Eetcafé Zusjes

Hoofddorpplein 29HS 1059 CW Amsterdam Nederland Kaart
31-206690800

Over het restaurant Eetcafé Zusjes

Heerlijke gerechten en bijzonder gastheerschap

Welkom bij Eetcafé Zusjes! Met uitzicht op het Hoofddorpplein kun je hier rustig een krantje lezen met een lekkere kop koffie. Maar er is meer. Natúúrlijk is er meer! Hier moet je zijn voor heerlijke broodjes, verse shakes en huisgemaakte frites. Gastheer Ahmet Tanaydin doet zijn uiterste best om het zijn klanten naar de zin te maken en dat doet hij bijzonder goed. In alle lunch- en dinergerechten proef je zijn passie voor het vak. Dat maakt het zeer de moeite waard om hier een keertje neer te strijken.

Meer informatie over restaurant Eetcafé Zusjes

Dinsdag t/m Zaterdag 16:00 - 22:00
Zondag Gesloten

Jouw recensie over het restaurant Eetcafé Zusjes

DP S.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Heerlijk gegeten in een gastvrije en warmhartige sfeer. Met de AH actie is het een hele mooie aanbieding; er is voldoende keuze en alles was perfect op smaak! We komen zeker terug!
Jeanette S.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Mooi klein restaurantje op leuke plek. Ontzettend vriendelijke eigenaar en ober.
Geen zeer uitgebreide kaart, maar genoeg te kiezen voor iedereen. Heel smakelijk. Zeker een restaurantje om nog 's naar terug te gaan.
koosje B.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
het was weer heerlijk en de gerechten werden prachtig opgemaakt opgediend.
De bediening was ook heel goed en vriendelijk.
jasiapieluzek .
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
heerlijk gegeten. De maaltijden waren precies goed geserveerd, niet te lang wachten maar ook niet te snel. Eten was heerlijk en de kok kwam ook vragen of het beviel. Wij hebben in een heerlijke ruimte gegeten, wij komen zeker terug.
Mirte M.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Heerlijk eten en vriendelijke bediening.
Het enige minpuntje is dat alle geluiden vrij hard klinken in de ruimte. Het is soms moeilijk elkaar te verstaan.
Maria M.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2017
Wij gaan beslist nog een keer hier eten, sfeervol, gezellig, klein knus. De bediening was super er werd tijd en aandacht aan je geschonken. hoofddorplein is super gezellig plein. Tram/bus voor de deur.
A.F. B.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2017
Zijn op de woensdagavond gegaan. Lekker rustig en daardoor veel aandacht. Voor herhaling vatbaar. Werd vriendelijk gevraagd of het naar onze zin was, of we genoeg hadden. Al met al prima.
Joost V.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Karin en ik hebben gisteren gegeten bij Zusjes.
Voor mij een bevestiging dat het zeer de moeite waard is om een eetcafé buiten de hotspots te zoeken. Via Iens kwamen we toevallig terecht bij Zusjes.
Heerlijk gegeten. Alles klopte.
Ahmed gebruikt veel verse kruiden. De gamba's waren heerlijk. Precies goed en afgeblust met cognac.
Karin at een perfect gebakken ossenhaas met vers bereidde champignons in een heerlijk sausje.
De köfte die ik kreeg geserveerd, was heerlijk gekruid en super mals. De verse munt-yoghurt-knoflook dip maakte het tot een feest om op te eten.
En de friet die er bij werd geserveerd kwam niet uit de fabriek. Smullen!
En dan het 'toetje'......, de truffon, wederom niet te versmaden. Voor toetjes-fetisjisten een must.
En bediening was ook prima. De jonge ober wist waar die het over had, was vriendelijk en informeel.
Hij adviseerde een prima merlot.
Ik weet niet waar Ahmed het vak heeft geleerd, hij is echter een uitstekende gastheer en kok.

Dus, zoek je een restaurant buiten het centrum in zuid.
Probeer dan eens Zusjes aan het Hoofddorperplein. Slechts 4 tramhaltes van het Leidseplein en drie vanaf het Museumkwartier.
Lotje V.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
We hebben gisteren erg lekker gegeten bij Zusjes aan het Hoofddorpplein. De service was uitstekend en het is er sfeervol.
Cris P.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
Bijzonder aardige gaatvrouw, die samen met haar man, de kok, dit eetcafé runt. Ook haar man kwam aan tafel om te vragen of alles naar wens was. Leuke kaart, bijzonder smakelijk en betaalbaar
Leo V.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
De keuze is wat beperkt, maar de kwaliteit van de gerechten is echt fantastisch. In tijden niet zo lekker gegeten.
John H.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Heb erg lekker gegeten en was erg gezellig.We waren met 5 en allemaal hadden we van we gaan gauw nog een keer.mevr Hogerheijde en vrienden.
Ton W.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2017
Perfect klein eetcafé waar de klant nog koning is en uitstekende gerechten geserveerd worden.
Rustig gegeten niet opgejaagd. Personeel vriendelijk en beleefd.
Daan A.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2017
Leuk tentje, simpel en goed. Erg leuk ook met de kinderen. Super vriendelijk en servicegericht.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2017
De kaart is niet heel uitgebreid, maar op zich is de keuze absoluut voldoende. Heerlijke gamba's als voorgerecht, erg goed klaargemaakt, vol van smaak. De slibtongetjes waren heel goed gebakken en erg lekker de biefstuk met pepersaus bijzonder mals. Heel leuk dat je als toetje eventueel ook mag kiezen voor een speciale koffie (Irish bijvoorbeeld). Mijn enige puntje van aandacht was, dat ik de wijn wat zuinig ingeschonken vond worden; meestal sta ik daar alleen in, maar in dit geval was mijn tafelgenoot het daarmee eens. Zeer aan te raden en wij zullen zeker teruggaan.
Gerard B.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Was ons eerste kennismaking met zusjes. We hebben heerlijk gegeten met AH bonnen. De eindrekening was verbluffend laag. Komen zeker nog eens terug..
andre-maria .
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
Gemoedelijke eetcafé , leuk ingericht en goede bediening, we hebben heerlijk gegeten en het was al niet duur maar met de AH actie was het heel voordelig. Een echte aanrader
Niels G.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
- zeer vriendelijke ontvangst en perfect gastheerschap
- smakelijke carpaccio en sliptong
- het dessert Baklava had iets krokanter gemogen

Ik kom zeker terug!
jasiapieluzek .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten. Genoeg variatie voor ieder.
Heerlijk mosselen gegeten.
De wijn was ook heerlijk.
Ook de kok kwam vragen of wij het naar ons zin hadden.