Eetcafé Westersail

Wiidswei 1A 9264 TL Eernewoude Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Eetcafé Westersail

Olav A.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2014
Op de bediening is weinig aan te merken, zeker als het niet al te druk is, zoals toen wij gingen eten. De dag erna zijn we maar weggegaan, omdat we na een kwartier nog geen bediening gezien hadden, maar dat terzijde. De geserveerde schnitzel was niet goed doorbakken, slap en bijna oneetbaar. Ik heb dat na de maaltijd besproken met het personeel, dus hopelijk doet de kok er iets mee. Ook de geserveerde frietjes waren wat slap en niet echt lekker. De salade was wel in orde, maar ook niet echt een uitschieter. Volgende keer toch maar ergens anders gaan eten, ondanks de mooie ligging direct aan het water.
Ricardo B.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2013
Heerlijk gegeten en super vriendelijk personeel. Mooi eetcafé met bovengemiddeld eten. Goed opgemaakte borden en heerlijk op smaak. En aan het einde van de avond nog een verrassing: nog geen €70 voor 2x drie gangen incl bier/wijn!

Aanrader!!
Kemulu .
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2013
Het etentje dat een leuke afsluiting van het weekend had moeten worden eindigde als een deceptie.
Ondanks het fantastische weer bleek het personeel helaas niet zo zonnig gehumeurd. Buiten op het terras oogde het etablissement gezellig, maar vanwege de wind besloten we met ons groepje van 5 personen binnen plaats te nemen aan de ronde tafel voor de bar en de keuken. Het personeel bleek echter meer aandacht te hebben voor de gasten op het terras. Op het verzoek aan een van de dames van het bedienend personeel, dat hevig met haar collega in gesprek was over haar prive perikelen, om de menukaart te brengen werd kortaf gereageerd met "we komen zo bij u". Vervolgens liep de bediening naar buiten zonder even de menu kaart af te geven. 10 minuten later konden we dan eindelijk een eerste blik werpen op de kaart. Basis gerechten voor een stevige prijs. Helaas voor vegetariërs maar 1 gerecht beschikbaar.

Wat nu als je niet van geiten kaas houdt?
Een uitsmijter was niet mogelijk in verband met het beschikbaar aantal kookpitten. En regels zijn regels: er kan niet worden afgeweken van het menu. Want dan wil iedereen dat wel. .. Oké een kaassoufflé uit het nabijgelegen cafetaria was dan wel mogelijk. "Met alles erop en eraan!"
Een mini salade en wat aardappeltjes voor drie personen bleek de aanvulling op het feestmaal.
Jammer om te ervaren dat de mensen op het terras wel gerechten van de lunchkaart als hoofdgerecht voorgeschoteld kregen.
Ik troost me maar met de gedachte da zij al sinds het middag uur zaten te wachten

De hoeveelheid en kwaliteit van het eten lagen niet in lijn met de prijs van de gerechten. De flexibiliteit en de vriendelijkheid van het personeel lieten erg te wensen over. Over het algemeen een grote AFRADER.

Ga beter een ijsje halen bij de ijssalon aan de overkant van de straat; oprecht vriendelijke bediening en lekker ijs voor een betaalbare prijs.