Eeterij de Beleving

5,5
6,2
Noordwijk123 .
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2016
Vnv gegeten bij Eeterij de beleving, eten was gewoon niet spectaculair. Vond de prijs/kwaliteit niet in verhouding. Speelparadijs (binnen) was erg vies en hier en daar kapot. Erg jammer dat bediening in discussie ging over een kindermenu, een hoogzwangere vrouw mocht geen kindermenu bestellen en moest van eigenaresse maar een voorgerecht nemen terwijl we met 6 man + 1 kind aan tafel zaten. Als je nou niets besteld, begrijp ik dat maar er werd genoeg genuttigd aan deze tafel. Te belachelijk voor woorden, eigenaresse moet nog een hoop leren wat de horeca betreft in ieder geval voor mij een reden om nooit meer terug te komen en dit ook aan iedereen mede te delen. Niet heen gaan dus!
023eten .
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2016
Het eten is middelmatig, qua uitstraling verwacht je een "vreetschuur" alleen daar zijn de prijzen niet naar.
De prijzen zijn normaal, maar voor waar je zit is het gewoon te duur.
De service is belabberd en laat veel te wensen over. Het personeel doet haar best, alleen komt het niet verder dan het niveau sportkantine.

Het speelparadijs is vies, en alle mankementen daar zijn opgelost met een tyrap... dus qua veiligheid laat het te wensen over.

Voor ons niet meer in ieder geval. Jammer, want mede door de reviews op IENS zijn wij hier heen gegaan. Wellicht is er in de tussen tijd iets mis gegaan, maar ons zien ze er niet meer.
Geachte bezoeker,

Allereerst vind ik het jammer dat u al deze punten niet heeft aangegeven tijdens het bezoek van gister. Tevens is het jammer dat u het zo heeft ervaren, want we hebben inderdaad heel veel tevreden gasten en vinden het jammer dat het u een qua eten niet helemaal aangeeft wat er dan precies niet is goed gegaan want dan kunnen wij er aan werken om dit soort dingen te voorkomen. Wat de speeltuin betreft die zal inderdaad niet meer helemaal schoon zijn aan het einde van de dag als er 50 kinderen of meer in zijn geweest! Wel wordt er iedere dag schoongemaakt, maar het is niet te voorkomen met ook een buitenspeeltuin en veel zand..... dat het vies is aan het einde van de dag. Wat betreft het onderhoud dat wordt 28 mei a.s. opgelost, helaas is er maar 1 bedrijf in Nederland die het onderhoud doet en het duurt heel lang voordat deze kunnen komen. Geen excuus voor u maar helaas hebben wij hier mee te maken. vriendelijke groet, Jacqueline van Hoorn Eeterij de Beleving.

Reactie van proever:

Er is gisteren wel degelijk discussie geweest met het personeel en die heeft tevens geprobeerd verhaal te halen bij de eigenaar maar die bleef bij zijn/haar standpunt.

En dat is nu het hele probleem denk ik. In discussie gaan met je klanten terwijl die gewoon aangeven dat er iets niet goed is en daar geen greintje begrip voor te hebben. want zo werken wij nu eenmaal, zo rollen wij, zo handelen wij, zo verkopen wij.. allemaal prima, maar voor ons dus ook reden nooit meer terug te komen.

Daarbij moet ik zelf ook meerdere malen per dag mijn winkel schoonmaken, en vind ik het excuus dat aan het eind van de dag vies mag zijn omdat er 50 kinderen in gespeeld hebben een drogreden. Gaat dat ook zo met de wc's? S'morgens schoon, eind van de middag vies, want 50 mensen zijn er naar toe gegaan? drogreden!

Helaas doet uw reactie meer kwaad dan goed in mijn ogen. Jammer.
Rolf D.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2016
Vandaag met 8 personen bij Eeterij de Beleving gegeten, het was niet alleen heel gezellig maar ook erg lekker! Bediening was fantastisch, hele leuke en spontane bediening! Had zelf een Cowboy Steak, en dit is zeker een aanrader! Prijs/kwaliteit verhouding, Fantasitsch!!!
Tafelgenote was zeer te spreken over haar zalm en ook de sate was zalig, kortom een aanrader om dit Restaurant bij herhaling te bezoeken!!!
Yook V.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2015
Bij binnenkomst werd ons gemeld dat we afgebeld hadden. Wij wisten van niets! Er werd een oplossing gezorgd voor een tafel voor 6 volwassenen en 6 kinderen. Het eten is prima, alleen zonder groenten en dat bevreemde ons. Ook werd vermeld dat er een jarige aan tafel zat, maar daar werd voor gedaan. Hoefde ook niet, maar zou wel attent zijn geweest. Bij het afrekenen dit vermeld en werd er gezegd dat er maar een kleine keuken is en het erg druk was en men dit dus vergeten was! Erg jammer. Verder is de inrichting gezellig, de bediening is ook goed en de kinderen hebben genoten van de binnenspeeltuin.
Kiso1954 .
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2015
Zaterdag 12 September gingen wij lunchen met de kinderen en kleinkind. Wat een slecht eten, hier waren wij al voor gewaarschuwd ( lunch ), 4 koppen soep totaal niet warm, mee terug genomen en kwamen weer terug, geen schoon servet onder de soepkom en zoek maar uit van wie de kom is. Soep weer niet warm, er iets van gezegd, geen probleem halen wij van de rekening af. Toen kwamen de broodjes, komkommer uitgedroogd, sinaasappel uitgedroogd, citroen van de tonic uitgedroogd. En zooo weinig, erg teleur stellend. Dit had een gezellige lunch moeten worden vanwege een verjaardag, maar wij hebben de dag maar elders doorgebracht. Wat schetst onze verbazing, vandaag onze dochter bij jullie geweest met haar zwager en gezinnetjes, haren in het eten, hoe vies. Wij zijn al verschillende keren wezen brunchen met kerst, maar zijn genoodzaakt een andere locatie te kiezen.
Nirak74 .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2015
Gezellig geluncht met de kinderen eten was aardig...
Alleen werd de gezellige sfeer verstoord door een man die met een zeiknatte hond ( die daardoor nog extra stonk ) naast ons kwam zitten ... De lucht was walgelijk en kwam boven het eten uit en tot ovetmaat van ramp ging hij ook nog zitten schurken ... Op het moment dat ik op stond om aan een personeels lid te vragen of dat zomaar kom kwam ze vriendelijk aangelopen met een schaaltje water ... Dus het is gewoon toegestaan ... Echt vreselijk vies als je lekker zit te eten ????
Daisykorbee .
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2015
We hebben heerlijk gegeten maar de bediening en service was bedroevend. De serveerster begon eerst te vertellen wat er allemaal op was (om 18.00 uur al). Er was geen slibtong en geen tournedos meer. Geen probleem want er is nog genoeg andere keus. Maar ook de rijst en de gebakken aardappels waren op. Je kon alleen patat krijgen. Er werd door een iemand gevraagd of er geen rauwkost op haar bord gelegd kon worden. Ze kreeg het toch. De kinderen zouden hun kindermenu tegelijk met ons voorgerecht krijgen. Kregen ze niet en bij navraag moest het nog klaargemaakt worden. Ze zaten alleen te eten. Mayonaise moesten we een lepel bij vragen. Koffie moesten we suiker bij vragen. Dochterlief wilde alleen patat en niks erbij (maar wel een speeltje). Dat kon niet, ze moest er een frikandel bij nemen. En bovenal duurde het heel lang voordat het eten kwam. Na een uur pas het voorgerecht en na 3 uur en 3 gangen stonden we pas weer buiten.
Niek A.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2015
Het eten smaakt zeker lekker, maar je moet altijd lang wachten op de gerechten. Verder zit er voor de kinderen een leuke speeltuin bij.
Lindalicious .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2014
Een woensdag in de herfstvakantie, om 13.00 uur bestellen we 2 tosti's (voor twee kinderen) en 2 wraps, na 3 keer vragen kregen we onze lunch een uur later: om 14.00! Het jonge personeel 'kon er niets aan doen' en tja, daar zit je dan met 2 hongerige kinderen:(
Ik vond het geen 'beleving'.
Wouter_cynthia .
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2013
Aanvankelijk een beetje teleurstellende ambiance. We kregen een beetje een campinggevoel, maar de service was prima. Vanwege drukte her en daar een vergissinkje, maar het eten was prima. Lekkere slibtongetjes, heerlijk dessert. Prima restaurant met speeltuin buiten en veel speelgelegenheid binnen.
Christel D.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2013
Afgelopen weekend geluncht bij de Beleving met 3 volwassenen en 3 kinderen.
Service was prima, de bediening was jong maar erg vriendelijk. Het eten en drinken was helaas wat minder. Cola light niet uit een flesje, maar een post mix, thee die al lauw was als deze bij je tafel aankwam, tosti's die summier waren belegd en als klap op de vuurpij de salade nicoise. Deze bestond uit een paar blaadjes sla, wat reepjes paprika en een flinke klodder mayo-tonijnsalade voor op brood. Geen haricots verts (deze werden toegevoegd nadat ik de salade had teruggestuurd), anderhalf kappertje en geen olijven, terwijl dit allemaal wel op de menukaart stond vermeld.
Jammer, want de lokatie is leuk, zeker met kinderen. Die kunnen lekker spelen terwijl de volwassenen eten of lekker in de zon zitten op het terras.
Lonnes .
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2013
Restaurant dat van onder tot boven gevuld is met gezellige 'horecagroothandel-kitsch' (het grappigste zijn misschien nog wel de portretten van Lenin, Ford en Gandhi, samen op een rijtje). Het was gezellig druk, vrijwel alleen maar gezinnen. Het eten is standaard, maar prima. Ik had de vegetarische 'verrassing van de chef'. Dit bleken kipspiesjes van de vegaslager met sat?saus te zijn. Groente is te verkrijgen bij de saladebar (ook erg standaard). Service was goed. Personeel is jong, maar snel, vriendelijk, behulpzaam en attent.