Eetcafé Twins

Nieuwe Plein 26 6811 KR Arnhem Nederland Kaart

Over het restaurant Eetcafé Twins

Spicy night!

In stadshart Arnhem kun je na een dag winkelen of fietsen in de Veluwe relaxen bij eetcafé Twins. Naast de centrale ligging, vlakbij het station en middenin het centrum, is het menu ook nog eens heerlijk. Gekruide internationale maaltijden zijn de specialiteit van hun chef, dus mocht je zin hebben in een spicy night, zeker langskomen!

Meer informatie over restaurant Eetcafé Twins

Maandag t/m zondag 17:00 - 22:30

• MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Bar , Engels gesproken , Terras , Wi-Fi
7,1
Henny K.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Gisteravond gezellig wezen eten met de AH-voordeelkaart. Een driegangenmenu met carpaccio, sate en dame blanche. Kwaliteit was heel goed. Stoelen staan wel zeer dicht bij elkaar.
Loes C.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2017
Na een heel gezellige dag met Mieke in Ouwehands Dierenpark (wàt een fantastische dierentuin) hier neergestreken n.a.v. een van te voren gemaakte AH/Iens reservering. Heel sfeervol eetcafé met vriendelijke bediening van Maarten, die een keuzemenu presenteerde waar we ons heel goed in konden vinden. Smakelijk en goede porties hoor en we kozen voor de Coupe Twins als verrassende afsluiter van onze leuke dagtrip. Dat was echt een heerlijk schot in de roos. De tafeltjes die toch wel dicht op elkaar staan, vormden geen belemmering bij ons gesprek en dat was heel prettig natuurlijk.
We komen graag nog eens terug bij Twins!
Catharina V.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Dik tevreden, heel lekker gegeten. Alles was voldoende. Wij hebben buiten op het terras gezeten. Aankleding liet te wensen over. plastic bloemetjes.
Hanny T.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2017
door beperkte ruimte erg krap met de indeling van de tafeltjes. groente erg mager vlees was goed van smaak en mals. voor herhaling vatbaar
Eric Z.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2017
Het was prachtig weer en alle tafeltjes buiten waren in no time bezet, Gelukkig hadden wij om 18,00 uur geboekt en was er nog 1 tafeltje vrij. Toen ik 1,5 uur later binnen ging afrekenen bleek dat binnen ook alle tafels bezet waren. Over populariteit dus niets te klagen. Dat geldt ook voor de 3 goed op elkaar ingespeelde mensen in de bediening. Het ging allemaal heel vlot. Tenslotte de gerechten. De waren ook top. Met zorg gemaakt en super vers allemaal.
oscar L.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
Lekker eten en de satés zijn altijd precies goed, gewoon op het terras in de zon met een goede huiswijn, goede bediening en voldoende keus op de ah actie kaart
Ecg J.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Goed eten, prima prijs. De wijnkaart zou ik direct vervangen. Rode wijn is slecht en er zijn tegenwoordig betere wijnen op de markt.
f.schlief .
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2017
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Annie P.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2017
Het eten waar het ons om ging was prima.
Het zou allemaal nog beter kunnen door de tafels en stoelen buiten te vervangen voor nieuw, dit zag er wat minder uit. Maar wel een restaurant om meer te komen.
Erik V.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Smakelijk,ruim voldoende hoeveelheid, leuke inrichting zaak, goede prijs-kwaliteitsverhouding,
alert bij voedselallergie. Beter dan verwacht.
Margé H.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2017
Onduidelijke bediening. vroeg voor Radler 2%. kreeg onbekend merk 0% . was niet lekker en was niet wat ik gevraagd had.ze zeiden dat ze geen 2% hadden. kreeg toen wel wat anders.
Ik vond de locatie niet zo schoon. de hele trap incl. leuning plakte vreselijk.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Aanrader! Gastvrije ontvangst door Peter en genoten van een heerlijk driegangenmenu. De prijs-kwaliteit is prima en dit is zeker een adres om nog eens terug te komen!
Roesmini A.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
Het restaurant is gunstig gelegen, de bediening was geweldig. Het gekozen toetje zag er prachtig uit en het was heerlijk.
George V.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
Mede door de AH-actie was het aan de drukke en rumoerige kant. Door de drukte moesten de medewerkers te snel werken waardoor het wat onpersoonlijk werd.
Maar al met al was het goed!
Lidy Z.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
We hebben op het terras gegeten, beetje klein en de tafeltjes vlak naast elkaar. Attente bediening, mogelijkheid om iets aan het gerecht te veranderen.
Floor B.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Het is een gezellig eetcafé waar je lekker kan eten!
Hans B.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Moesten wel 20 minuten wachten op het voorgerecht, maar verder goed verzorgd. Waren al eerder geweest, was de ontvangst wat vriendelijker.
Henny K.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2017
Gisteren met de AH-bon bij Twins wezen eten. Sateschotel was heel lekker. Het enige minpunt is dat de tafels zeer dicht op elkaar staan. Van enige privacy is geen sprake. Verder alleen maar lof voor het eten en het bedienend personeel.
Jan W.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
Geen verdere opmerkingen, lekker gegeten in sfeervolle omgeving. Aanrader ook zonder AH bonnen.
Wel minpuntje trap naar toiletten vrij stijl, maar zo is het gebouw,
casamia .
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2017
Na een vriendelijke ontvangst en goede uitleg van de actie een keuze gemaakt uit een ruime kaart.
Begonnen met een drankje en stokbrood met kruidenboter, daarna het menu dat prima was.
Afgesloten met een heerlijk dessert, met het warme weer natuurlijk ijs. Voor herhaling vatbaar.