel!

De Hebberd staat voor lekker gezellig. De succesformule is inmiddels uitgebreid naar Amersfoort en naar Voorthuizen. U kunt in de wijk Vathorst heerlijk genieten in restaurant De Hebberd. In Voorthuizen kiest u uw gerechten in grand café-restaurant De Bunckman. Dit restaurant vindt u op het Bunckmanplein.

De Hebberd in Barneveld en in Amersfoort zijn gemakkelijk te bereiken met de fiets of met de auto. Gratis parkeren is mogelijk! In Amersfoort parkeert u direct bij het restaurant. In Barneveld kunt u parkeren op de Vetkamp. Deze parkeerplaats bevindt zich op twee minuten lopen van Eeterij De Hebberd. Het is niet mogelijk op het terras te reserveren.

Ook voor zakelijke klanten is het restaurant geschikt. De Hebberd Barneveld kent een prettige ambiance, waarin u ongestoord met uw relaties kunt lunchen of dineren. De Hebberd beschikt over een WiFi-netwerk, waarvan u gratis gebruik kunt maken.

Kom snel langs bij het gezelligste restaurant van Barneveld!

Meer informatie over restaurant Eeterij De Hebberd

Jouw recensie over het restaurant Eeterij De Hebberd

O.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2018
Samen met mijn twee zonen hier gegeten. Ik had bij de reservering aangegeven dat ik gebruik maak van een grote rolstoel. Ik werd hierover gebeld met de mededeling dat ze een mooie plek voor mij hadden gereserveerd. Zeer netjes!!
Heerlijk gegeten. 1x Super malse kip en 2x Hertenbiefstukjes.
Gert D.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2018
Prima gr.Gert
Jilz .
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
Heerlijk gegeten en prima service. Vrienden komen hier regelmatig en zelf ook vaker geweest, blijft een aanrader en ik kom hier graag terug voor een heerlijke avond eten.
Alinda K.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
We hebben heerlijk gegeten....goede bediening....het was erg druk ...dus wel rumoerig en we zaten net bij een box waarbij we de muziek wel hard vonden staan
C.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2018
Het eten was heerlijk en super geregeld. van te voren de bestelling doorgegeven en het werd snel geserveerd waardoor we rustig de tijd hadden om van het eten en elkaar te genieten.
Marijke D.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2018
De porties zijn erg groot. Gebruik van meer zachte materialen in het interieur zou goed zijn. Nu zijn er vrijwel alleen harde materialen, waardoor het geluid "ketst". Wij hadden meerdere keren dat we elkaar niet konden verstaan.
Diana K.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Geen opmerkingen alles is zeer goed
H H.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2018
Dag,wij hebben heerlijk gegeten, alleen toen ik een half jaar geleden reserveerde omdat we kaartjes hadden voor tineke schouten wisten we niet dat 18 uur krab aan was om een heel 3 gangen menu op te krijgen,wij hebben het toetje dan ook gemist helaas anders waren we niet op tijd terwijl ik het nog doorgegeven had maar ja niets meer aan te doen het eten was heerlijk
Braakjes .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2018
Heerlijk geluncht
Het was allemaal erg lekker.
We hebben genoten.
Gast vrij ontvangen.
We komen zeker nog eens terug.
De tafel van Rogier D.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2018
Leuk concept, brunchbuffet!
Paul S.
Hier heb ik op een zondag heerlijk kunnen brunchen. De sfeer was gezellig en ongedwongen. Het personeel was zeer behulpzaam bij alles. Kortom, een leuk concept.
Cora V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
We hebben genoten van een heerlijk, ontspannen avondje uit. Uit eten is voor ons normaal haast geen optie i.v.m. een groot aantal, deels heftige allergieën. Bij De Hebberd hebben we een zeer goede ervaring opgedaan. Vooraf uitgebreid contact gehad over de mogelijkheden (en die waren verbazingwekkend) en de menukeuze, zodat er voorbereidingen konden worden getroffen. Dit gaf een veilig en gerust gevoel, ook de bediening en het keukenpersoneel waren zeer alert en secuur. Zo fijn zijn we in jaren niet buiten de deur wezen eten.
Het was wat rumoerig in het restaurant, maar dat is met een aantal grote groepen die kwamen eten te begrijpen.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
Het eten was goed geregeld, ook voor mijn zoon die glutenvrij en lactosevrij moest eten.. Bedankt daarvoor! We komen zeker terug!
Frank M.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2018
Fijn terras, zeer vriendelijke bediening en smaakvol gegeten met een uitstekende prijs kwaliteit verhouding.
Suze T.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
Leuke zaak ! Vooral het terras ! De benamingen op de kaart zijn origineel ! Zeker de moeite waard om te proberen ! Wij hebben er nu een aantal x zalig geluncht.
Corrie D.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
Leuk restaurant, bediening erg vriendelijk. was erg druk maar nemen alle tijd. ook voor de kinderen, goede kaart en nog een presentje bij het naar huis gaan. echt aan te bevelen.
H.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
Binnen verouderde entourage, lijkt zelfs nog rokerslucht te hangen van vroeger tijden. Hinderlijke aanwezigheid van vliegen. Door het lage plafond lijken alle gesprekken teruggekaatst te worden, waardoor je behoorlijk hard moet praten om elkaar te kunnen verstaan. Is toe aan een grondige verf- en opknapbeurt met wat meer uitstraling. Daarnaast was bediening ons vergeten, waardoor langere wachttijd. Gerechten waren prima qua samenstelling, helaas koude groente en friet.
Andrea B.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2018
Was prima en gezellig
Annette S.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2018
Lekker buiten kunnen eten!
Huib K.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
Lekker eten, gezellig druk, no-nonsense
Aart D.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
De Liflaf gerechtjes waren van goede kwaliteit. Dit soort items begint in bijna ieder restaurant door te dringen. Het voordeel dat je tijdens één etentje meerdere dingen kunt proeven.
Het enige aantal dat wij ondervonden was dat de warme gerechtjes beter opeen rechaud gezet zouden kunnen worden omdat nu 75 % van de gerechtjes al koud begon te worden.