Eetcafé ZiZo

Oudegracht 281/283 Utrecht Nederland Kaart

Over het restaurant Eetcafé ZiZo

Een bijzonder lunchcafé in het centrum van Utrecht waar je helemaal op adem komt. Een fijne plek waar bijzondere mensen de ongedwongen sfeer bepalen. De plek waar je hele lekkere koffie met zelfgebakken taart kunt bestellen. In het monumentale pand zit een atelier, een winkel en dit gezellige lunchcafé. Leuke dingen te zien, te kopen en heerlijke, eerlijke gerechten. Biologisch, zelfgemaakt en met veel liefde en plezier geserveerd. Kom hier genieten van op en top kwaliteit!

Meer informatie over restaurant Eetcafé ZiZo

• : Parkeergarage Springweg

Dinsdag t/m zaterdag 10.00 - 17.00 uur
Zondag en maandag gesloten

Jouw recensie over het restaurant Eetcafé ZiZo

maud S.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2017
Lieve bediening en lekkere dikke boterhammen voor goede prijs
margrietspr .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
We hebben tot volle tevredenheid bij Zizo geluncht. Genoten van een lekkere tomatensoep en een heerlijk bruin broodje met kroket! Na afloop mochten we nog een stukje taart kiezen. De bediening was perfect! Ook daar hebben we van genoten! Van ons een dikke pluim verdiend!
Leanne V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Via AH-bon kennisgemaakt met ZiZo. Hartstikke leuk om naartoe te gaan. De bediening doet haar uiterste best om het je naar de zin te maken en het eten (soep, broodje en taartje) waren heerlijk. We komen zeker nog eens terug!
merelkleinendorst .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Het was een nieuw ingericht resaurant, gezellig mensen. Helaas was de vissoep wat aan de zoute kant en leek op bouillon met beetje vis erin. De broodjes waren super lekker, goed brood, erg vullend. Locatie was goed, net buiten het centrum. Wat we niet op konden mochten we meenemen in bakjes. Verder was het prima.
Stefanie O.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Warm welkom, gezellige plek en heerlijk gegeten!
Ik zou ZiZo aanraden bij anderen!
Er zijn ook genoeg plekken met stopcontacten, zodat je er met je laptop kan werken.
leonie M.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Heerlijk gegeten en was geen tafeltje leeg!
Als er eentje vrij was bleef dat tafeltje niet lang leeg.
Vriendelijke bediening, aanrader!
Ilona L.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
We waren door omstandigheden wat later, even gebeld om te vragen of het een probleem was. Dit was geen enkel probleem. We werden hartelijk ontvangen. We hadden vooraf een tomatensoep en paprika soep. De paprika soep miste de smaak van de paprika. Daarna hadden we een eiersalade op brood. Erg lekker het brood ook erg lekker. Alleen wel wat weinig eiersalade. En achteraf mochten we een 'toetje uit de vitrine kiezen. Gekozen voor een appeltaart en een brownie (hebben we beide de helft van genomen) met een beetje slagroom. En beide erg lekker! Zeker een aanrader om nogmaals heen te gaan voor een lekker bak koffie of een heerlijke lunch. Een aanrader! En voor de bediening een dikke pluim! kanjers
G. E.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Prima! Wat geweldig dat je met passie wordt bediend door mensen met een beperking. Wat doen ze het goed! Het eten was erg smaakvol, vers en zelden zulk lekker brood geproefd. Er goed dat ze aan de AH actie hebben meegedaan, want we kenden het niet en gaan hierdoor zeker terugkomen! Zo dachten anderen klanten die dag er ook over.
Dus, een aanrader voor een heerlijke lunch!
ans H.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
Zizo zit op een leuke locatie,. Mooie lichte ruimte met een prettige sfeer. Wat het vooral leuk maakt is de vrolijke bediening. En dan is er ook nog lekker eten, ook voor vegetariërs.
Petra E.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
Jammer dat we ong een uur op onze 2e gang vd lunch moesten wachten!!
We kwamen rond 1 uur binnen en konden uiteindelijk pas rond 3 uur vertrekken.
verder alles prima. : (
H L.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2017
Wat een geweldige bediening ! We hebben genoten en heerlijk gegeten ! Ook leuk om na het eten een bezoekje te brengen aan de aanpandige winkel.
Wim S.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Uitermate gezellige bediening en goed eten
Dennis V.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2017
Wat een leuk restaurant! We hebben hier geluncht met soep, broodje en taartje na. Heerlijk gegeten, alles Home-made en dat proefde je. Inrichting fris en modern. Bediening hartstikke aardig. Ik raad dit zeker aan anderen aan!
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Ons bezoek aan dit restaurant was een feest: wat een hartelijke bediening en wat een lekker eten! We komen zeker een keer terug!
Gieskes .
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2017
Het was erg leuk hier een lunch te gebruiken met supervriendelijk personeel en een snelle bediening. De inrichting was eenvoudig maar erg leuk. Het was echt gezellig en echt lekker.
j.laar418 .
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2017
Eten was goed. Het personeel super enthousiast { alles was heerlijk vond de ober }daar werden we vrolijk van. De locatie was niet echt bij winkels gelegen maar dat kwam goed uit konden we gelijk de calorieen er weer aflopen.
HenRZ Z.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Wat een heerlijk eerlijk eetcafé. Door de AH actie hier eens terecht gekomen maar zeker de moeite waard om vaker te gaan. Soep smakelijk (mag iets meer zijn) broodje vol met beleg. Geen ruimte meer voor het toetje wat wel meegerekend werd op de rekening. (Zat bij de actie in en wisten wij niet) Maar wel aangeboden gekregen het mee te nemen maar daar voor bedankt.
Job W.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Leuke eetgelegenheid, waarbij je de tijd moet nemen omdat de bediening gedaan wordt door mensen met een beperking. Wij vinden dat een uitstekend initiatief, waarbij wij de extra tijd graag voor lief nemen.
Verder lof voor de begeleiding en de uitstekende bediening.
Marco L.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Wij hebben vrijdag bij zizo geluncht, met nog een Albert Heijn bon.
3 gangen.
Soep
Broodje
En een stukje taart
Gelukkig was het geen volle soepkom anders was het echt te veel.
Het was heel lekker en de bediening uiters vriendelijk.
We komen zeker een keer terug!!
Wilco D.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Super lekker gegeten met bovendien ontzettend leuke en behulpzame bediening. Kan het iedereen aanraden!! Dit zijn mensen die met plezier een glimlach op je gezicht toveren :)