Eeterij D'n Bal (Breda)

Ginnekenweg 230 4835 NJ Breda Nederland Kaart
31-765322063

Over restaurant Eeterij D'n Bal (Breda)

Kwaliteit in een huiselijke sfeer

Beroemd om de spareribs en klassiekers zoals de saté. Maak in een gemoedelijke en informele sfeer kennis met de overheerlijke gerechten van Eeterij D’n Bal. Doordat klantvriendelijkheid en gastvrijheid hier zeer hoog in het vaandel staan is de sfeer huiselijk en informeel. Voel je welkom om te vragen om de hoofdgerechten in kleinere porties als je graag meer dan één gerecht wil proeven. Genieten van kwaliteit voor een betaalbare prijs!

Meer informatie over restaurant Eeterij D'n Bal (Breda)

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag t/m Zondag 17:00 - 21:30

• Af te huren , Huisdieren welkom , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Voordelig
Annelies J.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
Charles S.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2016
Wij waren vanavond in Breda op basis van Social Deal. Spontane en vriendelijke ontvangst, tafelkeuze vrij. Bestelden lekker flesje huiswijn tegen schappelijke prijs en kregen een heerlijke amuse. Menu werd uitgebreid voorgelezen en toegelicht. En de keuze was snel gemaakt. Mijn vrouw nam soep die werkelijk voortreffelijk qua smaak was en ik nam de zalm prima. Hoofdgerecht beiden parelhoen met advocado gevuld heerlijk met knappende frietjes met mayo. Dessert was de klapper op het smaakvolle diner. Aanrader. Prijs product verhouding meer dan geweldig. Tot volgende keer gaan zeker terug.
Louise125 .
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2016
Via Social Deal hier een 3 gangen menu van 29,95 voor 14,95 gegeten. Voor 15 euro is het ok, maar het volle pond is echt te veel geld t.o.v. de kwaliteit die er geserveerd wordt. Amuse komt uit de koelkast en is te koud, de gevulde varkensoester is erg zout, de vis aan de droge kant en bovendien vinden we de wijnen die ze erbij schenken niet echt super lekker. Qua inrichting zou ik ze adviseren de stoelen opnieuw te laten bekleden, die zitten vol vlekken. Ze hebben de uitstraling van een eetcafe en dat is prima, maar daar verwacht je geen dure kaart.
Rkraft .
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2016
serieus de beste spareribs die ook ooit gegeten heb, heerlijke barbecue saus erbij en prima wijnen verkopen ze hier. ja dit was best even genieten.
Acfsp .
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2016
met de ah spaaractie bij eeterij den bal gaan eten. Reservering om 18.00 en om 19.15 hadden we alleen nog maar ons voorgerecht op. Volgens mij was het personeel onderbezet, want niet alleen onze tafel wachtte op de maaltijden. Vond het ook jammer dat we met ons drietjes niet 2 kaarten konden inleveren. Maar goed, desalniettemin toch wel lekker gegeten!
MartinvV .
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2016
Lekker gegeten. De bediening had wat moeite om een volle zaak bij te houden. De maaltijd was redelijk geprijst. Al met al een leuke avond gehad.
Estherteteringen .
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2016
Wij vonden het op alle fronten een verschrikkelijk restautant.
De prijs van het menu was veel te hoog voor de geleverde kwaliteit, de portie salade was zo zuinig dat ie alleen was te zien met een vergroot glas op een mini bordje.
De smaak van het eten was matig. De sparerribs waren droog en bij 1 tafel genoot zwart geblakerd en als nagerecht een mini ijsje,

Personeel kwam te vaak langs om te vragen of je nog wat wilde drinken, maar de vuile spullen werden niet weggehaald.

Het totaal bedrag was officieel 135 euro maar dat is ver overpriced. De bonnen van albert Heijn zijn hier een sigaar uit eigen doos.

Ze krijgen dus een 2
Inkielemair .
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2016
We hebben heerlijk gegeten! De sfeer is gezellig en gemoedelijk en de bediening goed en vriendelijk. Het was ontzettend druk, dus we moesten helaas wel erg lang op ons eten wachten iedere keer.
Jean-Pierre M.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2016
Ondanks de drukte vriendelijke ontvangst en goede bediening, eten verrassend goed , mogelijkheid om dessert te wijzigen bij een standaard menu, tafeltjes wel een beetje dicht op elkaar
Margreet1303 H.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2016
De kip was zo superlekker. Mals, lekker kerrie sausje, had wel wat meer van willen hebben.
Aanvankelijk vonden we de muziek wel erg hard staan. In de drukte later viel het niet meer zo op.
Riaklop .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2016
We werden goed ontvangen.
De bediening was goed de jongere hebben nog wat te leren zijn gehaast.
Eten was prima.
Hebben genoten.
Rian.kees .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2016
Goede ontvangst super gezellige locatie heerlijk gegeten we gaan echt nog wel terug hoor
echt een aanrader en ook wel snel geholpen is ook wel prettig
Richardvrins999 .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2016
Leuke eetgelegenheid. Vriendelijk ontvangst en ongedwongen sfeer. Zowel de kwaliteit, temperatuur als presentatie van het eten prima in orde. Leuke locatie ook om een borrel te combineren met een etentje.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2016
Het eten en de sfeer zijn echt fantastisch, zeker een aanrader voor ieder die lekker en gezellig uit eten wil. toppertje.
Cobyklundert .
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2016
Lekker gegeten, goede service, vriendelijke bediening, geen stijfe boel maar een gezellige sfeer alsof je thuis aan tafel zit.
Johanendimphiedejongh .
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2016
het was een goede ontvangst door het personeel een goede bediening een gezellige omgeving het eten was lekker en goed je kreeg voldoende te eten en je kon nog gezellig na tafel het is zeker de moeite waard om er nogmaals een keer te gaan eten
Kauwboy1 .
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2016
D'n Bal is een gezellige tent met een heel open karakter. We hadden een ruime tafel bij het raam en goed zicht op het reilen en zeilen in het restaurant, dat goed bezet was. Het hoofdgerecht viel tegen: de kip was lauw en leek niet gaar, de vis was ook lauw en had weinig smaak. Na bemerkingen kwam er een nieuwe kipfilet, maar die was ook niet goed. De bediening verzekerde ons dat de kip wel gegaard was, maar de lol en de smaak waren er af. De porties waren wel voldoende en ook de bediening was verder oké. Jammer, het eten nodigde niet uit om nog eens naar d'n Bal te gaan.

Evi V.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2016
We hebben hier gegeten met de Ah restaurantactie. Ik ben vegetarisch, maar dit was geen enkel probleem. Er werd me gelijk meerdere mogelijkheden aangeboden voor zowel de voor- als nagerechten. Personeel was erg vriendelijk en nam de tijd voor je. Dit is zeker voor herhaling vatbaar!
P.j.j.snijder .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2016
Wij werden zeer gastvrij ontvangen ondanks dat wij door omstandigheden veel vroeger dan de gereserveerde tijd aanwezig waren.
We mochten zelf een leuk tafeltje uitzoeken en konden al een drankje bestellen.
Daarna werd op een zeer rustig tempo ons drie gangen diner geserveerd.
De gerechten waren prima van smaak en kwaliteit.
Al met al hebben wij er dus van genoten.
Vanest01 .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2016
Was wel lekker, maar niet bijzonders. Dachten dat we van de kaart mochten kiezen en dan krijg je n keuze uit 2 gerechten dan val dat tegen