Eeterij De Bron

Molenstraat 2 5056 JC Berkel-Enschot Nederland Kaart

Over het restaurant Eeterij De Bron

Ambachtelijke Oostenrijkse schnitzels

De Oostenrijkse schnitzel is de specialiteit van dit gastvrije restaurant: lekker groot, mals, plat en krokant. Wat wil een mens nog meer? Naast dit beroemde stukje vlees staan er nog een heleboel andere lekkernijen op het menu. Keuze genoeg en altijd met de grootste zorg bereid.

Meer informatie over restaurant Eeterij De Bron

Maandag t/m Woensdag Gesloten
Donderdag t/m Zondag vanaf 17:00

Cees D.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2017
Henny T.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Het eten was lekker,de hoeveelheid ook genoeg.
Het is een leuk samengesteld menu voor deze AH actie.
Leuk gevonden om de varkenshaas spies op te hangen boven je bord.
gschellekens .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Het voorgerecht was redelijk. Ik had kippensoep, soep van de chef, maar het was niets speciaals. Het hoofdgerecht zag er netjes uit, maar was ook niets bijzonders. Wel werd de varkenshaasspies op een leuke manier opgediend. Als nagerecht 2 bolletjes ijs en was slagroom.
Geen echte aanrader..
jxvandijk V.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Voorgerecht was niet voldoende aanwezig dus voor een alternatief gekozen. Weinig kans iets te drinken te bestellen en nadat er was besteld werd de bestelling vergeten en kwam er niets. Tot we er weer om vroegen. Frietjes voor het hoofdgerecht werden vergeten en de bestelde cappuccino werd koffie. Is wel omgeruild maar al met al kon het beter. Toen we klaar waren stonden alle stoelen verder al omgekeerd op de tafels. Het eten smaakte goed, de mensen uit de bediening heel aardig dus waar het aan lag?? Toch geen reden om hier niet meer te komen, we zullen vast nog wel eens gaan
Kees V.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Een hele vriendelijke en ontspannen ontvangst. Het eten was geen hoogstaande keuken maar wel goed verzorgd en lekker. Zeker voor herhaling vatbaar!!
Rene T.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
Temperatuur vlees kan beter, pepersaus bij schnitzel niet bijzonder, lekkere tomatensoep, hoeveelheid zeer goed.
Totaalconclusie: zeer prima gegeten voor relatief weinig geld (met korting eraf).
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
vriendelijke bediening, soep heerlijk, schnitzel erg groot maar ik heb hem helemaal op zo lekker was het, deddert verwennerij, waren er vaker geweest, blijven terug komen. H. Meens
BigLJohn .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
De soep en het hoofdgerecht waren prima. En dan het toetje; Het frambozenijs was zuur, en het witte bolletje ijs was niet smeuig zoals gewoonlijk, maar het ijs was gekristalliseerd. De slagroom was waterig, geen echte stevige slagroom.
Ber V.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
eten bij de bron was goed ik kom zeker terug groetjes
tot de volgende keer een ding vindt ik jammer.
dat de recensie 120letters moet bevatten.
daar moet je vrij in zijn doei
Jozé V.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Heel lekker gegeten in dit knusse restaurant de Bron in Berkel Enschot. Leuke ontvangst en zeer goede kwaliteits- producten.
Marcel S.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Super vriendelijke bediening. Kwaliteit uitstekend. Heerlijk eten Vind je tegenwoordig niet meer. Aan te bevelen om te gaan eten!
xandra2155 .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
De hamburgers waren van meer dan slechte kwaliteit. De vis was goed. De hamburgers leken wel nep met meel en smaakten niet naar vlees.
tillyvddussen .
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
We hebben hier lekker gegeten. Zijn heel vriendelijk en gastvrij onthaald.
Komen beslist weer terug. Een heel gezellige gelenheid!
En een aanrader.
anouwens .
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
We zijn al meer geweest, maar et eten was beduidend minder dan andere keren. Het nagerecht was het ijs niet lekker en de slagroom was boterig. We missen ook het vispannetje, staat niet meer op de lijst. We gaan hier NIET meer eten.
Marcel V.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Super goed gegeten. Vlees extreem mals, friet lekker, goede porties en groente precies goed gaar. Helaas wonen we te ver weg (Friesland), maar anders zouden we zeker vaker komen!
eric D.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
prettig restaurant , leuke enthousiaste bediening , eten was erg smakelijk, we bevelen het restaurant zeker aan
bij andere mensen
yvonnesevers .
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Een ruime keuze in gerechten, een gezellige sfeer en ambiance en leuke en vooral vriendelijke bediening, een echte aanrader
heermom .
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
het is een heel goed restaurant je hebt voldoende ook als je een grote eter
de snitzel die wij kregen was voor een persoon bedoelt maar er zijn wel plaatsen
dat ze er daar twee van maken de rest was heel goed en lekker
zeker een aanrader
Ans V.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
vriendelijk en gastvrij gezellig, we hebben even buiten gezeten tot er een tafel vrij was en kregen een pils aan geboden om de wacht tijd te korten, het eten was heerlijk ,dus voor herhaling vatbaar.
Tony V.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Ontvangst en voorgerechten waren goed. We hadden wel last van aanwezige vliegen en hebben er zelf 2 gedood. Hoofdgerecht van mijn vrouw (varkensspies) was goed maar ik kreeg het verkeerde gerecht. Daarop moest mijn bord terug en kreeg spoedig mijn bestelde schnitzel. Mijn friet en groeten leken niet gewisseld en dus koud. Portie was eigenlijk te groot en de champignonsaus was ook niet warm. Al met al wel goed gegeten maar zullen daar niet meer terug gaan.