Eeterij De Dis

Woensdag t/m Zondag 17:00 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant Eeterij De Dis

Herman S.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2017
Heerlijk gegeten in gezellige sfeer. De gastvrouw en de kok doen er alles aan om van dienst te zijn en er een complete maaltijd van te maken. Bijvoorbeeld door twee soorten aardappelgarnituur (friet en gebakken aardappelen) en twee soorten groente (salade en warme groente) te serveren. Helemaal top!
Familie-B .
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Voor ons was De Dis nieuw we werden gast vrij ontvangen en hebben heerlijk gegeten! verrassende bijlage`s en alles vers. Dat zie je, dat proef je. Toetje was verrukkelijk. We komen zeker weer terug om de rest van de kaart te proeven.
LeoenRia .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
Zaak is 3 maanden geleden geopend, maar zat deze avond geheel bijna geheel vol. Prettige ontvangst ondanks dat wij niet gereserveerd hadden. De Shoa Ribs (rund) was boterzacht en goed van smaak. Zo ook de Parelhoen. Doordat het zo druk was moesten we wat langer wachten, maar was het wel waard.

Bedankt voor de leuke recentie.