Eetcafé 't Roadhoes

Meer informatie over restaurant Eetcafé 't Roadhoes

• Catering , Terras
Christel P.
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2016
op 1ste Paasdag hier gegeten. mooie Locatie, midden in het dorp naast de kerk.
geen speciaal Paasmenu. kaart niet al te groot. producten worden geleverd door lokale leveranciers. Bief van Herefordrund enz.
als voorgerecht gekozen voor de salade Fromage. goed gevuld en erg smakelijk.
Hoofdgerecht (op advies) een hamburger van Herefordvlees. erg mals en smakelijk.
bediening kon iets alerter zijn op lege glazen, maar verder niets op aan te merken.
Sfeer goed: we zaten op de "zolder' met uitzicht op het plein.

Daniël M.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2015
Dit eetcafé - gelegen op het Fietserpad - was een prima plek voor een lunch. Helaas was de vlaai van de dag reeds verkocht aan een andere klant, dus koos ik voor een wafel met slagroom. De wafel smaakte goed en de slagroom was prima. Het is leuk zitten op het terras zeker als het mooi weer is. Het overwegend jonge personeel was vriendelijk en behulpzaam. Het is dat ik daar niet in de buurt woon, anders zou ik er nog wel een keer wat gaan eten en drinken.
Moniek L.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2015
Gezellig knus eetcafé. Gezellig ingericht. Wc's mag nog zeker wat aan gebeuren. Verder top! Met een gezellig terras. Hier met z'n 4en gaan eten. Wat echt een groot pluspunt is, is dat er allemaal streekproducten gebruikt worden. Op de kaart staat ook vermeld waar het product vandaan komt. De saté met frites was echt overheerlijk, een echte aanrader! Hier zal ik zeker nog eens naar terug gaan!!
Manon V.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2012
Onwijs leuk en knus eettentje. Wij zijn hier per ongeluk beland afgelopen zaterdag, maar het was een groot succes. De jongste ondernemer van Limburg (zo vertelde hij) verwelkomd je hartelijk en maakt zelf de lekkerste broodjes voor een kleine prijs. Hij vertelt enthousiast over de aankomende verbouwing, ik weet zeker dat hij er iets heel moois van gaat maken. Ik kom hier graag nog een keer terug en kan het iedereen aanbevelen.