Eetcafe Tante Sjuul

Woensdag t/m Zondag 12:00 - 22:00

• Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Terras
Hans M.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2016
Een paar weken geleden weer eens bij Tante Sjuul geweest. Maar deze keer hadden wij wel wat aanmerkingen. Ten eerste wilden wij eigenlijk in het wat ruimere en lichtere voorgedeelte (een soort tent) gaan zitten, maar zaten gasten aan tafel te roken. Daarom zijn wij noodgedwongen maar binnen gaan zitten.... Vreemd dat dat roken daar wordt toegestaan...! Wij vonden dat dus erg bezwaarlijk.
Nadat we een drankje hadden besteld, duurde het erg lang voordat de serveerster 1 wijntje en 1 frisdrank hadden ingeschonken en geserveerd. En het was toch bepaald niet druk.
De gegrilde kip van mijn vrouw was helaas ook nogal droog en taai. En van de tonijnsalade had ik ook iets meer van verwacht.
Jammer, want in het verleden hebben wij hier leuk en lekker gegeten.
Sander V.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2016
Heerlijk gegeten echt veel beter dan je verwacht in een havencafe. Er stond bv. wild op de kaart en heerlijke pasta. Na afloop lekkere latte met een cognacje ernaast echt top!
Sita L.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2015
Gezellig havencafe, gemiddeld beter dan je verwacht! De patatten waren heerlijk, de kaart verrassend en de salade lekker aangemaakt. We hadden zeeduivel en geitenham, dat verwacht je niet op deze kaart. Origineel dus!
Hans M.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2014
Dit jaar al 2x in dit gezellig ongedwongen eetcafe geweest. De eigenaar en overig personeel doen heel erg hun best om het de gasten naar hun zin te maken. Wat prima lukt. Vrij regelmatig heeft de eigenaar/kok zelfgeschoten wild op de kaart staan.... Goed huiswijntje in prachtige glazen!! lokatie aan de haven is erg leuk. En soms zelfs lifemuziek van leuke zangers uit het dorp.... O ja: het eten is zeker prima, met een uitstekende prijskwaliteit-verhouding.