Eetcafé Zusjes

Hoofddorpplein 29HS 1059 CW Amsterdam Nederland Kaart
31-206690800

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 32€

Niet van toepassing op drankjes
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

• Voorgerechten
    • Dame Blanche
      Baklava
      Chocolade souffle

Over het restaurant Eetcafé Zusjes

Heerlijke gerechten en bijzonder gastheerschap

Welkom bij Eetcafé Zusjes! Met uitzicht op het Hoofddorpplein kun je hier rustig een krantje lezen met een lekkere kop koffie. Maar er is meer. Natúúrlijk is er meer! Hier moet je zijn voor heerlijke broodjes, verse shakes en huisgemaakte frites. Gastheer Ahmet Tanaydin doet zijn uiterste best om het zijn klanten naar de zin te maken en dat doet hij bijzonder goed. In alle lunch- en dinergerechten proef je zijn passie voor het vak. Dat maakt het zeer de moeite waard om hier een keertje neer te strijken.

Meer informatie over restaurant Eetcafé Zusjes

9,1

Jouw recensie over het restaurant Eetcafé Zusjes

Tineke R.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2019
Heerlijk gegeten, alle gerechten heel smakelijk! Goede prijs/kwaliteit verhouding en zeker voor herhaling vatbaar.
Herlinde G.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2019
We hebben lekker gegeten, de ontvangst was erg vriendelijk en we zijn fijn bediend. Ook leuk ingericht. Wel vind ik de keuze op de kaart voor vegetariers te beperkt (1 hoofdgerecht, 2 voorgerechten waarvan 1 bijna identiek aan het enige hoofdgerecht, een salade). Verder stonk het in het restaurant vanaf een uur of 8, ik weet niet precies waarnaar, maar onaangenaam was het wel.
Jacqueline S.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2019
Diner niet echt verrassend.
Mariz B.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2019
Het was alles wer lekker,wijn was goed en koffie en dessert smaken lekker. Goede bebiening, en mooie locatie. Wij komen zeker terug . Tot ziens
Anita V.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2019
gerechten zeer smaakvol en goed klaar gemaakt.
Joris S.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2019
Heerlijk gegeten. Vriendelijke bediening. AH keuzemenu bood weinig keuze, vooral als het gaat om desserts, maar de gebakken paddenstoelen waren heerlijk. Wel een prijzig menu.
Rian V.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2018
Heerlijk gegeten! Heel vriendelijk personeel die zich inzetten om jou een leuke avond te bezorgen. Knusse sfeer!
Mia M.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2018
Heerlijk gegeten in rustige sfeer ("3e kerstdag") o.a. Köfte specialiteit van de baas/eigenaar, die heel vriendelijk is.
Rien V.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2018
We hebben uitstekend gegeten en komen beslist terug.
Elise F.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2018
Wij aten hier met AH restaurantactie, dat was een heel goede deal. Sowieso geen duur restaurant: die is echt een eetcafé in alle opzichten. Eten, kaart, inrichting en prijs; allemaal eenvoudig maar prima. Aardige mensen en verbazend goed te bereiken.
Antonia P.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2018
Het eten was heerlijk en de bediening heel goed.
Joanna F.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2018
Jammer dat er in meerdere horecagelegenheden geen oor en oog is voor zachtere materialen.
De harde materialen veroorzaken harde en galmende geluiden.
Joke B.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2018
Leuk restaurant, goede bediening meer de turkse keuken, dus niets mis mee.
Chris V.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2018
Heel leuk personeel en een hardwerkende kok!
De tafel van Loes V.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2018
Weer hartelijk ontvangen, heerlijk eten, rustige plek om gezellig met elkaar te babbelen. We hadden via de AH-actie gereserveerd, toch wel een goeie keus qua menu, mijn complimenten voor de chef en de bediening! Een dikke 10!
Esmeralda V.
Heerlijk gegeten, vlotte en vriendelijke bediening, wij hebben genoten!
Lennie V.
Vriendelijke mensen en heerlijk gegeten
Karin E.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Heerlijk gegeten! Leuke bediening en kok. Een aanrader!
Marjolein V.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2018
Met de AH actie heerlijk gegeten bij eetcafe Zusjes. Wat een vriendelijke mensen!
Loes V.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2018
We werden hartelijk ontvangen in deze rustige en sfeervolle zaak. Met de AH-actie kun je goed en uitgebreid eten, mooie keuze. Een vegetarisch gerecht, 2 vleesgerechten, een vis- en een kipgerecht, verschillende voor- en nagerechten, allemaal even prima! Ook zonder AH-actie beveel ik dit restaurant van harte aan!
Frans V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
Zomaar ontdekt ziin in mosselen en Zusjes had deze. Wat een leuke ervaring zeg en Ahmet is een toffe gastheer en prima kok.
Wij zochten een locatie voor een klein feestje met eten en drinken en dat kan bij Zusjes gewoon op een zondag met 35 mensen. Gratis parkeren en samen met Ahmet het buffet besproken. Eigenlijk voelt het als een huiskamer zo gemoedelijk lekker eten tegen een betaalbare prijs. Niet allemaal tegelijk komen want .......dan heb ik geen plek meer.
Frans en Petri
Laila R.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2018
Zeer lekker gegeten! vriendelijke bediening goede verzorging