Eetcafé Veem

Maandag t/m Zondag vanaf 17:30

• Af te huren
Bas S.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2016
Heerlijk eten, het vlees smelt werkelijk op de tong. Vriendelijke bediening een echt aanrader dus... De kaart is niet heel uitgebreid, maar als je van vlees houd....
Knopsie .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2015
bij binnenkomst worden we een beetje nors ontvangen. inmiddels aan tafel kregen wij de menukaart, deze viel tegen. we hadden al meerdere malen hier gegeten maar deze keer was er helaas bijna geen keuze. bediening was niet oplettend en de glazen wijn worden echt minimaal ingeschonken!
eten is prima maar prijs kwaliteit is ver te zoeken.

met 2 personen voor en hoofd 130 euro vind ik aardig aan de prijs. al met al we komen niet meer terug, jammer!
De Drie Musketiers M.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2015
Gelegen aan de roerkade en onderdeel van hotel Dux. Geen echt eetcafe maar een leuke kleine Spaans aandoende bistro. Mooi en gezellig ingericht met open keuken. We waren vroeg (6 uur) en de zaak was dan ook leeg. Vriendelijke ontvangst we mochten zelf een tafel uit zoeken. Heerlijke verrijdbare stoelen die het aanschuiven er makkelijk maken.
Beperkte kaart maar wel voldoende. Specialiteit mooie steaks die wel aan de prijs zijn.
Voorgerecht Spaanse tappas heel smakelijk.
Hoofdgerechten Wayuburger iets te droog. Mooie heilbotfilet prima gegaard en heel goed bereide steak. Prima gegeten Leuke tent.
Leen S.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2015
Als je dan echt trek hebt in vlees, zit je hier goed. Entrecote, t-bone met een heerlijke grillsmaak. De bediening is uitermate sympathiek, netjes en alert. De entourage is erg modern, daar moet je van houden. De prijzen vind ik zelf wat aan de hoge kant, 28/29 euro voor een entrecote en t-bone, maar de smaak is voortreffelijk.
Roenee H.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2015
Bij binnenkomst werden we uiterst vriendelijk te woord gestaan. Het is een knus en sfeervol ingericht restaurant/eetcafé. De menukaart is eenvoudig en bestaat voornamelijk uit (grote stukken) vlees. Daar moet je van houden.
We hebben gekozen voor de tournedos. Dit was een flink en goed stuk. Jammer was dat het niet echt lekker gekruid was, een beetje flauw. Het sausje bij het vlees maakte dat deels goed. De garnering was minimaal en ook wat smakeloos. Al met al was het 'oké' maar niet bijzonder. Zeker niet voor de prijs (1x voor, 2x hoofd, 2x na en een paar drankjes, bij elkaar ca. 98 euro).
Chantal D.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2015
Voor de 4e keer gegeten met vrienden, heerlijke sfeer, lekker eten, vlees is echt ontzettend goed, lekkere wijnen, goede vriendelijke bediening! Als voorgerecht plateau voor twee personen, variatie van brood met sausjes en tapenade, ham en worst, hoofdgerecht grill to the max, dit is mijn favoriet!! Dessert ook lekker. Zal niet de laatste keer zijn geweest. Aanrader, wel reserveren om teleurstelling te voorkomen!!
NonaRM .
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2014
Op 2e kerstdag heerlijk Bourgondisch gegeten, porties zijn behoorlijk, spareribs zijn me bijgebleven.
Ik had ze anders verwacht, maar net zo lekker en vooral mals! Sfeer was gezellig en lekker knus. Zeker een aanrader!!
Archi L.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2014
Heerlijk gegeten in dit eetcafé. Vooraf mijn favoriet: coquilles met panchetta en verse salade, vergezeld door een mooi glas Meursault. Als hoofdgerecht een heerlijke tournedos met pepersaus met een St Emilion Grand Cru (Domaine de Peyrelongue). Klassiek, maar bijzonder goed klaargemaakt. Al met al een mooie avond in een gezellige brasserie met vriendelijke bediening!