Eetcafé 't Vliegend Paard

Dorpsstraat 62 2421 BB Nieuwkoop Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Eetcafé 't Vliegend Paard

Pv .
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2016
't Vliegend Paard was van oudsher een cafe en discotheek en sinds de laatste jaren eetcafe. Het is een prachtig historisch pand met een gezellige inrichting. Gisteren hebben we van de Valentijnsfeer geproefd. De menukaart is gevarieerd, vlees, vis en vegetarisch tegen een schappelijke prijs. Ook voor kinderen is er genoeg keuze. Mijn partner had de varkenshaas met champignonsaus en ikzelf de dagschotel van gehakttaart met salade en friet. Alles naar tevredenheid en een dagschotel van deze kwaliteit voor €9,50 is zelfs goedkoop. Het nagerecht paste nog maar net, een stukje zelfgebakken appeltaart met vanilleijs en de Coupe Advocaat (met boerenjongens) was heerlijk. Dat dit gerund wordt door een familie is zeer positief. Men heeft plezier in zijn/haar werk en je voelt je er als gast welkom.
Claire D.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2015
Erg vriendelijke bediening welke geregeld controleert of je nog wat nodig hebt. Het eten is altijd goed en zeker ook genoeg. Gezellig dorpsrestaurant!
Pieny .
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2015
Heerlijk gegeten. Varkenshaas was super mals en de grand saté was erg lekker. Vlotte bediening in een gezellig ingericht bruin café.
SheldonCooper .
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2015
Leuk dorps eetcafe . Vlotte en vriendelijke bediening. Mijn tafelgenoten hadden de Grand Saté en de kleine Saté, beiden prima gerechten. Ook de Tournedos van een andere tafelgenoot was lekker. Mijn Spareribs echter waren matig. Het vlees was op zich prima gebakken maar de smaak was erg flauw. Ook de bijgeleverde knoflooksaus en de chili saus (?) maakte het niet beter. Het nodigt dan ook niet uit voor een tweede ronde, jammer. Prijzen zijn aan de hoge kant.