Eetcafe van Miltenburg

Oude Brandenburgerweg 32 3721 DZ Bilthoven Nederland Kaart

Over het restaurant Eetcafe van Miltenburg

Al 85 jaar een begrip

Al 85 jaar is Café van Miltenburg het bruisende hart van De Bilt en Bilthoven. Het café is inmiddels drie generaties lang in het bezit van de familie Van Miltenburg, waardoor er echte familieklassiekers op de kaart staan. Zet je tanden bijvoorbeeld in de authentieke gehaktbal van Willem senior of kies voor een overheerlijke saté. Privésfeer, zakenlunch of afscheidsdiner; alles is hier mogelijk! Geniet van voortreffelijke gerechten in een warme ambiance!

Meer informatie over restaurant Eetcafe van Miltenburg

Jouw recensie over het restaurant Eetcafe van Miltenburg

Henk C.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2018
Prima gegeten, alleen een beetje jammer dat je bijna zelf je bord in de vaatwasser moet stoppen. En dat je naar binnen moet lopen om je dessert te bestellen...
Ann P.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2018
Wat was het weer een heerlijk Indische buffet, het eten is super van smaak en de bediening is helemaal top, de zaak zat gezellig vol ????
Miep J.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
Lekker gegeten
Marieke V.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2017
Helaas vond ik het erg tegenvallen. Ik had gereserveerd om 19.00 uur voor twee personen maar er was bij aankomst geen tafel beschikbaar. Hun oplossing was een grote tafel tussen de twee poolbiljarts zetten in het midden van de zaal. Dat vonden we niet erg gezellig dus kozen we voor het enige andere alternatief; een statafel met krukken bij de ingang.

Dat bleek op deze koude maar drukbezochte avond ook niet ideaal vanwege tocht en veel verkeer. Net voordat we gingen zitten werd ons gevraagd of mij bij het maken van de reservering verteld was dat er die avond een Big Band (ik denk dat ze Brass Band bedoelden) zou oefenen en optreden. Nee dus. We kregen voor de rommelige ontvangst een drankje van het huis aangeboden.

Ons broodplankje (lekker gevarieerd vers brood met drie verschillende sausjes) werd vrij snel gebracht terwijl de bandleden langzaam binnendruppelden met hun materiaal en zich opstelden.
De band en dirigente met microfoon maakten behoorlijk veel lawaai. Vriendin en ik konden elkaar amper verstaan. Na lang wachten kwam dan eindelijk de saté: vriendin de kipvariant, ik de ossenhaas. Deze was lekker maar niet heel bijzonder. Frietjes te lang doorgebakken, ze waren droog en erg donkerbruin. We kregen een nieuw bakje friet aangeboden, deze waren minder bruin gebakken maar er zat nog steeds een 'oud frituurvet' smaak aan. We konden vanwege het lawaai totaal niet met elkaar praten en zijn direct na het eten met piepende oren vertrokken. Erg jammer!
Annemieke H.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Het was weer genieten, niet alleen van de overheerlijke saté en Willems gehaktbal. Ook de sfeer is helemaal fijn.
Ellemieke D.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Je verwacht eetcafé-eten, maar je krijgt restaurant-kwaliteit. Echt heel goed.
martha W.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Een gastvrij eetcafé. Wij hebben daar een gezellig samenzijn gehad met een lekkere lunch. Werd ook biljard gespeeld wat het ook nog eens de sfeer van een bruine kroeg geeft. Een aanrader.
Michiel C.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2017
Een erg sfeervol restaurant met gastvrij bediening. Het eten was voortreffelijk. Heerlijke entrecote, frietjes goed, heerlijke salade. Aanrader
Esther V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Een gezellige mix tussen dorpskroeg en restaurant. Bediening echt super attent en dienstverlenend. Brood met heerlijke zelfgemaakte smeersels, het eten goed op smaak, frietjes lekker knapperig en de sla lekker. Kortom; we gaan graag nog eens terug!
Moliemans .
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2016
Restaurant verhult in gezellige kroeg!
Kroegkaart met sterrenkwaliteit. Hier wordt je echt verwend door gastvrij personeel. Zeker proberen: de saté (is prijswinnaar)! En de hamburger is vers.. De salade miltenburg serveren we zelfs aan gasten thuis. Overigens ook goed voor zakelijke bijeenkomsten incl lunch. Afzonderlijke ruimte met uitstekende service!
Audrey M.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2016
Met vrienden hier heerlijk gegeten.nadat we het op rtv utrecht voorbij hebben zien komen
.vooraf lekker de gehaktbal gedeeld met ze allen.en de saté van de haas was lekker .ossenhaaspuntjes ook goed en tournedos ook.ook de eigenaresse heel aardig.ziet er heel schoon uit. Minpuntje dat de grote menukaart niet voor kleintjes kan aan gepast worden.en als tip zou ik geven.dat ze iets meer smaken ijstoetjes aanschaffen. Wij komen zeker terug
marijn84 .
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2016
Sinds we deze kroeg/dit eetcafe ontdekt hebben wandelen we er regelmatig heen om een hapje te eten. Ze hebben erg lekkere saté met een zeer lekkere salade erbij,waardoor ik sate t allerliefst daar eet. Ook de carpaccio is heerlijk. Het is verder echt een bruine kroeg waar gedart en gebiljard wordt. Ontspannen eenvoudige sfeer met aardig personeel. Kinderen zijn welkom, maar de biljarters worden liever niet te veel afgeleid.
Invisible .
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2016
Wij hebben onlangs een zeer geslaagde zondag beleefd in Eetcafe van Miltenburg. We werden daar met ons gezelschap door het uiterst vriendelijke personeel min of meer in de watten gelegd tijdens de uitgebreide en heerlijke lunch. Ook wordt er rekening gehouden met eigen specifieke wensen. Alles klopte gewoon. Een deel van het café werd trouwens afgeschermd zodat ons gezelschap ongestoord van de lunch kon genieten. De lunchzaal ligt direct aan het terras met leuke zitjes en een klein speeltuintje. Wat verder bijzonder praktisch is dat er voldoende parkeergelegenheid achter het café is. Wij zullen hier zeker terugkomen en bevelen een ieder Eetcafé van Miltenburg aan !
Bert B.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2016
Ongedwongen sfeer en locals aan het biljarten. Opvallend lekkere salade en verse asperges in de soep. De dames in de bediening gaven je een huiselijk gevoel en de vleesgerechten waren prima. Al met al prima voor een ontspannen hap.

Iris P.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2016
Heerlijke kipsate gegeten! Wat een leuk tentje, een gezellige bruine kroeg waar je deze menukaart, maar in eerste instantie niet deze kwaliteit verwacht. Alles vers gemaakt, geen sligro en dat proef je! Erg aardige bediening. Een aanrader!
Peter S.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2016
Via iens.nl kwamen wij bij Van Miltenburg terecht. We werden vriendelijk onthaald en bediend met een lach, en dat is al heel wat waard. De sate van de haas is meesterlijk en rijkelijk veel, de salade aangenaam gevarieerd en heel smakelijk, en ook de ossehaaspuntjes waren heel lekker. Het is echt een eetCAFE want tijdens het eten kwam de biljartclub binnen, maar dat stoorde compleet niet ;-) Ook de rekening was aangenaam.
Al met al een aanrader, en als ik weer in de buurt van Bilthoven ben op etenstijd rijd ik er graag voor om zodat we dat nog eens kunnen overdoen.
Frank Z.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2016
We hebben heerlijk gegeten. Door een groot familie etentje met veel kleine kids wat veel lawaai. Goed en gastvriendelijk. Gemoedelijk eetcafé waar je je snel thuisvoelt.
Frans030 .
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2016
Wat een gezellige drukke nieuwjaarsborrel met lekkere hapjes. Daarna zijn we gebleven voor het diner. We namen allemaal de saté, heerlijk! Ondanks de drukte vriendelijke bediening en een gemoedelijke sfeer. Aanrader!
Ellen V.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2015
Afgelopen woensdagavond weer wezen eten bij van Miltenburg. Het eten is er heerlijk en het personeel heel vriendelijk en enthousiast. Mijn man neemt altijd de sate van varkenshaas en ik had de tournedos. Alle twee weer lekker mals. Ik hou zelf niet zo van salade, maar de salade die ze hier serveren is echt heel lekker, met tomaat, pijnboompitjes, stukjes dadel, ui, kaas, ei en een lekkere dressing.
Moniquedormans .
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2015
Op een doordeweekse dinsdag gegeten bij Café van Miltenburg. In eerste instantie als laatste optie omdat werkelijk alles vol zat, maar wat een aangename verrassing. Zeer gastvrije bediening die je een heel welkom gevoel geeft en voortreffelijk eten. De sliptongetjes waren supervers en perfect gebakken. Het enige minpuntje dat ik kan bedenken is dat het voor mij iets te fris was in de ruimte maar ik ben een koukleum dus of dat terecht is,mis de vraag. Verder een aanrader waar ik zeker nog eens zal komen.