Eetcafe van Miltenburg

Oude Brandenburgerweg 32 3721 DZ Bilthoven Nederland Kaart

Over restaurant Eetcafe van Miltenburg

Al 85 jaar een begrip

Al 85 jaar is Café van Miltenburg het bruisende hart van De Bilt en Bilthoven. Het café is inmiddels drie generaties lang in het bezit van de familie Van Miltenburg, waardoor er echte familieklassiekers op de kaart staan. Zet je tanden bijvoorbeeld in de authentieke gehaktbal van Willem senior of kies voor een overheerlijke saté. Privésfeer, zakenlunch of afscheidsdiner; alles is hier mogelijk! Geniet van voortreffelijke gerechten in een warme ambiance!

Meer informatie over restaurant Eetcafe van Miltenburg

Esther V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Een gezellige mix tussen dorpskroeg en restaurant. Bediening echt super attent en dienstverlenend. Brood met heerlijke zelfgemaakte smeersels, het eten goed op smaak, frietjes lekker knapperig en de sla lekker. Kortom; we gaan graag nog eens terug!
Moliemans .
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2016
Restaurant verhult in gezellige kroeg!
Kroegkaart met sterrenkwaliteit. Hier wordt je echt verwend door gastvrij personeel. Zeker proberen: de saté (is prijswinnaar)! En de hamburger is vers.. De salade miltenburg serveren we zelfs aan gasten thuis. Overigens ook goed voor zakelijke bijeenkomsten incl lunch. Afzonderlijke ruimte met uitstekende service!
A1973 .
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2016
Met vrienden hier heerlijk gegeten.nadat we het op rtv utrecht voorbij hebben zien komen
.vooraf lekker de gehaktbal gedeeld met ze allen.en de saté van de haas was lekker .ossenhaaspuntjes ook goed en tournedos ook.ook de eigenaresse heel aardig.ziet er heel schoon uit. Minpuntje dat de grote menukaart niet voor kleintjes kan aan gepast worden.en als tip zou ik geven.dat ze iets meer smaken ijstoetjes aanschaffen. Wij komen zeker terug
Marijn84 .
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2016
Sinds we deze kroeg/dit eetcafe ontdekt hebben wandelen we er regelmatig heen om een hapje te eten. Ze hebben erg lekkere saté met een zeer lekkere salade erbij,waardoor ik sate t allerliefst daar eet. Ook de carpaccio is heerlijk. Het is verder echt een bruine kroeg waar gedart en gebiljard wordt. Ontspannen eenvoudige sfeer met aardig personeel. Kinderen zijn welkom, maar de biljarters worden liever niet te veel afgeleid.
Invisible .
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2016
Wij hebben onlangs een zeer geslaagde zondag beleefd in Eetcafe van Miltenburg. We werden daar met ons gezelschap door het uiterst vriendelijke personeel min of meer in de watten gelegd tijdens de uitgebreide en heerlijke lunch. Ook wordt er rekening gehouden met eigen specifieke wensen. Alles klopte gewoon. Een deel van het café werd trouwens afgeschermd zodat ons gezelschap ongestoord van de lunch kon genieten. De lunchzaal ligt direct aan het terras met leuke zitjes en een klein speeltuintje. Wat verder bijzonder praktisch is dat er voldoende parkeergelegenheid achter het café is. Wij zullen hier zeker terugkomen en bevelen een ieder Eetcafé van Miltenburg aan !
Bert B.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2016
Ongedwongen sfeer en locals aan het biljarten. Opvallend lekkere salade en verse asperges in de soep. De dames in de bediening gaven je een huiselijk gevoel en de vleesgerechten waren prima. Al met al prima voor een ontspannen hap.

• Datum van je bezoek: 13 jun. 2016
Heerlijke kipsate gegeten! Wat een leuk tentje, een gezellige bruine kroeg waar je deze menukaart, maar in eerste instantie niet deze kwaliteit verwacht. Alles vers gemaakt, geen sligro en dat proef je! Erg aardige bediening. Een aanrader!
Peter S.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2016
Via iens.nl kwamen wij bij Van Miltenburg terecht. We werden vriendelijk onthaald en bediend met een lach, en dat is al heel wat waard. De sate van de haas is meesterlijk en rijkelijk veel, de salade aangenaam gevarieerd en heel smakelijk, en ook de ossehaaspuntjes waren heel lekker. Het is echt een eetCAFE want tijdens het eten kwam de biljartclub binnen, maar dat stoorde compleet niet ;-) Ook de rekening was aangenaam.
Al met al een aanrader, en als ik weer in de buurt van Bilthoven ben op etenstijd rijd ik er graag voor om zodat we dat nog eens kunnen overdoen.
Frank Z.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2016
We hebben heerlijk gegeten. Door een groot familie etentje met veel kleine kids wat veel lawaai. Goed en gastvriendelijk. Gemoedelijk eetcafé waar je je snel thuisvoelt.
Frans030 .
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2016
Wat een gezellige drukke nieuwjaarsborrel met lekkere hapjes. Daarna zijn we gebleven voor het diner. We namen allemaal de saté, heerlijk! Ondanks de drukte vriendelijke bediening en een gemoedelijke sfeer. Aanrader!
Ellen V.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2015
Afgelopen woensdagavond weer wezen eten bij van Miltenburg. Het eten is er heerlijk en het personeel heel vriendelijk en enthousiast. Mijn man neemt altijd de sate van varkenshaas en ik had de tournedos. Alle twee weer lekker mals. Ik hou zelf niet zo van salade, maar de salade die ze hier serveren is echt heel lekker, met tomaat, pijnboompitjes, stukjes dadel, ui, kaas, ei en een lekkere dressing.
Moniquedormans .
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2015
Op een doordeweekse dinsdag gegeten bij Café van Miltenburg. In eerste instantie als laatste optie omdat werkelijk alles vol zat, maar wat een aangename verrassing. Zeer gastvrije bediening die je een heel welkom gevoel geeft en voortreffelijk eten. De sliptongetjes waren supervers en perfect gebakken. Het enige minpuntje dat ik kan bedenken is dat het voor mij iets te fris was in de ruimte maar ik ben een koukleum dus of dat terecht is,mis de vraag. Verder een aanrader waar ik zeker nog eens zal komen.
Biefstukvoordrie .
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2015
we zitten er regelmatig met zijn drieen. De kaasstengels en de biefstuk zijn onovertroffen zeker met fris wit biertje erbij. Sfeer uitstekend en gemoedelijk en bediening altijd top !!!
Hugo T.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2015
Vanavond met 2 vrienden weer bij Van Miltenburg gegeten. Alledrie de wereldberoemde sate gekozen, die we daar vaker eten. Wederom om je vingers bij af te likken. Met de lekkerste pindasaus die je ooit hebt geproefd. Daarnaast is Van Miltenburg een cafe zoals je wilt dat een cafe is. Ouderwets bruin, fantastische service in dit familiebedrijf, daar kan geen cafe in hartje centrum Utrecht waar ik woon tegenop.
JeffreyN .
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2015
Afgelopen zondag heb ik overheerlijk Indisch gegeten bij Eetcafe van Miltenburg! We werden verwend met een heerlijk buffet met traditionele Indische gerechten als rendang, gado gado en sambal tolor. Alles was goed op temperatuur en werd goed op tijd bijgevuld. Aan tafel kregen we ook nog een heerlijk malse kipsaté en gamba's geserveerd. De kipsaté mag meer dan terecht één van de beste van Nederland genoemd worden! De service was ook erg fijn. Het was erg druk, maar toch word je vriendelijk ontvangen door het enthousiaste bar- en keukenteam en word je snel geholpen. Kortom, ik heb een heerlijke avond gehad en kan iedereen aanraden om te gaan eten bij Eetcafe van Miltenburg!
Janlinnebank .
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2015
Net als de traditionele mosselavond in oktober was het Indisch buffet ook weer erg goed. Wij hebben met onze vrienden weer genoten van een gezellige avond in een hele goede sfeer met een gevarieerd gezelschap. Irma en Jan Willem doen er alles aan om het je naar de zin te maken en dat lukt erg goed. Prijs en kwaliteit is iets wat hoog in het vaandel staat bij deze horeca kanjers. Op naar de volgende thema avond.

Jan en Yvonne
Jess75 .
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2015
Wij hebben vanavond heerlijk Indisch gegeten. Het was een buffet met echte traditionele gerechten zoals gado gado en rendang. We waren zeer verrast door de authentieke smaak. Echt heel erg lekker!! Ook kregen we aan tafel nog verschillende sateetjes. Onze complimenten aan het team in de keuken. De service was ook goed en alles werd op tijd bijgevuld. Tot de volgende keer.
Fmvdr .
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2015
We hebben pasta gegeten en een stuk zelfgemaakte appeltaart, beide waren goed klaargemaakt en vers. Het is een gezellig cafe zonder harde muziek op de achtergrond, met een rustig publiek.
Liefhebber030 .
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2015
Vanavond voor het eerst bij Eetcafe van Miltenburg gegeten, kwamen zonder reservering binnen, maar dit was geen enkel probleem. Als starter voor de rode Paprikasoep gekozen, welke ietwat pittig was, niet teveel, precies goed. Vervolgens voor de Rib-Eye en de slibtong gegaan. Dit werd ondanks de duidelijke drukte in de keuken, erg snel bij ons aan tafel geserveerd. In 1 woord top! Vooral de malse Rib-Eye was een waar genot.

Tot slot een heerlijke Irish-coffee en en een cappuccino besteld, waarbij de Belgische bonbons het feest compleet maakten.

Kortom, een goed Eetcafe, waar wij zeker vaker zullen komen. Af en toe wel wat geluid te horen van het locale dart-team, maar het is tenslotte een cafe, en geen restaurant.

Alex P.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2015
Gezellig eetcafe in het centrum van Bilthoven. Voorafgaand aan een whisky-proeverij een hamburger gegeten die erg lekker was, mals en smaakvol evenals de erbij geserveerde salade. Daarnaast tijdens de proeverij nog enkele hapjes geserveerd gekregen zoals bloemkool-soepje, biefstukje en een zalm-trio en allen waren even smaakvol.
Voor een vriendelijke prijs kan je hier een lekkere maaltijd krijgen.