Over het restaurant Eetcafé Thailand

Genieten van Thais eten in Rotterdam

Lekker Thais eten met pure smaken, zonder smaakversterkers en met eerlijke ingrediënten. Voor de prijzen hoef je het niet te laten, dus probeer het vooral een keertje uit. De bediening zal er verder voor zorgen dat het je aan niets ontbreekt. Een tripje naar Thailand, maar dan gewoon in Rotterdam!

Meer informatie over restaurant Eetcafé Thailand

9,5

Jouw recensie over het restaurant Eetcafé Thailand

Fred D.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
1e Kerstdag met familie. Blijft een wonder hoe ze met een redelijk kleine keuken zo'n helemaal volle zaak kunnen managen. En alles vers , GEEN magnetrons oid. De zeebaars was weer super. de verrassing was de vegetarische gebakken pompoen met basilicum . Mijn nicht helemaal gek op de massaman curry . Goede wijn erbij. Wat kan het leven toch goed zijn. Maar dan moet je wel naar eetcafe Thailand in Lombardijen gaan.
zus V.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2017
We hebben er heerlijk gegeten. Goede sfeer. Goede bediening. Redelijke prijs. Beslist een aanrader.
Freddy G.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2017
Heel klantvriendelijk. Heerlijk gegeten. Mocht van mij wel iets pittiger...
Steven V.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2017
Heerlijk! Super eten, goede service, vriendelijk personeel... alles erop en eraan én een normale/zeer goed aanvaardbare prijs om eens lekker uit eten te gaan.
Steven V.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2017
Heerlijk eten, een échte aanrader is de soep. Leuke entourage en goede service. Absoluut eens proberen! De eigenaar zelf maakt een leuk praatje en geeft goed advies over wat te bestellen, ook zeer prettig!
Robbie S.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2017
Heerlijk gegeten en de bediening is TOP, niks op aan te merken. Zeker waard om een keer te komen eten. Ik kom snel een keer terug
Franca C.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Persoonlijke aandacht met een lach, verrukkelijke smaken, een heerlijk avondje uit!
Danny Z.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Heerlijk gegeten, vriendelijk personeel en prima prijzen.
Siera D.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Super lekker gegeten. Komen hier zeker snel terug. Eten is perfect, snelle en vriendelijke bediening, kortom ern Topper????
Olga B.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Dit was voor de tweede keer dat wij hier waren. Wat is het eten toch geweldig en niet te vergeten wat een vriendelijk personeel. Dit restaurant is echt topklasse. We komen weer gauw terug en zullen het onze vrienden zeker aanraden. afz Olga
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2017
fantastisch gegeten ,snelle en vriendelijke bediening
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2017
geweldige hartelijke ontvangst wij waren met vrienden die vaak in Thailand komen dus heel veel van verschillende gerechten weten wij hebben het luxe menu genomen en het was verrukkelijk.we hebben een hele fijne avond gehad . de bediening was heel erg vriendelijk en aangenaam we komen heel gauw terug, groeten van Jan V en vrienden
Sandra B.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
Wederom heerlijk gegeten fijn ontvangen lief gastvrij personeel Tom yam soep heerlijk rode mulfilet met garnalen in rode curry geweldig als dessert de banaan in kokosmelk mmmm een aanrader wel ff reserveren het is meestal druk ook door de weeks dames en heren ga zo door kapunka
Dejan K.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Was wederom weer een geslaagde avond. Het eten is erg lekker. Het maakt niet uit wat je kiest.
Jan M.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Super
Kees V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Geweldig gegeten,lekker pittig ,Thais zoals Thais eten moet zijn .Gastvrij ontvangst van gastheer en bedienend personeel is zeer vriendelijk.Heel fijne ervaring.Gaan er zeer zeker vaker naar toe ook al is het voor ons best een eind rijden,maar zeer zeker waard.
Bor B.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Gewoon goed.
Rob D.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Goede bediening, service en kwaliteit van het eten.Een perfeste avond uit voor een normale prijs.
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Als je al die hoge cijfers ziet bij de voorgaande recensies dan denk je bijna dat er iets mis is. Nou bij Eetcafe Thailand is helemaal niets mis! De bediening vriendelijk en attent en het eten is zo goed dat ik bij het voorgerecht -Tom Ka Kai soep- al helemaal gelukkig was. De groene curry beloofde op de menukaart pittig te zijn en dat was hij ook. Gelukkig maar want ik ben een groot liefhebber van pepers en echt heet voedsel. We hadden niet gereserveerd, dus het was echt mazzel dat er nog een tafeltje voor 2 beschikbaar was. Het zat helemaal vol en de kwaliteit en smaak van de heerlijke, geurige gerechten en het goede gastheerschap verklaarden dat volledig.
inouwens .
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
Na een jaar mijn broer en schoonzus weer even terug uit Saudi Arab. Hun eerste wens was: waneer gaan we eten in Eetcafe Thailand?????? Dus woensdagavond gereserveerd en ze (wij) vonden het weer GREAT!!!