Eeterij De Bron

Molenstraat 2 5056 JC Berkel-Enschot Nederland Kaart

Over het restaurant Eeterij De Bron

Ambachtelijke Oostenrijkse schnitzels

De Oostenrijkse schnitzel is de specialiteit van dit gastvrije restaurant: lekker groot, mals, plat en krokant. Wat wil een mens nog meer? Naast dit beroemde stukje vlees staan er nog een heleboel andere lekkernijen op het menu. Keuze genoeg en altijd met de grootste zorg bereid.

Meer informatie over restaurant Eeterij De Bron

Maandag t/m Woensdag Gesloten
Donderdag t/m Zondag vanaf 17:00

• Af te huren , Airconditioning , Terras , Wi-Fi
anneke K.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
het was gezellig
wij komen zeker terug de gr van fam koppens en fam rommen
de bediening is ok
de kok mag er wezen
de muziek op de achtergrond is goed
Regie D.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Goede service. Ik had aangegeven dat ik geen vlees eet en mocht de vegetarische variant kiezen als hoofdgerecht. Dat had ik van tevoren telefonisch gevraagd. Ter plekke werd echter ook het voorgerecht helemaal aangepast naar een gerecht dat niet op de kaart stond. Service was prima. We gaan zeker een keer terug.
Regie D.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Van tevoren telefonisch gevraagd of ik de vegetarische schnitzel kon krijgen (we gingen met de AH bon en de veggi variant hoort daar niet bij). Was geen probleem. Ter plekke werd er een salade voor me gemaakt.
Heerlijk gegeten. Twee schnitzels gekregen, was eigenlijk teveel. Mijn man had de normale schnitzel. Net als in Oostenrijk worden ze gefrituurd en zijn ze groot of krijg je er twee. Heerlijk gegeten.
Leuk geholpen. Wij gaan zeker terug.
desiree.debrouwer .
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Erg vriendelijk ontvangen. Er is met de reservering iets niet helemaal goed gegaan. Werd ik direct over teruggebeld met excuses. Werd nu nogmaals benoemd en voor iedereen aan onze tafel werd er 1 consumptie aangeboden. Echt perfecte service en heerlijk gegeten.
Lisa D.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2016
Ik ben laatst met familie naar Eeterij De Bron geweest, ik vond het eten super, niks op aan te merken. De bediening was erg beleefd en de wachttijd duurde niet lang. Er hing een gezellige sfeer, zeker voor herhaling vatbaar.
Aafke S.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2016
Wij eten hier regelmatig en altijd naar volle tevredenheid. De bediening is goed en erg vriendelijk. Het eten is van goede kwaliteit en altijd keurig opgediend. Complimenten aan de kok die voorop altijd een prima maaltijd weet te bereiden
Aafke S.
inevandenboer .
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2016
Een hartelijke ontvangst en een vlotte bediening. Eén hoofdgerecht was verkeerd doorgekomen uit de keuken. Dit werd onmiddellijk hersteld met duizendmaal excuses en 1gratis consumptie voor het hele gezelschap. De wachttijd hiervoor was kort. Het meerkeuze menu was goed, niets op aan te merken. Lekker gegeten in een goede sfeer. Voor herhaling vatbaar.
Maartje V.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Van het weekend lekker gegeten bij de bron. Super vriendelijke bediening. En het eten is echt een aanrader. Wij komen zeker terug.
BigLJohn .
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
Als Eeterij Bron een erg drukke dag heeft, moet men vrezen voor het gereserveerde tafeltje. Voor de tweede keer in successie kwamen wij (Albert Heijn menu) bij Bron, en aan ons gereserveerde tafeltje zaten zelfs al voor de afgesproken tijd andere mensen. Wij werden tijdelijk gestald aan een extra tafeltje (krap) wat tegen de bar was geplaatst. Na een kwartier konden we naar ons eigen tafeltje. Al heel vlug werd er onze tomatensoep geserveerd, maar deze was niet heet zoals gewoonlijk, maar erg lauw, bijna koud. Zulke toestanden passen toch niet bij Bron, eerder bij een of ander derderangs dorpscafe in verweggiestan ! Foei Bron !
jan V.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Het Belgisch broodje dat ik had besteld was veel te hard en taai,de hamburger was boven en onderkant totaal zwart gebrand,dit had nooit doorgegeven mogen worden,ik heb het nog tegen een serveerster gezegd, zij zei had het maar gezegd maar dat wilde ik niet doen waar andere klanten rondom ons bijzaten.groetjes en tot ziens,fam van spaendonk.
Femke G.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2016
Wij zijn met een gezelschap van 4 geweest afgelopen zaterdag 3 dec en ik moet heel eerlijk zeggen. Geweldig goed gegeten, heerlijk was het. Het eten komt niet zo snel als mensen misschien in andere restaurants gewend zijn, maar wij vonden het heerlijk. Lekker rustig eten geen druk, geen pusherige verkoop voor drinken. Heerlijk genieten van een avondje gezelligheid.
patriciahans .
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Super gezellig restaurant mooie aankleding en rust gevend , lief personeel en behulpzaam. We komen zeker terug we waren met 8 personen en iedereen is anders ,maar nu lagen we op 1 lijn super avond gehad. Bedankt.
Ferry-mi B.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
met ah bon geweest. carpacio en gerookte kipsalade als voorgerecht waren lekker. de hamburgers waren alle drie rood van binnen en teruggestuurd om even door te garen.de varkenshaas was prima en frietjes waren lekker toetje ijs verwennerij was simpel maar lekker. gezellige accommodatie en vriendelijk personeel
Ferry-mi B.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
vriendelijke ontvangst en leuk personeel. geweest met ah 2 e driegangenmenu gratis. als voorgerecht de carpacio en gerookte kipsalade , waren beide erg goed.
de hamburgers vielen tegen aangezien ze nog vrij rood van binnen waren. de varkenshaas was prima. lekker mals en frietjes waren ook lekker.
toetje ijs was simpel maar lekker. mooie presentatie. gezellige gelegenheid
Yvonne B.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
In eerste instantie had ik bedacht niet in te gaan op het schrijven van een recensie maar ik wil toch van de gelegenheid gebruik maken om een eerlijke mening te geven.
Het eten was niet wat we ervan verwacht hadden; de schnitzels waren gefrituurd, de frites niet gaar, de groenten weliswaar wel smakelijk maar uit de diepvriezer en de saus was ons inziens ook uit een pakje. Het voorgerecht was daarentegen wel smakelijk en goed verzorgd en het nagerecht was ook goed te eten.
doreth .
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Voor de 2de hier gegeten met AH bon en wederom niet teleurgesteld.
Zeer vriendelijke bediening en prima eten voor een prima prijs in een gezellige omgeving!
Het zat er vol maar desondanks was het er prettig zitten - weer voor herhaling vatbaar dus!
Marlies D.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
we hebben heerlijk gegeten , met een mooie tussentijd tussen elk gerecht.
voor herhaling vatbaar.
we hadden: stokbrood met kruidenboter als appetizer
beenhamsalade en tomatensoep met balletjes
vispannetje met friet en salade, schnitzel met groeten en friet
ijspalet met slagroom, irisch coffee(met bijbetaling).
heermom .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
wij hebben heerlijk gegeten het was goed verzorgt en voldoende
we zullen zeker terug gaan het is ons goed bevallen
zeker een aanrader
eet smakelijk
c m
Rien V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
De bediening was perfect, vriendelijk en correct. De kwaliteit van de gerechten was prima. De menu's zijn erg groot, voor sommige te groot.