Eetcafé 't Vöske

• : Parkeerplaats

Erg voordelig
Frank J.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2016
Wat een gezellig eetcafe, we verder zeer netjes en gastvrij ontvangen. We hadden een leuk aangekleed tafeltje, we bestelden het wisselend 3 gangen menu voor een vriendelijke prijs. Wat een genot, eten was zeer goed. We komen zeker terug. Een echte aanrader dit eetcafe als het om vers en eerlijke streekproducten gaat.
Martin W.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2016
eten en ontvangst was zeer goed.
Alleen wat problemen met de grote stukken vlees bij de Sate en Zuurvlees, komt niet te goede van de smaak en het genot tijdens het eten.
Ik denk dat het voor iedereen prettiger eten is en het geen gevecht is om het vlees te eten.
Verder alles perfect in orde(misschien dus een idee voor de kok)????
Zeker een aanrader om eens daar te gaan eten!!!!!
1Marloesje .
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2016
Tijdens vakantie gegeten in gezellig eetcafe. Restaurant zat helemaal vol. De bediening had het zwaar. Bij de bestelling opnemen gebruikte ze geen pen en papier. Hierdoor werden veel dingen vergeten. De stokbrood met boter kwam na 25 minuten en twee keer vragen. Ketchup arriveerde ook toen friet bijna koud was. Het duurde bij verschillende tafels erg lang voordat eten kwam. Hier werd veel over gemopperd door gasten. Bediening hing achter de bar, wellicht kunnen ze de keuken zo af en toe gaan helpen. Eten was prima. Heerlijk zuur vlees, prima frieten, voor vriendelijke prijs. Als bediening puntjes op de i zet, dan is het een top locatie voor een Hollandse hap.
Erik K.
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2016
Vandaag met familie hier gegeten. Groentesoep, kalfslende en mousse.
Allemaal vers gemaakt. 1persoon at glutenvrij en 1 persoon lactosevrij. Ook deze gerechten waren lekker en mooi opgediend. Eenvoudig eetcafe met een uitstekende kok.
Wim O.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2016
Van het weekend gegeten bij het voske en gekozen voor het dagmenu. Ik was verrast over de kwaliteit van het eten. Niet de gebruikelijke lap vlees met frieten die je tegenwoordig overal krijgt voorgeschoteld maar een heerlijk verrassend drie gangen menu bestaande uit preisoep met stukjes gerookte paling, een vis trio opgediend met een diverstiteit van lekkere groenten en een heerlijk nagerecht. Alles was lekker op smaak en niet gepekeld zoals dat vaak het geval is. Ik heb vaker duurder gegeten maar zelden lekkerder. Enig verbeter punt zou echte slagroom zijn i.p.v. spuitbussen slagroom maar voor de rest alle dik in orde.
Stoeptegeltje .
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2015
's Middags na een lange rit hier geluncht. Aardig personeel, prima eten (goed gevuld bord ook!). Er hangt een fijne sfeer.
Dodos .
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2015
Op 24 aug waren wij voor de 1ste maal in 't Vöske, gelegen in een rustige buurt waar geen auto's voorbijrazen, een ruime parking behoorde bij het bedrijf. Wat ons meteen opviel bij aankomst was de netheid van het bedrijf alles was 100% "spic en span", zowel binnen als op het terras. Het personeel was super vriendelijk en verstonden hun vak, hun bediening was vlot en de bestellingen werden op tafel gezet zoals het hoort (b.v.het bierglas en flesje met het etiket naar de gast. Het was een genot om te zien hoe ze b.v. de glazen professioneel poleerden! Het eten was heerlijk. Helaas hadden we enkel tijd om van een heerlijke mooi opgemaakte gerookte zalmsalade te genieten met heerlijke frietjes. De 2 zonen van Marlies Ruijters waren aanwezig, zeer behulpzaam en trots op hun bedrijf. 't Vöske is een echte aanrader en we komen zeker terug!

Een aanrader/must

Caroline & Lucas Bosch uit België, Antwerpen.
Rachelle H.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2014
Heel geregeld zitten wij bij het Vöske op het terras, gezellige setting, en vlotte bediening. Gisteren voor het eerst binnen gegeten en ook dat is zeer goed bevallen. Wij hebben gekozen voor de Saté van varkenshaas, geserveerd met een salade en frietjes. Het was een goede keuze, lekkere verse producten. De prijs,kwaliteit verhouding is ook erg goed. Het restaurant is gezellig ingericht en ook over de bediening is niks te klagen.
Een aanrader voor zowel het terras tijdens een mooie wandeling in de omgeving als het restaurant.
Rob R.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2014
Nadat ik van vrienden had gehoord dat in het Vöske geweldige mosselen worden geserveerd zijn wij er gaan eten.
Mijn vrouw koos een 3 gangen menu dat zijn geld meer dan waard was , vers en van een goede kwaliteit.
Mijn mosselen waren zoals mosselen moeten zijn en geserveerd met heerlijke verse frite en een heerlijk glas Brand Bockbier.
Omdat mijn vrouw geen keuze kon maken voor de rode wijn mocht zij proeven en haar keuze bepalen , geweldig .
Conclusie , heerlijk gegeten en een geweldige ambiance en perfecte prijs kwaliteit verhouding. .
Wij komen hier zeker terug .
Claudiawillems .
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2014
Heerlijk 3-gangen menu, met een perfecte prijs kwaliteit verhouding. Voorgerecht was een zalmcarpaccio, de smaak was heel lekker. Hoofdgerecht varkenshaas met een champignonsaus, die werd geserveert met hutspot en heel fijn gesneden kool, een zalige combinatie. De frietjes zijn gemaakt van aardappelen uit de streek, en dat proef je ! Zeer vriendelijke een gastvrije bediening, in een gezellige warmingerichte zaak. Een aanrader !!
Hermien S.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2014
We hebben met 19 personen heerlijk gegeten het waren verschillende gerechten satè, konijn, zalm, zuurvlees, biefstuk en alles wat erbij hoort we kregen het allemaal samen geserveerd. het diner was geweldig en de sfeer was heel gezellig want we zijn tot middernacht gebleven. Dus voor herhaling vatbaar. Het is iedereen aan te raden.
11floris .
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2014
enige tijd geleden op het terras gezeten. aangezien het net weer geopend was, toch maar weer eens proberen. een stokbroodje besteld. kreeg toch echt de indruk dat het geen echt vers afgebakken stokbrood was, maar opgewarmd, zo hard, knapperig was het. het beleg was meer sla dan beleg. ook de service viel ons wat tegen. hopen maar dat het opstart problemen zijn