Eetcafé ZiZo

Oudegracht 281/283 Utrecht Nederland Kaart

Over het restaurant Eetcafé ZiZo

Een bijzonder lunchcafé in het centrum van Utrecht waar je helemaal op adem komt. Een fijne plek waar bijzondere mensen de ongedwongen sfeer bepalen. De plek waar je hele lekkere koffie met zelfgebakken taart kunt bestellen. In het monumentale pand zit een atelier, een winkel en dit gezellige lunchcafé. Leuke dingen te zien, te kopen en heerlijke, eerlijke gerechten. Biologisch, zelfgemaakt en met veel liefde en plezier geserveerd. Kom hier genieten van op en top kwaliteit!

Meer informatie over restaurant Eetcafé ZiZo

• : Parkeergarage Springweg

Dinsdag t/m zaterdag 10.00 - 17.00 uur
Zondag en maandag gesloten

Marijke K.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
Petra van H.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Plezierige, leuk ingerichte plek. Personeel aardig en servicegericht. Goed om te zien dat mensen met een beperking het hier zo goed doen. Eten erg lekker. Een restaurant om nog eens naar toe te gaan.
Teuny D.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
heerlijk, gezellig, ontspannen en soms ook grappig. Alle moeite werd genomen om uit te zoeken waar wel of niet melk in zat voor mijn vriendin die daar allergisch voor is.
Ga zo door!
Karine K.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2017
Wat een fijne plek in Utrecht. Wij werden bediend door een ontzettend vrolijke knul, hij deed zijn werk echt goed en had er zichtbaar plezier in. Het was een feestje!
telegirl .
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2017
Erg leuk /lekker gegeten heel leuk ontvangen en bediend er werd steeds gevraagd of het lekker was en of we nog iets wilde drinken .Zo leuk met zoveel passie ze hun werk doen
Trineke P.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2015
Lekkere high tea bij ZiZo. Ruim voldoende zoet & hartig op de etagiere, van prima kwaliteit. Vriendelijke bediening die goed in de gaten hield wanneer het theewater weer bijgevuld moest worden.
Melissa G.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2015
Heerlijk High Tea gehad met Social Deal. Onbeperkt thee en genoeg heerlijkheden op de etagière. Lag wel wat uit de looproute en de aankleding kan wel wat gezelliger, maar de High Tea was top!
Conny Z.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2014
Alle tafeltjes in het lunch cafe zijn bezet op het moment dat ik naar binnen loop. Een goed teken. Gelukkig wordt er een 2 persoonstafel apart gezet. We worden al snel correct en vriendelijk bediend. De bediening werkt met plaatjes en kleuren. Ik kies voor een kannetje thee en een hartige taart met spekje, olijven en zelfgemaakte pesto. Deze wordt heerlijk warm geserveerd, niet te zout. Precies goed, erg smakelijk. Alleen de sla mist een klein beetje dressing. Het is zelfs de favoriet van de jongen die de bestelling op neem. De jongen die de drankjes komt brengen is volgens mij verlegen en zet de drankjes snel op tafel en loopt snel weer weg.
Ik wist niet van het bestaan af van het cafe en de bijbehorende winkel. Ze zitten er al blijkbaar al jaren. Mijn eerste bezoek is mij goed bevallen. Ik kom hier zeker een keer terug om de appeltaart te proeven.
topvoiceover .
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2014
Prima plek voor de lunch aan de Oudegracht. De bediening was bij mij een tikje verlegen en noteert de bestelling op een lijst met pictogrammen, maar alles loopt prima. De huisgemaakte tomatensoep was erg smakelijk en er is een goed gevuld leesrek. De kaart is klein, maar dat zal ook door het concept komen. Volgende keer probeer ik die appeltaart.
RMWakker .
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2013
Vorige week weer even bij ZiZo geweest en een broodje zalm met roomkaas gegeten. Heerlijk! Het blijft hier gezellig, het eten is goed en betaalbaar, de bediening is erg lief en de service is snel.
ZiZo heeft alles in huis voor een fijne, goede lunch!
yvonneeetgraag .
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2013
Erg lekker wortelsoepje gegeten met lekker broodje en dito kruidenboter. Heerlijke walnotentaart en goeie koffie.
Ik moest erg lachen om de reactie van de jongen die me bediende toen ik zei dat ik nog even wilde kijken: hij keek op zijn kaart en zei heel serieus 'Even kijken', dat hebben we niet!' Daarna liep hij rustig weg en kwam later terug.
Inrichting is zonder pretenties. En dat terwijl ze best wat pretenties mogen hebben, want: goede prijs-kwaliteitverhouding, veel vegetarische en biologische ingredienten, vers, kortom goede kwaliteit. En origineel menu, meer keuze dan ik had verwacht op deze plek.
Ildi N.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2013
Een aanrader, niet qua decor, maar de gedachte er achter.
In dit lunchcafe werken verstandelijk beperkte mensen. Ze doen het top! Er is ook een leuk kadowinkeltje ernaast. Heb al heel wat bijzonder leuke kado-tjes gekocht.
Het eten is heerlijk. Gewone maar ook spannende gerechtjes op de lunchkaart.
De bediening snapt niet alles wat je zegt en dmv van plaatjes nemen ze de bestelling op, of blijven lang bij je tafeltje staan om de bestelling op te nemen, zodat je zelf niet echt rustig kan kijken. Maar dat geeft allemaal niet.Het is ook zo leuk om het enthousiasme te zien. En de leiding heeft wel in de gaten als het anders gaat als de bedoeling is.
Gezellig dus om met een vriendin lekker te lunchen en te blijven tutten in het winkeltje. Er is ook een leestafel, waar je in je eentje gezellig kan lunchen met anderen.
Natalie S.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2012
Mooi initiatief. Vandaag heerlijk geluncht met tomatensoep en een broodje. Neem even de tijd en geniet van de sfeer. Aanrader!