Eetcafé Zusjes

Hoofddorpplein 29HS 1059 CW Amsterdam Nederland Kaart
31-206690800

Over restaurant Eetcafé Zusjes

Heerlijke gerechten en bijzonder gastheerschap

Welkom bij Eetcafé Zusjes! Met uitzicht op het Hoofddorpplein kun je hier rustig een krantje lezen met een lekkere kop koffie. Maar er is meer. Natúúrlijk is er meer! Hier moet je zijn voor heerlijke broodjes, verse shakes en huisgemaakte frites. Gastheer Ahmet Tanaydin doet zijn uiterste best om het zijn klanten naar de zin te maken en dat doet hij bijzonder goed. In alle lunch- en dinergerechten proef je zijn passie voor het vak. Dat maakt het zeer de moeite waard om hier een keertje neer te strijken.

Meer informatie over restaurant Eetcafé Zusjes

Dinsdag t/m Zaterdag 16:00 - 22:00
Zondag Gesloten

EllieDijkshoorn .
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2016
De eigenaar en zoon zijn vriendelijke, bescheiden mensen. Prijs/kwaliteit verhouding is goed. De (witte) huiswijn was ook heerlijk. Wij hebben er heerlijk gegeten. De gangen worden wel vrij snel achter elkaar geserveerd.
Wim S.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2016
De gerechten waren eenvoudig maar veelal " kant en klaar" zoals de pepersaus bij ossenhaas en de truffelmayonaise bij een voorgerecht. Salade bij de hoofdgerechten was wat sla uit een zakje met een paar schijfjes tomaat. De slibtong was goed. De baklava van het nagerecht was zo uit de koeling, erg massief en de slagroom uit een spuitbus.
De wijn was van matige kwaliteit. Prijs-kwaliteit verhouding was te hoog. Kraanwater werd zonder probleem geschonken.
Magmul .
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Prima restaurant. Vriendelijke bediening . Moesten wat lang op de rekening en een laatste biertje wachten omdat het net druk was geworden en toen kregen we het biertje van de zaak.
Ans K.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2016
Een vriendelijke ontvangst, vriendelijke bediening, heerlijk gegeten, goede prijs/kwaliteitverhouding en beslist voor herhaling vatbaar. AK
Fred P.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2016
Eenvoudig en klein restaurant. Weinig ambiance. (het lijkt een beetje op een veredelde snackbar) Kwaliteit van het eten verrassend goed.
Parelmoer .
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Hartelijke ontvangst, lekker gegeten in prettige sfeer. Klein restaurantje met huiskamergevoel. Het was (bij uitzondering, zo vertelde de gastheer) niet heel druk. Jammer! Ondanks dat toch een gezellige avond gehad. Ik ga nog eens terug!
Nelleke V.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2016
Een rustig eetcafé met vriendelijke bediening, een kleine kaart maar wel genoeg keuze, lekkere gerechten en goede sfeer. We hebben, als 4 (schoon)zusjes, een genoeglijke avond gehad.
Elisabeth.net G.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2016
voor de 2e keer vanuit Haarlem bij Zusjes gegeten. Dát zegt op zich al genoeg. Heerlijke en eerlijke gerechten, goede sfeer en ik denk dat we vast voor een 3e keer nogmaals naar Zusjes zullen afreizen. Succes!
LauriMartin .
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2016
Heerlijk gegeten hier. Het voorgerecht en hoofdgerecht waren erg lekker! Toetje was iets teleurstellend; dame blanche met koude chocoladesaus.
De kok en de jongen die bedient zijn erg beleefd en aardig. De jongen echter leek erg jong en had naast de standaardzinnetjes ("heeft het gesmaakt?") weinig interactie/gevoel met de klant. Ook zou een tip zijn toch wat meer op kleding te letten in zijn rol. Nu had hij een slordige spijkerbroek, sneakers en een hoody aan. Een net overhemd komt al heel anders over! Dit is enkel een tip, want over het algemeen waren we tevreden en zouden we er ook zeker nog een keer naar toe kunnen gaan.
Lars J.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Zeer gastvrij personeel en een huiselijke inrichting zorgen voor een goede sfeer. De kaart is relatief klein maar heeft lekkere gerechten en voor ieder wat wils. Kwaliteit van vlees en vis is goed en bijgerechten zoals dikke patat en brood vooraf is ook lekker. Weinig poespas verder en gewoon een aanrader waar je voor een gemiddelde prijs goed kan eten. Tip: Bestel een bakje pepersaus voor je frieten ook als je geen ossenhaas hebt als hoofdgerecht.
Nomnom0 .
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Zusjes is een heel klein en gastvrij restaurant,ze hebben een overzichtelijke kaart met ongeveer 4 opties per gerecht, en heerlijk eten. Zeer vriendelijke ober.
Carlijn M.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2016
Heerlijk gegeten! Lekkere gerechten en de kok kwam aan t einde van de avond langs de tafels om te vragen of alles naar wens was, leuke persoonlijk toevoeging.
Het is een klein restaurant maar de sfeer was intiem en de bediening was prima.
H.wanningen .
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2016
We hebben erg lekker gegeten, een kleine kaart maar toch voor ieder iets naar hun keuze. Gezellig klein restaurantje, leuk personeel.
M-eja .
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2016
We hebben hier heerlijk gegeten en werden zeer vriendelijk ontvangen. Ik zou dit restaurant zeker aanraden aan mijn familie en vrienden!
Fred D.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Goed gegeten. Alles smaakte goed. We zijn met 6 man voldaan naar huis gegaan.
Hendrik V.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2016
Bij Zusjes wordt met liefde gekookt. Dat proef je. De ingrediënten zijn vers. Ook de huiswijn is goed. En je krijgt er kraanwater als je dat wilt.
Amy V.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2016
Leuk klein restaurant met open keuken. 1 kok, 1 iemand in de bediening. Geen poespas.
Goede gerechten, mooie porties.
Keuze van de kaart. Staan net even andere gerechten op, maar voor ieder wat wils
Luc T.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2016
Zusjes ligt op het snijpunt van ons werk en het theater waar we later die avond heen gingen. Een voor de hand liggende plek om te eten ook al gezien de best lovende recensies. Wij zijn iets minder lovend. De bediening is aardig en snel, maar het eten is niet meer dan redelijk. Ik had de Thaise salade met slappe sla, onuitgesproken smaken, maar wel met best lekkere ossenhaaspuntjes. Met de mosselen van mijn partner was weinig mis, maar er was eigenlijk ook niets wat eruit sprong. Lekkere friet, dat dan weer wel.

Gaan we terug? Voor even snel iets eten als we toch in de buurt zijn, ja dan wel. Voor als we tijd hebben om vooraf wat uit te zoeken waarschijnlijk niet.
Big_bolle .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Zusjes is een leuk eetcafé maar is eigenlijk meer een klein restaurant.
De kok kan uitstekend koken en maakt heerlijke gerechten klaar. De bediening is zeer gastvrij en vriendelijk.
Je ziet en proeft de persoonlijke aandacht die zowel de kok als de bediening aan hun gasten en gerechten schenken.
Angelique D.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
Heerlijk gegeten en bijzonder aardige kok en bediening. De kok is echt gepassioneerd. Dat zie je en proef je! Komen hier zeker terug.