Eetcafeé Holt'n Klaos

• provincie Drenthe
  • ...

Over het restaurant Eetcafeé Holt'n Klaos

Voel je thuis in Barger Compascuum

Een en al gezelligheid in dit huiselijke eetcafé. Hier word je op je wenken bediend met fijne streekproducten op ambachtelijke wijze bereid. De kaart is overzichtelijk en wordt elke twee maanden aan het seizoen aangepast. Terwijl je vast geniet van een drankje, heb je zicht op de open keuken, waar je jouw gerechten bereid ziet worden. In de “Zaal achter Klaos” wacht je misschien wel eeuwige roem op de kegelbaan, terwijl je een heerlijk feestje geeft.

Meer informatie over restaurant Eetcafeé Holt'n Klaos

M W.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2017
We hebben heerlijk met ons vieren gegeten. De bediening was prima. Het is een gezellige, verzorgde locatie.
Rob R.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Heel gezellige en gemoedelijke sfeer.
G de hoop H.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
We hebben heerlijk gegeten. Hele vlotte en vriendelijke bediening. De prijs kwaliteit verhouding is goed. We komen zeker weer terug.
Tineke M.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Super gezellig klant vriendelijk en heel lekker gegeten
Fenna M.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2016
Een gezellig klein thuis voelend restaurant, we hebben ons wederom laten verrassen met het Lif Laf menu. Anders dan het menu zich laat vermoeden, behoorlijke gerechten ala keuze van de kok. 6 heerlijk verrassende gerechten die er zowel mooi uit zien als heerlijk smaken. Je kunt aangeven wat je niet blieft en verder genieten. Dit was voor ons de 3e maar zeker niet de laatste keer. Een echte aanrader