Over het restaurant Eetcafé Thailand

Genieten van Thais eten in Rotterdam

Lekker Thais eten met pure smaken, zonder smaakversterkers en met eerlijke ingrediënten. Voor de prijzen hoef je het niet te laten, dus probeer het vooral een keertje uit. De bediening zal er verder voor zorgen dat het je aan niets ontbreekt. Een tripje naar Thailand, maar dan gewoon in Rotterdam!

Meer informatie over restaurant Eetcafé Thailand

Tramhalte of bushalte Molenvliet
  • : Gratis parkeren in de buurt & genoeg parkeerplaats

Maandag en dinsdag gesloten
Woensdag t/m zondag 16:00 - 23:00* uur

Na 20.30 worden er geen reserveringen meer aangenomen.

Uitmuntend
9,8
9,7

Jouw recensie over het restaurant Eetcafé Thailand

Fred D.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2018
Gisteravond met zijn 4'en hier wezen eten. Topper was die goddelijk hele 1 kg grote gefileerde gefrituurde ( ja een hele mond vol) Zeebaars.
Dat moest verboden worden. De Pad Thai is super . vooraf heerlijk viskoekjes en garnalenballen, daarnaast sate van kippe-dij-vlees .
Het was er gezellig , een lekker warm thuis.
Mogen we aub weer gauw terug komen . :-} hebben al geboekt voor Xmas a la carte .
Ben V.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2018
Als je van de Thaise keuken houdt moet je bij Eetcafe Thailand zijn. Keuze genoeg en alles wordt vers bereid.
Wij werden hartelijk ontvangen door de eigenaar Rob, die alles in goede banen leidt. Wij hadden gekozen voor het meest complete luxe menu, vers gemaakt met de goede thaise ingrediënten. Wat een geweldig restaurant is dit toch. Wij zijn dolgelukkig met dit pareltje van een Thais restaurant. Een heerlijke avond gehad. Hulde voor het gehele team in de bediening en in de keuken. Knap, dat jullie dit hoge niveau jaar op jaar kunnen vasthouden. Ben en Marijke
Sabina S.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2018
Heerlijke gerechten en prima service. Waar voor je geld. Muziek zou wat meer afgestemd mogen zijn.
Marcel S.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2018
Zittende onder een speaker is het geluid vrij hard om een gesprek te voeren, maar was te doen, Verder was de kwaliteit en de bediening super!
A V.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2018
Echt Thais restaurant. Vol, levendig en heerlijke gerechten. Leuke, alerte Thaise bediening. Hebben, net als de Nederlandse eigenaar, alles in de gaten. Snel en efficiënt. Top.
Ingrid C.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2018
Voor de tweede keer gegeten en ditmaal met z’n vieren.
Wij wonen in het centrum, maar komen heel graag de brug over voor dit goede adresje; lekker en goed eten en bovendien gezellig!
Cécile E.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2018
Niet de eerste keer dat wij hier eten. Prima!! Verse ingredienten. Tof personeel. En echte aanrader! Wij komen zeker weer terug...….
Amina J.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2018
Gisteren weer eens gegeten bij Eetcafé Thailand. Was weer heerlijk. Goede smaken, leuke bediening. Er was deze keer zelfs live muziek. De porties zijn groot, maar wat je overhoudt mag je meenemen. Het enige minpuntje wat ik kan noemen is dat we er graag vaker zouden willen eten, maar dat er dan geen plek is. Reserveren is dus een must.
Ineke H.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
Prima eten.. entourage helaas iets minder
Vera B.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2018
gezellig restaurant... vriendelijk personeel... goed eten...veel variatie...goede prijs niet duur,. leuke sfeervolle inrichting
Miranda D.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
(h)eerlijk restaurant, aanbevolen door vrienden.
Heerlijke smaak explosies perfecte bediening.
Thais met een inborst, hier houden wij van.
Catharina A.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2018
Heerlijk gegeten, verrassend lekker. Zeer vriendelijke bediening!
Monique B.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2018
Heerlijk eten, goede wijnen en uitstekende service. Super vriendelijke medewerkers. Gewoon op zuid waan je je even in Thailand. Wij komen er graag!
Adrienne P.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2018
Super!!!
Joke K.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2018
Vriendeli ik en attent
Jon B.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2018
Heerlijk gegeten op het terras, vriendelijk personeel en het eten is geweldig. Luxe menu Thailand is echt een aanrader, drie voorgerechtjes, 4 hoofdgerechtjes en een heerlijk dessert.
Nathalie V.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2018
Altijd goed eten. Bediening is super en zeer vriendelijk personeel!!
Jeroen H.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2018
Top restaurant , pareltje voor zuid , echt heel lekker gegeten !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Fred D.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2018
Vanavond met vrouw en 2 Haagse vrienden ( hagenaars en geen Hagenezen :-} ) op het terras genoten van de authentieke Thaise gerechten. Super lekker en dit keer ook een beetje pittig . De sfeer is gezellig zoals in Bangkok. Zeker ook geholpen door het prachtige weer. Top bediening door de crew van Rob en Nipa.
Johanna K.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2018
Wederom heerlijk gegeten en super gezellige sfeer en een geweldige bediening. Een echte aanrader.