Over het restaurant Eetcafé Thailand

Genieten van Thais eten in Rotterdam

Lekker Thais eten met pure smaken, zonder smaakversterkers en met eerlijke ingrediënten. Voor de prijzen hoef je het niet te laten, dus probeer het vooral een keertje uit. De bediening zal er verder voor zorgen dat het je aan niets ontbreekt. Een tripje naar Thailand, maar dan gewoon in Rotterdam!

Meer informatie over restaurant Eetcafé Thailand

Tramhalte of bushalte Molenvliet
  • : Gratis parkeren in de buurt & genoeg parkeerplaats

Maandag en dinsdag gesloten
Woensdag t/m zondag 16:00 - 23:00* uur

Na 20.30 worden er geen reserveringen meer aangenomen.

Uitmuntend
9,7
9,6

Jouw recensie over het restaurant Eetcafé Thailand

Vincent B.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2018
Wederom heerlijk gegeten in een fijne ongedwongen Rotterdams/Thaise sfeer.
Luxe menu Thailand aanrader, uiteraard met een Singha biertje.
Elles1988 O.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2018
Super lekker gegeten bij Eetcafe thailand. Erg vriendelijk personeel en grote porties. We hadden een gedeeld voorgerecht en een hoofdgerecht en zaten helemaal vol.
Thais gevuld omelet met kip en rode curry met beef was heerlijk.
Dikke aanrader!
Decor van het restaurant is niet heel bijzonder, maar voor thaise begrippen nog best leuk aangekleed.
monique M.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
Heerlijk gegeten!! Een tip van een kennis, een zeer terechte aanrader! Lekkere pittige rode curry, kruidige smaakvolle Thaise salade en sateetjes vooraf. Andere voorgerechtje was een heel aangename en lekkere verrassing. Rauwe garnalen ‘gegaard’ in citroensap, met verse kruiden en knoflook. Super aardige bediening en een zeer betrokken en toegewijde eigenaar.
Johanna K.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2018
Fantastisch. Super gezellige sfeer, gezellige vriendelijke bediening en heerlijk eten. Zeker voor herhaling vatbaar. Echt een aanrader.
Frans S.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2018
Heerlijk gegeten, leuke en goede bediening. Wij hebben een top avond gehad. En met al dat lekkere eten op het menu moeten wij zeker nog eens terug komen.
Fred D.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2018
Gisteravond met de buren hier gegeten. Het was weer helemaal top. De gerechten zijn niet pittig maar alsje dat wel wil gewoon erom vragen. Heerlijke Massaman Curry met beef , Thaise omelet met kip , visfilet zoetzuur en voor ons de topper Pad Thai met varkensvlees. Ze zijn recentelijk geswitsch naar Platenburg wijnhandel en dat kun je merken. Uitstekende wijnen die passen bij de Thaise gerechten en voor redelijk prijzen. De gastheer Rob, zijn vrouw/chefkok Nipa en bardame Elles , ook niet te vergeten de bediening zijn echt betrokken en super service gericht. Niets is teveel ! De inrichting. Tja in Thailand noemen ze dit luxe in NL vindt men het vakk wat minder. Wij vinden het totaal niet belangrijk want alles is schoon en hygienisch. Bij een Restaurant gaat het om het eten en de mensen. Basta.
Herrie M.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2018
Afgelopen zaterdag met vrienden gegeten was heerlijk menu met diverse hoofdgerechten en beef met waterspinazie en de kikkerpoten waren heerlijk kom hier zeker terug.
Tineke K.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2018
Heerlijk gegeten. De chef had verrassende gerechten aanbevolen waaronder waterspinazie en mangosalade. Heel apart en heerlijk bij de zeebaars. Hij gaat op de goede manier met zijn gasten om en houdt alles heel goed in de gaten. We komen terug!
Oswald B.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Een echt eetcafe maar met tropische warmte in de zin van gastvrijheid, heerlijk thais eten en iedere keer weer verrast te worden door de diverse smaken. En als kers op de taart een smultoetje met Ja echte slagroom en dus niet de spuitslagroom die je vaak krijgt. Ook de koffie goed warm en een
Ruth L.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2018
Heerlijk gegeten op een onverwackte plek. Eten wordt bereid door een aurtenthieke Thaise crew.
M. V.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
We kregen best een grote pan soep voor 3 personen. Met een extra kommetje voor onze dochter, zodat ze kon proeven. Zij was bang dat het te pittig was. Ze kon zelfs twee keer opscheppen en vond het heerlijk. En dat vond de eigenaar weer heel leuk om te horen. Lekker eten in een gezellige sfeer.
Kimberley V.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2018
Heerlijk gegeten! Rauwe garnalen en Tom Ka Kai soep waren werkelijk verrukkelijk. Rode mul in rode curry was bijzonder en smakelijk en het 1-persoons menu gevarieerd en smaakvol. Porties waren meer dan voldoende. Heerlijke witte wijn gedronken bij het eten. Koffie was ook verrassend goed. Bediening was erg attent en alert. Alleen de inrichting in combinatie met de roumoerige gasten is iets minder fijn, aangezien de tafeltjes dicht op elkaar staan. Dat namen we overigens voor lief, gezien de andere sterke pluspunten!
Francois C.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Weer lekker gegeten kokos soep blijft altijd de topper
Franca B.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
prima sfeer, vriendelijk en gastvrij, oprechte interesse, voelde me erg welkom. Hoewel de bediening ons niet meteen begreep toen er iets fout ging met de bestelling, werd daar heel professioneel mee omgegaan en hield de eigenaar alles continue in de gaten. Snel opgelost, helemaal goed! aanrader, voor herhaling vatbaar.
Paul V.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
Voor het eerst hier gegeten met 6 personen. Hartelijk ontvangen door eigenaar Rob en de Thaise collega’s. De sfeer is lekker Rotterdams met veel onderling contact tussen de gasten. Je zit ook wel dicht op elkaar. Wij kozen voor het menu met een Coco’s/kip soep vooraf en 7 hoofdgerechten met rijst, mihoen en nasi. De smaken waren heerlijk. Voor alleen de vis in chilisaus en het stoofvlees kom ik zeker terug. Als toetje koos ik de cocos poffertjes met ijs. Dat viel wat tegen maar feest geen afbreuk aan de geweldige avond met vrienden, lekker eten, in een heerlijk Rotterdamse ambiance. Met zeer vriendelijke bediening. Wij gaan zeker nog een keer.
carine G.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Erg lekker gegeten. Heerlijke soep vooraf en daarna 5 gerechtjes. Leuk om uit te proberen. Lekker gekruid maar mag m.i. Pittiger. Lekkertje bij de koffie
Is een leuke geste. Ga zo door!
Esther V.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Eten fantastisch! Bediening top!
Het was de eerste keer dat wij hier kwamen en komen graag snel weer terug!!
Brian V.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2018
Heerlijk gegeten voor een zeer redelijke prijs! Het luxe menu is echt een aanrader. Het menu, bestemd voor 2 personen, was voor ons te veel. Een extra bordje voor onze zoon was geen enkel probleem maar zelfs met z'n drieën zaten we nog behoorlijk vol! Personeel is zeer gastvrij en vriendelijk.
Het is heerlijk vertoeven op het terras, ook al bevindt het restaurant zich in een rustige woonwijk.
mstevenaart S.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2018
Dit eetcafé (doe maar gewoon dan doe je al gek genoeg) is een echt Rotterdams pareltje. De gastvrijheid, de lieve bediening en het heerlijke eten maakten onze samenkomst heel plezierig. Ik hou heel veel van toetjes, maar kon geen toetje meer op. Kwam doordat ik drie keer had opgeschept uit die heerlijke pan kokossoep. Zalig en typisch Thais. Heerlijk. En alle andere hapjes: top. Een aanrader dus.
Josine V.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Hartelijke ontvangst, vriendelijke en snelle bediening, heerlijk eten! Aanrader! No-nonsense sfeer. Enige minpuntje vonden wij de verlichting, die is vrij fel.