Over het restaurant Eetcafé Thailand

Genieten van Thais eten in Rotterdam

Lekker Thais eten met pure smaken, zonder smaakversterkers en met eerlijke ingrediënten. Voor de prijzen hoef je het niet te laten, dus probeer het vooral een keertje uit. De bediening zal er verder voor zorgen dat het je aan niets ontbreekt. Een tripje naar Thailand, maar dan gewoon in Rotterdam!

Meer informatie over restaurant Eetcafé Thailand

9,4

Jouw recensie over het restaurant Eetcafé Thailand

Olga B.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Dit was voor de tweede keer dat wij hier waren. Wat is het eten toch geweldig en niet te vergeten wat een vriendelijk personeel. Dit restaurant is echt topklasse. We komen weer gauw terug en zullen het onze vrienden zeker aanraden. afz Olga
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2017
fantastisch gegeten ,snelle en vriendelijke bediening
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2017
geweldige hartelijke ontvangst wij waren met vrienden die vaak in Thailand komen dus heel veel van verschillende gerechten weten wij hebben het luxe menu genomen en het was verrukkelijk.we hebben een hele fijne avond gehad . de bediening was heel erg vriendelijk en aangenaam we komen heel gauw terug, groeten van Jan V en vrienden
Sandra B.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
Wederom heerlijk gegeten fijn ontvangen lief gastvrij personeel Tom yam soep heerlijk rode mulfilet met garnalen in rode curry geweldig als dessert de banaan in kokosmelk mmmm een aanrader wel ff reserveren het is meestal druk ook door de weeks dames en heren ga zo door kapunka
Dejan K.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Was wederom weer een geslaagde avond. Het eten is erg lekker. Het maakt niet uit wat je kiest.
Jan M.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Super
Kees V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Geweldig gegeten,lekker pittig ,Thais zoals Thais eten moet zijn .Gastvrij ontvangst van gastheer en bedienend personeel is zeer vriendelijk.Heel fijne ervaring.Gaan er zeer zeker vaker naar toe ook al is het voor ons best een eind rijden,maar zeer zeker waard.
Bor B.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Gewoon goed.
Rob D.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Goede bediening, service en kwaliteit van het eten.Een perfeste avond uit voor een normale prijs.
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Als je al die hoge cijfers ziet bij de voorgaande recensies dan denk je bijna dat er iets mis is. Nou bij Eetcafe Thailand is helemaal niets mis! De bediening vriendelijk en attent en het eten is zo goed dat ik bij het voorgerecht -Tom Ka Kai soep- al helemaal gelukkig was. De groene curry beloofde op de menukaart pittig te zijn en dat was hij ook. Gelukkig maar want ik ben een groot liefhebber van pepers en echt heet voedsel. We hadden niet gereserveerd, dus het was echt mazzel dat er nog een tafeltje voor 2 beschikbaar was. Het zat helemaal vol en de kwaliteit en smaak van de heerlijke, geurige gerechten en het goede gastheerschap verklaarden dat volledig.
inouwens .
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
Na een jaar mijn broer en schoonzus weer even terug uit Saudi Arab. Hun eerste wens was: waneer gaan we eten in Eetcafe Thailand?????? Dus woensdagavond gereserveerd en ze (wij) vonden het weer GREAT!!!
T N.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
Het eten is hier echt geweldig. Vooral de Tom Ka Kai soep, de massamancurry en de gebakken groenten in red curry zijn heerlijk! Personeel is ook echt heel vriendelijk en alert. Het was er wel druk, maar er hangt een gezellige sfeer.
Fred D.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2017
Met familie hier een klein feesje gevierd . Het was weer " zoals Jules Deelder het zegt ..........lekker " . Die Zeebaars van 1kg gefrituurd met zachzoete chilies moest gewoonweg verboden worden wegens de verslavende werking. Begonnen met de rauwe garnaal met knoflook limoen en chilies. Een heerlijke fles one tree sauvignon blanc erbij . We hebben alle schalen afgelikt zo lekker
Fred D.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Waar andere restaurants bij succes op hun lauweren gaan rusten en afzakken is hievan bij eetcafe Thailand geens sprake van. Het is iedere keer weer helemaal TOP. onze cijfers spreken voor zichzelf . Gellof me niet maar ga het zelf ervaren . wel telefonisch reserveren want ze zitten vaak vol. Rob & Nipa gauw weer tot ziens
Fred & Ingrid
Esther T.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Gezellige, knusse tent, niet zo heel groot dus je zit best wel dicht op elkaar maar dat is wel normaal in zulke zaakjes. Bediening was weg vriendelijk en hield goed bij ons de drank op was. Wij hadden het deluxe menu van 27,50 op. 2 voorgerechtjes, Tom ka kai soep die heerlijk was en het hoofdgerecht bevatte biefstuk, garnalen en kipfilet, alles even lekker. Nagerecht had ik ijs en meestal krijg je fabrieksijs en vruchten uit blik, nu alles vers. Echt een aanrader en zeker voor herhaling vatbaar!
Arie2011 D.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
We hebben hier gegeten met vrienden die nog nooit Thais hebben gegeten.
Als voorgerecht hadden we zelfgemaakte garnalen- en kiploempia's, een eiersalade. De loempia's waren goed gevuld, lekker knapperig en smaakten heerlijk. De eiersalade was heel verrassend, lekker en een beetje pittig.
De hoofdgerechten waren een overheerlijke greencurry pekingeend, een lekkere goed gevulde Thaise omelet met oa kipfilet, de Thaise variant van Babi Pangang en de Pekingeend traditioneel. Bij de Thaise variant van Babi Pangang stond dat er een zoete saus bij zat, maar verrassend was die toch best nog wel pittig, maar wel heerlijk. De Pekingeend vond ik zelf net wat te zoet, maar was prima klaargemaakt en we hebben allemaal zitten genieten.
Ook de desserts waren erg goed, bij de ijscoupe zat een heleboel echt vers fruit!
Zeker voor herhaling vatbaar.
Marianne D.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2017
Hele gezellige ongedwongen sfeer met geweldige gastheer Rob en zijn vrouw Nipa die de keuken beheert. Absolute must vind ik de kokos soep met kip of garnalen en verder zoveel lekkere gerechtjes dat er voor ieder wat wils is. Menu's zijn ook een aanrader. Op deze manier proef je diverse gerechtjes en wordt het kiezen makkelijk gemaakt. Vriendelijk en vlot personeel. Reserveren wel nodig, volle bak ook doordeweeks !
Ine O.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2017
Lekker gegeten . Prettige sfeer. Vlotte en vriendelijke bediening. Beveel het aan en ga hier op korte termijn weer naartoe.
Sonja V.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
De ontvangst was heel hartelijk en de bediening uitstekend. Maar vooral het eten was fantastisch echt niets op aan te merken. Prima kwaliteit!!!!!!!
Serge R.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Heerlijk gegeten, leuke sfeer en heel vriendelijke en gezellige bediening