Halve fles mineraalwater

Zaterdag en Zondag vanaf 15:00

• Af te huren , Huisdieren welkom , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Jiska B.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
We hebben er al een keer eerder gegeten. Het eten is er heerlijk. Vooraf hebben we brood met smeersels gehad (zo staat het vermeld op de kaart voor € 4,50) Voor 4 personen kregen we niet overdreven veel. Toen achteraf bleek dat we hier € 14,- voor betaalden vond ik dat wel erg duur. Omdat we niet allemaal olijf namen wat het goedkoper berekend. Anders wordt er dus € 4,50 per persoon gerekend terwijl je in totaal 20 cm stokbrood, met 4 eetlepels smeersels krijgt en iets van 10 olijven. Dat doe ik dus de volgende keer niet weer ;)
Sfeer en accommodatie is prima.
Herdy_en_Heleen .
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Het is misschien niet de meest gangbare locatie voor een eetcafé zo aan een doorgaande weg in Noordwijk en je moet er doelbewust naar zoeken, maar met een AH-spaarkaart op zak afgelopen vrijdag maar eens binnengestapt bij Eetcafé Vredewold. We wisten niet precies wat we moesten verwachten, maar bij binnenkomst werden we aangenaam verrast door de huiskamersfeer met een weinig stijlvast, maar wel gezellig allegaartje. In het kader van de AH-actie was er een beperkte kaart met drie voor- en drie hoofdgerechten - vlees, vis en vegetarisch - en twee nagerechten. Vooraf kozen we beide voor de visoptie, een zeer smakelijke rilette van makreel met granny smith. Als hoofdgerecht kozen we voor de vleesoptie en de vegetarische optie, respectievelijk een varkenshaasje met een vrij onbestemd sausje en gnocchi met een saus van gorgonzola en paddestoelen. Met het eerste hoofdgerecht was niet verkeerd, maar ook niet bijzonder. Het tweede was dusdanig lekker dat zelfs de vleeseter van ons een beetje spijt kreeg van zijn keuze. De teleurstelling kwam met het nagerecht. Op het menukaartje stonden een bastogneparfait met dolce de leche en een dame blanche. Helaas bleek onze absolute voorkeur - de bastogneparfait - niet beschikbaar; deze was vervangen door een appel crumble met kanaalijs. Wij kozen voor ieders één. Vervolgens werd ons ieder twee bolletjes (fabrieks?)ijs voorgeschoteld met een chocoladesausje respectievelijk een paar stukjes gebakken appel. Een toch wel wat matige afsluiter van een etentje dat zo veelbelovend begon.
H D.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Het was een gezellig, knus restaurant, waar je prima lekker kunt eten!
Hendrikrenkema .
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Ik ken dit pand al jaren en wist dat er een dorpscafe in had gezeten, we waren dus erg verrast dat hier nu zo'n leuk en gezellig eetcafe gevestigd is, heel leuk ontvangst en we voelden ons direct op ons gemak.
het eten was prima in orde en er werd rekening gehouden met speciale wensen ondanks dat we met de AH actie waren.
al met al we hebben heerlijk gegeten.

Hendrik en Alie
Aebe D.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
De gereserveerde plaats van het tafeltje aan de bar is niet optimaal Deze tafel bij een volgend bezoek graag niet weer voor ons reserveren.

Aebe en Geertje de Jong Grootegast
Janny V.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Vanavod heerlijk gegeten met de aH-actie bij eetcafe Vredewold in een gezellige entourage. Zeker voor herhaling vatbaar.
Dabaron .
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Er hangt een gemoedelijke sfeer, het restaurant is zeer sfeervol en we hebben heerlijk gegeten, de bediening was erg vriendelijk en prettig, wij komen zeker terug!!
Janny V.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Gisteravond heerlijk gegeten bij eetcafe Vredewold met de AH-actie.
De entourage was erg gezellig, het is zeker voor herhaling vatbaar.
Roald D.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2016
Met AH actie op donderdag avond hier gegeten, ondanks de door de AH actie beperkte kaart toch genoeg keuze en heerlijk gegeten!
TINEKE V.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
gezellig, prima heerlijk gegeten.
Klara.marie.ijkema .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
Wat een gezellig klein restaurantj , waar we heel erg lekker hebben gegeten. Zeker een aanrader.
kok, bediening en service geweldig. Gaan we zeker nog een keer eten.
Ajazu .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
Leuk uit eten gaan met de ah bonnen, zo ontdek je nog eens bijzondere restaurantjes.
We hebben genoten van het speciale menu, vooral de heek is erg lekker, de bediening is erg vriendelijk kortom een aanrader dit restaurant ondanks dat het wel prijzig is maar zeker de moeite waard dus!
Uitetenmetkidsz .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
Heerlijk gegeten met vrienden. Klein intiem restaurant in huiselijke sfeer. Kleine porties. De tijd tussen serveren duurde wat langer maar erg aangenaam zodat we lekker bij konden kletsen. Zelf vonden de hoeveelheid tapanade bij de broodjes, voorgerecht, wat weinig. En de aardappels waren donker bruin gefrituurd. Dat was niet lekker. Heel jammer want de rest was heerlijk. Ook wij hadden het AH menu. Varkenshaas, vegamenu en de Heek werden besteld. Alles was smakelijk. Het ijs was ook erg lekker. Zeker een aanrader om het AH menu te proberen.
Jeehaa44 .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Als je komt aanrijden vraag je je af waar je terecht komt.......... Enfin, met de bonnen van AH kan je eigenlijk niks gebeuren.

Maar dan: binnen is het erg gezellig, de ontvangst vriendelijk en het eten is eeeerrrruuuug lekker. Niet echt goedkoop, maar de prijs/kwaliteitverhouding is prima.
Corrie19691 .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
We vonden het heel gezellig en het eten was heeeerlijk.We zouden het zeker aanraden om daar es te gaan eten. Voor herhaling vatbaar.Corrie en Hilda.
Willem H.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Toen we er aankwamen dachten we eerst van waar komen we nu terecht maar zoals altijd moet je niet uitgaan van de buitenkant.
Een keer binnen was alles top. De sfeer is top en de vriendelijke bediening doet daar nog eens een schepje bovenop. Zelfs de wespen werden voor ons verdreven.
Als je daar dan nog eens de kwaliteit van de gerechten bij optelt dan is dit zeker een aanrader.
Eeuwkje V.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
voor de tweede keer hier gegeten , andere gerecht van ah menu kaart. op alle fronten voortreffelijk.
Fantastisch weer dus vooraf heerlijk buiten op gezellig terras, en na het eten, weer naar buiten .
TOP!!!!!!!
An V.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Wij hebben hier heerlijk gegeten in een leuke omgeving, werden vriendelijk ontvangen. In eerste instantie zagen wij het restaurant net te laat, dus even doorrijden en keren. Het brood met smeersels en olijven was lekker vers. Het voorgerecht, cappacio voor mij en de makreel voor mijn man was voortreffelijk. De varkenshaas was goed gebakken en niet droog, de jus was echt verrukelijk. Ook op het toetje was niets aan te merken. Al met al een gelegenheid vior herhaling vatbaar.
Henp .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
In eerste instantie denk je dat de navigatie het mis heeft, als je voor het eetcafe je bestemming hebt bereikt. Van de buitenkant lijkt het op alles, behalve een horecagelegenheid. Eenmaal binnen wordt je verrast door een charmant woonkamerrestaurant waar je je direct op je gemak voelt. Het eten was heerlijk! Er staat duidelijk een ervaren goed opgeleide kok in de keuken. Het allerlekkerst vond ik het visgerecht, de heek!

In alle opzichten dus een verrassing en zeker een adres om vaker, met of zonder vrienden, naar toe te gaan.

David V.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Het was gezellig, de bediening vriendelijk en het eten prima in orde! Een heel fijn restaurant! We konden met onze driejarige zoon in de serre zitten, waar het heel prettig en rustig was.