Over het restaurant Eetcafé Thailand

Genieten van Thais eten in Rotterdam

Lekker Thais eten met pure smaken, zonder smaakversterkers en met eerlijke ingrediënten. Voor de prijzen hoef je het niet te laten, dus probeer het vooral een keertje uit. De bediening zal er verder voor zorgen dat het je aan niets ontbreekt. Een tripje naar Thailand, maar dan gewoon in Rotterdam!

Meer informatie over restaurant Eetcafé Thailand

Tramhalte of bushalte Molenvliet
  • : Gratis parkeren in de buurt & genoeg parkeerplaats

Maandag en dinsdag gesloten
Woensdag t/m zondag 16:00 - 23:00* uur

Na 20.30 worden er geen reserveringen meer aangenomen.

Uitmuntend
9,7
9,6

Jouw recensie over het restaurant Eetcafé Thailand

Ingrid C.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2018
Voor de tweede keer gegeten en ditmaal met z’n vieren.
Wij wonen in het centrum, maar komen heel graag de brug over voor dit goede adresje; lekker en goed eten en bovendien gezellig!
Cécile E.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2018
Niet de eerste keer dat wij hier eten. Prima!! Verse ingredienten. Tof personeel. En echte aanrader! Wij komen zeker weer terug...….
Amina J.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2018
Gisteren weer eens gegeten bij Eetcafé Thailand. Was weer heerlijk. Goede smaken, leuke bediening. Er was deze keer zelfs live muziek. De porties zijn groot, maar wat je overhoudt mag je meenemen. Het enige minpuntje wat ik kan noemen is dat we er graag vaker zouden willen eten, maar dat er dan geen plek is. Reserveren is dus een must.
Ineke H.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
Prima eten.. entourage helaas iets minder
Vera B.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2018
gezellig restaurant... vriendelijk personeel... goed eten...veel variatie...goede prijs niet duur,. leuke sfeervolle inrichting
Miranda D.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
(h)eerlijk restaurant, aanbevolen door vrienden.
Heerlijke smaak explosies perfecte bediening.
Thais met een inborst, hier houden wij van.
Catharina A.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2018
Heerlijk gegeten, verrassend lekker. Zeer vriendelijke bediening!
Monique B.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2018
Heerlijk eten, goede wijnen en uitstekende service. Super vriendelijke medewerkers. Gewoon op zuid waan je je even in Thailand. Wij komen er graag!
Adrienne P.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2018
Super!!!
Joke K.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2018
Vriendeli ik en attent
Jon B.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2018
Heerlijk gegeten op het terras, vriendelijk personeel en het eten is geweldig. Luxe menu Thailand is echt een aanrader, drie voorgerechtjes, 4 hoofdgerechtjes en een heerlijk dessert.
Nathalie V.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2018
Altijd goed eten. Bediening is super en zeer vriendelijk personeel!!
Jeroen H.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2018
Top restaurant , pareltje voor zuid , echt heel lekker gegeten !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Fred D.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2018
Vanavond met vrouw en 2 Haagse vrienden ( hagenaars en geen Hagenezen :-} ) op het terras genoten van de authentieke Thaise gerechten. Super lekker en dit keer ook een beetje pittig . De sfeer is gezellig zoals in Bangkok. Zeker ook geholpen door het prachtige weer. Top bediening door de crew van Rob en Nipa.
Johanna K.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2018
Wederom heerlijk gegeten en super gezellige sfeer en een geweldige bediening. Een echte aanrader.
Zus V.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Een zeer aangename eetgelegenheid. Goede bediening . NIET opdringerig. Prijs kwaliteit prima. Beslist een aanrader.
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2018
vriendelijk en goede service
Marcelle Elize S.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2018
Op internet zocht ik het beste Thai restaurant in Rotterdam via de Iens site (het Eetcafé doet na navraag aan de eigenaar Rob NIET mee aan de AHrestaurantactie) en kwam terecht bij Eetcafé Thailand waar wij reserveerden. Het ontvangst was goed en er werd een schaaltje kroepoek met pindasaus op tafel gezet en even later onze drankjes. Wij wisten niet waaruit we, met de AH actie, konden kiezen en wachtten op de eigenaar om ons dit te vertellen. Wij hoorden van Rob dat ze niet mee deden aan de actie en vroegen hem om advies vwb het luxe menu.We hebben heerlijk gegeten.
Na betaling van €68,- vertrokken wij heel tevreden.
Onze complimenten voor Nipa (vrouw van Rob) en haar geweldige keukenbrigade; je proefde gewoon dat alles vers bereid was; óók voor de lieve dames die ons goed verzorgden en natuurlijk voor Rob die ons hielp bij de keuze van ons overheerlijke menu.
Ingrid C.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2018
Gewoon goed, sfeervol en erg hartelijk! We komen uit het centrum, en ondanks de ruime keuze hier, fietsen we er graag nog een keer naartoe!
Jorde S.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2018
Waanzinnig lekker eten, gastvrije en hartelijke bediening, goede sfeer. Helemaal top! Zelfs Chang bier :-) Wij komen zeker terug!