Eetcafe 't Sand

Kerkstraat 5 2042 JC Zandvoort Nederland Kaart

Over het restaurant Eetcafe 't Sand

Vlak naast de zee

Restaurant ‘t Sand is gelegen in het centrum van Zandvoort, op steenworp afstand van de zee. Hier kun je terecht voor een kop koffie, een frisse salade, een stevige lunch of een uitgebreid diner. Eigenlijk voor alles wat je hartje begeert dus. Door het enthousiasme van de bediening voel je je hier direct thuis en kun je onbezorgd van een avondje uit genieten! Wij hebben voor 27,50 al een 3 gangen maand menu.

Meer informatie over restaurant Eetcafe 't Sand

Maandag tm zondag 10:00 tm 22:00

Jouw recensie over het restaurant Eetcafe 't Sand

Peter P.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2018
Zeer vlotte bediening, snelle service en zeer goede prijs/kwaliteit eten. Heel lekker gegeten. Doe zo verder.
Eveline V.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2018
Heerlijk eten, Prettige bediening en leuke inrichting.
Christiane D.
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2018
Lekker brasserie , heel vriendelijk personneel
Monique G.
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2018
Heerlijk gegeten
dick J.
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2018
Lekker gegeten in een verrassend leuke zaak. Muziek zou voor ons iets zachter moeten staan. Als dat zo is komen we zeker nog eens terug daar het eten prima was. Een aanrader met goede keuze op de kaart.
Rieneke D.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2018
Slechte ervaring met deze
zaak. Zeer ongezellig.
Muziek veel te hard. Eten te zout. Geen bordje voor bij de spareribs en voor bij de slibtong ivm de botjes en graten.
Safano C.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2018
Heeeerlijk gegeten!
Lex B.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Sfeervol eetcafe met goede kwaliteit eten en vriendelijke bediening
luc S.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Zeer lekker gegeten.
Meredith D.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2018
Heerlijk gegeten en prima bediening.
De gerechten werden aantrekkelijk opgediend. Op de avond dat wij kwamen, was de verwarming uitgevallen. Dat werd goed opgelost met fleecedekentje, bijzetradiator en gratis warme drankjes.
Rosanne H.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2018
Eten was prima. Erg jammer dat het er zo koud was.
Hans W.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Prima bediening in een nog betere ambiance!
Linda V.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2017
Heerlijk gegeten vooral de toetjes zijn heerlijk en de bediening is erg aardig en vriendelijk
Marijke E.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2017
Heerlijk gegeten in dit restaurant. We kiezen het driegangenmenu wat een prima prijs-kwaliteit oplevert. Het plankje met verschillende voorgerechten is een aanrader! Daarna lekkere kabeljauw en crème brulee toe. Er wordt traditioneel gekookt maar wat op tafel komt is erg lekker. Prettige bediening.
Henk V.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Prima gegeten. Tafeltje wat klein.
Zohra K.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Bij binnenkomst werden we door een leuk spontane dame ontvangen.wij namen een driegangenmenu menu voor 27,50 en konden uit de gehele kaart kiezen. Er was voor iedere wat wils. Wij hebben een zeer geslaagde avond gehad en komen zeker hier terug. Aanrader Proeverij en Spareribs.
Klaas N.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Zaterdag 18 februari hier weer eens gegeten met een Social Deal. De deal hield in dat het hoofdgerecht vrij van de kaart kon worden gekozen.
Om een of andere reden boffen wij altijd. Ook nu weer kregen mijn partner en ik een keurig plekje aan het raam toegewezen, zodat we fraai zicht hadden op het publiek dat zich over de Kerkstraat (winkelstraat) bewoog. Het is een betrekkelijk klein eetcafé, zodat het snel gevuld is. Wel zo gezellig. Opvallend ook dat een gesprek met mijn prinses mogelijk was, zonder te hoeven schreeuwen. En haar kon ik dit maal probleemloos verstaan (in sommige gelegenheden is er zo’n brei aan geluid, dat ik bij een gesprek afhaak).
Een zeer fraaie blonde jongedame kwam vragen wat te drinken wilden hebben. Op mijn vraag welke speciaal bieren ze schonken, kreeg ik een lijst opgenoemd waarbij ook La Chouffe was. Dat werd ‘m dus. Mijn lief nam een zoete witte wijn samen met een bruiswaterje. Die wijn beviel haar zeer goed.
Voor het voorgerecht waren mijn gezellin en ik eensgezind in onze keuze: carpaccio. Deze carpaccio was rijkelijk voorzien van diverse slasoorten, waaronder red chard, tomaat, pijnboompitten, kappertjes, lekkere oude kaas en truffelmayonaise. De kwaliteit van het vlees was ook zeer goed, mooi donker van kleur. Kortom, een prima start van onze avond.
Voor het hoofdgerecht had mijn lief haar zinnen gezet op de sliptongen. Het was alweer een tijdje geleden dat ze die gegeten had. Hoewel ik geen visliefhebber ben, kon ik wel zien dat ze er heel vers uitzagen. Waarschijnlijk dagelijks vers van de visafslag in IJmuiden. Mijn tafelgenote smulde er dan ook van. Daarbij nam ze een Bitter lemon ter begeleiding van het gerecht. De jongedame in de bediening verving keurig het vleesmes door een vismes. Mijn keuze viel op de kogelbiefstuk. Deze was uitmuntend bereid. Uitstekend medium gebakken, de buitenkant mooi dichtgeschroeid en mooi rood van binnen, waarbij de sappen en volle smaak heerlijk behouden bleven. Verder was het een heerlijk stuk mager en zeer mals vlees, dat totaal vrij was van taaie stukjes. Daarbij werd een verrukkelijke, stevige pepersaus geserveerd en groenten in de vorm van sperziebonen en wortel. Last but not least werd er een schaal met heerlijk krokante frites op tafel gezet. Die hadden precies de juiste kleur voor mij en smaakten zalig. Uiteraard liet ik me nog zo’n biertje welgevallen.
Als dessert nam mijn disgenote Dame blanche. Deze bestond uit twee flinke bollen vanille-ijs overgoten door warme chocoladesaus. Op haar verzoek zonder slagroom. Ze zat hiervan te smikkelen, dus is het ongetwijfeld prima kwaliteit ijs geweest. Zelf liet ik me een scroppino heerlijk smaken. Hiervan bleken ze zelfs twee soorten te hebben. Traditioneel als ik nu eenmaal ben, besloot ik voor de mij bekende variant te gaan, namelijk met limoncello, prosecco en citroenijs.
Al met al hebben wij weer van ons eten genoten (en ik ook van de twee knappe blondines in de bediening, maar dat terzijde). Die dames deden hun werk uitstekend. Het kostte geen enkele moeite om hun aandacht te trekken. Alles verliep lekker vlot, hetgeen natuurlijk ook zeker de verdienste van het keukenpersoneel is.
Roos V.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2017
Afgelopen weekend met 6 personen heerlijk gegeten. We hadden alle een 3 gangenmenu voor 27,50
Alle gerechten waren SUPER, vooral de ossenhaas en het gamba's pannetje. Wij komen snel terug.
Sjonnie33 .
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2016
Op een winderige dinsdag hier prima gegeten... Verassende kaassoep prima gebakken kabeljauw..... Een klein puntje van aandacht zou de gepofte aardappel kunnen zijn deze was helaas niet warm... Knusse zaak met prima vlotte bediening, gewoon een kwalitatief goed eetcafe.... Tot ziens