Halve fles mineraalwater

Zaterdag en Zondag vanaf 15:00

• Af te huren , Huisdieren welkom , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Harrie P.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Het eten was heerlijk, niks op aan te merken, ik vond de bier best wel prijzig en ook de stoelen zaten niet geweldig ,maar verder was het zeer gezellig.
jean W.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2017
Prijzen buiten het menu om wel aan de hoge kant. Lekker eten, goed verzorgd.
Jaap Z.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Goed eten in een gezellige huiskamer sfeer
Vriendelijke mensen. Vanaf de buiten kant zou je het niet zeggen maar binnen is het netjes en leuk ingericht.
Jbekkema .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
We hebben heerlijk gegeten, het was super bereid. Het is een echte aanrader. Van binnen was het erg leuk ingericht. Misschien een kleine tip, iets meer verlichting bij de ingang. De deur is slecht zichtbaar in donker.
We hebben een superavond gehad.
H S.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
De buitenkant van het pand ziet er besluit niet uitnodigend uit, daarentegen is het binnen heel mooi en huiselijk ingericht, prachtig en een fijne sfeer.

In het kader van de AH-actie hadden wij een tafel geboekt, voor deze actie was er een beperkte kaart beschikbaar.
Echter van deze beperkte kaart werd bij binnenkomst al gemeld dat de tarte Tatin met geitenkaas vervangen werd door feta (voorgerecht), en dat het dessert, de bastogne parfait niet beschikbaar was en vervangen werd door een "verrassing". Op zich was dit opmerkelijk omdat wij vroeg in de avond waren en pas later het restaurant nog volstroomde met (ook meerdere AH-actie-gasten)....

Het voorgerecht en hoofdgerecht waren heerlijk, ik heb genoten van een carpaccio als voorgerecht (dit was een tweede keus omdat de geitenkaas niet beschikbaar was) en als hoofdgerecht een heerlijke malse varkenshaas. Voor het nagerecht wilden we eigenlijk voor de bastogne parfait gaan, maar omdat deze niet beschikbaar was, kozen we voor de verrassing. Dit was een tegenvaller, een champagneglas met een soort citroensorbetijs milkshake en een beetje prosecco; Het oogde niet spectaculair met het zwarte rietje. De smaak was lekker fris, maar zeker niet voor deze koude tijd van het jaar. Deze citroensmaak past bij een zomeravond, en dag met tropische temperaturen.
Al met al hebben wij een fijn avond gehad in een fijne ambiance.
BetsieP .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Wat een verrassing, dit restaurant. Zo mooi ingericht, fantastisch. De ontvangst was gastvrij. Ook was het eten erg lekker. Er werd regelmatig gevraagd of we nog iets wilden drinken en of alles naar wens was. We zijn erg tevreden.
broeken1 .
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
We waren niet bekend met dit eetcafe,
Een huiskamerachtige sfeer.
Prima eten en zeker voor herhaling vatbaar!
Ik eet glutenvrij en als je dat van te voren aangeeft houden ze daar zeker rekening mee.
Kreeg glutenfree stokbrood! !
missisblack .
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Eten was goed genoeg, punt.
Maar toch, Dit had ik ook zelf kunnen maken met boodschappen bij de liddl.
bediening vriendelijk,
Klein maar gezellig antiekachtig ingericht, mooie muziek
Hanneke S.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Heerlijk gegeten in een ontspannen sfeer.Er was voldoende tijd om tussen de gerechten Door even heerlijk te kletsen. Een aanrader! !
gerieklomp .
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
wij hadden gereserveerd wij vroegen om een ander menu en moest bij betalen wat heel normaal is maar het voor gerecht en het hoofd gerecht was heel erg lekker het was de prijs waard het nagerecht was erg lekker zo als je het verwacht dus een echte aanrader
Grunnen .
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2016
Op eerste kerstdag vlogen de engeltjes over onze tong. Een menu waar wij de ossenhaas als hoofdgerecht kozen. Boterzacht, perfect gegaard, werkelijk subliem. De garnalensoep was iets minder maar het voorgerecht naar keuze tonijn of kwartel waren ook van een hoogstaand niveau. Over het nagerecht zwijgen we maar. Superlekker. De ambiance van Vredewold - een huiskamer restaurant - maakt dat je je thuis voelt. Hulde!!!
Jan E.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
We werden vriendelijke ontvangen in een landelijke ambiance. Het menu was beperkt maar voldoende. De wijn die we bestelden was van goede kwaliteit. Voorgerecht was erg lekker. Na ongeveer 20 minuten werd ons hoofdgerecht geserveerd. Zowel de heek als de varkenshaas metde aardappeltjes en salade waren erg smakelijk. De porties zijn bij Vredewold ruim voldoende. Ook van het nagerecht hebben genoten. Na 2 uur tafelen zijn we voldaan en tevreden vertrokken.
Rika-Barend .
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
De buitenkant ziet er niet direct uitnodigend uit, maar binnen was het gezellig en uitnodigend.
Heerlijk gegeten, we zaten gezellig met z'n vieren in de serre.
Prima prijs-kwaliteitsverhouding.
Attente bediening. Een aanrader.
Jiska B.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
We hebben er al een keer eerder gegeten. Het eten is er heerlijk. Vooraf hebben we brood met smeersels gehad (zo staat het vermeld op de kaart voor € 4,50) Voor 4 personen kregen we niet overdreven veel. Toen achteraf bleek dat we hier € 14,- voor betaalden vond ik dat wel erg duur. Omdat we niet allemaal olijf namen wat het goedkoper berekend. Anders wordt er dus € 4,50 per persoon gerekend terwijl je in totaal 20 cm stokbrood, met 4 eetlepels smeersels krijgt en iets van 10 olijven. Dat doe ik dus de volgende keer niet weer ;)
Sfeer en accommodatie is prima.
Herdy_en_Heleen .
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Het is misschien niet de meest gangbare locatie voor een eetcafé zo aan een doorgaande weg in Noordwijk en je moet er doelbewust naar zoeken, maar met een AH-spaarkaart op zak afgelopen vrijdag maar eens binnengestapt bij Eetcafé Vredewold. We wisten niet precies wat we moesten verwachten, maar bij binnenkomst werden we aangenaam verrast door de huiskamersfeer met een weinig stijlvast, maar wel gezellig allegaartje. In het kader van de AH-actie was er een beperkte kaart met drie voor- en drie hoofdgerechten - vlees, vis en vegetarisch - en twee nagerechten. Vooraf kozen we beide voor de visoptie, een zeer smakelijke rilette van makreel met granny smith. Als hoofdgerecht kozen we voor de vleesoptie en de vegetarische optie, respectievelijk een varkenshaasje met een vrij onbestemd sausje en gnocchi met een saus van gorgonzola en paddestoelen. Met het eerste hoofdgerecht was niet verkeerd, maar ook niet bijzonder. Het tweede was dusdanig lekker dat zelfs de vleeseter van ons een beetje spijt kreeg van zijn keuze. De teleurstelling kwam met het nagerecht. Op het menukaartje stonden een bastogneparfait met dolce de leche en een dame blanche. Helaas bleek onze absolute voorkeur - de bastogneparfait - niet beschikbaar; deze was vervangen door een appel crumble met kanaalijs. Wij kozen voor ieders één. Vervolgens werd ons ieder twee bolletjes (fabrieks?)ijs voorgeschoteld met een chocoladesausje respectievelijk een paar stukjes gebakken appel. Een toch wel wat matige afsluiter van een etentje dat zo veelbelovend begon.
H D.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Het was een gezellig, knus restaurant, waar je prima lekker kunt eten!
hendrikrenkema .
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Ik ken dit pand al jaren en wist dat er een dorpscafe in had gezeten, we waren dus erg verrast dat hier nu zo'n leuk en gezellig eetcafe gevestigd is, heel leuk ontvangst en we voelden ons direct op ons gemak.
het eten was prima in orde en er werd rekening gehouden met speciale wensen ondanks dat we met de AH actie waren.
al met al we hebben heerlijk gegeten.

Hendrik en Alie
Aebe D.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
De gereserveerde plaats van het tafeltje aan de bar is niet optimaal Deze tafel bij een volgend bezoek graag niet weer voor ons reserveren.

Aebe en Geertje de Jong Grootegast
Janny V.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Vanavod heerlijk gegeten met de aH-actie bij eetcafe Vredewold in een gezellige entourage. Zeker voor herhaling vatbaar.
dabaron .
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Er hangt een gemoedelijke sfeer, het restaurant is zeer sfeervol en we hebben heerlijk gegeten, de bediening was erg vriendelijk en prettig, wij komen zeker terug!!