Eeterij De Bron

Molenstraat 2 5056 JC Berkel-Enschot Nederland Kaart

Over het restaurant Eeterij De Bron

Ambachtelijke Oostenrijkse schnitzels

De Oostenrijkse schnitzel is de specialiteit van dit gastvrije restaurant: lekker groot, mals, plat en krokant. Wat wil een mens nog meer? Naast dit beroemde stukje vlees staan er nog een heleboel andere lekkernijen op het menu. Keuze genoeg en altijd met de grootste zorg bereid.

Meer informatie over restaurant Eeterij De Bron

Maandag t/m Woensdag Gesloten
Donderdag t/m Zondag vanaf 17:00

• Af te huren , Airconditioning , Terras , Wi-Fi
oever82 .
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Jeanine H.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Zeer vriendelijke bediening en heerlijk gegeten. we hadden het keuzemenu al van tevoren bekeken dus wisten zeker dat er iets naar onze smaak bij zat.
truusvanachteren .
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2017
Zeer vriendelijke bediening - prima gerechten - ook een prima ah actie-keuze-menu.
En ze maken daarin ook zeker geen onderscheid qua kwaliteit, hoeveelheid of vriendelijkheid - gaan zéker nog eens terug!
MS1309 .
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2017
We hebben hier nu voor de 2e keer gegeten. De eerste keer zaten we voor in het cafe, deze keer achter in het restaurant wat een hele verbetering was. De bediening was vlot en vrolijk. Het eten vind ik nog steeds niet bijzonder. Brood en vooraf zijn prima, maar de hoofdgerechten laten te wensen over. Ik had een gortdroge pincho van varkenshaas met ee stukje verkoolde ui, paprika en champignon en mijn disgenoten hadden ieder een schnitzel. Die is wel groot, maar niet bijzonder smakelijk en ook weer droog. Frieten erbij die knapperiger mogen en een lepeltje groenten. Na een ijsje en koffie. De AH-actie maakt veel goed zodat je niet het idee hebt teveel te betalen.
Marlies D.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
We hebben super lekker gegeten.
We zijn begonnen.met stokbrood kruidenboter.
Ik had beenhamsalade met frambozendressig, vispannetje, ijs met slagroom toe.
Mijn manhsd tomatensoep, baconburger de luxe en koffie toe.
Het is een goed restaurant on te vertoeven waar de bediening nog tijd voor een praatje heeft.
louisamekes .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Heb hier al 4x gegeten, maar deze keer niet zou. Ik had beenham, de bessen dressing vergeten ,en er zat een haar in mijn eten. Hellaas volgende keer beter
Personeel vriendelijk het waren denk ik leerlingen tafels die later binnen kwamen hadden eerder hun eten dan wij. Bij ons moesten ze het nog op komen nemen. Ons eten ging naar de verkeerde tafel. Hebben zelf om het brood moeten vragen.
anouwens .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
We waren met zijn vieren en hebben geweldig gegeten en heel vriendelijke bedinging.
Vooral het vispannetje is zeker aan te raden, geweldig.
I H.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Wij hebben hier gegeten via de AH restaurantactie. De voorgerechten waren van prima kwaliteit, lekkere carpaccio en tomatensoep! Met betrekking tot de hoofdgerechten waren de meningen verdeeld. De burger was echt heel erg lekker maar de schnitzels waren een beetje vlak qua smaak. Ook de champignonsaus had meer smaak mogen hebben. Hoeveelheid was echt veel!! Dessert was simpel en lekker. Voor het geld een uitstekend menu!
anneke K.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
het was gezellig
wij komen zeker terug de gr van fam koppens en fam rommen
de bediening is ok
de kok mag er wezen
de muziek op de achtergrond is goed
Regie D.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Goede service. Ik had aangegeven dat ik geen vlees eet en mocht de vegetarische variant kiezen als hoofdgerecht. Dat had ik van tevoren telefonisch gevraagd. Ter plekke werd echter ook het voorgerecht helemaal aangepast naar een gerecht dat niet op de kaart stond. Service was prima. We gaan zeker een keer terug.
Regie D.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Van tevoren telefonisch gevraagd of ik de vegetarische schnitzel kon krijgen (we gingen met de AH bon en de veggi variant hoort daar niet bij). Was geen probleem. Ter plekke werd er een salade voor me gemaakt.
Heerlijk gegeten. Twee schnitzels gekregen, was eigenlijk teveel. Mijn man had de normale schnitzel. Net als in Oostenrijk worden ze gefrituurd en zijn ze groot of krijg je er twee. Heerlijk gegeten.
Leuk geholpen. Wij gaan zeker terug.
desiree.debrouwer .
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Erg vriendelijk ontvangen. Er is met de reservering iets niet helemaal goed gegaan. Werd ik direct over teruggebeld met excuses. Werd nu nogmaals benoemd en voor iedereen aan onze tafel werd er 1 consumptie aangeboden. Echt perfecte service en heerlijk gegeten.
Lisa D.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2016
Ik ben laatst met familie naar Eeterij De Bron geweest, ik vond het eten super, niks op aan te merken. De bediening was erg beleefd en de wachttijd duurde niet lang. Er hing een gezellige sfeer, zeker voor herhaling vatbaar.
Aafke S.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2016
Wij eten hier regelmatig en altijd naar volle tevredenheid. De bediening is goed en erg vriendelijk. Het eten is van goede kwaliteit en altijd keurig opgediend. Complimenten aan de kok die voorop altijd een prima maaltijd weet te bereiden
Aafke S.
inevandenboer .
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2016
Een hartelijke ontvangst en een vlotte bediening. Eén hoofdgerecht was verkeerd doorgekomen uit de keuken. Dit werd onmiddellijk hersteld met duizendmaal excuses en 1gratis consumptie voor het hele gezelschap. De wachttijd hiervoor was kort. Het meerkeuze menu was goed, niets op aan te merken. Lekker gegeten in een goede sfeer. Voor herhaling vatbaar.
Maartje V.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Van het weekend lekker gegeten bij de bron. Super vriendelijke bediening. En het eten is echt een aanrader. Wij komen zeker terug.
BigLJohn .
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
Als Eeterij Bron een erg drukke dag heeft, moet men vrezen voor het gereserveerde tafeltje. Voor de tweede keer in successie kwamen wij (Albert Heijn menu) bij Bron, en aan ons gereserveerde tafeltje zaten zelfs al voor de afgesproken tijd andere mensen. Wij werden tijdelijk gestald aan een extra tafeltje (krap) wat tegen de bar was geplaatst. Na een kwartier konden we naar ons eigen tafeltje. Al heel vlug werd er onze tomatensoep geserveerd, maar deze was niet heet zoals gewoonlijk, maar erg lauw, bijna koud. Zulke toestanden passen toch niet bij Bron, eerder bij een of ander derderangs dorpscafe in verweggiestan ! Foei Bron !
jan V.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Het Belgisch broodje dat ik had besteld was veel te hard en taai,de hamburger was boven en onderkant totaal zwart gebrand,dit had nooit doorgegeven mogen worden,ik heb het nog tegen een serveerster gezegd, zij zei had het maar gezegd maar dat wilde ik niet doen waar andere klanten rondom ons bijzaten.groetjes en tot ziens,fam van spaendonk.
Femke G.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2016
Wij zijn met een gezelschap van 4 geweest afgelopen zaterdag 3 dec en ik moet heel eerlijk zeggen. Geweldig goed gegeten, heerlijk was het. Het eten komt niet zo snel als mensen misschien in andere restaurants gewend zijn, maar wij vonden het heerlijk. Lekker rustig eten geen druk, geen pusherige verkoop voor drinken. Heerlijk genieten van een avondje gezelligheid.