Eetcafé Zusjes

Hoofddorpplein 29HS 1059 CW Amsterdam Nederland Kaart
31-206690800

Over het restaurant Eetcafé Zusjes

Heerlijke gerechten en bijzonder gastheerschap

Welkom bij Eetcafé Zusjes! Met uitzicht op het Hoofddorpplein kun je hier rustig een krantje lezen met een lekkere kop koffie. Maar er is meer. Natúúrlijk is er meer! Hier moet je zijn voor heerlijke broodjes, verse shakes en huisgemaakte frites. Gastheer Ahmet Tanaydin doet zijn uiterste best om het zijn klanten naar de zin te maken en dat doet hij bijzonder goed. In alle lunch- en dinergerechten proef je zijn passie voor het vak. Dat maakt het zeer de moeite waard om hier een keertje neer te strijken.

Meer informatie over restaurant Eetcafé Zusjes

Dinsdag t/m Zaterdag 16:00 - 22:00
Zondag Gesloten

Loek H.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Ons eerste bezoek (4 volwassenen, 1 kleuter) aan De Zusjes was een onverdeeld genoegen. Voor-, hoofd- & nagerecht: alles ronduit excellent. Echt internationaal. Bediening uit de kunst. Betrokken kok. Enige verbeterpunt: biedt iets meer sortering in speciaal bier. Om uit te zien naar een volgende keer.
Anne-Marieke V.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2017
Leuke ontvangst! We waren eerder welkom dan we hadden gereserveerd, er werd een tafeltje buiten bijgezet om te kunnen zitten. Lekker eten, goede kwaliteit. Een open keuken vind ik ook altijd leuk en dat de gastheer/kok halverwege komt vragen hoe het smaakt en of alles naar wens is.
E.M.J. B.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2017
mogelijkheid om buiten te eten (3 tafeltjes) was prettig omdat het een warme dag was. Wel aan rotonde met verkeer. Prima gegeten, vriendelijke bediening. We komen hier nog een keer terug.
Ans T.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2017
Een heel gezellig e huiskamer restaurant, met een zeer klantvriendelijke bediening die je het idee geven dat je thuis eet.
Mike V.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Wat een gezellig restaurant heeft eigenaar Ahmet die ook de kok is en die de moeite nam om uit de keuken te komen en te vragen of alles naar wens is! Wij hadden hier al eerder heerlijk gegeten en de prijs kwaliteit verhouding is heel goed. Leuk om te zien dat ze de inrichting van het restaurant sinds ons laatste bezoek verbeterd hebben. Mooie lange bank, nieuwe tafels. Top mensen van Zusjes ga zo door, dan blijven wij terugkomen.
Irma D.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
Eetcafé Zusjes valt m.i. niet in de categorie Eetcafé, maar meer in Eetkantine. De inrichting en sfeer heeft niets van doen met een Café. De kok staat alleen, is enthousiast en maakt er wat van. Het was vroeg toen wij aanschoven en dat was een voordeel, want we hadden onze gerechten snel op tafel. De mensen die na een uurtje na ons kwamen moesten aanzienlijk langer wachten en dat vind ik in dat soort gelegenheden geen pré.
Kantine-achtige inrichting, harde banken en stoelen, papieren servetten, placemats met het menu erop en een zeer gesloten en bedeesde jongen die bediende, kortom.....dan mag er wat tempo in zitten. De gerechten zijn wel smakelijk! Met de restaurantactie A.H. dus een driegangen genuttigd. Het is fijn om te weten dat er in de buurt een eetgelegenheid is waar je rustig naar binnen kunt.
Hanneke S.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2017
Wat een leuk restaurantje,klein maar erg gezellig,je voelt je meteen thuis.
De gastvrouw kwam een paar keer vragen of alles naar wens was,en dat was het zeker. Ruime porties en erg lekker.
Na het hoofdgerecht kwam de vraag of we meteen het dessert wilden of dat we nog even wilden wachten. Wij kozen voor even wachten en nadat we een seintje hadden gegeven dat we ons dessert wel wilden stond het ook snel op tafel.
Ik kom hier zeker nog wel een keertje terug en heb al aan verschillende mensen de tip gegeven dat ze zeker een keertje bij De Zusjes moeten gaan eten.
Mathilde K.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Wij zijn als 2 zussen naar eetcafe Zusjes geweest met best wel hoge verwachting na het lezen van recensies. We werden heel vriendelijk ontvangen in het kleine voorste gedeelte van het eetcafe met 5 of 6 tafeltjes. Aan de inrichting is niet veel gedaan, maar doordat het bijna vol was was het niet ongezellig. Vooraf beide gekozen voor de gamba's, 6 garnalen in bakje hete kruidenolie/boter met mandje witbrood. Smakelijk! Helaas was er geen bruin brood. Hoofdgerecht 3 slibtongetjes (bovenzijde was nog net wat zacht maar onderzijde had een hardere bruine korst, te lang in de pan geweest)met peterselie, puntzak friet en salade was standaard, helaas geen keuze, er waren geen warme groenten, al deed de kok er wel wat gebakken champignons bij uiteindelijk omdat ik geen koude salade/rauwkost mocht hebben. Nagerechten waren de standaardtoetjes als dame blanche. Gelukkig stond er 1 aparter nagerecht op de kleine kaart die mij aansprak, al was ik denk ik de enige die dat bestelde, een klein rond chocoladeparfait/moussetaartje op koekbodem, heerlijk, dat maakte alles goed. De klantgerichtheid kwam voor mij daar zeker naar voren, zelfs de kok kwam vragen of alles naar wens was.
Caroline S.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Het was een ontzettend geslaagde avond bij Zusjes. Zeer vriendelijke eigenaar en bediening. Het eten was ook heerlijk - goede porties en lekkere producten. Zeker een aanrader!
m c R.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
de kaart was beknopt maar bood gevarieerde keus, de prijs was aan de hoge kant, 8 garnalen in knoflookboter voor 7,50 zonder iets erbij is gedurfd, de wijn was niet bijzonder. het reserveren was een ervaring apart, en komt helemaal op rekening van Iens: alleen voor het tijdstip van 17 uur kon nog gereserveerd worden tot onze teleurstelling, alle andere tijdsblokjes waren al doorgestreept, maar tot 19 uur waren we de enige in de zaal! de eigenaar klaagde ook dat hij vanaf 16 tot 22 uur open is maar dat je dat niet terugvindt in de reserveringsmogelijkheid...
vriendelijke eigenaar, maar hij is te duur om mijn favoriete buurtrestaurant te worden helaas.
loesvhulst .
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Het restaurant is knus, warm en gezellig. Bediening uiterst vlot en prima. We hadden geboekt met de AH-actie en we konden gewoon van de kaart kiezen wat we wilden. Heel prettig! De linzensoep en gamba's vooraf waren voortreffelijk, de pasta met paddestoelen en blauwe kaassaus vurrukkulluk en de speciale koffie, lees: met likeur, een prima afsluiting. Kortom: een dikke voldoende en een absolute aanrader! Ook van alle kanten heel makkelijk te bereiken :)
Mireille R.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Heerlijk gegeten wn heerlijk relaxte plek. De bediening is ontzettend vriendelijk en denkt mee met de klanten. Gewoon top! Ga zeker nog eens terug
jjzuidema .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Klein, gezellig restaurant, vriendelijke bediening, lekker gegeten. Zeker aan te raden voor kleine gezelschappen of met z'n tweeën. Kaart is niet uitgebreid, maar biedt voldoende keuze.
mjpmbekkers .
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Hier zijn we terecht gekomen via de actie van AH. De zaak heeft een simpele inrichting. Het eten was van hoge kwaliteit.
Dick G.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Gisteravond hier gegeten. Gamba's vooraf, heerlijk met olie, citroen, knoflook en Turkse peper. Heerlijk. Als hoofdgerecht ossenhaas. Gevraagd om rare/medium. Mooi stuk mals vlees en mooi rood van binnen. Helemaal goed! En daarbij lekkere patat. Als toe Irish coffee en ook weer goed. Vriendelijke en attente bediening. Een aanrader!
Joop B.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
lekker gegeten en gedronken met de AH actie,Daarmee was het erg goedkoop geworden. prima bediening alleen vond ik de rode wijn te koud,
Joop K.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2016
Prima eten en een goede bediening voor een redelijke prijs in een klein en rustig restaurant, zeker een restaurant
om nog eens te bezoeken.
Fam, J.Koeberg
EllieDijkshoorn .
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2016
De eigenaar en zoon zijn vriendelijke, bescheiden mensen. Prijs/kwaliteit verhouding is goed. De (witte) huiswijn was ook heerlijk. Wij hebben er heerlijk gegeten. De gangen worden wel vrij snel achter elkaar geserveerd.
Wim S.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2016
De gerechten waren eenvoudig maar veelal " kant en klaar" zoals de pepersaus bij ossenhaas en de truffelmayonaise bij een voorgerecht. Salade bij de hoofdgerechten was wat sla uit een zakje met een paar schijfjes tomaat. De slibtong was goed. De baklava van het nagerecht was zo uit de koeling, erg massief en de slagroom uit een spuitbus.
De wijn was van matige kwaliteit. Prijs-kwaliteit verhouding was te hoog. Kraanwater werd zonder probleem geschonken.
magmul .
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Prima restaurant. Vriendelijke bediening . Moesten wat lang op de rekening en een laatste biertje wachten omdat het net druk was geworden en toen kregen we het biertje van de zaak.