Eetcafé 't Plein

Dorpsstraat 18 1796 BB De Koog Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Eetcafé 't Plein

Hapie .
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Weekendje De Koog en hier naar toe gegaan op basis van recensies op Trip. Maar ook omdat de Dorpsstraat in De Koog een grote restaurant-allee is en het lastig is om een gezellige plek te vinden. Dat wat 't Plein op zich wel. Verder hebben ze een 'onbeperkt genieten' concept, met veel kleine gerechtjes. En daar hebben we heerlijk van gegeten! Vooral de gerechten met vis waren allemaal smakelijk. In het begin hadden we een aantal koude gerechten. Wat dan opvalt is dat er overal salade op zit met dezelfde dressing (uit een knijpfles). Daar zou wat meer creativiteit in mogen zitten! Want de gerechten krijgen dan allemaal dezelfde look-and-feel. Wat eten betreft waren er dus enkele highlights met, maar ook een aantal saaie gerechten met weinig smaak. Uiteindelijk wel voor ons een positieve ervaring qua eten, maar ook het drinken was prima verzorgd. Personeel was vriendelijk, maar wat afstandelijk. Misschien ook wel door de drukte, want met veel kleine gerechtjes moet er veel gelopen worden. Leidde overigens niet tot lange wachttijden. Wat ons betreft: aanrader.
Mascha E.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2016
All you can eat met kleine voor- en hoofdgerechten. 20 Voorgerechten, 21 hoofdgerechten. Varierend van cocktail van rivierkreeftjes of carpaccio tot gebakken slibtong of lamskoteletjes. Super lekker allemaal en de bediening is goed als je de tijd hebt. Uitgebreid genieten en lekker lang tafel. Deel van het terras (onder de luifel) is verwarmd.
Danny V.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2016
Ben normaal niet zo van de all you can eat restaurants maar dit was echt top !! geen gehaast gewoon lekker van 17.00 tot 21.30 bestellen wat je wil van de kaart. En dan ook alles wat je bestelde was van top kwaliteit ! bediening super aardig en snel namen vaak een koekje voor me hond mee dus die was ook blij. Top eten voor een lage prijs ! dat weekend er 2 keer wezen eten en volgende bezoek in texel zeker weer.