Eetcafé 't Trefpunt

Erg gunstig

Jouw recensie over het restaurant Eetcafé 't Trefpunt

Ruud V.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2017
Het was voor ons de tweede keer dat we hier gegeten hebben, bediening was super,eten was heerlijk,en voor een zeer vriendelijke prijs.
Een aanrader ????
Erwin D.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2017
Fantastische zaak met prima eten, attente bediening en aantrekkelijke prijzen. We hebben met 4 man elk van het 15 euro menu genoten. Ik had carpaccio vooraf. Ruime portie goed aangemaakt en mals vlees. Als hoofdgerecht een malse biefstuk en een boeren ijscoup toe. Stuk voor stuk aanraders! We hebben een top avond gehad.
Lekkerbek1971 .
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2017
Kom hier vaak. Voor deze prijs kan je in Rotterdam nergens zo goed eten. Vriendelijke bediening, niets is te gek. Kan wel behoorlijk druk zijn en daardoor rumoerig.
Sandra P.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2016
Kom er zeer regelmatig en was altijd goed maar vorige week was het rond uit slecht!Na het voorgerecht bijna anderhalf uur op het hoofdgerecht moeten wachten tot 3 X toe zelf moeten bedelen of er misschien een drankje bezorgd kon worden!Patat niet te eten,sla verlept en de saté gort droog met een dikke prut pindasaus erg jammer maar ons zien ze er niet meer op de klachten werd niet eens serieus gereageerd!
telma .
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2016
Deze week daar gegeten. Top restaurant lekker eten en leuke bediening ook een mooi terras. Kom hier graag terug altijd gezellig en goed.
Niek V.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Op zaterdag avond met vrienden wezen eten in Eetcafe Trefpunt. Na heerlijk op het terras wat gedronken te hebben en een keuze gemaakt uit de menukaart zijn we opgehaald om binnen te gaan starten met ons voorgerecht. Binnen was het gezellig druk maar we kregen voldoende aandacht van de bediening. Er was een keuze gemaakt uit het driegangen menu en de week special. De porties waren zeker niet te groot, weinig groenten wel veel gebakken aardappels en frietjes. Al met al een prima prijs kwaliteit verhouding voor een eetcafe. Het was er druk, gezellig en er werd genoten maar het is en blijft een eetcafe. Niets mis mee maar ook niets bijzonders.
Jan H.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2016
We komen hier al enige tijd en steeds met veel plezier en genoegen. Een leuke kaart met prima prijzen. Prima bediening en aardige mensen. De mosselen zijn het lekkerst en ook de carpaccio is aan te bevelen. Neem ook de locatie in het Oude Noorden, aan de Rotte mee in je overweging en je bent terug in de tijd. Geweldig !
Connie14 V.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2016
Vrijdag 8 juli gegeten bij Eetcafé 't Trefpunt in Rotterdam. Alle tafeltjes bezet. Het Trefpunt levert goede kwaliteit voor weinig geld. Wij kozen voor het menu. ( 3 gangen voor €15,00, in het weekend € 17,50 ). Je kan uit 4 gerechten per gang kiezen. Mijn partner koos als voorgerecht gegratineerde mosselen. Smaakte heel goed. Zelf koos k voor Buikspek in een Oosterse saus. We kregen dit ook als amuse. Hoofdgerecht 2 sliptongetjes waren prima. Een aanmerking, een klein bakje sla voor 5 personen is karig.
Het
De nagerechten, dame blanche,boerencoupe etc waren overdadig, maar we lekker.
De koffie met een klein glaasje likeurt met slagroom was een goede afsluiting.
Erwin T.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2016
Was ook helemaal afgeladen en dat kan ik me goed voorstellen.Voor dit geld kan je echt nergens zo eten in Rotterdam. Niks heel bijzonders , maar altijd gezellig en prima voor die prijs.
Koen O.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2016
Wij kwamen al om 17 uur binnen, terwijl het personeel zelf zat te eten. Ondanks dat we hen uit hun maaltijd haalden, werden we meteen warm ontvangen! Het eten was goed, zelfs zeer goed gerelateerd aan de prijs die voor een drie gangen menu zeer scherp was! Met name de voorgerechten en het toetje waren erg lekker! Maar ook het hoofdgerecht was prima. We hebben een heerlijke avond gehad!
duifje49 .
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2016
Gezellig met zijn vieren daar voor de eerste keer gegeten en zeker niet de laatste keer.
Het eten was heerlijk en wij hebben ervan genoten. Voorgerecht hoofd gerecht en dessert.
Allemaal even lekker .
De bediening was ook heel goed niets ontgaat hun.
Zeker voor herhaling vatbaar.
csmit83 .
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2015
Op dinsdag voor de kerst hier wezen eten. Het was geen "gewoon" etentje want via een initiatief ging ik samen met een vriendin met twee dak- en thuislozen op pad om hen te trakteren op een avondje uit.
Eetcafé 't Trefpunt was een ideaal eetcafé voor deze gelegenheid, een ongedwongen sfeer, het eten was goed. Wat je verwachtte dat kreeg je, en er werd onbeperkt patat en aardappeltjes bijgevuld.
Daarnaast was men zo vriendelijk om in het kader van dit initiatief ook wat bij te dragen door het eerste rondje drinken en brood van het huis aan te bieden. Dit werd door ons enorm gewaardeerd.
De avond was erg leuk, prima sfeer, prettige bediening en als verrassing kregen we ook nog een kopje koffie na ons diner aangeboden.

Het was een enorm geslaagde avond voor ons vieren en daar heeft het personeel van 't Trefpunt zeker ook aan bijgedragen, top!!
OudeNoorden .
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2015
Dit is een rechttoe rechtaan restaurant , hier kun je goed eten voor weinig , service is ongecompliceerd op z'n Rotterdams , maar wel horeca tijgers die maar weinig ontgaan en die begrijpen dat de klant het belangrijkste is.

Ellie S.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2015
Maandag 26 oktober gereserveerd voor vanavond 31 oktober. Later werd ik nog teruggebeld of de reservering goed genoteerd was. Vanavond met zijn drieën ons rond 7 uur gemeld in het eetcafe. Er stond voor ons een tweepersoonstafeltje klaar, gedekt voor 3 naast de ingang. Als je de stoel achteruit trok om te gaan zitten, blokkeerde je de deur. We vroegen of het serieus de bedoeling was dat we daar gingen zitten. Ja een andere mogelijkheid was er niet. We zijn omgekeerd en hebben een ander restaurant gezocht waar we normaal met zijn drieën konden zitten. Jammer, we hebben er een paar weken geleden met zijn vieren heerlijk gegeten aan een normale tafel. Ik kan.me niet voorstellen dat de eigenaar zelf fijn aan dat tafeltje had willen zitten eten.
Ling C.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2015
Afgelopen dinsdag naar café ‘t Trefpunt geweest om de nieuwe menukaart uit te proberen.
Het herfstmenu – pompoensoep, hertenbiefstuk, stoofpeertjes met kaneelijs voor Euro 22,50 – is heerlijk en goed betaalbaar.
Bediening is zoals gewoonlijk erg attent en professioneel. Kortom, we komen vaker terug.
houtsma .
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2015
in een woord geweldig, Vlotte en fijne bediening, groot terras en binnen een Rotterdams sfeertje.
Het eten is altijd vers en de drie gangen menu's zijn geweldig.
Echt een aanrader voor groot en kleine beurs.

KCF
Danielle D.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2015
Geweldige zaak! Eten is heerlijk en personeel is altijd gezellig en gastvrij. Echte Rotterdamse gezelligheid in het Oude Noorden. Dikke pluim voor Barbara, Mike en consorten!
Anja D.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2015
Dit is een heel goed restaurant waar je lekker kunt eten.Het 3 gangen menu met biefstuk was erg lekker en de rumpsteak werd op een klein grillplaatje geserveerd. Ook de Cappacio vooraf was erg lekker verrassend met de spekjes. We ziin er al diverse keren geweest en is zeker voor herhaling vatbaar.
Cornelia25 .
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2015
We kwamen binnen ik dacht dat ik gereserveerd had.Was het bij een ander eetcafe.Terwijl het heel druk was en ook nog een party! Toch alle moeite gedaan om een tafel te schuiven en dekken! Een heerlijk drie gangen menu gegeten zeer vriendelijk personeel! Dus een aanrader!!!
LOKETje .
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2015
Zoekend naar een leuke, gezellige en betaalbare eetgelegenheid om met 8 collega's een gezellig avondje uit eten te gaan, kwam ik bij Eetcafé 't Trefpunt in Rotterdam terecht. Recensies waren veelbelovend, het 3 gangenmenu absoluut ook met genoeg keuze voor ieder.
In de buurt kan je goed parkeren, en na 6-en gratis. Leuk gelegen eetcafé, en lekker sfeervol als je binnen bent. Echt knus, Rotterdams.
Het eten was - zeker voor die prijs - fantastisch! De voorgerechten, hoofdgerechten en nagerechten waren stuk voor stuk perfect (iedereen was echt lovend erover) en de sfeer in het eetcafé en de bediening door het personeel zoals het in een eetcafé hoort te zijn: gezellig, amicaal, leuke babbel en in voor een geintje.
Dankzij het team van Eetcafé 't Trefpunt hadden we een super gezellige avond waar we nog regelmatig met plezier op terug blikken!
Ik kan iedereen dit eetcafé aanraden. Goed en gezellig uit eten hoeft echt niet duur te zijn! Ik zeg: doen!!