Eetcafé t 'Raedhuijs

Cortgene 11 2951 EA Alblasserdam Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Eetcafé t 'Raedhuijs

Maandag t/m Vrijdag vanaf 10:00
Zaterdag en Zondag 12:00 - 10:00

• Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Lift aanwezig , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Ellie G.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2016
Gisteren geluncht bij het t Raedhuijs, we waren aangenaam verrast door deze sfeervolle nieuwe aanwinst in Alblasserdam, de broodjes waren goed in verhouding met de prijs en de verse muntthee werd netjes geserveerd met de munt appart erbij wat ik wel zo netjes vind, wat ik niet onbelangrijk vind, brandschone toiletten. Al met al een aanrader.
Susanne D.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2015
Een leuk eetcafe. In de winter vind ik het een gezellige ambiance hebben. Maar in de zomer oogt het was donker en ongezellig.
Onlangs hier weer geluncht. Broodjes zijn lekker een goede prijs/kwaliteit verhouding.
De huisgemaakte eiersalade was lekker.
Astrid V.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2015
Gisteren samen met mijn man in dit eetcafé gegeten. Gratis parkeren voor de deur, vriendelijk ontvangst door een serveerster die ons de kapstok wees en ons naar boven begeleidde. Het eetcafé was al helemaal in de Kerstsfeer, maar zonder alle Kerstversieringen ziet er zeker ook nog sfeervol uit.
Er werd direct gevraagd of we wat wilden drinken en de door mij bestelde jus d' orange was perfect: vers geperst met schuimlaag op kamertemperatuur. Er was ook een uitgebreide bierkaart.
We beelden een mandje breekbrood (7 euro) en als voorgerecht de hertenham (8,75) en het visplateau (9,-). Bij de hertenham zat geen stukje brood, alleen ham en wat garnering (o.a. mini ananas). Het visplateau bestond uit garnalen, zalm en paling met 1 klein stukje brood er bij.
Als hoofdgerecht namen we de sliptong met banaan en de wiener schnitzel met pepersaus. Op de sliptong lagen drie stukjes banaan en de pepersaus smaakte niet naar peper.
Het eten was het net niet helemaal, niets bijzonders, niet echt smaakvol. Wel ruime porties.
Halverwege ons eten ging de eigenaar (?) achter ons met veel rumoer drie tafels verplaatsen. De serveerster was allervriendelijkst en kwam regelmatig vragen of alles smaakte.
Miriam K.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2015
Een leuk mooi sfeervol nieuw restaurant in Alblasserdam. Knus, warm aangekleed. De bediening is vriendelijk en service is goed. Menu kaart is goed en we hebben een heerlijk biefstuk en varkenshaas gegeten. Voldoende te eten en verse producten. Je proeft t. Komen snel terug.
Hennyvanweert .
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2015
t Raedhuijs is een goede aanwinst in Alblasserdam.
Het is een gezellig Eetcafé, Het eten is heerlijk en er is ook een Terras.
Met een vriendin wezen Lunchen. Ik had een Omelet Raedhijs.met champions,ui en paprika, en 2 boterhammen. Mijn vriendin koos voor een broodje warm vlees )Fricando met ei en ook champions ,paprika en gebakken ui. Je kan kiezen welk broodje je erbij wil.
Bediening is goed, maar niet echt snel.