Eeterij De Dungense Brug

Meer informatie over restaurant Eeterij De Dungense Brug

Kan beter
Thecla V.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Heerlijk gegeten, supervriendelijke en hele vlotte bediening en sfeervolle inrichting!
Voor ons een ware verrassing...we gaan hier zeker terugkomen!!!
Anja V.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
sfeervol restaurant, heerlijk gegeten.
Vriendelijke bediening . Smaskvol opgediend. Een heerlijk gezellig avondje uit.. Een echte aanrader.
Riki V.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2017
Verschillende personeelsleden kwamen te vaak vragen of alles naar wens was. De champignonsoep was te zout en leek uit een pakje te komen. Kalfsstoof was het beste onderdeel maar werd helaas vergezeld van vette friet en te gare witlof uit de oven. Hoofd van de bediening zwaaide vrolijk terug toen we om de rekening wilde vragen. De tafeltjes staan te dicht op elkaar waardoor gesprekken helaas letterlijk gevolgd kunnen worden. Bij de geserveerde gerechten wordt een uitleg gegeven zoals meestal alleen gebruikelijk in een sterrenrestaurant.
Hazem .
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2016
Extra hoofdgerecht van de dag (stond niet op de kaart), een soort tournedos met truffelsaus, was niet lekker! Het vlees was te "light" gebakken, werd niet warm genoeg geserveerd en was heel erg taai. Na opmerking hierover gemaakt te hebben, kregen we als anwoord dat het vlees wel goed was en zo hoort te zijn..... Maar we mochten eventueel ook een ander hoofdgerecht bestellen. Of ... anders wilde de kok ons vlees ook wel in kleine stukjes snijden zodat we het wel konden eten?! Nee, dank u! We bestelden een nieuw (vis-)gerecht van de kaart en dit was heerlijk. Onze tafelgenoten die in eerste instantie een ander gerecht hadden gekozen, waren inmiddels al klaar met eten.
Korteraar ..
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
wat een feestje ! afgelopen zaterdag even gaan lunchen bij dit restaurant. buiten gezeten, en een bijzonder vriendelijke dame die ons hielp. grote klasse, vervolgens tonijnsalade, vitello tonnato en paling gehad, en we waren het er met ons vijven over eens: hier moet je dus nog een keertje naartoe.
ProeverMM .
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2015
Met collega's en zakenrelaties hier verschillende keren geluncht en gedineerd. De kwaliteit van de gerechten is altijd in orde. Niet ingewikkeld, maar goed. De bediening en eigenaar zijn vriendelijk, tegelijkertijd vind ik dat men moet oppassen niet te amicaal te worden.
Erika1962 .
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2015
Vorige week gegeten bij De Dungense Brug. ( er hing een irritante verflucht )
Zaten ons te ergeren aan de bediening, duurde lang voordat ons gevraagd werd wat we wilden drinken en ook moesten wij zelf vragen naar de menukaart. ( er waren totaal 5 tafels bezet )
Mijn man bestelde zeetong, kreeg deze zonder citroen.
Na deze te hebben gevraagd kreeg hij 3 dunne schijfjes, waarop hij vroeg om meer citroen........de medewerkster zei dat het niet gebruikelijk was om citroen bij de zeetong te serveren???
De eigenaar was niet aanwezig, misschien daarom de nonchalante houding van het personeel.
Willie W.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2015
17 januari met viertjes gegeten bij de Dungense Brug .Unaniem oordeel uitstekend.Speciaal hoofdgerecht aangepast i.v.m. geen gebruik alcohol.Top was de Bouillabaisse met een perfecte rouille.Ik waande me even in Marseille. Zeer vriendelijke bediening . Aanrader W.van Dijk St Michielsgestel
beater .
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2014
Onderweg bij de Dungense brug beland voor een snelle lunch. De plek is prachtig en er is een mooi beschut terras met uitzicht. Het terras is wel wat stenig, beschutting met mooi hagen zou het uitzicht natuurlijk hinderen, maar wel een landelijker gevoel geven. De bediening was erg vriendelijk. We aten een lekker broodje met oude kaas, daarbij was wat sla, die goed was aangemaakt. Pluim dat men aan dit soort details aandacht besteedt! De uitsmijter, was helaas al koud toen hij werd geserveerd. Jammer, maar dit werd zeer gul en grootmoedig opgelost. Wij hebben mede daardoor een plezierig gevoel overgehouden aan ons bezoek.
Erik V.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2013
Even gestopt voor een snelle lunch. Vriendelijke bediening. Prima sandwiches, jammer dat het brood niet even was getoast. De zaak is op zich wel gezellig ingericht, maar een tafel of wat minder had geen kwaad gekund. Wanneer het restaurant helemaal vol is, kunnen we ons voorstellen dat dit enigszins claustrofobisch aan kan doen. Maar verder een leuk restaurant langs een doorgaande weg.
D .
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2013
Vandaag geluncht met soep (asperge en kerrie) en het smaakte zout en leek uit blik te komen. Koffie was zo-zo, beetje te bitter. Vriendelijk personeel. Het enige echt lekkere vond ik t koekje bij de koffie. Zeer matige prijs-kwaliteit verhouding. Ik was teleurgesteld.