Eetcafé ZiZo

Oudegracht 281 3511 Utrecht Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Over het restaurant Eetcafé ZiZo

Een bijzonder lunchcafé in het centrum van Utrecht waar je helemaal op adem komt. Een fijne plek waar bijzondere mensen de ongedwongen sfeer bepalen. De plek waar je hele lekkere koffie met zelfgebakken taart kunt bestellen. In het monumentale pand zit een atelier, een winkel en dit gezellige lunchcafé. Leuke dingen te zien, te kopen en heerlijke, eerlijke gerechten. Biologisch, zelfgemaakt en met veel liefde en plezier geserveerd. Kom hier genieten van op en top kwaliteit!

Meer informatie over restaurant Eetcafé ZiZo

• : Parkeergarage Springweg

Dinsdag t/m zaterdag 10.00 - 17.00 uur
Zondag en maandag gesloten
Vanaf 10 april 2018: di t/m zaterdag 10:00 - 21:00 uur

Jouw recensie over het restaurant Eetcafé ZiZo

Henny W.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2018
Gezellige en gastvrije sfeer. Klein kaart maar kwalitatief mooie maaltijden.
Annemarie T.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2018
De sfeer is vriendelijk en klantgericht, een verademing in deze drukke tijd.
Wilco O.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2018
Laagdrempelig, prettige sfeer, goed eten.
Annemarie V.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2018
In de bediening werkte iemand met een verstandelijke beperking. Hij was zeer enthousiast en deed het erg goed. Heel leuk!
Jan H.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2018
helaas is er maar 1 veganistisch hoofdgerecht
Lotte V.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
Heerijk gegeten! Sfeer was relaxed. Genoeg keuze in gerechten. Leuke is dat het servies wat gebruikt wordt te koop is in de winkels evenals de bloem die op tafel stond! Aan alle details werd gedacht! Fantastische avond gehad.
Bertine A.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2018
Heerlijk gegeten. En super bediening. Echt een aanrader
Suzanne B.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2018
De sfeer is erg ontspannen en rustig. Men is bereid aanpassingen m.b.t. individuele wensen te maken. De kaart is beperkt, maar biedt gezonde verantwoorde voeding.
De bediening is erg vriendelijk.
Ernest H.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Wel hadden beiden iets meer verwacht koude inrichting wel vriendelijk we hadden verse aspergesoep ik ben zelf kok maar
Deze wassen goed verpest dunne snotsoep. Te lang gekookt en tot snot. Smakeloze hap. Hadden gedacht meer te bestellen maar xijn snel gegaan. Ergens anders wel heerlijk gegeten.
Ernst V.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
Een van de gasten had iets meer groente verwacht in het gecombineerde gerecht (lambs bowl). Dat was op basis van de beschrijving ook wel mogelijk geweest.
Yvette H.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2017
Vriendelijke bediening. De broodjes en de taart is erg lekker. Vooral de walnotentaart is een aanrader.
Mooie zaak, ruim opgezet.

maud S.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2017
Lieve bediening en lekkere dikke boterhammen voor goede prijs
margrietspr .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
We hebben tot volle tevredenheid bij Zizo geluncht. Genoten van een lekkere tomatensoep en een heerlijk bruin broodje met kroket! Na afloop mochten we nog een stukje taart kiezen. De bediening was perfect! Ook daar hebben we van genoten! Van ons een dikke pluim verdiend!
Leanne V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Via AH-bon kennisgemaakt met ZiZo. Hartstikke leuk om naartoe te gaan. De bediening doet haar uiterste best om het je naar de zin te maken en het eten (soep, broodje en taartje) waren heerlijk. We komen zeker nog eens terug!
Merel K.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Het was een nieuw ingericht resaurant, gezellig mensen. Helaas was de vissoep wat aan de zoute kant en leek op bouillon met beetje vis erin. De broodjes waren super lekker, goed brood, erg vullend. Locatie was goed, net buiten het centrum. Wat we niet op konden mochten we meenemen in bakjes. Verder was het prima.
Stefanie O.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Warm welkom, gezellige plek en heerlijk gegeten!
Ik zou ZiZo aanraden bij anderen!
Er zijn ook genoeg plekken met stopcontacten, zodat je er met je laptop kan werken.
leonie M.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Heerlijk gegeten en was geen tafeltje leeg!
Als er eentje vrij was bleef dat tafeltje niet lang leeg.
Vriendelijke bediening, aanrader!
Ilona L.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
We waren door omstandigheden wat later, even gebeld om te vragen of het een probleem was. Dit was geen enkel probleem. We werden hartelijk ontvangen. We hadden vooraf een tomatensoep en paprika soep. De paprika soep miste de smaak van de paprika. Daarna hadden we een eiersalade op brood. Erg lekker het brood ook erg lekker. Alleen wel wat weinig eiersalade. En achteraf mochten we een 'toetje uit de vitrine kiezen. Gekozen voor een appeltaart en een brownie (hebben we beide de helft van genomen) met een beetje slagroom. En beide erg lekker! Zeker een aanrader om nogmaals heen te gaan voor een lekker bak koffie of een heerlijke lunch. Een aanrader! En voor de bediening een dikke pluim! kanjers
G. E.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Prima! Wat geweldig dat je met passie wordt bediend door mensen met een beperking. Wat doen ze het goed! Het eten was erg smaakvol, vers en zelden zulk lekker brood geproefd. Er goed dat ze aan de AH actie hebben meegedaan, want we kenden het niet en gaan hierdoor zeker terugkomen! Zo dachten anderen klanten die dag er ook over.
Dus, een aanrader voor een heerlijke lunch!
Ans H.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
Zizo zit op een leuke locatie,. Mooie lichte ruimte met een prettige sfeer. Wat het vooral leuk maakt is de vrolijke bediening. En dan is er ook nog lekker eten, ook voor vegetariërs.