Eetcafé Westgaag

Erg gunstig

Jouw recensie over het restaurant Eetcafé Westgaag

Jasper D.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Tussen 2 besprekingen door in dit restaurant gegeten met collega. Erg leuk ingericht restaurant (bierkranen in WC, barrels als tafel en whiskyflessen als lampen), attent en zeer vriendelijk personeel, ruime porties eten en prijstechnisch prima in orde. We waren er iers voor 12 uur een dat was maar goed ook, tegen 12.15uur zat het hele restaurant helemaal vol! We namen allebei een 12-uurtje welke prima voorzien was van heerlijke carpaccio, eiersalade en kroket op vers brood. de verse jus d'orange was lekker fris.
Zeker voor zakenlunches een echte aanrader voor omgeving Maasdijk!

Ik kom zeker terug om o.a. de hamburger te testen (wel gezien, zag er goed uit, maar nog niet gegeten)
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
Heerlijk buiten op terras genoten van actiemenu's. Voor minder dan € 25, hoofdgerecht en dessert en drankjes. Topklasse. Ondanks drukte snelle en vriendelijke bediening. ????
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Wat is de zaak mooi verbouwd. Het was druk, maar we hadden het eten snel. Heerlijk eten en supergoede bediening en dat voor een prima prijs. Heb meteen gereserveerd voor donderdag as.
Alfred J.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2017
Mooi en goed: Uitsmijter van de week en salade Westgaag.
Alleen was het zoeken naar de biefstuk reepjes in de salade.
Sfeer en slobbertje gewoon goed voor een eetcafé.
Wouter V.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Echt een eetcafe, niets meer, niets minder... Stond een grote groep te wachten, werden letterlijk weggekeken. Eten niet slecht, ook niet echt heel goed. Twee verkeerde gerechten geserveerd... Zou niet nog een keer hier eten.
Linda B.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2016
Een eetcafé waar ik zelf zeer regelmatig te vinden ben voor een en lunch of diner. Wat je ook besteld, het is altijd goed, lekker en meer dan genoeg! En ook niet onbelangrijk... voor een hele goede prijs! De sfeer is lekker relaxed en gezellig. Het personeel is altijd heel vriendelijk en attent.... Super!
Sanne V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2015
Op een woensdag weer heerlijk een dagschotel gegeten bij de Westgaag! Het was een lekkere kip (sate). Bij de westgaag krijg je altijd goeie porties, lekker eten en goed betaalbaar! Er lopen leuke meiden in de bediening.
Reserveren is wel nodig.
dickdej .
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2015
Afgelopen zaterdag hier wezen lunchen. Ambiance is niet top. Prijs kwaliteit is dik in orde; ruime porties met goed eten tegen een schappelijke prijs. Wat ons opviel was dat het erg druk was met continu toestroom van nieuwe gasten.
André T.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2015
Meestal at ik hier voor de sate menu, maar vorige week dinsdag voor de Schnitzel en gisteren voor Spare Ribs. De gerechten waren lekker en de portie waren redelijk groot, goede prijs-kwaliteit. Vriendelijke en snelle bediening, terwijl daar meestal redelijk druk was. Sfeer was ok. Zeker voor herhaling vatbaar.
Anouska V.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2015
Bediening is elke keer weer super vriendelijk.
Het eten is top, de spare ribs zijn een echte aanrader. Maar ook de saté is heerlijk. De prijs is zeer schappelijk en ik raad deze eetgelegenheid zeker aan.
Sanne V.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2014
Bij mij bekend als truckers eetcafé! Er komen genoeg truckers maar ook gezinnen, vrienden, zakenpartners etc. Bij de Westgaag kan je terecht voor een goede hap! Van stamppot tot saté en van nasi tot broodje bal! Je krijgt hier goed en veel te eten! Leuke en goede bediening!
dondilange .
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2013
Zoals een eetcafé in de Westlandse regio hoort te zijn. Goed smakelijk eten in ruime porties voor zeer redelijke prijzen. Vriendelijke bediening. Een goede stop om bij te tanken en dat niet allen voor truckers.