Eetcafé Uniek

Rijksstraatweg 145 9752 BD Haren Nederland Kaart

Over het restaurant Eetcafé Uniek

Een unieke ervaring

Van Japan tot Italië; de chef bij Uniek neemt je mee op een smakelijke, creatieve wereldreis. Terwijl je geniet van al dat lekkers legt de bediening je helemaal in de watten. Genieten!

Meer informatie over restaurant Eetcafé Uniek

Jouw recensie over het restaurant Eetcafé Uniek

Karin M.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Geke R.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
We hebben heerlijkgegeten! Blijf het alleen jammer vinden dat je je je keuze moet maken van een beperkte kaart ,die alleen voor gasten met een AH restaurantactiekaart bedoeld is.
Anneke G.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
Net even wat andere dinggen op de vegakaart: heerlijk!
Ugo H.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
Het eten was heerlijk! En ook de kinderen hebben erg lekker gegeten en genoten. Hebben al vaak proeverij gehad bij Uniek maar ook het AH menu is prima!
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
Heerlijk gegeten. Fijne bediening. Kortom, we komen vaker een hapje eten!! We hebben gereserveerd met de AH-restaurantactie. We vonden de kaart een beetje summier......
Tineke V.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
16 september 2017 met 12 personen gegeten bij UNIEK. Het was werkelijk uniek wat er geboden werd. Een 5 gangen proeverij was uitmuntend.
kim M.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2017
Gisteren lekker gegeten bij eetcafe Uniek met de AH-bon. Beperkte keuze van de kaart. Het eten smaakte goed en de bediening was erg vriendelijk. Toch hebben wij een beetje dubbel gevoel overgehouden aan ons bezoek. De prijs voor het driegangenmenu is namelijk 35 euro en dat vonden wij voor de geboden opties best aan de hoge kant. Daarnaast bleek ook dat wij met de Ah-bonnen minder opgediend kregen dan gasten die dezelfde gerechten 'gewoon' van de kaart bestelden. Zo kregen wij bijvoorbeeld geen warme groenten geserveerd.
Domien V.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Het was geweldig: gezellig, vriendelijke bediening en uitstekende kwaliteit!
Liesbeth B.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
de kokkin leek wat moeite te hebben met mijn dieet, niet zozeer dat ze het niet kon maar dat het nodig was.
de bediening was heel goed,
het eten was uiteindelijk goed.
postma-dejonge .
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Vriendelijk personeel, lekker gegeten. Geen harde muziek zodat je elkaar goed kunt verstaan.
Alleen de tafeltjes voor 2 personen mochten van ons wel wat verder uit elkaar staan. We hoefden het verhaal van onze buren niet te horen.
tineke U.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Gezellige locatie met een goede ontvangst.Deze mevrouw was er weer helemaal klaar voor.
vlotte bediening. gezellig muziekje op de achtergrond.
Cindy E.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
Lekker gegeten en vriendelijk personeel.
Gwendolyn H.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
Erg gezellig eetcafé in het centrum van Haren. Het eten was heerlijk en de service uitstekend! Wij waren overigens met de Albert Heijn restaurantactie, maar het menu wat werd aangeboden was prima uit te kiezen!
Adriana C.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2017
De dag ervóór waren we bij een "concurrent"geweest (aan de overkant).
Voor ons viel het deze avond wat tegen.
Niet zozeer het eten, maar wel de gehele kwaliteit.
Als we volgende keer in Haren zijn, kiezen we toch voor Intermezzo.
Heidy L.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
Wederom prima gegeten. Het speciale AH menu is prima in orde en is op kleine punten ivm allergie goed aangepast.
Ondanks dat de zaak helemaal vol zat, goede ontspannen sfeer. Een aanrader.
anitadeboer70 .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Wat een feestje..... verrassende inrichting, aardig en attent personeel. Heerlijk gegeten. Als tip zou ik willen meegeven als de zaak niet vol zit de 2 persoons tafeltjes een te laten over slaan.... deze wel erg dicht op elkaar. En waarom een halve liter bier van de tap niet beschikbaar is , was ons ook niet duidelijk. maar qua inrichting, eten muziek , personeel en prijs zeker een aanrader!
Poekoek .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Eten was erg goed, een stuk beter dan bij het gemiddelde eetcafé/restaurant van AH actie. Wat wel teleurstellend was, was dat er via deze site staat dat je er a la carte kunt eten, maar dat bleek niet het geval. De gerechten die via het keuzemenu te bestellen zijn, zijn echter zo lekker dat dat uiteindelijk niet uit maakte. Aanrader!
Carla B.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2017
Prima restaurant , goede sfeer , goede bediening
Met de a h bon hebben we t prima gehad , beetje beperkte keuze , maar
Wat waar we uit komden kiezen was prima
Wies S.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Prima en gezellig gegeten. Hele vriendelijke bediening. Wij komen zeker terug. Ik had al positieve geluiden gehoord van anderen dat het goed toeven is bij Uniek.
Jannie H.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
We hebben genoten van een sfeervolle avond, de bediening was uitstekend, je voelt je direct op je gemak. Bij Uniek wordt erg veel aandacht besteed aan het eten, de menukaart is voor elk wat wils en niet te omvangrijk. Prima locatie, een echte aanrader