Eetcafé Twins

Nieuwe Plein 26 6811 KR Arnhem Nederland Kaart

Over het restaurant Eetcafé Twins

Spicy night!

In stadshart Arnhem kun je na een dag winkelen of fietsen in de Veluwe relaxen bij eetcafé Twins. Naast de centrale ligging, vlakbij het station en middenin het centrum, is het menu ook nog eens heerlijk. Gekruide internationale maaltijden zijn de specialiteit van hun chef, dus mocht je zin hebben in een spicy night, zeker langskomen!

Meer informatie over restaurant Eetcafé Twins

Maandag t/m zondag 17:00 - 22:30

• MasterCard , Pin , Visa
  • Af te huren , Bar , Engels gesproken , Terras , Wi-Fi
7,2

Jouw recensie over het restaurant Eetcafé Twins

Rob A.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
met een gift for you tapas bon hier gegeten. De vraag was o0f wij een 3 gangen menu van de kaart wilden of ons laten verrassen door de kok.Dit laatste gedaan. Eerst een voorafje ,een echte verrassing, garnalen, carpaccio en serenoham. hierna heel veel schaaltjes met warme en koude groenten, saté, spareribs ;rijst ;2 soorten kip, garnalen, champignons gegratineerd, frites. ook nog een nagerecht vanaf de kaart. Wat een super lekker en verrassend menu. Alles smaakte voortreffelijk .Dit eet-cafe is een echte aanrader. Geen haast partij, alles rustig maar toch snel. Personeel super vriendelijk en gezellig.
Ard V.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2017
Goed driegangenmenu met ruime keuzemogelijkheid voor een gunstige prijs. Al vele jaren wordt een hoog kwaliteitsniveau gehandhaafd. Vriendelijke ontvangst, goede bediening en je zit er in een ruimte met veel andere gasten om je heen.
Rob A.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2017
Gegeten met een gift for you bon. Ontvangst erg gastvrij. Bediening rustig en niet opdringerig. Eten erg goed van opmaak.smaak en hoeveelheid. Niet haasten tussen de gerechten. De ambiance straalt warmte uit. Eenechte aanrader.
Gerrit N.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Gekozen voor 3 gangen menu. Veel keuze voor goede prijs. Voor enkele gerechten geldt toeslag , die staat op kaart vermeldt. Prijs van een karaf wijn viel tegen. Eten smaakte prima. Wachttijd lang. Waren 17.30 aanwezig, hadden om 18.00 pas drankje en kaart kwam nog later. Hadden om 20.15 net dessert op.
Elly K.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
prima gegeten
Martine V.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
De biefstuk was absoluut slecht (draderig, droog, roze van binnen), de ragout was lauw. De bediening is correct maar mist warmte / geeft geen welkom gevoel. De inrichting kan ook wat warmte gebruiken, maar is niet slecht.
g.bertholdt .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Omdat het de laatste dag van de Ah restaurant actie was, hier hebben wij ook gebruik van gemaakt, was het enorm druk. Hier hebben vwb het eten en de bediening betreft niets van gemerkt.
De tomatensoep een echte aanrader, de kip-spies en de tiramisu (vervanger van de bavarois) waren net als de voorgaande keren zalig. Alles was met zorg bereid, ondanks de drukte was de bediening keurig en zeer vriendelijk.
Complimenten voor de bediening en de kok !!!
T G.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Heerlijk gegeten voor de vierde keer, alles wat je daar besteld word door de kok heerlijk bereid. Het personeel is vriendelijk.
Geert K.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Mensen zitten erg dicht op elkaar.
Ik ken de situatie daar en had een plaats bij het raam gevraagd en die kregen wij ook. Daar zit je wel redelijk goed.
Paine .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Prima gegeten, vriendelijke service, maar we zaten naast 13 luide, dronken studenten die een normaal gesprek onmogelijk maken in zo'n klein restaurant. Toch jammer.
Jessica V.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
We gingen hier eten met een bon van de AH restaurantactie. We hadden gereserveerd om 19:30 uur maar waren eerder, dat was geen probleem en we konden al terecht. Als voorgerecht bestelden we de champignons en de chinese tomatensoep. We kregen echter de champignons en de carpaccio. De carpaccio teruggestuurd en alsnog de soep gekregen. Vervolgens hadden we als hoofdgerecht de saté en een kipspies besteld. We kregen echter de saté en tilapiafilet...... Tilapiafilet terug en mijn kipspies kwam er ‘zo snel mogelijk’ aan. Nou niet dus, nadat mijn vriend meer dan de helft van zijn maaltijd al op had gaf ik te kennen dat ik dit nou niet echt gezellig vind. Er werd aangeboden om de saté mee terug te nemen, maar dat had weinig zin aangezien het toen al bijna op was. Nadat mijn vriend zijn maaltijd op had kreeg ik dan eindelijk mijn eten. Gezellig zo samen eten, alleen niet tegelijkertijd. Wat een gezellige avond had moeten worden werd zo een behoorlijke teleurstelling. Toetjes besteld die wel tegelijkertijd kwamen. Ons werd ter compensatie koffie of thee aangeboden, maar omdat we het wel gehad hadden zijn we de rekening bij de bar maar gaan betalen. En ja hoor, daar stond natuurlijk ook de carpaccio op incl. bijbehorende € 1,50 toeslag en de tilapiafilet. De € 1,50 werd wel afgetrokken en vervolgens krijg je ook nog een discussie over het feit dat we niet tevreden zijn, maar er toch aangeboden was het gerecht van mijn vriend mee terug te nemen. Het feit dat hij het grootste deel al op had lijkt niet van belang, dat hadden ze dan meteen moeten doen, zeker als toen al duidelijk was dat mijn gerecht eigenlijk nog helemaal gemaakt moest worden. Het eten was goed, maar de avond hierdoor flink bedorven. Geen aanrader en voor ons zeker nooit meer!
Rob N.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Het 3 gangen diner was prima en de bediening was ook geweldig. We waren via AH actie. De menukaart hiervoor is al een hele tijd hetzelfde.
Yvonne S.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Gezellige restaurant en dicht bij het station gelegen. Samen met vriendin heerlijk gegeten, we komen zeker nog een keertje terug!
Harry V.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Prima eten voor het juiste bedrag, vriendelijk personeel. De ruimte een beetje donker en niet al te groot.Wat opviel was dat het al vroeg druk was. Goed teken dus.
J.J. C.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Heerlijk eten, de porties zijn prima, zeker niet te weinig. Heerlijk warm en knapperig brood vooraf.
Nette bediening, fijn restaurant, we komen graag weer terug!
-kimmy- .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Voorgerecht (geitenkaas salade) was heerlijk! De varkens haas ook. Vis helaas wat droog. De ober stonk erg naar oud zweet... Dat was af en toe erg vervelend.
peterwieman .
In 1 woord zeer teleurstellend vooral waar we neergezet werden
Was ook aparte ruimte ( veel te klein) voor groupon klanten en ah bonnen
Linda S.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Gezellig restaurantje met goede prijs/kwaliteitverhouding en een snelle en vlotte bediening. Kortom een aanrader. Leuk dat jullie meededen aan de AH restaurant actie. Was lekker en gezellig.
Nadine-P .
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Lekker gegeten, klein maar gezellig, snelle bediening. Vooraf de chicken wings, was erg lekker. Hoofdgerecht kip was ook goed, toetje ook.
g.bertholdt .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Gebruik gemaakt van de AH restaurant actie. Beiden de Chinese tomatensoep en de Tilapiafilet genomen en als dessert de dame blanche en de tiramisu. Alles was buitengewoon goed klaargemaakt en overheerlijk. Zeer goede kok en erg aardige bediening. Thuis gekomen en gelijk weer gereserveerd. Een echte aanrader.