Eeterij De Bron

Molenstraat 2 5056 JC Berkel-Enschot Nederland Kaart

Over het restaurant Eeterij De Bron

Ambachtelijke Oostenrijkse schnitzels

De Oostenrijkse schnitzel is de specialiteit van dit gastvrije restaurant: lekker groot, mals, plat en krokant. Wat wil een mens nog meer? Naast dit beroemde stukje vlees staan er nog een heleboel andere lekkernijen op het menu. Keuze genoeg en altijd met de grootste zorg bereid.

Meer informatie over restaurant Eeterij De Bron

Maandag t/m Woensdag Gesloten
Donderdag t/m Zondag vanaf 17:00

• Af te huren , Airconditioning , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Eeterij De Bron

Thieu V.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2018
50 minuten gewacht op voorgerecht. Niet alle ingredienten waren op voorraad. Helaas moesten wij daar zelf achter komen. Personeel loopt hard door het pand. Helaas weten ze niet waarvoor.
Zelfs met social deal niet aan te raden. Personeel zou een cursus moeten volgen in de trand van horeca voor beginners
Rene M.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
Prima gegeten voor een tegen een goede prijs/kwaliteitverhouding. Vriendelijk personeel. Muziekkeuze was niet altijd geweldig. Soms iets te heftig voor een restaurant maar stond ook weer niet heel hard.
Ankie V.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2018
Al een paar keer gegeten en het is altijd super lekker en fijne bediening.
Ook als je snel wat wil eten kan je in het cafe gedeelte een schotel bestellen. Toptent
maarten V.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2018
We hebben heel lekker gegeten en zijn ook van plan om hier vaker te komen. Aanrader voor de echte schnitzel liefhebber, maar ook genoeg andere gerechten. Ziet er heel gezellig uit.
John V.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2018
Vond de nieuwe inrichting erg mooi. En het was gezellig en het eten was weer goed.
Edwin S.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Fijn restaurant waar je lekker en goedkoop even lekker een hapje kunt eten en de schnitzels zijn echt zoals in Oostenrijk!!
Rudi V.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2018
Een hele schone huiselijke omgeving, fijne en nette bediening. Het eten was voortreffelijk, opgediend op warme borden en met hun huidige maandaanbieding voor €15,- een 3 gangen keuze menu helemaal top.
Gratis parkeren.
monique V.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2018
we hebben heerlijk gegeten en komen zeer zeker nog een keer terug !!! ...........................................................
Familie H.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
Prima gegeten gr familie van boxtel -hamers
john D.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2017
we hebben te lang moeten wachten op het eerste overigens erg vriendelijke contact met gastvrouw. het vlees was te droog, de erbij geserveerde groentes was uit de diepvries en smakeloos.
Petra V.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Goed restaurant, had alleen iets dikkere en dus minder droge snitzel verwacht. Maar de sfeer en bediening is uitstekend.
Hannie V.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Zeer goed heerlijk eten leuke bediening en niet duur.
t.vandepol .
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Gereserveerd via AH spaarzegels. Keuze uit speciaal AH menu was verrassend uitgebreid en werd op een mooie manier opgediend. Er stonden voor mijn man en mij goede gerechten op en onze keus was snel gemaakt. De varkensspies werd op een voor mij onbekende wijze geserveerd, aan een beugel boven mijn bord, en de schnitzel van mijn man was groot en lekker alles geserveerd met groente en meer dan voldoende friet. Kortom heerlijk gegeten en voor herhaling vatbaar.
Helga V.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Wij hebben met 6 personen gegeten. Het was uitstekend de bediening was heel vriendelijk.
Mijn zoon was jarig en kreeg bij zijn toetje sterretjes.
walter W.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
wij hadden onze 2 kleinkinderen bij en die gebruiken het kindermenu. Maks had frietjes met snitsel en thijs had friet met frikandel. dat was 6.50 maar het ijsje met 2 bolletjes ijs en wat slagroom koste 3.50
Nettie M.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Heerlijk gegeten, prettig zo kleinschalig. Huiskamer idee ..!!
jack D.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
het eten was erg lekker
keuze genoeg gezellige sfeer en rustig in restaurant
vriendelijke bediening
genoeg reden om er nog een keer te gaan eten
jacques B.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Het duurde wel even voordat de overigens zeer vriendelijke serveerster binnentrad en onze bestelling kwam opnemen. Goed gegeten. Leuke (bruine) ambiance.
BigLJohn .
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Wij komen al een tijdje bij de Bron vanwege het Albert Heijn menu. De tomatensoep met balletjes was heerlijk. Ook het hoofdgerecht was uitstekend, ware het niet dat de frietjes deze keer te hard waren gebakken. Het nagerecht (twee bolletjes witte ijs) was lekker. Alleen nooit geen echte slagroom erbij, deze is altijd waterig. Verder altijd een leuk achtergrond muziekje, muziek uit de jaren 60 - 70 en 80. De meisjes van de bediening zijn zeer vriendelijk en attent, ook altijd in voor een leuk praatje.
Jan K.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Gezellig en lekker gegeten in leuke ambiance. Goede en plezierige bediening. Komen zeker nog eens terug om de menukaart verder te ontdekken.