Eetcafé Thailand

Zenostraat 208 3076 AZ Rotterdam Nederland Kaart

Over het restaurant Eetcafé Thailand

Genieten van Thais eten in Rotterdam

Lekker Thais eten met pure smaken, zonder smaakversterkers en met eerlijke ingrediënten. Voor de prijzen hoef je het niet te laten, dus probeer het vooral een keertje uit. De bediening zal er verder voor zorgen dat het je aan niets ontbreekt. Een tripje naar Thailand, maar dan gewoon in Rotterdam!

Meer informatie over restaurant Eetcafé Thailand

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 15:00 - 22:00

9,2
9,1
Fred D.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Waar andere restaurants bij succes op hun lauweren gaan rusten en afzakken is hievan bij eetcafe Thailand geens sprake van. Het is iedere keer weer helemaal TOP. onze cijfers spreken voor zichzelf . Gellof me niet maar ga het zelf ervaren . wel telefonisch reserveren want ze zitten vaak vol. Rob & Nipa gauw weer tot ziens
Fred & Ingrid
Esther T.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Gezellige, knusse tent, niet zo heel groot dus je zit best wel dicht op elkaar maar dat is wel normaal in zulke zaakjes. Bediening was weg vriendelijk en hield goed bij ons de drank op was. Wij hadden het deluxe menu van 27,50 op. 2 voorgerechtjes, Tom ka kai soep die heerlijk was en het hoofdgerecht bevatte biefstuk, garnalen en kipfilet, alles even lekker. Nagerecht had ik ijs en meestal krijg je fabrieksijs en vruchten uit blik, nu alles vers. Echt een aanrader en zeker voor herhaling vatbaar!
Arie2011 D.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
We hebben hier gegeten met vrienden die nog nooit Thais hebben gegeten.
Als voorgerecht hadden we zelfgemaakte garnalen- en kiploempia's, een eiersalade. De loempia's waren goed gevuld, lekker knapperig en smaakten heerlijk. De eiersalade was heel verrassend, lekker en een beetje pittig.
De hoofdgerechten waren een overheerlijke greencurry pekingeend, een lekkere goed gevulde Thaise omelet met oa kipfilet, de Thaise variant van Babi Pangang en de Pekingeend traditioneel. Bij de Thaise variant van Babi Pangang stond dat er een zoete saus bij zat, maar verrassend was die toch best nog wel pittig, maar wel heerlijk. De Pekingeend vond ik zelf net wat te zoet, maar was prima klaargemaakt en we hebben allemaal zitten genieten.
Ook de desserts waren erg goed, bij de ijscoupe zat een heleboel echt vers fruit!
Zeker voor herhaling vatbaar.
Marianne D.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2017
Hele gezellige ongedwongen sfeer met geweldige gastheer Rob en zijn vrouw Nipa die de keuken beheert. Absolute must vind ik de kokos soep met kip of garnalen en verder zoveel lekkere gerechtjes dat er voor ieder wat wils is. Menu's zijn ook een aanrader. Op deze manier proef je diverse gerechtjes en wordt het kiezen makkelijk gemaakt. Vriendelijk en vlot personeel. Reserveren wel nodig, volle bak ook doordeweeks !
Ine O.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2017
Lekker gegeten . Prettige sfeer. Vlotte en vriendelijke bediening. Beveel het aan en ga hier op korte termijn weer naartoe.
Sonja V.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
De ontvangst was heel hartelijk en de bediening uitstekend. Maar vooral het eten was fantastisch echt niets op aan te merken. Prima kwaliteit!!!!!!!
Serge R.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Heerlijk gegeten, leuke sfeer en heel vriendelijke en gezellige bediening
Amina J.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Hartelijke ontvangst in een klein buurt eetcafé. Het is afgeladen vol, dus het is er warm, krap en lawaaierig. Het eten is smaakvol, niet te heet voor de Hollander. Met name de Tom ka kai is uitzonderlijk lekker. Normaal gesproken eet ik mijn soep nooit helemaal op, maar nu heb ik 2 kopjes op. Bediening is snel, alert en vriendelijk. Dat wij snel klaar zijn vind de eigenaar ook fijn, want dan kunnen de volgende gasten aanschuiven.
Fred D.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2017
Met 16 mensen hier gegeten voor mijn 65e verjaardag. In overleg met Rob en Nipa een menu samengesteld. Het was gewoon helemaal geweldig. Het eten , de wijnen en de super bediening. Het Thaise paradijs bestaat nml in de Zenostraat.
12345 D.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2017
Diverse malen genoten van een goede Thaise keuken tegen redelijke prijzen. Het is een aanrader om dit bedrijf te bezoeken en te genieten van de gerechten, de vriendelijke bediening en de ongedwongen sfeer.
TOP.
Kosterron K.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Leuke plek met goed eten en bediening die het prima deed.
Kwaliteit prijs verhouding prima.
Sylvia V.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2017
Heerlijk!!
Coby B.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2017
Het was weer heerlijk
Coby B.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
Fantastische bediening en heerlijk eten
Silvia N.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2017
Was weer zeer geslaagd , echt weer heerlijk kan niet anders zeggen.
Erik B.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2017
In dit eethuis genoot ik van de Pathai met kip. Verrukkelijk gegeten in een zeer vriendelijke sfeer. Je kunt ook afhalen.
Gilbert B.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2017
Voor het eerst thais gegeten zeker voor herhaling vatbaar werden heel goed geadviseerd door de eigenaar
Henny V.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2017
Gezellige plek. Lekker eten
A U.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Goed eten en leuke sfeer was een prima avond uit
Jolanda B.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Heerlijk gegeten. Leuke bediening met een vreindelijke eigenaar.