Eetcafe Wereld van Verschil

Meer informatie over restaurant Eetcafe Wereld van Verschil

Jouw recensie over het restaurant Eetcafe Wereld van Verschil

willem L.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Lekker met vrienden hier gegeten. Tapas in alle vormen en maten, van vega tot vlees en vis. Alle combi's zijn mogelijk en smaakte heerlijk. Lekkere wijnen en soorten bier gedronken, zeer vriendelijke bediening en goede prijs/kwaliteit. Door met elkaar verschillende tapas te bestellen kreeg je snel een goede indruk van wat je lekker vindt. Tapas waren mooi van structuur, fijn van smaak en beslist niet vet maar juist krokant. Gemiddelde tijd tussen de ronden ca 15-20 min wat voldoende tijd is. Je blijft lekker dooreten en tijd genoeg om te kletsen. Hier komen wij beslist terug!
E_E .
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2016
Wij hebben onbeperkt tapas gegeten en kregen ook eerst turks brood met aioli en tortilla chips vooraf. De bediening is erg vriendelijk en de tapas werden vlot opgediend. De smaak van de tapas was over het algemeen goed maar we vonden veel hapjes helaas wel erg vet. In sommige schaaltjes bleef een flinke bodem olie achter.
rudoendiana .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2015
Wij zijn met 7 personen tapas wezen eten. Na het reserveren pas op IENS gekeken en de ook erg slechte beoordelingen gelezen en dan ga je toch met een ander gevoel het avontuur in . We kwamen aan en er was maar 1 andere tafel bezet die na korte tijd afrekenden en klaar waren . We werden op een uiterst vriendelijke manier welkom geheten en netjes gevraagd of we eerst met chips en brood wilden beginnen , wat wij niet wilden .
De vraag van de serveerster was of wij zelf alles wilden bestellen of gewoon de keuken zijn gaan laten gaan !!! we hebben de kaart bekeken en van 2 gerechten aangegeven dat we die niet wilden voor de rest was alles goed .
Na 15 min of minder begon het eten op tafel te komen en het eten bleef netjes aangevoerd worden met halverwege een bewuste pauze om daarna weer verder te gaan met het nuttigen van de gerechten : HET WAS ALLEMAAL VERUKKELIJK!!!!!!!!!! we hebben alle 7 genoten van elk gerecht, het was op de juiste temperatuur , het was smaakvol, gekruid en verrassend soms . speciaal vermelden wil ik de carpaccio en de kippenpoten in honingsaus, maar er was zo veel meer.
De kok en de serveerster vele complimenten gemaakt over het eten en de bediening en leuk om van de kok te horen dat we bovengemiddeld veel hebben gegeten en er niets terug gegaan is naar de keuken behalve een klein schaaltje olijven (was echt te veel voor ons) . Wij zouden zeker nog eens terug gaan als we in de buurt zijn en raden het de mensen om ons heen zeker aan !!!!!!! Bedankt voor de gezellige en bijzondere smakelijke avond !!!!!!!!! hopelijk gaan meer mensen met veel plezier bij jullie eten om dezelfde sensatie te mogen beleven
Anita A.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2015
Wat ontzettend jammer dat de tapas zo slecht van kwaliteit zijn.
Proefde naar opgewarmde magnetron hapjes en soms nog minder dan dat.
We kunnen ons niet voorstellen dat hier een professionele kok werkt.
Gelukkig waren we in goed gezelschap en werden we bediend door een vriendelijke serveerster
Thomas S.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2015
In de serre krijg je een beetje een huiskamer gevoel met de grote boekenkast. De bediening is zeer vriendelijk en gastvrij. Je kunt er onbeperkt tapas bestellen per ronde geef je 5 gerechten aan. Als iedereen tapas neemt wordt het wel een soort machine waarbij serveersters af en aan lopen om alles weg te halen en weer nieuwe dingen neer te zetten, wat niet ten goede komt van het eetcomfort. In het weekend is het restaurant vaak ook een dorpskroeg waar jeugd feest komt vieren. Als je rond de klok van 9 nog steeds aan tafel zit hoor je geschreeuw en harde muziek.
Leon T.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2014
We hadden voor de tapas kaart gekozen.
We hadden oa Runder stoofpotje, Rundercarpaccio, Biefstukpuntjes
met ui en spek.

Het eten was lekker en de bediening was goed.
Elise V.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2014
Na vele goede recensies gelezen te hebben zijn we zaterdag naar dit restaurant gegaan. Mijn man had gereserveerd in de serre. Bij aankomst vertelde een van de serveersters dat er geen plek meer was in de serre, en kregen we een tafel in het donker. We dachten; "niet zeuren kan gebeuren". We gingen voor de tapas. Toen we de lijst in hadden gevuld wilde zij de lijst niet meenemen voordat het brood en de tortillachips hadden.. Eerste ronde arriveerde na dik 40 min, en het was echt verschrikkelijk! Garnalenkroketjes leken niet eens op een kroketjes maar op een gepaneerde vette garnaal, de beenham leek en smaakte naar vacuümverpakte achterham en mij man had balletjes in tomatensaus die smaakte naar harde ballen in sambal. We dachten laten we maar andere veiligere gerechtjes bestellen dan. Maar helaas duurde het weer langer dan een half uur. Mevrouw zei dat het druk was maar dat viel reuze mee. We zijn ergens anders gaan eten maar bij het terugdenken aan deze zaak komt nog mijn maagzuur naar boven. Ik snap werkelijkwaar niet het cijfer van deze zaak..
Annemarie V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2012
Vanavond heerlijk gesmuld van onbeperkt tapas eten. Bediening vlot, vriendelijk en in voor een praatje. Heerlijk mandje brood en tortillachips vooraf, uitstekend begin. Ik vind het tapasassortiment prima, vrij veel vlees, maar de sla en garnering zijn vers en dik in orde. Kortom, hartstikke lekkere en leuke avond gehad met echtgenoot en twee kinderen (8 en 9)!