Eetcafé Thailand

Zenostraat 208 3076 AZ Rotterdam Nederland Kaart

Over het restaurant Eetcafé Thailand

Genieten van Thais eten in Rotterdam

Lekker Thais eten met pure smaken, zonder smaakversterkers en met eerlijke ingrediënten. Voor de prijzen hoef je het niet te laten, dus probeer het vooral een keertje uit. De bediening zal er verder voor zorgen dat het je aan niets ontbreekt. Een tripje naar Thailand, maar dan gewoon in Rotterdam!

Meer informatie over restaurant Eetcafé Thailand

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 15:00 - 22:00

erik T.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2017
Het was echt genieten van authentiek Thais eten in dit restaurant. Mijn favoriete gerecht is de Panang curry met Kip en die was hier heerlijk. Wanneer ik weer in Rotterdam ben, kom ik zeker weer terug!
fritsitter .
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Vandaag ben ik een keer naar eetcafé Thailand geweest. Het is een klein restaurant maar wel erg gezellig en knus. Het eten is niet duur en erg lekker. Als voorgerecht nam ik Viskoekjes die waren wel lekker als hoofdgerecht nam ik glasnoedel met groente en kipfilet. Het personeel was erg snel en zeer vriendelijk. Ik hoefde niet lang te wachten op mijn eten en het was snel klaar. Ik heb er heerlijk gegeten en kom graag nog eens terug.
joke T.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2016
Heel goed gegeten, goed van smaak.
Gezellig, ook het lubliek wat komt eten. Eigenaars zeer vriendelijk. Personeel geweldig. Maar als het zo druk is mag de muziek wat zachter.
Fred D.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2016
We komen hier al vanaf het begin. Blijft gewoon TOP. Een eigenaar die weet wat mensen fijn vinden en lekker. de nr 4 van Thaise restauranst in NL. ( winnaars zijn Amsterdammer. die kunnne niet goed proeven EN voetballen ) Onze cijfers zeggen genoeg
Astr A.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Eten was wel lekker. Groep eters was groot. (en achteraf misschien te groot voor wat zij aankunnen) Er werden wat schaaltjes met divers eten op de veel te kleine tafels gezet en was niet voor een ieder te verstaan wat erin zat en door de saus ook niet te bepalen welk soort vlees erin zat. Er waren mensen in de groep die bepaald vlees niet mogen eten om wat voor reden dan ook. Er bleek toen dat zij per ongeluk wat op hun borden hadden geschept wat zij niet mochten. Kan gebeuren. En vroegen of zij een schoon bord konden krijgen. Echter de eigenaar weet niet helemaal goed met dit soort dingen om te gaan en voelde dit gelijk als een flinke kritiek aan. Daarna is het niet meer echt goed gekomen. Ik vond ronduit dat de beste meneer heel onbeschoft reageerde tegen een aantal klanten. Dus voor ons allemaal geldt eens maar nooit meer naar deze zaak.
Marcel E.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Na een zeer vriendelijke binnenkomst werden we naar een mooi tafeltje (beter dan gereserveerd!) gebracht. De bediening was zeer vlot en vriendelijk, de eigenaar een echte gastheer die voor zijn klanten staat. Het eten was heerlijk, traditioneel en authentiek Thais. Alles bij elkaar een zeer goede ervaring en zeker een aanrader voor fans van de Thaise keuken. Wel een beetje door de inrichting heen kijken, die is voldoende en functioneel, maar het eten laat je dat volledig vergeten.
Danny S.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Mooie mix van Rotterdam en Thaiand. Wat een heerlijk eten! Prima service ook met hele vriendelijke bediening. Zeker een tent om terug te keren. Als ik een puntje van kritiek zou moeten noemen dan zijn het de tafels die erg dicht op elkaar staan. Maar het eten en de service overheersen.
Monica P.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Heerlijk gegeten ,voor het luxe menu gegaan en verschillende kleine gerechten gehad welke goed smaakte en een onwijs lekker dessert warme kokos poffertjes met ijs we gaan zeker terug
Sandra B.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Wederom heerlijk gegeten vooraf Thaise gehakt balletjes en viskoekjes. Hoofdgerecht de fantastische zeebaars met mango salade na een heerlijk toetje van vanille ijs met banaan in kokosmelk. Het paradijs bestaat. Telkens is eten hier weer feestje. Super personeel alsof je thuis komt als je Rotterdam aan doet ga hier dan zeker eten
Helma V.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Eten was boven verwachting zeer goed.
Personeel erg vriendelijk .
Jammer van de houten stoelen.
Riny K.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Een sfeervol restaurant. Vriendelijke ontvangst. Het eten was buitengewoon goed. Wij voelden ons verwend en komen zeker terug. Nooit zo een lekkere eendenborst gegeten. Een ontdekking en wij geven het door aan vrienden en familie.
Rob S.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Ontvangst en ook vertrek zeer hartelijk met leuke adviezen van rob voor het menu.
Gerechtjes van menu 1 lekker verschillend van smaak en de cocossoep ronduit voortreffelijk.
Bediening van de meisjes zeer attent en vriendelijk.
Jammer dat wij geen jasmijn thee konden bestellen.
komen zeker terug om menu 2 te proberen.
Hülya H.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Je hoeft geen 11 uur te vliegen om lekker Thais te eten
Rob D.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Voor de eerste keer maar zeker niet de laatste keer, topzaak!
Dejan K.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
Heerlijk gegeten. Gerechten waren heerlijk van smaak. Lekker pittig en alles vers. We hadden we het menu genomen een combinatie van vlees, kip en vis. Aanrader als je een indruk van Thais eten wil ervaren. Het was gezellig druk. Conclussie voor Thais eten in Rotterdam en omstreken moet je hier zijn.
Arjen V.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
op voorspraak van een kennis hier gaan eten. kan het alleen maar aanbevelen, eten heel lekker, bediening super vlot en aardig . aanrader.........ga ik meer eten in de toekomst........
Coroor O.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2016
Op zaterdagavond in een volle zaak heerlijk gegeten. Wij combineeerden, in overleg met de eigenaar, 2 menu's met 2 hoofdgerechten en hadden daardoor keuze uit veel gerechtjes die in schaaltjes werden geserveerd.
Vooraf heerlijke soep! Alles smaakte heerlijk. De bediening was vriendelijk en adequaat.
HRH .
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2016
Hier heerlijk gegeten met vier personen. Het was top !
Bij aankomst dachten we even "wat is dit", maar eenmaal binnen was daar een leuke zaak met een lekkere sfeer,
Personeel super vriendelijk en snel, eigenaar Rob zeer vriendelijke man die uitgebreid en enthousiast menusuggesties geeft.
Aan te bevelen is de cocossoep met kip. Eigenlijk was alles erg lekker.
Dit was de eerste keer dat we hier kwamen maar dat zal zeker niet de laatste keer zijn. SUPER aanrader !!
Sandra B.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2016
Wederom super gegeten zeebaars is hier geweldig nu ook eens eend erbij genomen en ook deze is voortreffelijk samen met de heerlijke mango salade top gewoon top dames in de keuken petje af voor jullie bediening is ook super
Ria W.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2016
Heerlijk gegeten en betaalbaar....zeker waar voor je geld. ! Alleen 1 klein minpuntje...als je buiten wil eten zou het erg fijn zijn om rachouds onder de schaaltjes met eten te hebben zodat het eten niet te snel afkoelt.
Misschien een idee!?