Eetcafé Uniek

Rijksstraatweg 145 9752 BD Haren Nederland Kaart

Over het restaurant Eetcafé Uniek

Een unieke ervaring

Van Japan tot Italië; de chef bij Uniek neemt je mee op een smakelijke, creatieve wereldreis. Terwijl je geniet van al dat lekkers legt de bediening je helemaal in de watten. Genieten!

Meer informatie over restaurant Eetcafé Uniek

Carla B.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2017
Prima restaurant , goede sfeer , goede bediening
Met de a h bon hebben we t prima gehad , beetje beperkte keuze , maar
Wat waar we uit komden kiezen was prima
Wies S.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Prima en gezellig gegeten. Hele vriendelijke bediening. Wij komen zeker terug. Ik had al positieve geluiden gehoord van anderen dat het goed toeven is bij Uniek.
Jannie H.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
We hebben genoten van een sfeervolle avond, de bediening was uitstekend, je voelt je direct op je gemak. Bij Uniek wordt erg veel aandacht besteed aan het eten, de menukaart is voor elk wat wils en niet te omvangrijk. Prima locatie, een echte aanrader
fjkrips .
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2017
Gewoon goed Eenvoudig de kwaliteit die je mag verwachten. Gelukkig was niet merkbaar dat we van Albert Heijn aten. We ebben er ook wel eens gewoon gegeten en er was geen verschil.
Esther V.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
smakelijk eten, leuk opgediend en in een sfeervolle ambiance geserveerd. We kozen voor het AH-menu is dat was prima. Voldoende keuze en lekker.
Mieneke B.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
Uniek is een gezellig eetcafé. We werden hartelijk ontvangen. De bediening was heel vriendelijk en professioneel.
De keuze uit het menu was niet zo groot. Desalniettemin hebben we heerlijk gegeten. Uniek een echte aanrader!
AdamOfEternia .
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2017
Erg goed gegeten in Uniek. Alle gangen waren prima bereid en de gerechten gaan verder dan je standaard eetcafe. Er werd niet gevraagd naar de gewenste bereiding van de bavette, gelukkig naar onze smaak klaargemaakt.

De keuze om geen karaf water aan te bieden maar alleen per glas was ons wat vreemd.

In het kort: prima gegeten voor een eerlijke prijs.
j.h.braams .
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2017
In de communicatie tussen IENS en Eetcafe Uniek was iets niet goed gegaan. Wij hadden gereserveerd voor 4 personen en dat was ons ook bevestigd, maar bij Uniek was een reservering voor 2 personen genoteerd. Gelukkig was een bezoek van 4 personen i.p.v. 2 geen probleem.
Heiltje E.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2017
We hebben het naar onze zin gehad en zeker aan te bevelen de vis zeewolf was lekker bereid het
Voorafje van olijvenbrood en tapenade was heerlijk en dan het toetje geweldig met zelf gemaakte
Slagroomtruffel wij waren zeer tevreden
prisma O.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2017
Echt ouderwets eetcafé. Goed eten, relatief kleine porties en een kleine keuze voor wat betreft het AH-menu,
Geen uitgebreide wijnkaart, maar de huiswijnen waren prima.
Marijke D.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2017
Lekker menuutje met zorg samen gesteld . Je voelt je niet afgescheept met te goedkoop eten waar onvoldoende aandacht aan besteed is vanwege AH actie. Leuk en lekker en fijn om heen te gaan.
Wietke T.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2017
Heerlijk gegeten!!
enjelique .
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2017
Keuze uit het 3 gangenmenu vond ik matig. Geeft gevoel dat er flink op ingekort wodt wat de zaak niet ten goede komt. Jammer
info125 .
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2017
Eetcafé Uniek, Haren is een prima gelegenheid. Goed kwaliteit, goed service; kortom bevredigend, zeker met jullie korting.
Jaap S.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Drie gangen keuzemenu. Voorgerecht:bitterballen met geitekaas en een salade.Uitstekend.
Partne had:Biologische pitabroodjes en twee sauzen met salade.Heel goed.
Hoofdgerecht:Twee keer vissalade van zalmen asperges.Begeleid door een goed gevulde salade.
De eigen gemaakte frites was TOP.
Nagerecht:Proeverij van nagerechten was zeer smaakvol.Wij komen hier zeker vaker.
hennie D.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
het was goed voor elkaar al waren de drankjes erbij in verhouding wel duur 4 euro voor een glas wijn is best pittig
het was een gezellige sfeer en de inrichting en bediening was gezellig
Feite .
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2017
Keuze uit 2 3-gangen menu's tijdens Ah restaurantactie: smaakvolle gerechten met voldoende variatie. Heerlijk gegeten, dus complimenten aan de kok!
Allard B.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2017
Prima gegeten met 6 personen. Heerlijke vis van de dag met asperges, spareribs en diverse vegetarische gerechten. Iets minder koriander was fijn geweest. Snelle en fijne bediening. Goed bereikbare locatie, pal in het centrum.
Xavier V.
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2017
Wij waren blij verrast met het interieur van dit eetcafé. Daarnaast de vriendelijke en correcte bediening.
Het menu van het eetcafé deed zijn naam eer aan. Uniek.
Alles bij elkaar waren wij heel blij dat wij voor die avond voor dit eetcafé hadden gekozen. Als we in de buurt zijn, dan zullen we ze verblijden met een bezoekje. UNIEK
Wim R.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Ontvangst en bediening zeer vriendelijk en correct en is voor een volgende keer zeer de moeite waard !!!
Alles op een aparte manier gepresenteerd !!