Eetcafé 't Witte Paard

J.G. Sandbrinkstraat 3 3901 EW Veenendaal Nederland Kaart

Over restaurant Eetcafé 't Witte Paard

Heerlijk genieten

Als je 't Witte Paard binnen komt voel je je gelijk thuis. Een oer gezellig eetcafé waar je terecht kunt voor een heerlijke lunch, een gezellige borrel of een gevarieerd diner. Genieten bij de open haard aan de bar of juist lekker buiten op het verwarmde terras. In dit bourgondische Eetcafé worden alle gerechten traditioneel bereid.

Meer informatie over restaurant Eetcafé 't Witte Paard

Duur
Lang
E A.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2016
Hier gegeten met het gezin, een aantal minpunten te noemen helaas. Maar laten we beginnen met het positieve: aardig personeel, lekker eten. Leuk om op het terras te kunnen eten.
Negatief: we moesten heel lang op het nagerecht wachten. Personeel liep door elkaar, er kwam steeds weer een ander aan je tafel, daardoor rommelig/ chaotisch. Steeds dezelfde vraag bijv. Dochters wilden graag kindermenu, dit stond niet op de menukaart, maar werd op ons verzoek gemaakt, was prima, maar personeel wist niet eens of er frietjes waren voor de kinderen......bij navraag dus wel. Niet al te grote porties voor toch wel aardig wat geld, verhouding klopt niet, zeker niet voor eetcafé. Sla was gemengde sla uit een zakje, zonder dressing o.i.d. en dus ook nog eens weinig, net als de aardappeltjes. Als toetje had mijn dochter Dame Blanche besteld, hier zou volgens de menukaart vanille-ijs met vruchtjes en chocoladesaus in zitten. Zij kreeg ijs met een onbestemde smaak met vruchtensaus erover. Dit aangegeven bij personeel, volgens haar serveerden ze de Dame Blanche altijd zo. Dan moet je het ook zo op de kaart zetten! denk ik dan.....Al met al een beetje rommelige indruk gekregen en vond t toch in verhouding best prijzig.
Awulv .
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2016
Samen met familie lekker op het terras gegeten bij t Witte Paard. De straat is gezellig met meerdere restaurants en met gevulde terrassen geeft dit een leuke ambiance. Eens een keer een ouderwetse sate met lekkere frieten besteld. Smaakte prima. Goed huiswijntje erbij en ook de bediening was alert en hulpvaardig. Voor eetcafe begrippen wat mij betreft goed en voor herhaling vatbaar.
123454678 .
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2016
Het decor nodigde al niet echt uit. Rommelig terras met vieze tafeltjes. Om die reden dachten wij eerst een voorgerecht te proberen alvorens een heel menu te bestellen. Tomatensoep te goor om op te eten en nog stevig aan de prijs ook. En een eigenaar die de ene sigaar na de andere opsteekt en die oprookt op het terras met dinerende klanten. Voor een biertje gezellig, maar dan wel zonder die sigaren.
Geachte gast,
Ten eerste willen wij graag onze excuses maken voor uw slechte ervaring bij Eetcafé 't Witte Paard.
Het is uiteraard ons streven om elke gast met een tevreden en voldaan gevoel te zien vertrekken na zijn of haar bezoek. Helaas is dat bij u niet het geval. Wat zonde dat het terras er zo slordig bij stond, hier zullen wij zeker beter op gaan letten, de eerste indruk is immers de belangrijkste. Dat de tomatensoep niet naar wens was zullen wij ook zeker beter op gaan letten en nog meer ons uiterste best doen om de kwaliteit van al ons eten en drinken te garanderen. Kelly en ik (Nick) runnen 't Witte Paard en werken zelf elke dag en avond mee in het bedrijf, wij hebben nog nooit een sigaar gerookt. Hoewel wij snappen hoe smerig het is, de lucht van een vieze sigaar terwijl u graag rustig wil eten moet u de eigenaar vergist hebben voor een gast op het terras. Als wij (of personeel) roken doen wij dat altijd aan de zijkant van het gebouw waar we geen gasten ontvangen. Al met al heeft u een verschrikkelijke pech-ervaring bij ons gehad en dat willen wij graag goed maken.
Daarom bieden wij u bij uw volgende bezoek een voor -en hoofdgerecht aan van het huis.
Als u van te voren even kan bellen of mailen voor deze reservering gaan wij met het hele team er alles aan doen om uw negatieve ervaring te compenseren met een geweldige avond uit.
Smakelijke groet,
Eetcafé 't Witte Paard
Eelco V.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2016
Vanavond weer eens heerlijk ouderwets genoten van een T-bone steak (500 gram). En vooraf een goed gevulde vissoep. Leuk opgemaakt ook met een spiesje met Gamba's. De bediening was reuze vriendelijk. Aangezien ik alleen was wilde ik graag gezellig aan de bar eten. Dat was geen enkel probleem. Ze hebben een leuke selectie wijnen. Ik heb gewoon voor de huiswijn gekozen. Die was helemaal prima.

Een aanwinst voor Veenendaal. Niet weer eens een restaurant die allerlei kunstwerkjes probeert te maken of goedkope menu's met allerlei extra's aanbiedt, maar juist een gezellig eetcafé met normaal gevulde borden, behoorlijke porties en tegen een eerlijke prijs.
Robdehaan1 .
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2016
Onze ervaring was erg teleurstellend. Lang moeten wachten op het voorgerecht dat ook nog eens niet gaar was. Zelf na het opwarmen had dit nauwelijks smaak. Soep werd gemorst op tafel en met mijn servetje over de tafel uitgeveegd. Kreeg geen nieuw servetje. Zeer onervaren bediening en weinig aandacht. Uiteindelijk klopte de rekening ook niet. Voor dat geld kun je beter een ander restaurant uitzoeken. Het Witte Paard is dus absoluut geen aanrader!
Uiteraard vinden wij het jammer dat uw ervaring erg teleurstellend was. Wij hopen uiteraard dat u na de onderstaande uitleg nog eens langs komt voor een herkansing.
Wij hebben per 8 februari Eetcafe 't Witte Paard overgenomen. Onze gegevens waren ook nog niet bekend bij IENS en wij deden ook niet mee aan de acties van IENS. Dit was allemaal nog operationeel via de oude eigenaar. Zo kregen wij ook de reserveringsgegevens niet door. Omdat u aangaf via de actie van IENS te hebben gereserveerd hebben wij de rekening achteraf voor u aangepast en een hoofdgerecht gecrediteerd. Over het voorgerecht heeft u helemaal gelijk. Dit was inderdaad niet goed. Navraag over het servetje bij onze medewerkers gaf inderdaad aan dat een servet gebruikt werd. Ook dat verdient zeker geen schoonheidsprijs. (Er lag overigens volgens haar wel een extra servet op tafel omdat de tafel was ingedekt voor 4 personen). Wij waren op die dag pas enkele dagen open en hebben inderdaad een nieuw team medewerkers wat nog niet optimaal op elkaar was ingespeeld. Wij leren dan ook zeker van uw opmerkingen. We zouden het erg gewaardeerd hebben indien u op de avond zelf uw teleurstellende ervaring gemeld had. Dan hadden we er op dat moment op kunnen reageren en naar kunnen handelen. Graag bieden wij alsnog een gratis voorgerecht (voor twee personen) en een flesje wijn aan bij uw volgende bezoek. Vraag dan naar Nick of Kelly. Zij weten er van af.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2016
Wij hebben heerlijk gegeten, het is een eetcafe op die basis moet je het ook beoordelen. Wij waren erg vroeg ivm het slechte weer, eerst heerlijk even bij de openhaard wat gedronken en daarna verplaatst naar het eetgedeelte. De gerechten waren goed op smaak, wel moest je bij het AH menu los betalen voor frietjes, voor brood snap ik dat maar frietjes horen normaliter ook gewoon bij de maaltijd. De service was prima er stond een dessert op de kaart waar ik niet tegen kon men heeft creatief een oplossing bedacht en nog lekker ook.
Maes2 .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2016
Eten was lekker, maar voor de prijs wat meer verwacht! Service was goed en ook het decor was gezellig! Er speelde een bandje, dus dat gaf extra sfeer!

-Jes- .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2016
Geweest met AH actie. Het restaurantgedeelte is sfeervol ingericht. Leuke aankleding, kaarsjes e.d. De bediening ontving ons vriendelijk en vroeg regelmatig of alles naar wens was. Soms een beetje overdreven naar onze mening, maar dat is natuurlijk persoonlijke voorkeur.
Het voorgerecht (wij hadden carpaccio) was erg lekker. Het hoofgerecht (gevulde kipfilet) was ook smaakvol, maar wel weinig voor een volwassenportie. We wisten dat de frietjes (wel een goed gevuld bakje) apart betaald moesten worden, maar die moet je er wel bij nemen anders is het eten veel te weinig. Het toetje (tiramisu) was heerlijk en mooi opgemaakt.
Voor het driegangenmenu werd toch 30,- gerekend, wat we er zonder de AH bonnen niet voor over hadden gehad. Dat daar geen garnituur bij in zit vinden we voor een eetcafe toch aan de hoge prijs.
DiVi .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2016
Zeer goede ontvangst, bediening en service. Compliment.
Wij hadden het AH menu. Voorgerecht goed, nagerecht ook. Hoofdgerecht, zeker het vismenu, was matig. Men loste het zeer goed op toen we dat aangaven. Reden om terug te komen, zeker nu ze met een nieuwe eigenaar dingen gaan veranderen.
Josina V.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2016
Het eten was lekker en goed verzorgd. De bediening was een beetje chaotisch, niet helemaal onder controle, maar wel heel erg aardig. Gezellige entourage.
Vebc .
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2016
't Witte Paard biedt een leuke, sfeervolle ambiance en gezellige bediening. Het eten is qua kwaliteit ruim voldoende. Prijs/kwaliteit verhouding oké.
Riniwillemse .
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2016
Een buitengewoon gezellig eetcafé! Veel belangstelling voor de (klein)kinderen!
Ze werden ingeschakeld op eigen verzoek, de serveerster (Melissa) ging hier leuk op in.
Het eten was prima. De mogelijkheid om uit 3 gerechten te kunnen kiezen via het Albert Heijn menu is heel fijn! Zo was er voor elk wat wils.
Al met al als we hier in de buurt zouden zijn, een reden om terug te komen.
Aczwolsman .
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2016
Hoofdgerecht was het lekkerst! We werden goed geholpen. Het restaurant zelf mag misschien wat netter aangekleed worden.
Herenco .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2016
Mooie ambiance, heel vriendelijk personeel. Driegangen diner was lekker, maar paar minpuntjes: salade met bospaddestoelen (paar champignons) en frietjes moet je voor bijbetalen. Verder prima!
Petra1988 .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2016
Eten was niet prima, maar niet top. De vis was aangebrand, vriendelijke bediening. Zou er niet zo snel meer gaan eten... Wel echt een café dat een hap eten aanbiedt.
Rgfood .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2016
bijzonder is ons opgevallen de persoonlijke en hartverwarmende bediening.
opmerking: we hadden wel verwacht dat de frites standaard in de prijs van het menu zou zitten.
Lies K.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2016
Paddestoelensoep was heerlijk, goed warm ook. De gevulde kipfilet was zeer smaakvol en goed warm ook weer. Dat de frietjes erbij niet standaard bij het menu horen is vreemd. Tenslotte de tiramisu. Mooi opgemaakt op een bord, goed van smaak. Er had wel iets minder boudoir in gemogen. Heerlijk gegeten!
Mipa .
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2015
voor de 2e keer geweest, en weer was het voortreffelijk, we komen zeker nog een keer terug, echt voor herhaling vatbaar
Gerenhan .
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2015
Erg leuke en lekkere avond gehad, eten was erg goed, je kon maar uit een paar gerechten kiezen met de AH spaaractie, Maar het was erg goed, knus restaurant en erg leuke bediening.
Voor herhaling vatbaar.
R.vanonna O.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2015
Bijgerechten wat minnetjes. Jammer dat voor de frietjes extra betaald moet worden. Verder alles naar wens.
Gezellig ingericht.