Eetcafé Zomers

Maandag t/m Zondag vanaf 12:00

• Mastercard , Pin
Mevrouw L.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2015
Waren met een grote groep, eten kwam snel en was lekker en veel. Bediening helaas erg onvriendelijk, begon ook uitgebreid te klagen over de gevolgen van de crisis voor haar toko, we voelden ons niet erg welkom, waren ook de enige gasten.
Marc_de_Bolster .
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2015
Uitstekend etablissement, leuk ingericht, schoon, praktische aangebouwde serre en een heerlijk terras op de achterplaats. Uitgebreide, gevarieerde menukaart. Uitstekende kwaliteit eten. Uitermate vriendelijk personeel. Zeker een aanrader en zal er graag opnieuw naartoe gaan! Ik zeg: DOEN!
Connyenpeter .
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2014
Weer heerlijk gegeten.O.a. een in roomboter gebakken slibtong. Wat ons elke keer weer opvalt is het kundige en vriendelijke personeel.Eigenlijk het beste restaurant van Scharendijke.