Eetcafé Westgaag

Meer informatie over restaurant Eetcafé Westgaag

Voordelig
Linda B.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2016
Een eetcafé waar ik zelf zeer regelmatig te vinden ben voor een en lunch of diner. Wat je ook besteld, het is altijd goed, lekker en meer dan genoeg! En ook niet onbelangrijk... voor een hele goede prijs! De sfeer is lekker relaxed en gezellig. Het personeel is altijd heel vriendelijk en attent.... Super!
Sanne V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2015
Op een woensdag weer heerlijk een dagschotel gegeten bij de Westgaag! Het was een lekkere kip (sate). Bij de westgaag krijg je altijd goeie porties, lekker eten en goed betaalbaar! Er lopen leuke meiden in de bediening.
Reserveren is wel nodig.
Dickdej .
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2015
Afgelopen zaterdag hier wezen lunchen. Ambiance is niet top. Prijs kwaliteit is dik in orde; ruime porties met goed eten tegen een schappelijke prijs. Wat ons opviel was dat het erg druk was met continu toestroom van nieuwe gasten.
André T.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2015
Meestal at ik hier voor de sate menu, maar vorige week dinsdag voor de Schnitzel en gisteren voor Spare Ribs. De gerechten waren lekker en de portie waren redelijk groot, goede prijs-kwaliteit. Vriendelijke en snelle bediening, terwijl daar meestal redelijk druk was. Sfeer was ok. Zeker voor herhaling vatbaar.
Anouska V.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2015
Bediening is elke keer weer super vriendelijk.
Het eten is top, de spare ribs zijn een echte aanrader. Maar ook de saté is heerlijk. De prijs is zeer schappelijk en ik raad deze eetgelegenheid zeker aan.
Sanne V.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2014
Bij mij bekend als truckers eetcafé! Er komen genoeg truckers maar ook gezinnen, vrienden, zakenpartners etc. Bij de Westgaag kan je terecht voor een goede hap! Van stamppot tot saté en van nasi tot broodje bal! Je krijgt hier goed en veel te eten! Leuke en goede bediening!
Dondilange .
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2013
Zoals een eetcafé in de Westlandse regio hoort te zijn. Goed smakelijk eten in ruime porties voor zeer redelijke prijzen. Vriendelijke bediening. Een goede stop om bij te tanken en dat niet allen voor truckers.