Eetcafé van de Kook

/183 Lutmastraat 181 1073 GX Amsterdam Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Eetcafé van de Kook

CarmenJ J.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2016
Gisteren voor de derde keer hier gegeten. Het eten is heerlijk, of vlees of vegetarisch. Voor 9,75 een 3-gangen diner. De bediening is lief, leuk, trots en gezellig! Het eten is lekker en ziet er goed verzorgd uit.
Absoluut een aanrader!
Marjorie W.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2015
Heerlijk hier gegeten afgelopen vrijdag! Naast dat het eten goedkoop is, is het gewoon erg lekker!
Leuke bediening, vooral trotse mensen die met plezier de gasten vermaken, ja, ik kom zeker terug!
Eriklehman .
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2015
Verborgen in De Pijp zit een van de leukste restaurants van Amsterdam.
Met zes personen hebben we hier gegeten. Je kan altijd kiezen uit een vegetarische of een vlees/vis maaltijd. Goed klaargemaakt. Zo'n drie gangen maaltijd kost slechts Euro 9,-.
Vandekook is alleen op de vrijdagavond open.
De bediening wordt gevormd door mensen met een verstandelijke beperking.
Hun inzet en toewijding maakt een bezoek altijd tot een leuke ervaring.
Een echte aanrader.
Paulahen .
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2013
Eten bij van de Kook is een feest! Nergens kan je zo'n sfeer krijgen als hier; gezellig, lachen, alsof je thuis bent. De prijs/kwaliteit verhouding is uitstekend. Ook zeer geschikt als je met een groepje bent! De kruidenboter die je vooraf krijgt met brood is heerlijk. Wij gaan hier af en toe met collega's eten en dat is altijd top!
Thomas N.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2013
Heb meerde malen gegeten bij Van De Kook en het is altijd een succes. Het eten is eenvoudig, maar goed van smaak en in verhouding tot de prijs zeer goed. De bediening is eigenzinnig, wat vooral charme aan dit restaurant geeft. Kortom een aanrader dus.
Hanna D.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2013
Meerdere keren gegeten en het concept is geweldig! Een keer per maand hebben ze een thema avond en dan worden de drie gangen op het thema aangepast. Naast het feit dat mensen met een verstandelijke beperking aan de slag zijn, is het eten ook van een zeer goed niveau.
Inge D.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2013
Wil je simpel, doch gezellig en lekker eten, dan is dit een aanrader. Voor 10,00 euro krijg je een 3-gangen menu. Voor de kleine eter is het genoeg, voor de grote eter...
De service is gemoedelijk en gezellig. De gastheer komt zich netjes voorstellen, je voelt je gauw op je gemak. Menu's worden elke keer afgewisseld. Gewoon doen, immers is het ook voor een goed doel!!
Joost S.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2012
Hier gegeten met mijn hele familie voor mijn verjaardag op aanraden van een vriend. Voor het eten hoef je het niet te doen, simpel maar prima. Maar de charme van de bediening en het feit dat je hier met een grote groep met kleine kinderen makkelijk terecht kan, maakte het voor mij en de rest van mijn familie een heel erg leuke avond.