Eeterij Bij Ons Op D'n Dijk

Vrijdag t/m Zondag 17:00 - 23:30

• Af te huren , Terras
Kees V.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2016
uitstekend gegeten, niet beknibbeld op hoeveelheden, mooie oorspronkelijke smaken en vlotte gastvrije bediening.
Wanneer wij weer in de buurt zijn gaan we zeker terug
Kjersti V.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2015
Op zondag uitgenodigd om hier te eten met familie. Geweldig lekker gegeten, eenvoudig maar super en puur lekkere gerechten, de lamskoteletjes zijn om te zuigen.
Geweldige gastvrouw, de proprietere, haar man kookt dus de Chef.Zij werd bijgestaan door 2 jongere dames prima en uitstekende service. Het is goed dat wij niet te dichtbij wonen, zeker een restaurant om (heel) vaak naar terug te keren. Heel goed, het vermelden waard ....
Wouter H.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2012
Kan dit niet beoordelen als andere restaurants. Het is namelijk meer een beleving dan een etentje. De beleving is de eenvoud van het vlees. We kregen namelijk een hele gans een hele haas een hele eend en delen van hert. En dat met 6 personen. De kunst was de garing van het vlees. Het ging niet om de kruiden of sausjes maar gewoon om gans zoals voor de tijd van de voc gegeten werd, langzaam gegaard zodat het van het karkas viel. En idd niet alles ging op maar we kregen alle restjes gelukkig mee. Dus dat wordt een heerlijke ganzenragout.
Kok is naast kok eigelijk timmerman, jager en slager.
Kom hierheen voor de beleving van het vlees en verwacht geen poespas.