Eetcafé Uniek

Rijksstraatweg 145 9752 BD Haren Nederland Kaart

Over het restaurant Eetcafé Uniek

Een unieke ervaring

Van Japan tot Italië; de chef bij Uniek neemt je mee op een smakelijke, creatieve wereldreis. Terwijl je geniet van al dat lekkers legt de bediening je helemaal in de watten. Genieten!

Meer informatie over restaurant Eetcafé Uniek

• Airconditioning , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Feite .
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2017
Keuze uit 2 3-gangen menu's tijdens Ah restaurantactie: smaakvolle gerechten met voldoende variatie. Heerlijk gegeten, dus complimenten aan de kok!
Allard B.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2017
Prima gegeten met 6 personen. Heerlijke vis van de dag met asperges, spareribs en diverse vegetarische gerechten. Iets minder koriander was fijn geweest. Snelle en fijne bediening. Goed bereikbare locatie, pal in het centrum.
Xavier V.
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2017
Wij waren blij verrast met het interieur van dit eetcafé. Daarnaast de vriendelijke en correcte bediening.
Het menu van het eetcafé deed zijn naam eer aan. Uniek.
Alles bij elkaar waren wij heel blij dat wij voor die avond voor dit eetcafé hadden gekozen. Als we in de buurt zijn, dan zullen we ze verblijden met een bezoekje. UNIEK
Wim R.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Ontvangst en bediening zeer vriendelijk en correct en is voor een volgende keer zeer de moeite waard !!!
Alles op een aparte manier gepresenteerd !!
Bibi1965 .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Het was al een aantal jaren geleden, maar we hebben weer heerlijk gegeten bij Uniek, deze keer met de restaurantactie. Leuk menu voor een redelijke prijs.
guinee.haren .
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2017
Het eten was goed zoals we van Eetcafé Uniek gewend zijn. Dat geldt zowel voor het voorgerecht, het hoofdgerecht als de koffie met wat lekkers. Er was ook een paar met een vrolijk kind van nog geen jaar en dat gaf het restaurant een aangename huiselijke sfeer.
joleenflink .
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2017
Het is er gezellig en de sfeer is prima.
Hopelijk doen ze met de volgende actie ook weer mee.
Moeilijk om een langere recensie te schrijven.
Henriëtte M.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
We hebben hier heerlijk gegeten. Het eten was mooi opgediend. Op een mooie creatieve manier. Vlotte en aardige bediening. Gezellige sfeer met leuke achtergrondmuziek! Een aandrader!
Henk P.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Vriendelijk ontvangst. Lekker gegeten. Heerlijke wijn. Jammer alleen dat er een gerecht niet aanwezig was. Maar het alternatief was ook prima. Kortom aanrader.
j.oomkes3 .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Leuke plezierige gelegenheid met goede maaltijden en prettige bediening! Aanrader als je redelijk voordelig met vrienden uit eten wilt gaan!
lisette D.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2017
bijzonder smaakvol gegeten. Zeer vriendelijk personeel en gemoedelijke ambiance.
Ondanks een redelijk gevuld restaurant zeer vlotte bediening. We gingen op een maandagavond maar het was niet heel rustig. .Dus de zaak loopt goed volgens mij
Joop O.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Hoofdgerecht, in dit geval: zeebaars, was erg lekker. Zo ook de frieten, die we konden bijbestellen. De rest was redelijk. Je moet vooraf naar de prijs vragen, want deze staat nergens vermeld. De prijs vonden wij veel te hoog als deze gevraagd zou worden voor 1 menu. Door de ah-aktie waren de kosten redelijk. Wij hadden het gevoel dat door de aktie twee halen/één betalen, rekening gehouden wordt met de prijs voor 1 menu.
Anke C.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
We werden hartelijk ontvangen en krijgen een keuze menu, speciaal voor de AH restaurantactie. Als je niet van wild of vis houdt was er alleen nog vegetarisch. We kozen dus de vegetarische fondue en ik moet zeggen dat het heerlijk was. Lekker brood en groenten erbij om te dopen. Verder nog een lekkere salade en huisgemaakte friten. Het toetje was ook niet te versmaden!
Kortom, lekker gegeten, prima gastvrouwen, het was gezellig!
Laura T.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Het is niet iets om naar huis over te schrijven. We hadden een carpaccio, maar die vonden wij een beetje smaakloos. Het hoofdgerecht was lekker, maar niet heel bijzonder. Vooral niet voor de prijs die we er voor moesten betalen. Het toetje was goed, lekkere dingen. Bediening was goed, maar het was te druk voor twee mensen die in de bediening stonden. Hierdoor minder aandacht. Jammer!! Het was leuk, maar we gaan er niet nog een keer heen
Emma G.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2016
De dag vtv al fijn te woord gestaan toen ik belde over allergieën. Uiteindelijk heerlijk gegeten. Verrassend; smaakvol; goede porties en een feestje voor het oog! Met de AH-actie toch een mooi menuutje met precies genoeg keus. Fijne; enthousiaste bediening, prettige ambiance. Kortom gewoon relaxed echt een avondje uit. Prijs-kwaliteitverhouding meer dan super. En dan rijd je naar huis en.. voel je je heerlijk! Complimenten voor de kok; beide genoten en verzadigd, zonder zwaar gevoel op de maag of nasnaaien. Huppelend naar binnen- en huppelend weer naar buiten. Ik kom zeker terug!
Wil K.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Goed ingespeeld op glutenvrij, lactosevrij en suikervrij eten! Gaan hier adequaat mee om en melden dit zelfs op hun website; hebben er écht verstand van! Groot compliment!!
kerninzicht .
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2016
Prima sfeer, heerlijk drie gangen menu. Het enige minpuntje van mijn vis hoofdgerecht was de extreem zure 'kool/groenten' waar de vis op de lag. Dit kwam de vis niet ten goede helaas.
R. M.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2016
We hadden gereserveerd voor een maandagavond. We waren wat vroeger dan gepland, maar dat was geen probleem. Zeer vriendelijke personeel. Eten was heerlijk en ambiance gemoedelijk. Het zat zo goed als vol in het restaurant, en dat voor een maandagavond... Dat zegt genoeg!
Oti .
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
8 Oktober Warren we te gast bij eetcafe Uniek te Haren. Ze organiseren regelmatig een verrassingsmenu. Deze keer betrof het een vegetarisch 5-gangendiner. Bij elk gerecht werd een goed gekozen glas wijn geserveerd die werd aangekondigd en uitgelegd door een vinoloog. Het was werkelijk een fantastische avond. Wijn en gerechten waren exquise gekozen. De koks van Uniek samen met het bedienend personeel verdienen een ster. Waarom ze die nog niet hebben is onbegrijpelijk.
L.D. P.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2016
Zeer vriendelijke ontvangst, voor herhaling vatbaar! rustig tempo van serveren, zodat we heerlijk konden bijpraten in een prettige omgeving zonder zelf te hoeven koken! :)