Eetcafé Waterlust

Badweg 20 3312 Dordrecht Nederland Kaart

Over het restaurant Eetcafé Waterlust

Waterlust is uniek in Dordrecht, een drijvend eetcafé gelegen in de 2e jachthaven aan het Wantij. Geniet tijdens uw lunch of diner van het prachtige uitzicht op de haven. Natuurlijk bent u ook van harte welkom voor een hapje of drankje op ons terras.

Meer informatie over restaurant Eetcafé Waterlust

• : Gratis parkeren voor de deur

Maandag en dinsdag gesloten
woensdag t/m zondag van 10:00 uur tot 22:00 uur geopend. Keuken geopend tot 20:30. Reserveren uiterlijk 18:30 daarna kunt u alleen telefonisch nog proberen.

Jouw recensie over het restaurant Eetcafé Waterlust

Bert D.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
Lekker eten en bedienend personeel, inclusief de kok, was bijzonder vriendelijk.
Dank u vriendelijk, tot ziens!
Ger Vivian E.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2018
Heerlijk en vers eten, gezellige sfeer. Vriendelijk personeel. We komen zeer zeker terug. Bedankt voor de gezellige avond.
Paul M.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Het is dat de mensen heel aardig zijn maar als je jezelf serieus wilt nemen als restaurant dan kan het niet dat je geen brood, geen garnalen, geen stoofpot, geen gebakken aardappelen, alleen aardbeienijs en geen cola light meer hebt. Het is dat ik het de mensen gun en het de eerste keer beter was. Maar dit kan gewoon niet.
Rebecca W.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2018
Het was fantastisch ik kan niet anders zeggen. We hebben heerlijk gegeten en een onwijs leuke avond gehad. Wat een service! Komen zeer zeker terug.
Arie V.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2018
Gewoon goed zoals we gewent zijn
Arie V.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2017
Gezellig, goed eten, fijne ambiance.
Paul M.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2017
Afgelopen zaterdag hier wezen eten. Als je een kleine hond hebt mag die gewoon mee naar binnen. Voor ons een grote pré. Lekker ongedwongen sfeer. Geen grote culinaire pretenties maar heerlijk comfort food. Stoofpotje met varkenswangetjes was erg goed maar ook de biefstuk en varkenshaas waren lekker. Alles biologisch. En ouderwets lekkere gebakken aardappelen. Prima eten voor niet teveel geld.
arie V.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2017
Gezellige maritieme sfeer,netjes en schoon,leuke bediening en uitstekende keuken,keurige kaart en zeker betaalbaar,voor herhaling vatbaar,succes gaat zo verder.
Gert V.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
We hadden geboekt via Iens maar restaurant was nog niet geopend. Eigenaar was er wel en vond het allemaal heel vervelend en bood nog drinken aan op zijn kosten. Maar we stonden er wel voor niets en dat was jammer, zeker ook omdat wij weinig tijd hadden.
Annemieke D.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Aan de buitenkant ziet het restaurant er niet aantrekkelijk uit, maar eenmaal binnen is dat snel vergeten. We werden allervriendelijkst ontvangen, de bediening was prima en de gerechten hebben ons heerlijk gesmaakt! Dit restaurant kunnen we dus van harte aanbevelen.
Erik B.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2017
We hebben na een aperitief op het gezellige terras, in maart!, heerlijk gegeten. De bediening was allervriendelijkst en de zonsondergang aan het water was prachtig. Wij komen graag terug,
Hélène S.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2017
we hebben heerlijk gegeten, vriendelijke bediening, verse ingrediënten, relaxte sfeer. zeker een aanrader om hier te eten!
Grace S.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2017
Een ontzettend knus en romantisch restaurant met lieve eigenaars Vivian en Ger. We werden gezellig ontvangen. Ik heb een kaak probleem dus kan niet alles eten. Vivian heeft voor mij toch een super heerlijk gerecht klaar gemaakt en rekening gehouden met mijn kaak. Mijn partner heeft ook heerlijk genoten van al het lekkers. Voorgerecht de Soep zalig! Hoofdgerecht was top en nagerecht was heerlijk. Alles bereid door Vivian. Wij komen op zeker gauw weer terug
Anita K.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Knus eetcafe waar de eigenaars hun ziel in hebben gelegd. Je krijgt als gast veel aandacht, de service is prima en het eten is erg lekker.
Jan S.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Het eten was heerlijk. Je ziet echt dat deze mensen hun best doen.
Ingrid D.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Heerlijk gegeten in een gezellige eetgelegenheid.
Zeer vriendelijke eigenaresse/kok
Rebecca W.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
wij komen hier heel graag. de ontvangst is altijd heel hartelijk. gastvrouw en gastheer werken met veel plezier. echt een aanrader voor een gezellige en smaakvolle avond.
Paula K.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Erg lekker eten en zeer hartelijke ontvangst.
Bram D.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Afgelopen zondag gegeten bij dit rustige restaurant. Service is super vriendelijk en heel gemoedelijk. Hele restaurant ademt een vriendelijke en huiselijke sfeer uit. Eten is daarnaast heerlijk voor een schappelijke prijs, zeker een aanrader.
Douwe V.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Had al vaker geprobeerd daar te reserveren,lukte mij nooit! Nu wel en het was bijzonder gezellig en kwalitatief uitstekend. De eigenaar en zijn vrouw hebben ons bijzonder goed verzorgd in een erg gezellige ambiance en met uitstekend gastheerschap.