Eetcafé Twins

Nieuwe Plein 26 6811 KR Arnhem Nederland Kaart

Over het restaurant Eetcafé Twins

Spicy night!

In stadshart Arnhem kun je na een dag winkelen of fietsen in de Veluwe relaxen bij eetcafé Twins. Naast de centrale ligging, vlakbij het station en middenin het centrum, is het menu ook nog eens heerlijk. Gekruide internationale maaltijden zijn de specialiteit van hun chef, dus mocht je zin hebben in een spicy night, zeker langskomen!

Meer informatie over restaurant Eetcafé Twins

Karen B.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Ellis O.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Het eten was heerlijk gisteren alleen de bestellingen liepen een paar keren niet goed en dat we ook nog 45 minuut hadden moeten wachten op onze voorgerechten. We hebben vaker daar gegeten en het ging altijd goed daarvoor moet ik eerlijk zeggen.
Hilde V.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Ruime keus in de maaltijden ! voorgerecht is prima ; hoofdgerecht was prima alleen het gefrituurde was erg vet .
Nagerecht was heerlijk :: al met al méér dan de moeite waard om hier te eten .!
Stef B.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Het eten was niet zo speciaal (tiramisu smaakte niet naar tiramisu). De tafels staan veel te dicht op elkaar. Voor de rest was de service wel goed!
mvanbloemendal .
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Een lekker knus eetcafé met uiterst vriendelijke bediening. De prijzen zijn zeer scherp, maar wij konden ook nog gebruik maken van een AH actie. Afgezien van een ietwat inspiratieloos bakje ijsbergsla bij het hoofdgerecht, hebben wij heerlijk gegeten. Service was uitstekend; behulpzaam en attent zonder opdringerig te worden. Wij komen zeker nog een keer terug!
Marian H.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Zaterdagavond 07 januari 2017 wezen eten bij Twins. Wij hadden nog AH Restaurantzegels. We hebben heerlijk gegeten; zeer de moeite waard om nog eens terug te komen, 1 nadeel... dat er erg weinig tijd tussen het voorgerecht, hoofdgerecht en nagerecht in zat ( hier had toch zeker een half uur tussen mogen zitten.
patricia V.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Prima eten alleen erg jammer dat er zelfs na 3 x nadrukkelijk te hebben aangegeven( bij de reservering, bij elke bestelling van voor en hoofdgerecht) een allergie voor iets te hebben het toch op je bord ligt. Dat je daar toch zelf op moet blijven letten. 2 x gegeten en 2 x hetzelfde probleem.
Nadine-P .
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Het eten was goed. Dat was echt wel een 8 waard. Het was allemaal alleen wat klein en krap om te zitten. Maar we komen zeker nog eens terug.
lekkertoch .
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
Ondanks dat we wat later arriveerden omdat we de parkeergarage niet konden vinden, was er nog een plaatsje voor ons op de bovenverdieping. De bediening was uiterst vriendelijk en vlot. De gerechten waren heerlijk, ruime porties, goed op temperatuur etc. Omdat we later waren gearriveerd dan gepland, maar na het etentje nog weg moesten, vroegen we of we het nagerecht wat sneller konden krijgen. Dit was geen enkel probleem. Met de AH-actie was het fijn eten hier, maar ook zonder bon is de prijs-kwaliteitverhouding uitstekend! Aanrader!
Laura B.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2017
Samen met mijn partner heb ik gegeten bij eetcafe twins! We hebben gebruik gemaakt van de ahrestaurantactie en dat is uitstekend bevallen! De gerechten worden mooi gepresenteerd en het vlees was heerlijk mals bereid. Het cafe is knus en gezellig. Een echte aanrader voor jong en uit.
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
prijs kwaliteit super, lekker gegeten, goede sfeer,, alles netjes en leuk personeel, we gaan zeer zeker nog diverse malen aankomend jaar er naar toe
domino71 .
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Heel goed, lekker en gezellig gegeten. Ondanks de AH actie veel keuze in het menu en ruime porties.
Aanrader voor anderen.
Annemarie V.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Vorige week hier gegeten via AH 2e menu gratis. Was prima. Echter bij het nagerecht zouden we een tiramisu bavarois krijgen, maar dit was een soort ijs. Verder geen klagen en lekker gegeten.
Marith S.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Niet voor herhaling vatbaar. We waren met de AH restaurantactie voucher. Weet niet of het hier aan lag dat het menu dat geserveerd werd voor deze voucher aangepast is op de actie maar het eten was niet smakelijk. Grote porties saté van matige vleeskwaliteit en soep uit een pakje. Klein ruimte met veel tafeltjes erin. Ober was ook erg zakelijk. Wij zullen hier niet snel terugkomen. Door de voucher hoefden we niet veel te betalen. We snapten ook niets van de rekening. Op de hele rekening was korting toegepast maar uiteindelijk was het bedrag dat we betaald hebben voor het drie gangen menu meer dan wat vlgs de actie had gemoeten.... Ook geen korting gehad omdat we het toetje niet meer wilden.
Nanne V.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2016
Goed gegeten, leuke sfeer. Er was van tevoren gereserveerd, maar helaas voor te weinig personen gedekt. Dit werd direct opgelost. We stonden versteld van de kwaliteit en hoeveelheid eten voor de lage prijs. Uitmuntend! We hadden afgesproken op 24-12 en waren verbaasd over de drukte in het restaurant op deze dag.
mthjg .
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
Heerlijk gegeten, prima kwaliteit, mooie porties, uitgebreide aangepaste kaart. Heerlijk genoten. Vlotte aardige bediening. Konden rustig blijven zitten ondanks dat het redelijk druk was.
Henny K.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
Wij hebben bij Twins gegeten met gebruikmaking van de Albert Heijn bon. Het eten was ruim voldoende en goed van smaak. De prijzen voor de drank zijn redelijk. Al met al voldoende om nog eens terug te keren.
jukito .
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2016
Heerlijk eten zoals altijd, vriendelijke en vlotte bediening. Er was een foutje gemaakt bij het desert en als compensatie was de koffie gratis, erg leuk. Zeker een aanrader! Het enige minpuntje is dat het erg klein is, heel knus maar soms een beetje te krap.
Petra M.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Kleine ruimte met veel mensen,dus veel lawaai,lastig "rustig" te eten.
Eten was prima,genoeg en ook genoeg keuzes.voor eten herhalings vatbaar,ambiance niet.