Eetcafé Uniek

Rijksstraatweg 145 9752 BD Haren Nederland Kaart

Over het restaurant Eetcafé Uniek

Een unieke ervaring

Van Japan tot Italië; de chef bij Uniek neemt je mee op een smakelijke, creatieve wereldreis. Terwijl je geniet van al dat lekkers legt de bediening je helemaal in de watten. Genieten!

Meer informatie over restaurant Eetcafé Uniek

• Airconditioning , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Henk P.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Vriendelijk ontvangst. Lekker gegeten. Heerlijke wijn. Jammer alleen dat er een gerecht niet aanwezig was. Maar het alternatief was ook prima. Kortom aanrader.
j.oomkes3 .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Leuke plezierige gelegenheid met goede maaltijden en prettige bediening! Aanrader als je redelijk voordelig met vrienden uit eten wilt gaan!
lisette D.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2017
bijzonder smaakvol gegeten. Zeer vriendelijk personeel en gemoedelijke ambiance.
Ondanks een redelijk gevuld restaurant zeer vlotte bediening. We gingen op een maandagavond maar het was niet heel rustig. .Dus de zaak loopt goed volgens mij
Joop O.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Hoofdgerecht, in dit geval: zeebaars, was erg lekker. Zo ook de frieten, die we konden bijbestellen. De rest was redelijk. Je moet vooraf naar de prijs vragen, want deze staat nergens vermeld. De prijs vonden wij veel te hoog als deze gevraagd zou worden voor 1 menu. Door de ah-aktie waren de kosten redelijk. Wij hadden het gevoel dat door de aktie twee halen/één betalen, rekening gehouden wordt met de prijs voor 1 menu.
Anke C.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
We werden hartelijk ontvangen en krijgen een keuze menu, speciaal voor de AH restaurantactie. Als je niet van wild of vis houdt was er alleen nog vegetarisch. We kozen dus de vegetarische fondue en ik moet zeggen dat het heerlijk was. Lekker brood en groenten erbij om te dopen. Verder nog een lekkere salade en huisgemaakte friten. Het toetje was ook niet te versmaden!
Kortom, lekker gegeten, prima gastvrouwen, het was gezellig!
Laura T.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Het is niet iets om naar huis over te schrijven. We hadden een carpaccio, maar die vonden wij een beetje smaakloos. Het hoofdgerecht was lekker, maar niet heel bijzonder. Vooral niet voor de prijs die we er voor moesten betalen. Het toetje was goed, lekkere dingen. Bediening was goed, maar het was te druk voor twee mensen die in de bediening stonden. Hierdoor minder aandacht. Jammer!! Het was leuk, maar we gaan er niet nog een keer heen
Emma G.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2016
De dag vtv al fijn te woord gestaan toen ik belde over allergieën. Uiteindelijk heerlijk gegeten. Verrassend; smaakvol; goede porties en een feestje voor het oog! Met de AH-actie toch een mooi menuutje met precies genoeg keus. Fijne; enthousiaste bediening, prettige ambiance. Kortom gewoon relaxed echt een avondje uit. Prijs-kwaliteitverhouding meer dan super. En dan rijd je naar huis en.. voel je je heerlijk! Complimenten voor de kok; beide genoten en verzadigd, zonder zwaar gevoel op de maag of nasnaaien. Huppelend naar binnen- en huppelend weer naar buiten. Ik kom zeker terug!
Wil K.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Goed ingespeeld op glutenvrij, lactosevrij en suikervrij eten! Gaan hier adequaat mee om en melden dit zelfs op hun website; hebben er écht verstand van! Groot compliment!!
kerninzicht .
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2016
Prima sfeer, heerlijk drie gangen menu. Het enige minpuntje van mijn vis hoofdgerecht was de extreem zure 'kool/groenten' waar de vis op de lag. Dit kwam de vis niet ten goede helaas.
R. M.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2016
We hadden gereserveerd voor een maandagavond. We waren wat vroeger dan gepland, maar dat was geen probleem. Zeer vriendelijke personeel. Eten was heerlijk en ambiance gemoedelijk. Het zat zo goed als vol in het restaurant, en dat voor een maandagavond... Dat zegt genoeg!
Oti .
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
8 Oktober Warren we te gast bij eetcafe Uniek te Haren. Ze organiseren regelmatig een verrassingsmenu. Deze keer betrof het een vegetarisch 5-gangendiner. Bij elk gerecht werd een goed gekozen glas wijn geserveerd die werd aangekondigd en uitgelegd door een vinoloog. Het was werkelijk een fantastische avond. Wijn en gerechten waren exquise gekozen. De koks van Uniek samen met het bedienend personeel verdienen een ster. Waarom ze die nog niet hebben is onbegrijpelijk.
L.D. P.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2016
Zeer vriendelijke ontvangst, voor herhaling vatbaar! rustig tempo van serveren, zodat we heerlijk konden bijpraten in een prettige omgeving zonder zelf te hoeven koken! :)
Joost D.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2016
Zeer goed gegeten met de Ah restaurantketen. Kwalitatief goede gerechten. Attente bediening
Wij komen hier zeker een keer terug.
Joost D.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2016
Wij komen hier zeker een keer terug.
Henk B.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Een ontdekking! We komen hier wekelijks langs, het restaurantje is centraal gelegen in Haren aan de Rijksstraatweg, maar waren er nog nooit naar binnen gegaan. Waarom niet? Waarschijnlijk is het de naam, 'Eetcafé Uniek'. Wij associeerden dat eerder met een cafetaria dan met een leuk restaurantje. Toch is Uniek dat laatste.
De kaart van Uniek verraste ons: die is gevarieerd en creatief. De keuken is kennelijk van alle markten thuis. Wij kozen vooraf voor gazpacho en krabkroketjes (dat bleken in feite een soort bitterballen te zijn). Twee keer helemaal goed.
Als hoofdgerecht: makreelfilets met palingmousse en lamsballetjes met Griekse salade. We kregen er de beste frieten bij die we ooit in Haren hebben gehad, plus een halve verse artisjok. Weer twee keer helemaal goed.
De bediening was jong, alert en professioneel. De sfeer was best. De rekening redelijk. Een heel fijn restaurantje dus met mooie gerechten.
Alleen die naam, 'Eetcafé Uniek'... Of ligt dat aan ons? Maak er maar Klein Restaurant Eigenwijs van of zoiets.
m.fokkema11 .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
Vorige week donderdag met de AH actie bij Eetcafe Uniek gegeten. We hadden een prachtig mooi plekje op het terras wat zeker een 8 waard is! omdat we niet binnen zijn geweest kan ik niet over het decor oordelen. Bedeining was ontzettend vriendelijk en vlot, kortom gewoon heel profesioneel. Als voorgerecht haddeen we kruidenciabatta met een tapenaden van walnoot, paprika en aubergine, en we hadden een gerookte zalm. Beide gerechten waren prima op smaak! Hoofdgerechten hadden we japanse kipsate met boekweitnoodles en zeebaars met forel, ook deze 2 gerechten waren heerlijk! Wat ik wel een minpuntje vond was dat de warme kip boven op de koude boekweitnoodles werd geserveerd, volgens mij horen de boekweitnoodles toch ook warm te zijn? Als nagerecht hebben we ons laten verassen door de koks en die zijn met vlag en wimpel geslaagd! Het was al om al een unieke ervaring en we komen daarom zeker nog eens een keer terug
noordje01 .
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2016
Maandag ontzettend lekker gegeten in Restaurant Unique. Zelf had ik een kalfsribeye met gepureerde doperwtjes in een madeirasaus en artisjok frietjes en een frisse salade. Was onwijs lekker. Mijn tafel genoot had kipspiesjes gemarineerd in een japanse soyasaus met noodles. Smaakte ook zeer goed.
Tomvr .
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2016
De kalfsribeye was heerlijk. Bediening was zeer vriendelijk en professioneel. Goede sfeer en mooie locatie. Kortom zeker voor herhaling vatbaar.
joketjeert .
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2016
Eetcafé Uniek ligt op een unieke plaats in het centrum van Haren. Ruime keus uit het AH/Iens menu. Een lekker voorgerecht, een overheerlijke visschotel als hoofdgerecht en een creatief nagerecht maakte het geheel tot een heerlijk verblijf. Een glaasje wijn en een pilsje erbij, wat wil een mens nog meer. Een fantastische bediening en service. De sfeer is ook uniek door de mooie inrichting. En wat opvalt: het Eetcafé was helemaal bezet. Dat zegt genoeg over de kwaliteit, de prijs en de bediening.
R.E. W.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2016
We hadden een verschillend voorgerecht. Mijn partner koos voor de zalmfilet en ik had ciabatta brood met tapenade en gepofte knoflook. Als hoofdgerecht hadden we gekozen voor scholfilet met een heerlijk sausje van krab. De begeleidende salade was eenvoudig en de frietjes prima. We konden probleemloos bij bestellen en dat werd vlot geserveerd. De keuze voor het nagerecht viel op het grand desert en die was wederom heerlijk. Al met al heerlijk gegeten!