Eeterij de Engel

Woensdag t/m Zondag 16:30 - 21:30

• Af te huren , Airconditioning , Terras
Raymondengerdie .
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2016
Heerlijke verse gerechten, tegenwoordig ook in kleine porties als tapas verkrijgbaar. Altijd vriendelijk personeel, een prettig terras en ook betaalbaar. Voor zowel een uitgebreid diner als lunch of 'geen zin om te koken'
Luciadb .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2016
Ik ben meerdere malen wezen eten bij eeterij de engel, dit is me erg goed bevallen, bediening was super en maakte tijd voor ons. Het eten is echt subliem! Garnalen anette en tournedos met champignonroomsaus. In een woord TOP!
Lotte987 .
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2016
Geweldig gegeten! De sfeer in het restaurant is erg gezellig. De spiegels langs de muren maakt het geheel af. De bediening is lekker vlot en maakt een praatje wanneer het kan. Ik had de carpaccio als voorgerecht en als hoofdgerecht de boeuf yakitori en het smaakte heerlijk. Onder de carpaccio krijg je een soort krokante laag en dat geeft een heerlijke bite aan het gerecht. Ook vind ik het leuk dat je je eigen nagerecht samen kan stellen. Zeker voor herhaling vatbaar!
ThijsMosterd .
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2015
Trio van wild waar ik niet wild van word. Het soepje was een bouillon met enkele stukjes ongedefinieerd erin zonder daar wild in te herkennen. Paté op een broodje en eendeborstfileetje op een bedje van sla.

De varkenshaassate bestond uit gortdroge bleke varkenshaas (gelukkig fungeerde de satesaus als glijmiddel anders was ik erin gebleven), begeleid door kleffe friet, atjar en enkele kroepoekjes. Groenten wortel bloemkool en paprika gestoomd.

Dessert. Crème brulee kan ik niets van vinden, droge cheesecake gedoopt in kirsch en een zure chocolademousse.

Het is dat ik niet zelf hoefde te betalen een een gegeven paard niet in de bek kijk maar dat dit kwaliteitniveau bestaansrecht heeft is een absolute schande en vooral voor 28.50 euro.
Kelly D.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2015
Ik heb meerdere keren bij de Engel gegeten en kom er heel graag. Het eten is heerlijk, de bediening vriendelijk, en er hangt een hele gezellige sfeer. Echt een aanrader!
Aliza32 .
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2015
wij (5 meiden) hebben hier gegeten voor mijn verjaardag (werd 32 jaar) en het was een feest!
Het eten was heel lekker hadden 3 gangen genomen en hele goeie wijn er bij (Claude Val een merlot uit 2014) de zweer in het restaurant was heel goed en het personeel heel vriendelijk.
De muziek in het restaurant was op de achtergrond zachtjes te horen dus we konden goed met elkaar praten.
Volgende keer neem ik mijn man mee (die is gek op spare ribs)
Brigitte222 .
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2015
We hebben gisteren met twee personen heerlijk buiten gegeten. We kregen eerst een heerlijke amuse vooraf van champignons. Daarna heerlijk brood met aoli en tapanade. Als voorgerecht hadden we een heerlijke uiensoep en een heerlijk voorgerecht met zalm en tonijn waarvan ik de naam vergeten ben. Als hoofdgerecht hadden we VARKENSHAAS MEDAILLONS met heerlijke saus en BOEUFBOURGUIGNONNE met prima rode wijn saus. Alles met een prima smaak. Als nagerecht hadden we het nagerecht van de dag ( vanille ijs met aardbeien en verse slagroom) en uit diverse nagerechten mocht je drie items kiezen, deze keuse was erg moeilijk, uiteindelijk gekozen voor een NOUGATINE PARFAIT
GEMARINEERDE APPELTJES MET KANEELIJS en HANGOP MET ROODFRUIT.
Alles geserveerd op het juiste moment door vriendelijke mensen een hele correcte bediening. Het decor cijfer is wat aan de lage kant omdat we niet binnen geweest zijn en het terras jammer genoeg een beetje te smal is.
We hebben ons heerlijk laten verwennen en de prijs/ kwaliteit is prima in verhouding en kunnen dit restaurant van harte aanbevelen. We gaan er graag nog een keertje terug.

Elvin A.
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2015
Eterij de Engel is een gezellig restaurant met heerlijk eten. Ze hebben een gevarieerde kaart en een goede, professionele bediening. Het eten wordt allemaal zelf gemaakt, en dat proef je. Wij zijn al in vele restaurants geweest, zowel binnen al buiten Nederland, maar dit restaurant staat bij ons op nummer 1!
Peter T.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2014
Prima gegeten op het geweldige terras van Eeterij de Engel. De kaart vinden wij afwisselend. Vandaag met 5 personen, en iedereen was enthousiast over de keuze's. Carpaccio of sashimi en vis of vlees als hoofdgerecht tot een apart dessert.
Leuke bediening en zeer aangename prijs voor het geboden.
Jina1 .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2012
Ik heb er al een keer gedineerd en onlangs terug geweest om te lunchen/borrelen. Zowel diner als lunch is uiterst goed bevallen. Heerlijke gerechten en betaalbaar. Leuke lunch en borrelkaart ook.
Sfeer is prima en het restaurant heeft een warme inrichting.
We komen zeker nog een keer terug!
Bobcarolien .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2012
Ben hier samen met mijn vrouw en kinderen wezen eten. Super gezellige zaak. Vrolijk personeel. Je wordt snel en goed geholpen. Ze houden rekening met kinderen. Het eten was goed en niet te weining. Al met al een aanrader om er eens te gaan eten. Wij gaan er zeker nog een keer eten.
Gr Bob, Carolien en de kids.
Bourgondier86 .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2012
Leuke avond gehad. Heerlijk eten voor een goede prijs, bediening is vriendelijk. Prijs-kwaliteitsverhouding is prima. Zeker voor herhaling vatbaar.