Eetcafé Zusjes

Hoofddorpplein 29HS 1059 CW Amsterdam Nederland Kaart
31-206690800

Over het restaurant Eetcafé Zusjes

Heerlijke gerechten en bijzonder gastheerschap

Welkom bij Eetcafé Zusjes! Met uitzicht op het Hoofddorpplein kun je hier rustig een krantje lezen met een lekkere kop koffie. Maar er is meer. Natúúrlijk is er meer! Hier moet je zijn voor heerlijke broodjes, verse shakes en huisgemaakte frites. Gastheer Ahmet Tanaydin doet zijn uiterste best om het zijn klanten naar de zin te maken en dat doet hij bijzonder goed. In alle lunch- en dinergerechten proef je zijn passie voor het vak. Dat maakt het zeer de moeite waard om hier een keertje neer te strijken.

Meer informatie over restaurant Eetcafé Zusjes

Dinsdag t/m Zaterdag 16:00 - 22:00
Zondag Gesloten

Mathilde K.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Wij zijn als 2 zussen naar eetcafe Zusjes geweest met best wel hoge verwachting na het lezen van recensies. We werden heel vriendelijk ontvangen in het kleine voorste gedeelte van het eetcafe met 5 of 6 tafeltjes. Aan de inrichting is niet veel gedaan, maar doordat het bijna vol was was het niet ongezellig. Vooraf beide gekozen voor de gamba's, 6 garnalen in bakje hete kruidenolie/boter met mandje witbrood. Smakelijk! Helaas was er geen bruin brood. Hoofdgerecht 3 slibtongetjes (bovenzijde was nog net wat zacht maar onderzijde had een hardere bruine korst, te lang in de pan geweest)met peterselie, puntzak friet en salade was standaard, helaas geen keuze, er waren geen warme groenten, al deed de kok er wel wat gebakken champignons bij uiteindelijk omdat ik geen koude salade/rauwkost mocht hebben. Nagerechten waren de standaardtoetjes als dame blanche. Gelukkig stond er 1 aparter nagerecht op de kleine kaart die mij aansprak, al was ik denk ik de enige die dat bestelde, een klein rond chocoladeparfait/moussetaartje op koekbodem, heerlijk, dat maakte alles goed. De klantgerichtheid kwam voor mij daar zeker naar voren, zelfs de kok kwam vragen of alles naar wens was.
Caroline S.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Het was een ontzettend geslaagde avond bij Zusjes. Zeer vriendelijke eigenaar en bediening. Het eten was ook heerlijk - goede porties en lekkere producten. Zeker een aanrader!
m c R.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
de kaart was beknopt maar bood gevarieerde keus, de prijs was aan de hoge kant, 8 garnalen in knoflookboter voor 7,50 zonder iets erbij is gedurfd, de wijn was niet bijzonder. het reserveren was een ervaring apart, en komt helemaal op rekening van Iens: alleen voor het tijdstip van 17 uur kon nog gereserveerd worden tot onze teleurstelling, alle andere tijdsblokjes waren al doorgestreept, maar tot 19 uur waren we de enige in de zaal! de eigenaar klaagde ook dat hij vanaf 16 tot 22 uur open is maar dat je dat niet terugvindt in de reserveringsmogelijkheid...
vriendelijke eigenaar, maar hij is te duur om mijn favoriete buurtrestaurant te worden helaas.
loesvhulst .
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Het restaurant is knus, warm en gezellig. Bediening uiterst vlot en prima. We hadden geboekt met de AH-actie en we konden gewoon van de kaart kiezen wat we wilden. Heel prettig! De linzensoep en gamba's vooraf waren voortreffelijk, de pasta met paddestoelen en blauwe kaassaus vurrukkulluk en de speciale koffie, lees: met likeur, een prima afsluiting. Kortom: een dikke voldoende en een absolute aanrader! Ook van alle kanten heel makkelijk te bereiken :)
Mireille R.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Heerlijk gegeten wn heerlijk relaxte plek. De bediening is ontzettend vriendelijk en denkt mee met de klanten. Gewoon top! Ga zeker nog eens terug
jjzuidema .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Klein, gezellig restaurant, vriendelijke bediening, lekker gegeten. Zeker aan te raden voor kleine gezelschappen of met z'n tweeën. Kaart is niet uitgebreid, maar biedt voldoende keuze.
mjpmbekkers .
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Hier zijn we terecht gekomen via de actie van AH. De zaak heeft een simpele inrichting. Het eten was van hoge kwaliteit.
Dick G.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Gisteravond hier gegeten. Gamba's vooraf, heerlijk met olie, citroen, knoflook en Turkse peper. Heerlijk. Als hoofdgerecht ossenhaas. Gevraagd om rare/medium. Mooi stuk mals vlees en mooi rood van binnen. Helemaal goed! En daarbij lekkere patat. Als toe Irish coffee en ook weer goed. Vriendelijke en attente bediening. Een aanrader!
Joop B.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
lekker gegeten en gedronken met de AH actie,Daarmee was het erg goedkoop geworden. prima bediening alleen vond ik de rode wijn te koud,
Joop K.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2016
Prima eten en een goede bediening voor een redelijke prijs in een klein en rustig restaurant, zeker een restaurant
om nog eens te bezoeken.
Fam, J.Koeberg
EllieDijkshoorn .
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2016
De eigenaar en zoon zijn vriendelijke, bescheiden mensen. Prijs/kwaliteit verhouding is goed. De (witte) huiswijn was ook heerlijk. Wij hebben er heerlijk gegeten. De gangen worden wel vrij snel achter elkaar geserveerd.
Wim S.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2016
De gerechten waren eenvoudig maar veelal " kant en klaar" zoals de pepersaus bij ossenhaas en de truffelmayonaise bij een voorgerecht. Salade bij de hoofdgerechten was wat sla uit een zakje met een paar schijfjes tomaat. De slibtong was goed. De baklava van het nagerecht was zo uit de koeling, erg massief en de slagroom uit een spuitbus.
De wijn was van matige kwaliteit. Prijs-kwaliteit verhouding was te hoog. Kraanwater werd zonder probleem geschonken.
magmul .
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Prima restaurant. Vriendelijke bediening . Moesten wat lang op de rekening en een laatste biertje wachten omdat het net druk was geworden en toen kregen we het biertje van de zaak.
Ans K.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2016
Een vriendelijke ontvangst, vriendelijke bediening, heerlijk gegeten, goede prijs/kwaliteitverhouding en beslist voor herhaling vatbaar. AK
Fred P.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2016
Eenvoudig en klein restaurant. Weinig ambiance. (het lijkt een beetje op een veredelde snackbar) Kwaliteit van het eten verrassend goed.
Parelmoer .
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Hartelijke ontvangst, lekker gegeten in prettige sfeer. Klein restaurantje met huiskamergevoel. Het was (bij uitzondering, zo vertelde de gastheer) niet heel druk. Jammer! Ondanks dat toch een gezellige avond gehad. Ik ga nog eens terug!
Nelleke V.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2016
Een rustig eetcafé met vriendelijke bediening, een kleine kaart maar wel genoeg keuze, lekkere gerechten en goede sfeer. We hebben, als 4 (schoon)zusjes, een genoeglijke avond gehad.
Elisabeth.net G.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2016
voor de 2e keer vanuit Haarlem bij Zusjes gegeten. Dát zegt op zich al genoeg. Heerlijke en eerlijke gerechten, goede sfeer en ik denk dat we vast voor een 3e keer nogmaals naar Zusjes zullen afreizen. Succes!
LauriMartin .
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2016
Heerlijk gegeten hier. Het voorgerecht en hoofdgerecht waren erg lekker! Toetje was iets teleurstellend; dame blanche met koude chocoladesaus.
De kok en de jongen die bedient zijn erg beleefd en aardig. De jongen echter leek erg jong en had naast de standaardzinnetjes ("heeft het gesmaakt?") weinig interactie/gevoel met de klant. Ook zou een tip zijn toch wat meer op kleding te letten in zijn rol. Nu had hij een slordige spijkerbroek, sneakers en een hoody aan. Een net overhemd komt al heel anders over! Dit is enkel een tip, want over het algemeen waren we tevreden en zouden we er ook zeker nog een keer naar toe kunnen gaan.
lars J.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Zeer gastvrij personeel en een huiselijke inrichting zorgen voor een goede sfeer. De kaart is relatief klein maar heeft lekkere gerechten en voor ieder wat wils. Kwaliteit van vlees en vis is goed en bijgerechten zoals dikke patat en brood vooraf is ook lekker. Weinig poespas verder en gewoon een aanrader waar je voor een gemiddelde prijs goed kan eten. Tip: Bestel een bakje pepersaus voor je frieten ook als je geen ossenhaas hebt als hoofdgerecht.