Eetcafé Thailand

Zenostraat 208 3076 AZ Rotterdam Nederland Kaart

Over restaurant Eetcafé Thailand

Genieten van Thais eten in Rotterdam

Lekker Thais eten met pure smaken, zonder smaakversterkers en met eerlijke ingrediënten. Voor de prijzen hoef je het niet te laten, dus probeer het vooral een keertje uit. De bediening zal er verder voor zorgen dat het je aan niets ontbreekt. Een tripje naar Thailand, maar dan gewoon in Rotterdam!

Meer informatie over restaurant Eetcafé Thailand

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 15:00 - 22:00

Voordelig
Monica P.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Heerlijk gegeten ,voor het luxe menu gegaan en verschillende kleine gerechten gehad welke goed smaakte en een onwijs lekker dessert warme kokos poffertjes met ijs we gaan zeker terug
Sandra B.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Wederom heerlijk gegeten vooraf Thaise gehakt balletjes en viskoekjes. Hoofdgerecht de fantastische zeebaars met mango salade na een heerlijk toetje van vanille ijs met banaan in kokosmelk. Het paradijs bestaat. Telkens is eten hier weer feestje. Super personeel alsof je thuis komt als je Rotterdam aan doet ga hier dan zeker eten
Helma V.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Eten was boven verwachting zeer goed.
Personeel erg vriendelijk .
Jammer van de houten stoelen.
Riny K.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Een sfeervol restaurant. Vriendelijke ontvangst. Het eten was buitengewoon goed. Wij voelden ons verwend en komen zeker terug. Nooit zo een lekkere eendenborst gegeten. Een ontdekking en wij geven het door aan vrienden en familie.
Rob S.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Ontvangst en ook vertrek zeer hartelijk met leuke adviezen van rob voor het menu.
Gerechtjes van menu 1 lekker verschillend van smaak en de cocossoep ronduit voortreffelijk.
Bediening van de meisjes zeer attent en vriendelijk.
Jammer dat wij geen jasmijn thee konden bestellen.
komen zeker terug om menu 2 te proberen.
Hülya H.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Je hoeft geen 11 uur te vliegen om lekker Thais te eten
Rob D.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Voor de eerste keer maar zeker niet de laatste keer, topzaak!
Dejan K.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
Heerlijk gegeten. Gerechten waren heerlijk van smaak. Lekker pittig en alles vers. We hadden we het menu genomen een combinatie van vlees, kip en vis. Aanrader als je een indruk van Thais eten wil ervaren. Het was gezellig druk. Conclussie voor Thais eten in Rotterdam en omstreken moet je hier zijn.
Arjen V.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
op voorspraak van een kennis hier gaan eten. kan het alleen maar aanbevelen, eten heel lekker, bediening super vlot en aardig . aanrader.........ga ik meer eten in de toekomst........
Coroor O.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2016
Op zaterdagavond in een volle zaak heerlijk gegeten. Wij combineeerden, in overleg met de eigenaar, 2 menu's met 2 hoofdgerechten en hadden daardoor keuze uit veel gerechtjes die in schaaltjes werden geserveerd.
Vooraf heerlijke soep! Alles smaakte heerlijk. De bediening was vriendelijk en adequaat.
HRH .
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2016
Hier heerlijk gegeten met vier personen. Het was top !
Bij aankomst dachten we even "wat is dit", maar eenmaal binnen was daar een leuke zaak met een lekkere sfeer,
Personeel super vriendelijk en snel, eigenaar Rob zeer vriendelijke man die uitgebreid en enthousiast menusuggesties geeft.
Aan te bevelen is de cocossoep met kip. Eigenlijk was alles erg lekker.
Dit was de eerste keer dat we hier kwamen maar dat zal zeker niet de laatste keer zijn. SUPER aanrader !!
Sandra B.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2016
Wederom super gegeten zeebaars is hier geweldig nu ook eens eend erbij genomen en ook deze is voortreffelijk samen met de heerlijke mango salade top gewoon top dames in de keuken petje af voor jullie bediening is ook super
Ria W.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2016
Heerlijk gegeten en betaalbaar....zeker waar voor je geld. ! Alleen 1 klein minpuntje...als je buiten wil eten zou het erg fijn zijn om rachouds onder de schaaltjes met eten te hebben zodat het eten niet te snel afkoelt.
Misschien een idee!?
Haan-management .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
In het verleden hier gegeten, was toen top. Het restaurant was inmiddels verbouwd en wij waren benieuwd hoe het geworden was. We hebben buiten gegeten en zaten naast een terras van een volkscafe met luidruchtige gasten en rondjoelende kinderen met waterpistolen. Binnen zag de zaak er goed uit. Het eten vonden we ook minder dan de vorige keer. Jammer. Misschien dat het binnen beter had geweest voor de beoordeling.
CuitRotterdam .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Van buiten dachten we even "waar zijn we nu beland?" maar de ervaring was net zo goed als we hadden verwacht naar aanleiding van de recensies op IENS. Heerlijk gegeten (ook vegetarisch), geweldige service, goede sfeer, leuke inrichting. Zeker voor herhaling vatbaar!
Frans S.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2016
Voor het eerst gegeten in Eetcafé Thailand. Wat een geweldige ervaring, en prima Thais restaurant op Zuid. Op fietsafstand voor ons uit Zuid, met familie naar toe gegaan. Een tafel met 67 buiten op het terras. Zeer attente en leuke bediening. De eigenaar Rob die zeer leuke verhalen vertelt. Zo ook voor de diverse gerechten, en geeft tips voor het bestellen van een menu voor 6. De keuken schotelt prima gerechten voor, met een fantastische zeebaars met elkaar als hoofdgerecht aangevuld met een menu voor 6. Ook de soep vooraf was heerlijk. Wij hebben kortom met elkaar een geweldige avond gehad: dit kwam allereerst door de heerlijke zomerse avond buiten, de prima bediening, en het geweldige eten. We kunnen Eetcafé bij iedereen aanbevelen. Onze complimenten aan de eigenaar en zijn staf.
Brian.pors .
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2016
Ik heb er heerlijk gegeten. Ondanks de -gezellige- drukte, was de bediening vlot en zeer attent.
Het eten is mooi opgemaakt, een vorm van kunst.
Inouwens .
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2016
Met 4 personen hier heerlijk gegeten. Alles was met heel veel zorg klaargemaakt, perfect! De gastheer/gastvrouw waren uitermate zorgzaam en gezellig, je kreeg echt het gevoel of je bij goede vrienden op visite kwam. Aan te bevelen: het luxe menu, fantastisch! We zijn erg blij met de website Iens, zo ontdek je de beste restaurants in de buurt van de Hoeksche Waard!
Fred D.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2016
Gisteren weer met zijn 4'en bij Rob en Nipa gegeten. We komen hier regelmatig . De kwaliteit en service blijven hier constant TOP. We kozen voor het luxe menu aangevuld met viskoekjes en mangosalade. Onze cijfers zeggen genoeg. We komen niet meer terug maar willen hier gewoon blijven wonen of geadopteerd worden :=}}
Wilfred Z.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2016
Leuk eettentje met n prima bediening en persoonlijke aandacht. Vooral de pittige rauwe garnalen en de Tom Ka Kai zijn n aanrader. Thais biertje erbij en n Pad Thai, ogen dicht en je zit ineens weer in Bangkok.