Eeterij D'n Bal (Oosterhout)

Bakkerstraat 21 4901 EA Oosterhout Nederland Kaart

Over het restaurant Eeterij D'n Bal (Oosterhout)

Betaalbare kwaliteit

Beroemd om de spareribs en klassiekers zoals de saté. Maak in een gemoedelijke en informele sfeer kennis met de overheerlijke gerechten van Eeterij D’n Bal. Doordat klantvriendelijkheid en gastvrijheid hier zeer hoog in het vaandel staan is de sfeer huiselijk en informeel. Voel je welkom om te vragen om de hoofdgerechten in kleinere porties als je graag meer dan één gerecht wil proeven. Genieten van kwaliteit voor een betaalbare prijs!

Meer informatie over restaurant Eeterij D'n Bal (Oosterhout)

• Mastercard , Pin , Visa card , Waardebonnen en cheques voor restaurants
Walter W.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2017
het is er geweldig om er te gaan eten. Telkens wij daar in de buurt zijn ( wij komen van Wommelgem, bij Antwerpen in België) reserveren we. We worden er altijd even vriendelijk onthaald, het eten is er geweldig en de prijs is zeker niet te hoog.
Gerda K.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
In een woord geweldig ik zou de tussen tijd van gerechten wat langer willen want je bent zo weer thuis, maar gezellige ontvangen je voelt je gelijk op je gemak.
Anneke V.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
Gisteravond met ex-collegas inmiddels vriendinnen uit eten geweest.
Het eten was uitstekend , de sfeer en bediening zeer goed.
We hebben een leuke gezellige en ontspannen avond gehad.
We komen zeker terug.

Anneke
John K.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2016
Weer heerlijk gegeten. Lekker buiten gezeten vanwege het goede weer. Vriendelijke en gezellige bediening zoals altijd. Top!
CCM .
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2016
We eten regelmatig een hapje bij D'n Bal. Lekker ongedwongen en ook leuk voor kinderen.
De spareribs en de sate zijn altijd lekker!!
lindascharfe .
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2016
Het vlees was heerlijk gaar, viel zo van het bot, en goed van smaak.
Bediening was vriendelijk.
Buiten in de tuin gegeten zag er gezellig uit.
Niet het gevoel dat je midden in de stad was.
bianca229 .
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2016
wij hebben geweldig gegeten
alle gerechten waren lekker en goed verzorgd
met zorg klaargemaakt en geserveerd
vriendelijke bediening,
dit alles voor een betaalbare prijs
een aanrader
Bianca en Theo den Engelsen
Mario M.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2016
Fijn restaurant, ruim opgezet, rustige sfeer en heel goed eten. Garnalentrio en escargots waren top, evenals spareribs en surf n turf. Mooi opgemaakte nagerechten. Porties waren ruim en compleet. En verrast met amuses
olghur .
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2016
Weer eens bij d'n Bal gaan eten op een vrijdag avond.
Bediening was vriendelijk en vlot.
Hoefden niet lang te wachten tussen de gangen.
De spareribs waren lekker gemarineerd en erg mals.
De Sate was ook prima.
buschauffeur65 .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2016
wat valt er nog te vertellen over of van D'n Bal alles perfect en uitstekend van smaak van Voor en Hoofd tot Na gerecht wij gingen voldaan nagenietend naar huis toy toy D'n Bal voor nu en nog eens.
sijadejong .
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2016
Het was super lekker ! Wat een extra verrassing was, waren de extra hapjes vooraf en bij het voorgerecht.
Er was voor ons een tafeltje midden in het vertrek gereserveerd. Omdat wij graag uitzicht naar buiten hebben, en vroeg waren, kregen we toch een tafeltje bij het raam. Klasse ! Wij gaan hier zeker vaker eten.
mazzel12 .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2016
Ga niet vaak eten in het restaurant waar ik werk maar het is zeker voor herhaling vatbaar
vriendelijke bediening ook naar andere gasten toe met oog voor details zoals het stokbroodmandje laten staan als er nog stokbrood in zit zodat je bij het hoofdgerecht kan soppen in die heerlijke saus gerechten waren echt vers en goed bereid en er was voldoende pauze tussen de gangen door LET OP !! Na de carnaval krijgt D'n Bal Oosterhout een nieuwe vaste kaart met weer leuke gerechten....
Foluschonck S.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2016
Voorgerecht rundercarpaccio (uitstekend) hoofdgerecht zalm (prima) en tot slot een ijsje toe.
Alles zag er verzorgd uit. Best een aanrader, zeker gezien de prijs-kwaliteit- verhouding.
roseleur .
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2016
Het voorgerecht ( carpaccio) werd te koud geserveerd. Bij het hoofdgerecht waren de spare-ribs veel te ver doorgebakken , daardoor zwartgeblakerd en droog. Het desert was goed. Al met al een niet zo'n goede ervaring .
frans.gudrun .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2016
We waren bijzonder verrast door het vriendelijke welkom!
Ook heel leuk was, dat het speciale AH menu 2e persoon gratis, zo leuk was ingelijst en je j echt welkom voelde en zeker niet als een "mindere " gast werd behandeld, wat in andere zaken zeker wel eens het geval is!
Het eten was echt vers en lekker klaargemaakt, met zelfs een amuse vooraf!
Zeker een aanrader!
m.vanhengel62 .
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2016
Voorgerecht zal,carpaccio erg lekker
Spareribs als vanouds lekker, makkelijk los van het bot
Toetje ijs met warm stukje appelsteudel ook lekker
Alles meer dan genoeg.
john1964 .
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2016
Vlotte bediening, extra`s uit eigen beweging ! zonder bijbetaling, portie`s ruim voldoende, lekker / smaakvol kortom prima !!
Ton Sandra J.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2016
Heel erg lekker gegeten! Er werd na ieder gerecht netjes geïnformeerd hoe het gesmaakt had. Altijd fijn, dat geeft openingen om kritiek te kunnen geven. Ook kun je zien dat het team veel lol heeft met elkaar. Dat komt ten goede van de omzet en terugkeer van klanten!! Een tip... Wat vaker vragen of je nog wat te drinken lust. Dat geeft zeker meer omzet. We hebben het gevoel dat je dat net iets te vaak zelf aan moet geven. Verder helemaal top!!
1-2-3-4-5- .
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2015
wij hebben een 3 gangen menu genomen van ah aktie....nou wij hebben heerlijk gegeten,het was goed verzorgt en vollop..echt een aanrader om het te doen
Verhoefc .
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2015
Met gebruikmaking van de AH actie heerlijk gegeten bij D'n Bal. Daarvoor was een keuzemenu beschikbaar met twee keuzemogelijkheden (vlees of vis) bij voor-, en hoofdgerecht alsmede uit twee verschillende nagerechten en dat alles voor een zeer concurrerend bedrag. Mijn echtgenote en ik hebben verschillende keuzes gemaakt bij zowel voor- als hoofdgerecht en hebben genoten van de opgediende gerechten.
Alleen de koffie is voor verbetering vatbaar.
Ook over de bediening niets dan lof.
Het restaurant was leuk aangekleed met het oog op de komende kerstdagen.