Over het restaurant Eetcafé Thailand

Genieten van Thais eten in Rotterdam

Lekker Thais eten met pure smaken, zonder smaakversterkers en met eerlijke ingrediënten. Voor de prijzen hoef je het niet te laten, dus probeer het vooral een keertje uit. De bediening zal er verder voor zorgen dat het je aan niets ontbreekt. Een tripje naar Thailand, maar dan gewoon in Rotterdam!

Meer informatie over restaurant Eetcafé Thailand

Tramhalte of bushalte Molenvliet
  • : Gratis parkeren in de buurt & genoeg parkeerplaats

Maandag en dinsdag gesloten
Woensdag t/m zondag 16:00 - 23:00* uur

Na 20.30 worden er geen reserveringen meer aangenomen.

Uitmuntend

• Datum van je bezoek: 2 aug. 2018
Vriendeli ik en attent
Jon B.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2018
Heerlijk gegeten op het terras, vriendelijk personeel en het eten is geweldig. Luxe menu Thailand is echt een aanrader, drie voorgerechtjes, 4 hoofdgerechtjes en een heerlijk dessert.
Nathalie V.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2018
Altijd goed eten. Bediening is super en zeer vriendelijk personeel!!
Jeroen H.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2018
Top restaurant , pareltje voor zuid , echt heel lekker gegeten !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Fred D.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2018
Vanavond met vrouw en 2 Haagse vrienden ( hagenaars en geen Hagenezen :-} ) op het terras genoten van de authentieke Thaise gerechten. Super lekker en dit keer ook een beetje pittig . De sfeer is gezellig zoals in Bangkok. Zeker ook geholpen door het prachtige weer. Top bediening door de crew van Rob en Nipa.
Johanna K.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2018
Wederom heerlijk gegeten en super gezellige sfeer en een geweldige bediening. Een echte aanrader.
Zus V.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Een zeer aangename eetgelegenheid. Goede bediening . NIET opdringerig. Prijs kwaliteit prima. Beslist een aanrader.
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2018
vriendelijk en goede service
Marcelle Elize S.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2018
Op internet zocht ik het beste Thai restaurant in Rotterdam via de Iens site (het Eetcafé doet na navraag aan de eigenaar Rob NIET mee aan de AHrestaurantactie) en kwam terecht bij Eetcafé Thailand waar wij reserveerden. Het ontvangst was goed en er werd een schaaltje kroepoek met pindasaus op tafel gezet en even later onze drankjes. Wij wisten niet waaruit we, met de AH actie, konden kiezen en wachtten op de eigenaar om ons dit te vertellen. Wij hoorden van Rob dat ze niet mee deden aan de actie en vroegen hem om advies vwb het luxe menu.We hebben heerlijk gegeten.
Na betaling van €68,- vertrokken wij heel tevreden.
Onze complimenten voor Nipa (vrouw van Rob) en haar geweldige keukenbrigade; je proefde gewoon dat alles vers bereid was; óók voor de lieve dames die ons goed verzorgden en natuurlijk voor Rob die ons hielp bij de keuze van ons overheerlijke menu.
Ingrid C.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2018
Gewoon goed, sfeervol en erg hartelijk! We komen uit het centrum, en ondanks de ruime keuze hier, fietsen we er graag nog een keer naartoe!
Jorde S.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2018
Waanzinnig lekker eten, gastvrije en hartelijke bediening, goede sfeer. Helemaal top! Zelfs Chang bier :-) Wij komen zeker terug!
Ellen V.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2018
Een paar lekkere kussens in de stoeltjes zou wel heel erg aangenaam zijn zeker voor wat oudere gasten
Vincent B.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2018
Wederom heerlijk gegeten in een fijne ongedwongen Rotterdams/Thaise sfeer.
Luxe menu Thailand aanrader, uiteraard met een Singha biertje.
Elles1988 O.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2018
Super lekker gegeten bij Eetcafe thailand. Erg vriendelijk personeel en grote porties. We hadden een gedeeld voorgerecht en een hoofdgerecht en zaten helemaal vol.
Thais gevuld omelet met kip en rode curry met beef was heerlijk.
Dikke aanrader!
Decor van het restaurant is niet heel bijzonder, maar voor thaise begrippen nog best leuk aangekleed.
monique M.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
Heerlijk gegeten!! Een tip van een kennis, een zeer terechte aanrader! Lekkere pittige rode curry, kruidige smaakvolle Thaise salade en sateetjes vooraf. Andere voorgerechtje was een heel aangename en lekkere verrassing. Rauwe garnalen ‘gegaard’ in citroensap, met verse kruiden en knoflook. Super aardige bediening en een zeer betrokken en toegewijde eigenaar.
Johanna K.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2018
Fantastisch. Super gezellige sfeer, gezellige vriendelijke bediening en heerlijk eten. Zeker voor herhaling vatbaar. Echt een aanrader.
Frans S.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2018
Heerlijk gegeten, leuke en goede bediening. Wij hebben een top avond gehad. En met al dat lekkere eten op het menu moeten wij zeker nog eens terug komen.
Fred D.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2018
Gisteravond met de buren hier gegeten. Het was weer helemaal top. De gerechten zijn niet pittig maar alsje dat wel wil gewoon erom vragen. Heerlijke Massaman Curry met beef , Thaise omelet met kip , visfilet zoetzuur en voor ons de topper Pad Thai met varkensvlees. Ze zijn recentelijk geswitsch naar Platenburg wijnhandel en dat kun je merken. Uitstekende wijnen die passen bij de Thaise gerechten en voor redelijk prijzen. De gastheer Rob, zijn vrouw/chefkok Nipa en bardame Elles , ook niet te vergeten de bediening zijn echt betrokken en super service gericht. Niets is teveel ! De inrichting. Tja in Thailand noemen ze dit luxe in NL vindt men het vakk wat minder. Wij vinden het totaal niet belangrijk want alles is schoon en hygienisch. Bij een Restaurant gaat het om het eten en de mensen. Basta.
Herrie M.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2018
Afgelopen zaterdag met vrienden gegeten was heerlijk menu met diverse hoofdgerechten en beef met waterspinazie en de kikkerpoten waren heerlijk kom hier zeker terug.