Eetcafé Uniek

Rijksstraatweg 145 9752 BD Haren Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 34.5€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie.
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

• Voorgerechten
    • Roggedesem brood met amandelpesto, roomboter en tapenade van Groninger worst
      Bruschetta met gerookte makreel, crème fraiche en appel
      Soep van de chef
      Carpaccio van rundvlees met zoetzure uitjes, cress, truffelmayonaise en Parmezaanse kaas
      Panna cotta van pompoen met pompoenpitten en blauwe kaas
  • Hoofdgerechten
    • Quiche van pompoen en feta met walnoten, honing en vijgenchutney
      Spareribs in zoet-pikante marinade en knoflooksaus
      Runderbavette met rode wijnsaus en paddenstoelen
      Saté van kippendij met huisgemaakte pindasaus en atjar
      Stoofpotje van rundvlees en Baxbier met rode bieten en aardappelpuree
      Vis van de dag
  • Nagerecht
    • Vanille-ijs met ananas, lemon curd en slagroom
      Truffels van slagroom en pure chocolade
      Crème brûlée van koffie en kardemon met gepocheerde appel en peer
      Whiskymousse met gebrande amandelen en geschaafd espresso ijs
      Proeverij van nagerechten

Over het restaurant Eetcafé Uniek

Een unieke ervaring

Van Japan tot Italië; de chef bij Uniek neemt je mee op een smakelijke, creatieve wereldreis. Terwijl je geniet van al dat lekkers legt de bediening je helemaal in de watten. Genieten!

Meer informatie over restaurant Eetcafé Uniek

Dinsdag en Zondag 16.00 - 22.00
Woensdag t/m Zaterdag 11.00 - 22:00
Maandag gesloten
- Lunch 12.00 - 15.00

Jouw recensie over het restaurant Eetcafé Uniek

Christine W.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2018
Heel fijn, leuke sfeer, prettige bediening. Met AH actie was het nog voordelig ook
Emma D.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2018
Ondanks een druk bezet restaurant , vriendelijke ontvangst.
Vlotte bediening en vriendelijke bediening.
Het eten smaakte heerlijk. Wij komen hier zeker nog een keer terug
Van V.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
Lekker gegeten geen opmerkingen
Lydian V.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
We zaten buiten, dat was heerlijk en gezellig. Binnen was het druk - teken dat het eten goed is. We hadden de AH restaurantactie ( 34,50 voor 3 gangen) ; de keuze daarmee was goed.
JMBoontje B.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2018
Goed en gezellig gegeten. Ook de huiswijn is erg lekker. Wij komen zeker terug!
Kim V.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2018
We voelden ons direct welkom bij binnenkomst, ondanks dat wij niet hadden gereserveerd. Vriendelijk personeel en heerlijk eten. De uitgebreide kaart biedt voldoende voor ieder wat wils en de sfeer is goed. We komen hier niet uit de buurt maar zouden zeker terug gaan als we weer eens in de buurt verblijven.
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
Het toetje was integenstelling tot de rest van het eten, minimaal en minder qua kwaliteit,smaak
Dorien W.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2018
Heerlijk gegeten, AH menu. Gezellig restaurant, mooie inrichting (nieuw) , vriendelijke gastvrije bediening, mooie muziek...kortom : gaan zeker weer hier eten. een dikke 10
Diede D.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2018
Fantastisch gegeten. Ik nam de Ceasar salade. Een salades die gewoontjes kan zijn. Maar dat was deze zeker niet! Heerlijk juist. Heel smaakvol, heerlijke croutons en de kip was subtiel en mals. De rest van het diner beviel ook heel erg goed.
Hetty W.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2018
We hebben lekker gegeten met de A.H. actiekaart. Gezellige sfeer, bediening was prettig, vriendelijk en oplettend maar niet opdringerig. We werden vlot geholpen op een ontspannen manier. Prima eerste ervaring met dit eetcafe voor ons!
Gerrit T.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2018
Heerlijk gegeten, in het kader van de AH Restaurant actie. Ambiance is prima, leuke bediening, sfeervol. Een leuke actie, waarbij de tweede gast zogenaamd voor niets eet. Natuurlijk moeten beide gasten wel het volle pond betalen voor drank en koffie. Niets mis mee. Alleen viel het ons op dat het drie gangen menu voor de AH-klanten staat geprijsd voor 34,50, terwijl de andere gasten voor het zelfde menu 29,50 betalen. Toen wij vroegen waar dat verschil in zat, was het antwoord dat die 5 euro verschil een compensatie was voor het feit dat de tweede gast voor niets at. Daaraan werd toegevoegd "Ik hoop dat u dat snapt". Eigenlijk snappen wij dat niet, maar wij accepteren het. De tweede gast eet dus voor 5 euro, en niet voor niets. Het voelde als een sigaar uit eigen doos. Jammer.
Truus V.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2018
De bediening was vriendelijk en attent. Mooi opgemaakte borden met heerlijk eten. We komen zeker terug.
Heidi V.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2018
Sfeervol restaurant met klantvriendelijk personeel. Achtergrondmuziek precies goed. Leuke ‘vide’ met 2 en 4-persoons tafeltjes. Gerechten van goede kwaliteit en opmaak ‘net even anders’. Aanrader!!!
Frederique B.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2018
heerlijk eten in een kleinschalig en rustig restaurant met leuk personeel
Lisette B.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2018
Gegeten met AH actie, zeer de moeite waard !

Heerlijke, eerlijke, huisgemaakte gerechten.

Zalf vooraf, top ! dikke plakken, heerlijk.

Vis, malse heekfilet en luchtige auberginekwarktaart als hoofdgerecht, lekker verse patat, 1 warme groente, bloemkool en een lekkere salade erbij.

Als dessert hadden we, eton mess, een bolletje frambozenijs en pure chocoladetruffels, mmmmm

Porties ruim voldoende, aardig personeel, gezellig restaurant, voor herhaling vatbaar.
Alice W.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2018
Heel lekker gegeten met collega’s gezellig en lekker
. Kom zeker nog es terug
Jeannette H.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2018
Prima eetcafé, heerlijk eten!
Wies M.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2018
Boven was het wat sober
Martine H.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2018
Heerlijke avond gehad! Eten perfect en de porties meer dan voldoende. Inrichting warm en sfeervol. Fijne en ontspannen mensen die plezier in hun werk uitstralen. Zijn hier terecht gekomen door de AH actie, genoeg keuze. We komen zeker weer!
F.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2018
Ik heb hier heerlijk gegeten met mijn vriend en zijn oma. Super vriendelijke bediening en gezellige sfeer! We moesten af en toe wel een poosje wachten voor we weer geholpen werden.