Eetcafé Twins

Nieuwe Plein 26 6811 KR Arnhem Nederland Kaart

Over het restaurant Eetcafé Twins

Spicy night!

In stadshart Arnhem kun je na een dag winkelen of fietsen in de Veluwe relaxen bij eetcafé Twins. Naast de centrale ligging, vlakbij het station en middenin het centrum, is het menu ook nog eens heerlijk. Gekruide internationale maaltijden zijn de specialiteit van hun chef, dus mocht je zin hebben in een spicy night, zeker langskomen!

Meer informatie over restaurant Eetcafé Twins

• Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Het was heerlijk
Bianca S.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2017
We hebben hier echt heerlijk gegeten. Voorgerecht champignons was super en kipfilet ook nog heerlijk mals. Vriendelijke bediening en centraal gelegen.
lfuntendam .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Gezellig eetcafe, vriendelijke service en goede prijs. Het was druk, maar konden elkaar wel goed verstaan. Goede portie grootte. kortom een geslaagd avondje uit.
Dagele .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Door vroegere ervaringen was de keuze voor Twins snel gemaakt. Alleen bij binnenkomst was de ontvangst zeer onprettig. De reservering via de AH restaurantactie was door Twins niet verwerkt waardoor we niet op de reserveringslijst stonden. Hierdoor werden we verzocht om zelf onze tafel maar boven te gaan zoeken "tweede tafel links....". Het eten was zeer goed, maar de manier waarop de drankjes en het eten op tafel werd gesmeten was niet bepaald klantvriendelijk. Bij het afrekenen moesten we maar zelf onthouden welke tafel we hadden en een collega beneden vertelde op een zeer onvriendelijke toon dat we maar achteraan moesten sluiten in de rij. (Die stonden te wachten op een tafel). Al met al goed eten, maar niet voor herhaling vatbaar. Jammer.
gwanze17 .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Goed vertoeven met de bon van AH, verwacht echter niks spectaculairs.

Vriendelijke bediening, echter maar twee man personeel, 20 min gewacht op drankje te bestellen. Later was er een persoon extra, dit scheelde aanzienlijk.

Medaillons krijgen een 6, wat droog en te weinig saus. De saté van mijn vriendin was prima.

Voor een snelle hap hoef je hier niet te zijn. Drie getafeld en 3 drankjes gehad, daar kunnen ze meer op verdienen!
Herman D.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Wij hebben enorm genoten van de gerechten die konden worden genuttigd in het kader van de AH-actie. De ruime keuze en de perfecte kwaliteit (de saté was verrukkelijk) hebben ons positief verrast. Alle drie gangen waren top.
Judith V.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Helaas moesten wij een half uur wachten in de hal op een tafeltje, terwijl wij gereserveerd hadden. Ons is hiervoor wel een drankje aangeboden van het huis. Verder lekker gegeten maar niet bijzonder.
Dick D.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Wij zaten eerst bij het raam, maar dat was op deze avond (min 3) niet comfortabel. Blijft wel een kleine ruimte, maar dat is niet storend. Wachttijd tussen de gerechten kan korter. Goede kwaliteit en een lekker toetje!
Ton D.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Het eten smaakte goed. Ook de hoeveelheden waren voldoende. Moest soms wel wat lang wachten op de volgende gang. Tafels en stoelen in het eetlokaal staan wel vlak bij elkaar. Er resten slechts hier en daar zeer smalle gangetjes tussen al die meubels. Privacy staat daardoor zeer onder druk, je zit vrijwel bij je buurman/vrouw aan tafel. Onze kassabon was nauwelijks te begrijpen. Er werd op een zeer ingewikkelde manier gegoocheld met kortingen, wellicht vanwege de AH-actie. Eetcafe Twins laat je achter je met gemengde gevoelens.
Karen B.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Gewoon srandaard eetcafe. Tip, maak gebruik van pure originele recepten. Op een lekkere carpaccio hoeft geen gemengde sla met wortel en paprika. De dame blance kwam regelrecht uit de diepvries incl. saus. Zelfs het bord was bevroren. Daar hoeven geen verschillende fruitsoorten bij.

Met AH bon was het een goede prijs. Zonder zou ik de kwaliteit te mager hebben gevonden.

Hoeveelheid was goed.

Het restaurant stond erg vol gepropt met tafeltjes.
Ellis O.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Het eten was heerlijk gisteren alleen de bestellingen liepen een paar keren niet goed en dat we ook nog 45 minuut hadden moeten wachten op onze voorgerechten. We hebben vaker daar gegeten en het ging altijd goed daarvoor moet ik eerlijk zeggen.
Hilde V.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Ruime keus in de maaltijden ! voorgerecht is prima ; hoofdgerecht was prima alleen het gefrituurde was erg vet .
Nagerecht was heerlijk :: al met al méér dan de moeite waard om hier te eten .!
Stef B.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Het eten was niet zo speciaal (tiramisu smaakte niet naar tiramisu). De tafels staan veel te dicht op elkaar. Voor de rest was de service wel goed!
Audrey V.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Het eten is altijd erg smaakvol. Wat je ook kiest uit de menukaart het is goed. Ook als je komt eten via een actie is het eten prima.
f_frieling .
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Prima,alles klopte, bediening vlot en correct, eten was prima verzorgd, komen zeker nog eens terug. Hadden al ervaring met restaurant, sinds laatste bezoek verbeterd, m.n. de lichtverhoudingen
mvanbloemendal .
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Een lekker knus eetcafé met uiterst vriendelijke bediening. De prijzen zijn zeer scherp, maar wij konden ook nog gebruik maken van een AH actie. Afgezien van een ietwat inspiratieloos bakje ijsbergsla bij het hoofdgerecht, hebben wij heerlijk gegeten. Service was uitstekend; behulpzaam en attent zonder opdringerig te worden. Wij komen zeker nog een keer terug!
Marian H.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Zaterdagavond 07 januari 2017 wezen eten bij Twins. Wij hadden nog AH Restaurantzegels. We hebben heerlijk gegeten; zeer de moeite waard om nog eens terug te komen, 1 nadeel... dat er erg weinig tijd tussen het voorgerecht, hoofdgerecht en nagerecht in zat ( hier had toch zeker een half uur tussen mogen zitten.
dolo .
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
prima concept, verklaart waarom het er altijd druk is. reserveren gewenst. eten smaakt goed. inderdaad, tafeltjes dicht tegen elkaar, niet storend; zelfs plek bij kassa niet vervelend. bediening goed, hoewel een beetje onpersoonlijk. prijs onverslaanbaar met vouchers. voor mandje met brood moet betaald worden, porties voldoende. in zomer buitenterras, gezellig als je je niet stoort aan verkeer
patricia V.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Prima eten alleen erg jammer dat er zelfs na 3 x nadrukkelijk te hebben aangegeven( bij de reservering, bij elke bestelling van voor en hoofdgerecht) een allergie voor iets te hebben het toch op je bord ligt. Dat je daar toch zelf op moet blijven letten. 2 x gegeten en 2 x hetzelfde probleem.
Nadine-P .
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Het eten was goed. Dat was echt wel een 8 waard. Het was allemaal alleen wat klein en krap om te zitten. Maar we komen zeker nog eens terug.