Halve fles mineraalwater

Donderdag en Vrijdag vanaf 17:00
Zaterdag en Zondag vanaf 15:00

Ellen S.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Heerlijk gegeten en bijzonder aardige bediening. Ik vond alleen de stoelen niet zo lekker zitten. Kreeg op het laatst wat last vd rug. Maar het eten was prima en we komen zeker nog een keer terug!
Tineke R.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2017
Heerlijk gegeten in een prettige huiskamersfeer. Vriendelijke bediening die goed aanvoelt wanneer het tijd is voor een volgende gang. Echt een aanrader.
Ankelien T.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Vriendelijke bediening en we hebben er lekker gegeten, voor herhaling vatbaar.
Gezellig ingericht en een mooi uitzicht.
Makkelijk te bereiken en parkeren kan voor de deur.
j.panman .
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Gastvrij ontvangen in een huiselijk sfeer. Het eten was gevarieerd en smaakvol. Een fijn terras om na het diner nog even gezellig koffie te drinken.
Kortom een verrassing en een echte aanrader.
Harm P.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
prettige gelegenheid om in alle rust te eten, gezellige sfeer, mooi terras, prettige bediening...........................................................................................................................................................................................
Sip K.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
Prima etentje. 3 gangen naar keuze op basis van de reguliere kaart. Aardige bediening. Lekkere wijn.
Voor herhaling vatbaar.
hennie D.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2017
gezellige locatie....de sfeer was goed ......het voorgerecht was : carpaccio met sla er op gekwakt ,kwam eenvoudig over ,mini-loempia's met geitenkaas en spinazie was verrassend hoofdgerecht: vlees was lekker maar we misten wel de dressing door de salade toetje ook goed ..We komen vast terug om het Vredewoldmenu uit te proberen
Eeuwe A.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2017
Een klein gezellig restaurant waar service en gezelligheid voorop staan. Vooral de kleine kaart siert deze gelegenheid. Wij hebben genoten,

Groet fam Braam en Aardema
Richard V.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Verrassend op het platteland van het Westerkwartier. De naam eetcafe doet geen recht aan de kwaliteit van het gebodene. Gastvrije bediening die goed aanvoelt wanneer het volgende gerecht kan worden uitgeserveerd. We komen vast nog een keer!
mirjanbos .
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2017
Leuk en sfeervol plekje om eens te gaan eten met gastvrije mensen. Eten was niet superveel keuze in het menu maar wel lekker. Zeker een keer aan te raden!
Petra K.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2017
Leuke sfeer, aardige eigenaren, heerlijk gegeten!
Bouwe D.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2017
Heerlijk gegeten, echt een aanrader!
Harrie P.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Het eten was heerlijk, niks op aan te merken, ik vond de bier best wel prijzig en ook de stoelen zaten niet geweldig ,maar verder was het zeer gezellig.
jean W.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2017
Prijzen buiten het menu om wel aan de hoge kant. Lekker eten, goed verzorgd.
Jaap Z.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Goed eten in een gezellige huiskamer sfeer
Vriendelijke mensen. Vanaf de buiten kant zou je het niet zeggen maar binnen is het netjes en leuk ingericht.
Jbekkema .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
We hebben heerlijk gegeten, het was super bereid. Het is een echte aanrader. Van binnen was het erg leuk ingericht. Misschien een kleine tip, iets meer verlichting bij de ingang. De deur is slecht zichtbaar in donker.
We hebben een superavond gehad.
H S.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
De buitenkant van het pand ziet er besluit niet uitnodigend uit, daarentegen is het binnen heel mooi en huiselijk ingericht, prachtig en een fijne sfeer.

In het kader van de AH-actie hadden wij een tafel geboekt, voor deze actie was er een beperkte kaart beschikbaar.
Echter van deze beperkte kaart werd bij binnenkomst al gemeld dat de tarte Tatin met geitenkaas vervangen werd door feta (voorgerecht), en dat het dessert, de bastogne parfait niet beschikbaar was en vervangen werd door een "verrassing". Op zich was dit opmerkelijk omdat wij vroeg in de avond waren en pas later het restaurant nog volstroomde met (ook meerdere AH-actie-gasten)....

Het voorgerecht en hoofdgerecht waren heerlijk, ik heb genoten van een carpaccio als voorgerecht (dit was een tweede keus omdat de geitenkaas niet beschikbaar was) en als hoofdgerecht een heerlijke malse varkenshaas. Voor het nagerecht wilden we eigenlijk voor de bastogne parfait gaan, maar omdat deze niet beschikbaar was, kozen we voor de verrassing. Dit was een tegenvaller, een champagneglas met een soort citroensorbetijs milkshake en een beetje prosecco; Het oogde niet spectaculair met het zwarte rietje. De smaak was lekker fris, maar zeker niet voor deze koude tijd van het jaar. Deze citroensmaak past bij een zomeravond, en dag met tropische temperaturen.
Al met al hebben wij een fijn avond gehad in een fijne ambiance.
BetsieP .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Wat een verrassing, dit restaurant. Zo mooi ingericht, fantastisch. De ontvangst was gastvrij. Ook was het eten erg lekker. Er werd regelmatig gevraagd of we nog iets wilden drinken en of alles naar wens was. We zijn erg tevreden.
broeken1 .
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
We waren niet bekend met dit eetcafe,
Een huiskamerachtige sfeer.
Prima eten en zeker voor herhaling vatbaar!
Ik eet glutenvrij en als je dat van te voren aangeeft houden ze daar zeker rekening mee.
Kreeg glutenfree stokbrood! !
missisblack .
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Eten was goed genoeg, punt.
Maar toch, Dit had ik ook zelf kunnen maken met boodschappen bij de liddl.
bediening vriendelijk,
Klein maar gezellig antiekachtig ingericht, mooie muziek