Eetcafé Zusjes

Hoofddorpplein 29HS 1059 CW Amsterdam Nederland Kaart
31-206690800

Over het restaurant Eetcafé Zusjes

Heerlijke gerechten en bijzonder gastheerschap

Welkom bij Eetcafé Zusjes! Met uitzicht op het Hoofddorpplein kun je hier rustig een krantje lezen met een lekkere kop koffie. Maar er is meer. Natúúrlijk is er meer! Hier moet je zijn voor heerlijke broodjes, verse shakes en huisgemaakte frites. Gastheer Ahmet Tanaydin doet zijn uiterste best om het zijn klanten naar de zin te maken en dat doet hij bijzonder goed. In alle lunch- en dinergerechten proef je zijn passie voor het vak. Dat maakt het zeer de moeite waard om hier een keertje neer te strijken.

Meer informatie over restaurant Eetcafé Zusjes

Dinsdag t/m Zaterdag 16:00 - 22:00
Zondag Gesloten

andre-maria .
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
Gemoedelijke eetcafé , leuk ingericht en goede bediening, we hebben heerlijk gegeten en het was al niet duur maar met de AH actie was het heel voordelig. Een echte aanrader
Niels G.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
- zeer vriendelijke ontvangst en perfect gastheerschap
- smakelijke carpaccio en sliptong
- het dessert Baklava had iets krokanter gemogen

Ik kom zeker terug!
jasiapieluzek .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten. Genoeg variatie voor ieder.
Heerlijk mosselen gegeten.
De wijn was ook heerlijk.
Ook de kok kwam vragen of wij het naar ons zin hadden.
rosanoostveen .
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
We hebben heerlijk gegeten en de bediening is erg vriendelijke. Van buiten zie je niet dat het zo'n leuk restaurant is, maar echt een aanrader!
Willem B.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
Uitstekende ontvangst en heerlijk gegeten in dit vrij strak ingerichte restaurantje. Met vier personen gebruik gemaakt van de AH-restaurantactie. De porties waren zo ruim dat twee personen het dessert maar hebben laten vervallen. Jammer, want ook de desserts bleken heerlijk. Het mosselpannetje was voortreffelijk en ook de Thaise salade met ossehaaspuntjes is een aanrader. Als je iets minder wilt eten, neem dan vis als hoofdgerecht, want ook de drie slibtongetjes waren niet te versmaden. We genoten ook van de voorgerechten en kozen voor de gebakken paddestoelen en de gamba's. De trufon is het kleinste dessert en zeker aan te bevelen. De grote eters zullen de bananasplit kiezen. Een uitstekende kok en zeer vriendelijke bediening, dus we waren niet verbaasd dat het na 18.30 uur steeds drukker werd. Blij verrast met deze kwaliteit in een eetcafé vertrokken wij weer naar Den Haag, maar we komen zeker terug als we weer eens in Amsterdam zijn.
Sgroot .
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
Goede ontvangst, lekker eten. Beide vegetarisch zijn dachten we in eerste instantie weinig keuze maar toen werd er aangegeven dat veel gerechten vegetarisch gemaakt konden worden. Dan zou bijv bij de thaise salade de ossenhaas veranderd worden in champignon, dit te hebben besteld, was erg lekker maar geen champignon. Erg lekkere toetjes. AL met al lekker eten in een cafe op het hoofddorpplein
Frieda L.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2017
natuurlijk weer de specialiteit van de chef gegeten: linzensoep, echt super lekker. Daarnaast ook mosselen als seizoensgerecht, ook super.
Martine S.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Ik heb erg lekker gegeten! Vooral het truffon toetje is een echte aanrader. De patatten en de biefstuk waren ook erg lekker. Het restaurant ziet er prima uit en de bediening is erg aardig. Ik kan het zeker aanraden.
Henk W.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Bij binnenkomst een leuk persoonlijk ontvangst. Een kleine gevarieerde kaart bestaande vleesgerechten en visgerechten. Het eten zag er goed verzorgd uit en smaakte prima. De tournedos was lekker mals en goed gebraden samen met eigen gemaakte patat.
Nel O.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Heerlijk gegeten, keuze is beperkt. Linzensoep was erg lekker. Bediening prima en persoonlijk, Gezellig knus restaurantje.
yvonne B.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
het eten was erg lekker .en ik heb het vrienden door gegeven, en ga daar zeker nog eens eten..
ik had niet gedacht dat het zo lekker zou zijn
Annetje P.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Met de ah restaurantactie zijn we hier terecht gekomen. Direct bij binnenkomst werden we zeer vriendelijk ontvangen, ook een bijzonder aardige en enthousiaste kok/eigenaar. Verder was het eten erg smaakvol en lekker en in het bijzonder de eigengemaakte frites. Prijs kwaliteit was prima en de hoeveelheden uitstekend. Kortom we hebben erg lekker gegeten en zeker voor herhaling!!!
florentin_oudhuis .
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2017
Goed en leuk restaurant! Ziet er vanbinnen sjiek uit en eten is heerlijk, volgens mij kan het er buiten nog aantrekkelijker uitzien, misschien zorgt dat voor nog meer klanten. Want ik en mijn nichtje waren zeer verrast een van de enigen te zijn terwijl ik er wel elke dag zou willen eten.
Manita V.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
Heerlijk gegeten maar erg onervaren jong personeel, wel lieve mensen!
Kok/eigenaar erg aardig en denkt graag mee.
Wij hebben gegeten met AH bon.
komen zeker nog eens terug
Joop K.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2017
prima bediening, eten prima voor herhaling vatbaar gaan zeker de volgende keer weer naar restaurant Zusje
xxxxxxxxxxxxxxxxxxx
TillyKrumme .
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
We hebben hier gegeten met de restaurantbon van AH.echt een aanrader. Het was heerlijk. Ook erg aardig personeel. Voor herhaling vatbaar.
Richard L.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2017
Eenvoudig restaurant. Jonge bediening. Geweldig eten!!
Mikchelle .
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2017
We kwamen met de ah actie eten en werden heel gastvrij ontvangen . Kregen stokbrood met kruidenboter .
We hadden als voorgerecht carpaccio en die was heel erg lekker, verder had mijn partner slibtongetjes genomen en ik spareribs die heerlijk gekruid waren patat in zak erbij en heerlijke salade met geitenkaas.
Als nagerecht hadden we truffon met ijs en chocoladesaus heel erg lekker .Zeer vriendelijke en behulpzame ober en zeer vriendelijke eigenaar. Het was een geslaagd etentje en zeker voor herhaling vatbaar.
L. D.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
We hebben heerlijk gegeten en genoten van de goede, vriendelijke service. Er werd goed rekening gehouden met onze wensen en de sfeer in het restaurant was gezellig. Zeker een aanrader!
Ester E.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2017
Heerlijk eten, een erg goede prijs kwaliteit verhouding. De kaart is wat klein maar toch zeer divers. Het is een leuke kleine eetgelegenheid met een zeer vriendelijke eigenaar. We hebben er met een wat groter gezelschap gegeten en kregen ondanks dat er maar een persoon in de keuken staat vrijwel gelijk ons eten.