Eetcafé Uniek

Rijksstraatweg 145 9752 BD Haren Nederland Kaart

Over het restaurant Eetcafé Uniek

Een unieke ervaring

Van Japan tot Italië; de chef bij Uniek neemt je mee op een smakelijke, creatieve wereldreis. Terwijl je geniet van al dat lekkers legt de bediening je helemaal in de watten. Genieten!

Meer informatie over restaurant Eetcafé Uniek

Dinsdag en Zondag 16.00 - 22.00
Woensdag t/m Zaterdag 11.00 - 22:00
Maandag gesloten
- Lunch 12.00 - 15.00

Jouw recensie over het restaurant Eetcafé Uniek

Iet K.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2018
Verzorgd en smakelijk, helaas waren de asperges niet helemaal gaar
Had ik moeten melden...
Monica P.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2018
Reservering hadden we achterwege kunnen laten: het hele etablissement was leeg! Voorgerecht was smaakvol, maar zeer miniem: 3 minikroketjes vis voor € 8. Hoofdgerecht voor mijnpartner bavette.. Bleek een heel klein stukje vlees te zijn en dat voor € 23, 50 in een eetcafe....... Mijn gerecht gegaard rundvlees was zo droog en zout dat ik na een paar happen gestopt ben. Op de vraag van de gastvrouw of eea gesmaakt had, gaf ik aan dat mijn gerecht veel te zout en droog was. Ze zou het aan de kok doorgeven. Wel alles op de rekening gezet, jammer, hier gaan we niet meer eten.
H.G. V.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2018
was gewoon prima, maar ook niet overdreven goed, enige was rode wijn met droesem..........! dat hoort niet, wel gemeld maar de bediening zei dit kan gebeuren. nou dat vonden wij dus niet!
janfam .
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2017
Met een goede vriend gegeten in Eetcafé Uniek. De ontvangst en bediening was vriendelijk en correct. De ambiance is een sfeervol eetcafé, helaas was het wel heel erg rustig in de zaak. De menukaart is compact, maar wel met genoeg keuze en variatie. Mijn voorgerecht was de "salade van pasta"; het was (te) veel pasta, te weinig zeevruchten en zalm en het was te koud. Het was wel smaakvol. Mijn hoofdgerecht was "de twee bereidingen van parelhoen". De smaak van de parelhoen was overheerlijk en ook het bedje van zuurkool was prima. De garnituur was een heerlijke grote stoofpeer, een eenvoudige salade en te doorbakken te vette frites, dat was toch wel een echte misser die je niet vaak meer tegenkomt. De avond werd afgesloten met een prima kop koffie. Samengevat heb ik een gezellige avond gehad, maar het eten was per saldo onder mijn maat en daarvoor was de prijs te hoog
barte V.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2017
Ik heb hier gegeten met mijn man. Het was druk. Maar het bleef een ontspannen sfeer. Eten was heerlijk, mooie borden. Goeie kok in de keuken die er al jaren werkt. Goed wijnadvies met kennis van de wijnen.
Clara S.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Leuke gelegenheid, sfeervol, intiem. Lekker eten. Bediening prima.
Leuke muziek. Wel een aanrader voor vrienden. Ik kom vast nog eens terug.
Jos R.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Prima gegeten gisteravond! Uitermate vriendelijke en correcte bediening. Nog niet eerder heeft mijn man zulke heerlijke spareribs gegeten! Het enige was dat we het een relatief nogal duur 3-gangenmenu vonden (in vergelijking met andere restaurants had die € 35,- ook wel € 29,50 mogen zijn).
vandijk.caroline V.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Het was al even geleden dat ik in Uniek had gegeten. Voor deze gelegenheid met collegaatje. Hartelijke ontvangst en gedurende het hele etentje continu vriendelijke dames! Hulde! Ons voorgerechtje van bruschetta met pompoen, geitenkaas en rucola viel in goede smaak. Heerlijke Chardonnay erbij. Vegetarisch gerecht was dik in orde evenals de spareribs die heerlijk knapperig waren. Door het geklets vergat ik chilisaus erbij te vragen, maar ik weet zeker dat dat er zou zijn geweest. Een bakje knapperige frietjes erbij, mayo en een schaaltje frisse salade met geitenkaas waren zeer welkom. Allebei het grand dessert met de beroemde huisgemaakte chocotruffel, een bolletje vanille-ijs met caramelsaus en huisgemaakte 'snickers' maakten dat de maagjes mooi afgevuld waren. Nog een kop verse muntthee toe en kijk..... nog weer wat chocolade erbij. Wij gingen zeer tevreden op het fietsje terug richting Eelde!
Anita S.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Heerlijk gegeten met de Albert Heijn-actie. Vooral de zalm met shiitake en bimi vond ik verrassend.
Ik ga dit restaurant zeker weer bezoeken.
Karin M.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Goede kok! Heerlijk gegeten.
htvhaasteren .
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Met Albert Heijn kaart een 3 gangen diner genoten. Spare ribs waren uitstekend en mijn vrouw had een zeebaars. Het toetje was heerlijk en vooraf carpaccio en soep.
Geke R.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
We hebben heerlijkgegeten! Blijf het alleen jammer vinden dat je je je keuze moet maken van een beperkte kaart ,die alleen voor gasten met een AH restaurantactiekaart bedoeld is.
Anneke G.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
Net even wat andere dinggen op de vegakaart: heerlijk!
Ugo H.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
Het eten was heerlijk! En ook de kinderen hebben erg lekker gegeten en genoten. Hebben al vaak proeverij gehad bij Uniek maar ook het AH menu is prima!
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
Heerlijk gegeten. Fijne bediening. Kortom, we komen vaker een hapje eten!! We hebben gereserveerd met de AH-restaurantactie. We vonden de kaart een beetje summier......
Tineke V.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
16 september 2017 met 12 personen gegeten bij UNIEK. Het was werkelijk uniek wat er geboden werd. Een 5 gangen proeverij was uitmuntend.
tim B.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2017
Gisteren lekker gegeten bij eetcafe Uniek met de AH-bon. Beperkte keuze van de kaart. Het eten smaakte goed en de bediening was erg vriendelijk. Toch hebben wij een beetje dubbel gevoel overgehouden aan ons bezoek. De prijs voor het driegangenmenu is namelijk 35 euro en dat vonden wij voor de geboden opties best aan de hoge kant. Daarnaast bleek ook dat wij met de Ah-bonnen minder opgediend kregen dan gasten die dezelfde gerechten 'gewoon' van de kaart bestelden. Zo kregen wij bijvoorbeeld geen warme groenten geserveerd.
Domien V.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Het was geweldig: gezellig, vriendelijke bediening en uitstekende kwaliteit!
Liesbeth B.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
de kokkin leek wat moeite te hebben met mijn dieet, niet zozeer dat ze het niet kon maar dat het nodig was.
de bediening was heel goed,
het eten was uiteindelijk goed.
postma-dejonge .
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Vriendelijk personeel, lekker gegeten. Geen harde muziek zodat je elkaar goed kunt verstaan.
Alleen de tafeltjes voor 2 personen mochten van ons wel wat verder uit elkaar staan. We hoefden het verhaal van onze buren niet te horen.