Eetcafé 't Praethuus

Erg rustig
Hoog tempo
planch ..
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Mooie tent, gezellig sfeertje en je krijg echt wat voor je geld. Hier ga je zeker niet met een honger of slecht gevoel van daan. Zeker voor herhaling vat baar.
Chrisje1960 .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
We hebben heerlijk gegeten, omdat we absoluut een schaduwplek moesten hebben mochten we aan de personeelstafel op het terras zitten.
Leuke bediening, heerlijk verse producten, aardappelgratin om je vingers bij af te likken! Echt een aanrader!
Helene R.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2013
Heerlijk gegeten, aanrader de gamba,s met frietjes voor 12,50€ . Je krijgt er nog groenten bij em aardappel gratin, vooraf stokbroden kruideboter vh huis. Goede service, je verwacht het niet vanaf de buitenkant, misschien omdat het naast een supermarkt zit, maar het is echt een leuk terras.