Meer informatie over restaurant eetcafe Tapperij de Zwijger

Vrijdag en Zaterdag 11:00 - 02:00

Voordelig
Monique V.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2016
Ik ken maar 1 mooi bedrijf.1 grote familie. In voor en tegen spoed. En dat stalen ze ook zeker uit.

Het eten is super. En de bediening is super.
De sfeer is top.
Alles aan het bedrijf is mooi in gedeeld.
Ik was er toevallig op donderdagavond.
De eigenaar zat er ook toevallig.
En wat kan die trots zijn op de meiden
Hard werken en met een mooie glimlach
M Z.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2016
Wederom heerlijke gerechten, hartelijke bediening en zeer goede prijs/kwaliteits verhouding. Gezellig eetcafe met een kok die van koken houdt. Kunnen de buren nog van leren.
Johan V.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2016
Voor ons zo een 220 km ver. Ik heb het ontdekt toen ik bij Van der valk logeerde...... en telkens ik er in de buurt ben , spring ik zeker binnen. Zéér leuke en mooie locatie. Lekker eten en supervriendelijk personeel. Het Belgische bier maakt de zaak compleet.... Doe zo verder en tot binnenkort.
Aike23 .
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2016
De zwijger is een gezellig café met eten dat daarbij past. Als voorgerechten hadden we de caprese kroketjes en de preisoep. De kroketjes waren lekker, de soep was heel goed. Als hoofdgerechten hadden we lekker zachte spareribs en de cheeseburger, deze had wat meer groenvoer kunnen gebruiken. Prima gegeten voor een zeer redelijke prijs.
Het decor was gezellig en de bediening was vriendelijk en steeds op tijd bij onze tafel.
Jouke F.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2016
Leuk, gezellig ingericht en populair eetcafé aan dorpsplein centrum Houten. Voorgerecht tartaar van zalm, heerlijk. Hoofdgerecht de spareribs, recht toe recht aan met twee sausjes. Goed mals, wel lekker, maar niet bijzonder. Nagerecht cheesecake, mierzoet en erg machtig. Inrichting maakt veel goed, na diner nog even aan de bar 'gehangen', gezellige sfeer, aardige bediening, redelijk prijzen.
Titia73 .
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2015
Zondag 20 december lekker een terrasje gepakt (ja, het was zonnig en helemaal niet koud) bij De Zwijger in Het Oude Dorp van Houten. En daarna zijn we blijven plakken om binnen een hapje te eten.

De Zwijger is een gezellig (eet)café met een creatieve kaart. De uiensoep en de saté die mijn vriend bestelde waren vanouds lekker. Ik koos wat bijzonderder gerechten en had daarvan zeker geen spijt. Vooraf had ik pompoenkroketjes. Lekker krokant, van binnen zacht en geserveerd op een verse salade. Als hoofdgerecht eendenborst met een lekker sausje, rode kool en gepofte aardappel met zure room. Heerlijk knapperige frietjes erbij.
Goed en lekker eten in een ouderwets gezellig bruin café, voor een heel redelijke prijs. Vriendelijke dames in de bediening. Ik vind het een aanrader.
Dick M.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2015
Laagdrempelig eetcafé waar een gemoedelijke sfeer heerst. Personeel is vriendelijk en behulpzaam.
Ik eet vaak vis, was goed bereid zonder onnodige franje, geen high standard, gewoon prima eten, toegankelijke kaart en voor ieder wat wils.

Het is gelegen aan een plein met soms activiteiten in de zomer, je hebt dan bij mooi weer de gelegenheid op het terras te eten.
Garnaal2015 .
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2015
Een gezellig cafe voor een drankje en een makkelijke hap. De sate en geitenkaassalade zijn lekker. Voor de biefstuk en de gamba's kan je beter naar een echt restaurant. De prijs is naar mijn mening te hoog voor de kwaliteit. Vriendelijke bediening.
Kaat S.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2015
Voor ons gezinsuitje een zeer geschikte locatie om de zomervakantie in te luiden. Het viel ons op dat het personeel niet alleen bestaat uit 'piep-jonge' mensen, top!
De algemene sfeer, de bediening, de prijs en de entourage maakt deze prettig te vertoeven bistro.
Tamara K.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2015
Wij hebben genoten in dit 'bruine' café. De bediening is heel vriendelijk, niet opdringerig. Mijn man had als hoofdgerecht de spareribs, deze waren heel mals. Ik had spijt dat ik deze niet had genomen! Mijn tortilla was smaakvol en meer dan voldoende. Het toetje van de maand was heerlijk, aardbeien Romanoff. De wodka in dit toetje was precies goed.
Laat je niet misleiden door de magere 7,7, wij vinden het ruim een 8 waard!
Christel D.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2015
Een eetcafé met een fijne bediening, lekkere gerechten en echt een eetcafé inrichting. Lekker ouderwets gezellig en op een leuke locatie. (Oud dorp)
Hetrie .
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2015
Fijn eetcafe, we komen hier vaak lunchen. Gezellig bruin cafe interieur, netjes en ruim opgezet. Leuke vlotte correcte bediening. Allebei een heerlijk kipragoutpasteitje gekozen, ruime portie en echt heerlijk, zeker samen met een lekker Texels biertje. Menu en drankkaart geven ruim voldoende keuzes. Kortom altijd goed en tot de volgende keer.
Barber U.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2014
Gezellig restaurant met sfeervolle bar. Ik koos de lekkere saté en vrienden de goed belegde broodjes. Prima voor een lunch. Bediening zeer vriendelijk.
Alex D.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2014
De Tapperij de Zwijger een mooi bruin eetcafé waar je lekker snel een goed saté kan eten voor een goede prijs. Bediening was open en aardig tegen mij. De sfeer is goed!

Beetweetjes .
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2014
Gezellig vertoeven in dit gezellige eetcafé. Bediening alleraardigst en de eendenborst en saté zeer smakelijk!
Tafels met genoeg privacy. Een aanrader voor een hapje eten. Veelzijdige menu kaart
Patrick V.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2014
Super leuk eetcafé, begonnen met een lekkere saté en daarna blijven hangen met een heerlijk biertje, leuk personeel vlot en gezzelig ga er zeker vaker komen!
Z3mrunner .
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2014
De Zwijger is een bruine kroeg waar je 's avonds goed kan eten. Het is geen haute cuisine maar er is een redelijk goede prijs prestatie aanwezig. We hebben er smakelijke en malse biefstukpuntjes gegeten. De bediening is vlot en klantgericht. Wel iets om een keer weer langs te gaan.
Carla V.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2014
Wat een heerlijke zaak. Prettig personeel, gezellig, zeer goede kwaliteit, en zeer betaalbaar. We hadden een biefstuk met saus en goede frieten, salade en een groentegarnituur. Mijn tafelgenoot een stukje vis van de dag. En de mosselen. Lekker met sausjes en broodje Voor een dessert was geen plaats meer. De koffie werd begeleid met een likeurtje en slagroom. Top! Echt genoten. Aanrader.
Hluiken .
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2014
Een hele leuke dame merkte dat ik bijna geen stem had en wist dat ik een presentatie moest geven die avond. Ze adviseerde mij een Zwijgertje te nemen en garandeerde dat mijn stem weer teru zou komen. En het werkte! Dank lieve mensen. Groeten uit Lisse van Hans Luiken
Hester V.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2013
Eten in de Zwijger is eigenlijk altijd goed. Het is een eetcafé met prima kaart en goede, niet al te ingewikkelde, gerechten. Lekkere pompoensoep gegeten, en daarna saté met salade en friet. Bediening prettig en vlot. Cappuccino en muntthee na, en lekker lang nagetafeld. Ik ben er nu zo'n 6 keer geweest in de afgelopen jaren en altijd prettige, ongedwongen sfeer en altijd konstante kwaliteit. Echt een aanrader als je gezellig een hapje wilt eten.