Eetcafé Twins

Nieuwe Plein 26 6811 KR Arnhem Nederland Kaart

Over het restaurant Eetcafé Twins

Spicy night!

In stadshart Arnhem kun je na een dag winkelen of fietsen in de Veluwe relaxen bij eetcafé Twins. Naast de centrale ligging, vlakbij het station en middenin het centrum, is het menu ook nog eens heerlijk. Gekruide internationale maaltijden zijn de specialiteit van hun chef, dus mocht je zin hebben in een spicy night, zeker langskomen!

Meer informatie over restaurant Eetcafé Twins

Maandag t/m zondag 17:00 - 22:30

• MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Bar , Engels gesproken , Terras , Wi-Fi
Alex D.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2017
Voortreffelijk driegangenmenu voor heel aantrekkelijke prijs. Voldoende keus. met mooie weer heerlijk buiten op terras gegeten.
Marjolein M.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2017
Inmiddels meerdere keren hier gegeten. Het eten smaakt altijd goed, met een AH bonnetje heb je een wat beperkte keuze. Gister moesten we bijna één uur wachten op het hoofdgerecht. Ook was het erg warm zonder airco, dit was toch wel een minpunt.
rademaker.durinck .
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
We konden kiezen tussen binnen en buiten te eten, maar ik denk dat het binnen 40 graden was dus we kozen om buiten te gaan zitten! De wachttijd was langer als dat we gewend zijn, maar ja het was erg druk en door de hitte kan ik me voorstellen dat het wat langer duurde! Verder was het prima! Een airco binnen is een aanrader!
Jan L.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Fantastisch gegeten voor een goede prijs. Persoonlijk was qua ambiance aan dit restaurant voorbij gelopen, maar een een zeer goede kwaliteit van het eten tegen een goede prijs. Mooie combinaties mogelijk uit het driegangenmenu, geen overladen borden, juiste porties en goed bereiding. Heerlijk genoten van het maandbiertje.
Sascha H.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Wij vonden het een erg ongezellige, donkere tent. Je moest lang op je eten wachten. De borden werden bezorgt en de rand was nog vettig. Borden zaten scheurtjes in en van sommige waren stukjes af. De bankjes waar wij op zaten, zaten erg hard. Kortom een eetgelegenheid, waar wij NOOIT meer gaan eten
silfhout .
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2017
Dit was de eerste keer dat we er overdag waren en dat viel wat tegen. Het is wel wat gedateerd binnen en de bediening was gewoon onvriendelijk en op automatische piloot. Het was overigens echt wel goed.
Jan G.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Uit het menu was goed te kiezen, wat wij hadden uitgekozen was heerlijk en het liep allemaal op het juiste moment door. Geen lange wachttijden,personeel deed erg zijn best terwijl het heel erg druk was. Compliment voor het personeel en de kok, we komen zeker nog een keer terug. Goed adres.
Edwin A.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Lekker eten, erge kleine porties, één uur wachten tussen voor- en hoofdgerecht door miscommunicatie tussen de bediening en keuken is niet fijn. Geen compensatie gekregen voor de gemaakte fout. Kleine twee persoonstafels. Niet rolstoel toegankelijk. Smalle draaitrap met laag plafond naar beneden voor toegang tot de kleine toiletten.
Erna L.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Prima gegeten. Heerlijke salade vooraf. De kipfilet en varkenshaas (AH menu) waren prima. Dessert ook gewoon goed. Bediening netjes, maar een glimlach zou leuk zijn. Trap naar toiletten is niet prettig.
Rova B.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Eten smaakte goed. Niet erg verrassend maar zeker erg prima voor een eetcafe! 3 gangen menu gegeten met AH-bon: brede keuze uit verschillende gerechten. De ober was erg druk maar als we 'm even wenkten dan kwam hij direct en hij was vriendelijk.
Ik vond de ruimte helemaal bovenin wat minder gezellig, de inrichting is gedateerd/eenvoudig en ik vind het trappenhuis wat smoezelig ogen en de leuningen voelen wat plakkerig. Daar zou ik wat tijd en geld insteken.
Moos46 .
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Ik plaats nooit slechte recencies maar ik was echt teleurgesteld. Bediening was heel traag en het eten viel tegen. De patatjes waren vreselijk hard dat ik nog wondjes in mijn mond heb. De sla was gewoon in een bakje gegooid met stukjes tomaat waar nog groene puntjes aanzaten. Sorry maar hier ga ik niet meer naar toe
Jolanda D.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
We hebben heerlijk gegeten mooie tijd tussen de gerechten door alleen wel allemaal een beetje weinig ruimte tussen de tafels maar ach dat kan natuurlijk ook knus zijn alleen voor 't personeel misschien lekkerder als ze er beter tussendoor kunnen .maar de keuken en t personeel prima .was een fijne avond
JLD D.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2017
Een leuk eetcafé met eten wat je van een eetcafé mag verwachten! Aardig personeel!
Wel een aanrader! Ik vond de patat erg lekker
Gerrit V.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Het was heerlijk
Bianca S.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2017
We hebben hier echt heerlijk gegeten. Voorgerecht champignons was super en kipfilet ook nog heerlijk mals. Vriendelijke bediening en centraal gelegen.
lfuntendam .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Gezellig eetcafe, vriendelijke service en goede prijs. Het was druk, maar konden elkaar wel goed verstaan. Goede portie grootte. kortom een geslaagd avondje uit.
Dagele .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Door vroegere ervaringen was de keuze voor Twins snel gemaakt. Alleen bij binnenkomst was de ontvangst zeer onprettig. De reservering via de AH restaurantactie was door Twins niet verwerkt waardoor we niet op de reserveringslijst stonden. Hierdoor werden we verzocht om zelf onze tafel maar boven te gaan zoeken "tweede tafel links....". Het eten was zeer goed, maar de manier waarop de drankjes en het eten op tafel werd gesmeten was niet bepaald klantvriendelijk. Bij het afrekenen moesten we maar zelf onthouden welke tafel we hadden en een collega beneden vertelde op een zeer onvriendelijke toon dat we maar achteraan moesten sluiten in de rij. (Die stonden te wachten op een tafel). Al met al goed eten, maar niet voor herhaling vatbaar. Jammer.
gwanze17 .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Goed vertoeven met de bon van AH, verwacht echter niks spectaculairs.

Vriendelijke bediening, echter maar twee man personeel, 20 min gewacht op drankje te bestellen. Later was er een persoon extra, dit scheelde aanzienlijk.

Medaillons krijgen een 6, wat droog en te weinig saus. De saté van mijn vriendin was prima.

Voor een snelle hap hoef je hier niet te zijn. Drie getafeld en 3 drankjes gehad, daar kunnen ze meer op verdienen!
Herman D.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Wij hebben enorm genoten van de gerechten die konden worden genuttigd in het kader van de AH-actie. De ruime keuze en de perfecte kwaliteit (de saté was verrukkelijk) hebben ons positief verrast. Alle drie gangen waren top.
Judith V.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Helaas moesten wij een half uur wachten in de hal op een tafeltje, terwijl wij gereserveerd hadden. Ons is hiervoor wel een drankje aangeboden van het huis. Verder lekker gegeten maar niet bijzonder.