Eetcafé Twins

Nieuwe Plein 26 6811 KR Arnhem Nederland Kaart

Over restaurant Eetcafé Twins

Spicy night!

In stadshart Arnhem kun je na een dag winkelen of fietsen in de Veluwe relaxen bij eetcafé Twins. Naast de centrale ligging, vlakbij het station en middenin het centrum, is het menu ook nog eens heerlijk. Gekruide internationale maaltijden zijn de specialiteit van hun chef, dus mocht je zin hebben in een spicy night, zeker langskomen!

Meer informatie over restaurant Eetcafé Twins

Tosjabrust .
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Elma K.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
Heerlijk gegeten ter gelegenheid van de 21e verjaardag van m'n zoon. De attente bediening zorgde spontaan voor een feestelijk toetje.
Kirsten S.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2016
Harry C.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Prima lokatie om 'n hapje te eten voor 'n redelijke prijs.
Voor mensen met AH kaart is er 'n aparte menukaart.
Eten is van goede kwaliteit.
Lotte V.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Zou hier niet snel weer heen gaan. De bediening was vriendelijk maar chaotisch. Het voorgerecht (champignons) viel erg tegen. De champignons waren ver te zoeken, het was bijna alleen maar kaas. De borden waar dit op geserveerd werd waren niet goed afgewassen, deze waren echt goor. Het hoofdgerecht smaakte uitstekend, nadat we eerst het verkeerde hoofdgerecht geserveerd kregen. Dessert was oké.
Frida G.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Eten was redelijk voor de prijs.
Wij waren laat maar dat was geen probleem dus wij waren super dankbaar uberhaupt te eten.
Bodie-Bono .
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
het was prima eten, de bediening was erg vriendelijk, geen wachttijd, dus helemaal goed allemaal.
alleen, en dat is nu al 2x gebeurd, word je kort te voren opgebeld of je de tijd een half uur wilt opschuiven, omdat ze met 2 sessies werken. onaangenaam, want je reserveert ruim van te voren ivm afspraken.
als ze dat willen, die 2 sessies, doen ze er verstandig aan om tijden op internet te blokken.
Vanvlj .
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
We hadden net als meerdere gasten 21.00 uur gereserveerd maar hebben moeten wachten tot 21.30 uur.
Hadden t idee steeds ergens anders te gaan eten dus leuke kennismaking was het niet.Er werd ook geen drankje aangeboden,wat toch het minste was geweest. Toen we eenmaal zaten duurde t erg lang en hoorde we van tafel naast ons dat ze t toetje gingen bestellen dat ze de bus van 22.00 uur moesten halen.Met andere woorden t duurde dus allemaal vrij lang.
Kwaliteit eten staat in vergelijking met de prijs op goede hoogte.
De bediening was verder wel OK.
Cindy V.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Het is een gezellig Eet café. Met familie en niet te kleine kinderen prima te vertoeven. Nu een 3 gangen keuze speciaal voor de ah actie. Weet eigenlijk niet wat de normale kaart is.
Marianne O.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Gereserveerd voor 19.30 tafel was niet klaar. Ruim 20 minuten moeten wachten. Zou op zich nog geen punt zijn, maar je staat daar in de deuropening/.gangpad te wachten. Obers moeten langs je heen worstelen. Vorste tafels hebben m.i ok last van de wachtende mensen. Beetje jammer verder is restaurant prima. Eten is goed, bediendend personeel is oke.
Paula M.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Gezellig leuk ongedwongen . Vriendelijk personeel geen lange wachttijden. Lekker gegeten.komen zeker terug. Een aanrader om naar toe tegaan als je wilt eten naar het winkelen.
Alex D.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
Goede kwaliteit voor een lage prijs. Komen regelmatig terug. Altijd gezellig en druk. Gunstig gelegen in Arnhem, goed bereikbaar.
Joke J.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
Een aanrader want we hebben lekker gegeten en vriendelijk personeel op een makkelijk te bereiken locatie in het leuke centrum van Arnhem
Stefanie D.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2016
Wij zijn met de AH restaurant bonnen geweest en we vonden het eten echt super. De kaart is vrij uitgebreid. Vooraf hadden we de carpaccio en champignons met spekjes en kaas. Hoofdgerecht was vegetarische pasta en vis (een echte aanrader!). Voor het dessert zaten we eigenlijk al te vol, we hebben toch nog een stuk tiramisu met ijs gedeeld. Het personeel is erg vriendelijk en totaal niet opdringerig. We komen zeker terug!
Miep M.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Eten uitstekend maar soms lang wachten en fouten in de bestellingen ( worden wel hersteld) oa 1 vergeten hoofdgerecht . Nogal krap en rumoerig. Trap naar
de wc erg krapjes.
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Uitstekende keus voor een voordelig, gezellig avondje eten. Prijzen zijn netjes (ook zonder acties), eten smaakt erg goed.
Mocht je met de AH actie komen: de rekening ziet er ingewikkeld uit en lijkt niet te kloppen, maar kijk er rustig eens naar en je zult zien dat het toch klopt: de korting wordt verrekend over alle onderdelen van de maaltijd, niet alleen een ver het eten, waardoor het lijkt dat de korting over het eten niet goed verrekend wordt.
Karel D.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Goed te eten voor een drie gangen menu van € 21.50, vlotte bediening en het was er gezellig druk.Geen uitgebreide kaart maar genoeg om een gerecht te kiezen.
Jacqueline H.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Klein opgezet eetcafé. Boven gezeten, dicht op elkaar in kleine ruimte maar wel gezellig. Remoerig is vooral afhankelijk van wie er zijn. In iedergeval voor herhaling vatbaar.
Trudie V.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Gezellig restaurant, klein maar sfeervol. Bediening zeer vriendelijk en in voor grapjes....meegaan met de gast!
Eten was heerlijk, prima porties, niet overdreven veel. Twins is een aanrader voor een gezellige, ongedwongen avond. Wij komen zeker terug.
W. V.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Heerlijk gegeten! Genoeg keus uit verschillende gerechten. Goede service, vriendelijk personeel en geen lange wachttijd! Zaten wel wat krap op elkaar.