Eetcafé Walzicht

Zondag Gesloten

• Af te huren , Catering , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Marion F.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2016
Heerlijk gegeten! De saté was overheerlijk! De bediening was snel en vriendelijk! Hartstikke goed geholpen. Ik kom zeker terug! Groetjes Marion
Eetklant-woerden .
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2016
Prijs kwaliteit zijn hier prima in verhouding, vriendelijk bediening en een prima bierkaart. Een minpuntje binnen het bestek van twee minuten werd aan ons driemaal gevraagd of nog wat wilde drinken. In onze ogen toch iets te veel van het goede.
Bedankt voor de recensie en de goede tip. Gelukkig hebben wij een overijverig team maar is driemaal een drankje vragen in korte tijd inderdaad iets teveel van het goede. Tot een volgende keer!
Mirren .
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2016
Verrassend, dik in orde eetcafe zonder de valkuilen de met een eetcafe gepaard kunnen gaan. Goed doordachte gerechten in royale porties zonder daarin door te schieten. Waar voor je geld en een zeer vriendelijke en attente service. Mooie plek om te eten met passie voor wat ze doen. Compliment voor het personeel.
Bedankt voor de recensie en we hebben de pluim overgebracht aan ons team. :)
CorneliaC .
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2016
Voor een eetcafé is de prijs/kwaliteit verhouding redelijk. De carpaccio was jammer genoeg veel te koud (diepvries? ) en de spekjes daarop (gedroogd, kant- en klaar?) er op waren niet lekker. Zonde van de carpaccio! Huiswijntje was prima. Jammer van de onhandige en trage bediening. Saté op een houten plank vond ik niet zo fris.
Maar als je goedkoop wilt eten als je geen zin hebt om te koken, is dit een prima adres.
Guus S.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2016
Vorige week hier gegeten, een echte verassing! Van cafe naar redelijk goed eetcafe. Goed gegeten met 6 personen en iedereen tevreden. Geen 5 sterren restaurant, maar de prijs/pret prestatie is zeer goed. Komen hier zeker terug. (en je kunt er nog biljarten ook). Goede sate!!!
Damhert .
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2016
Walzicht is een plek om te eten, te drinken en te biljarten. De gerechten zijn laag van prijs en niet bijzonder van kwaliteit. Zoals in een eerdere recensie is aangegeven hoef je hier ook geen culinaire hoogstandjes te verwachten. De saté wordt geserveerd met huzarensalade waarbij je het idee hebt dat deze uit een kant-en-klare verpakking komt. De twisters (friet) die worden geserveerd zijn nogal zout.
Rene D.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2016
een geslaagde overgang van 'gewoon' cafe naar eet-cafe/restaurant. Lekker gegeten maar zoals in andere recensies gemeld, er mag meer groente op de kaart. Prijs kwaliteit in uitstekende verhouding, zo tref je het niet vaak.
Burgerman .
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2016
Gezellig eetcafé. Over de service niks te klagen. Je wordt gelijk bediend en het eten laat niet lang op zich wachten. Het eten is van goede kwaliteit, maar volgende keer mogen ze er wel bijvragen of ik wel of niet zout op mijn frietjes wil, die zat er namelijk al op zonder dat ik het wilde.
De aankleding mag met iets meer groente, maar de prijs/kwaliteit verhouding is zeer goed.
Bedankt voor de positieve recensie. Wat betreft de groenten horen wij dit vaker terug en op de nieuwe kaart (medio deze maand) zullen o.a. meer groenten komen te staan bij de gerechten. Graag tot ziens in eetcafé Walzicht!
Wimkooijman .
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2015
echt eetcafe, alleen op mijn vraag wat zit er voor groeten bij, werd er geantwoord; groeten daar doen we niet aan. Verder heerlijk hammetje met friet en huzarensalade gegeten. zeer vriendelijke snelle bediening. ook goede koffie, lekker sterk.
Appetito .
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2015
Een echt eetcafe waar je gaat eten wanneer je geen zin hebt om te koken. De gerechten zijn prima, geen culinaire hoogstandjes, die je hier ook niet verwacht. Wat mij betreft had er toch wat meer verse groenten of sla bij gemogen. Garnituur bestaat uit frites met wat (kant en klare?) huzarensalade. Maar de prijs van 10 euro voor biefstuk met frites is absoluut niet duur. Goede prijs/kwaliteit verhouding.
Erica V.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2015
Op bevrijdingsdag hier met een paar vrienden gegeten. Bediening was snel, correct en vriendelijk. De kaart bestaat naast de typische kroeghappen ook uit wat luxere gerechten, allen klonken even lekker. Uiteindelijk voor de McWalzicht gekozen. Een goedbereide, goedbelegde hamburger omringd door krulfriet. Vooraf een vers afgebakken waldcornbol met aioli. Zowel voorgerecht als hoofdgerecht smaakten prima (ik vond persoonlijk alleen de aioli wat 'pit' missen). Gemiddelde prijs voor een hoofdgerecht ligt rond de 10 euro, dus uiterst betaalbaar. Zeker een aanrader voor een snelle, maar toch goede en betaalbare hap.