Eeterij De Bron

Molenstraat 2 5056 JC Berkel-Enschot Nederland Kaart

Over restaurant Eeterij De Bron

Ambachtelijke Oostenrijkse schnitzels

De Oostenrijkse schnitzel is de specialiteit van dit gastvrije restaurant: lekker groot, mals, plat en krokant. Wat wil een mens nog meer? Naast dit beroemde stukje vlees staan er nog een heleboel andere lekkernijen op het menu. Keuze genoeg en altijd met de grootste zorg bereid.

Meer informatie over restaurant Eeterij De Bron

Maandag t/m Woensdag Gesloten
Donderdag t/m Zondag vanaf 17:00

• Af te huren , Airconditioning , Terras , Wi-Fi
Yvonne B.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
In eerste instantie had ik bedacht niet in te gaan op het schrijven van een recensie maar ik wil toch van de gelegenheid gebruik maken om een eerlijke mening te geven.
Het eten was niet wat we ervan verwacht hadden; de schnitzels waren gefrituurd, de frites niet gaar, de groenten weliswaar wel smakelijk maar uit de diepvriezer en de saus was ons inziens ook uit een pakje. Het voorgerecht was daarentegen wel smakelijk en goed verzorgd en het nagerecht was ook goed te eten.
Doreth .
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Voor de 2de hier gegeten met AH bon en wederom niet teleurgesteld.
Zeer vriendelijke bediening en prima eten voor een prima prijs in een gezellige omgeving!
Het zat er vol maar desondanks was het er prettig zitten - weer voor herhaling vatbaar dus!
Marlies D.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
we hebben heerlijk gegeten , met een mooie tussentijd tussen elk gerecht.
voor herhaling vatbaar.
we hadden: stokbrood met kruidenboter als appetizer
beenhamsalade en tomatensoep met balletjes
vispannetje met friet en salade, schnitzel met groeten en friet
ijspalet met slagroom, irisch coffee(met bijbetaling).
Heermom .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
wij hebben heerlijk gegeten het was goed verzorgt en voldoende
we zullen zeker terug gaan het is ons goed bevallen
zeker een aanrader
eet smakelijk
c m
Rien V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
De bediening was perfect, vriendelijk en correct. De kwaliteit van de gerechten was prima. De menu's zijn erg groot, voor sommige te groot.
Keshia O.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Het enige wat zeer teleurstellend was, en tegelijk ook zeer belangrijk; in de reservering heb ik duidelijk aangegeven dat mijn partner zeer allergisch is voor noten en pinda's. bij ontvangst werd dit nog door het personeel bevestigd en benoemd dat ze het aan de keuken door zouden geven. bij het voorgerecht werden walnoten geserveerd, hier kwamen we pas achter toen mijn man al een aantal happen had genomen. gelukkig had hij geen hap genomen van een walnoot, anders hadden we direct naar het ziekenhuis moeten rijden, hier kan hij niet alleen ziek van worden, maar ook door stikken. Erg kwalijke fout dus, zeker omdat dit zowel bij de reservering, als mondeling is doorgegeven. de serveerster bood duizend maal haar excuus aan en mijn man kreeg een glas spa blauw. na onze laatste gang, boden ze ons nog een drankje aan van het huis, maar aangezien onze laatste gang uit koffie met een bonbon bestond hadden we daar geen behoefte meer aan. verder is deze enorme fout niet gecompenseerd. Het eten was verder lekker, maar door deze kwalijke fout zullen wij hier niet meer gaan eten met het risico dat er nog ergens onbedoeld noten tussen zitten.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Het eten was over het algemeen als vanouds heerlijk. Alleen in de tomatensoep bleven de gehaktballetjes wederom aan de erg kleine kant, terwijl in het hoofdgerecht de spruitjes erg hard waren. Ontvangst en bediening staan op een hoog peil, maar de wachttijden op het eten zijn daarentegen aan de erg lange kant.
Nel V.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Gezellig getafeld. Ruime keus. Smaakte voortreffelijk. Heel vriendelijk en leuk personeel.
Leuk intiem eetzaaltje.
Aanrader!! Ook zonder de bonnen van de actie.
Anita J.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Via AH-restaurantactie hier gereserveerd, wij vinden het leuk en iedere keer een ander restaurant te proberen.
We hebben hier heerlijk gegeten, een gezellig en knus restaurant.
Vriendelijke bediening, en het eten was goed, prima prijs/kwaliteit verhouding
Carla V.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Gezellig aangekleed restaurant met een leuke bediening. Eten is goed. Flinke porties. Kom hier zeker nog eens terug.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
In de tomatensoep zaten deze keer 3 a 4 mini gehaktballetjes, zo groot als een erwt. Volgende keer hopen wij gewone soepballetjes in de tomatensoep aan te treffen, met normale afmetingen.
NoraRietra .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
We hebben simpel maar lekker gegeten. De bediening was erg vriendelijk. We gaan nog een keertje terug om de rest van de kaart te proberen. Erg leuk dat je door de ah actie op plekken gaat eten waar je normaal niet snel zou komen.
Moonlustwel .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Heerlijk gegeten, met een voldaan gevoel naar huis. Fijne, gezellige bediening. Gastvrij. Klein en sfeervol.
Aanrader. Als we weer in de buurt zijn zullen we zeker nog eens langs gaan.
Debabyface .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Even zoeken naar de ingang, er zijn nl. 2 adressen, vriendelijk ontvangen, gezellige omgeving, goede uitleg, lekker gegeten, een aanrader dus
Tiny H.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Wij zijn goed ontvangen.
De wachttijd was ook niet lang.
Het 3 gangen menue, was lekker. Niet te weinig of te veel.
Het personeelsleden hun uiterste best om het aangenaam te maken
Een aanrader
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Wij willen enkele punten aanstippen die voor verbetering vatbaar zijn. Zowel de boter als de mayonaise worden telkens geserveerd in van die slappe papieren bakjes, die erg onhandig in het gebruik zijn. We krijgen daar vieze handen van. De champignonsaus was de laatste keer minder van kwaliteit. Er zat een dik vel op en hij smaakte niet zo lekker als anders, als wij die lichtere champignonsaus krijgen.
Remco V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Prima restaurant. Zeer vriendelijke bediening en lekker eten. Onze kinderen vonden vooral de hamburger erg lekker. De verlichting zou iets sfeervoller kunnen.
Jose B.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Prima gegeten met bon van ah.
Zou terug komen om gezellig iets te eten maar niet voor die prijs.
Prijs is te hoog ivm kwaliteit die vrij basic is
Fabion_bindi .
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
Erg vriendelijke en behulpzame medewerkster, eten was goed. Schnitzel was enorm, dus helaas geen ruimte meer voor een toetje.
Tianda S.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Goed eten en prima prijs! Leuke avond gehad. Service liet te wensen over. We moesten meerdere malen vragen om ons brood en kregen het uiteindelijk tegelijk met het voorgerecht. Tevens meerdere malen gevraagd om drinken. De bediening liet ons met lege glazen zitten. Prima avond.