Eetcafé 't Plein

Kan beter

Jouw recensie over het restaurant Eetcafé 't Plein

Sandra F.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
Leuk concept met allemaal kleine gerechtjes. All you van eat staat erbij.. maar als je dan een half uur/ één uur moet wachten op een gerechtje wordt je daar niet vrolijk van. Uiteindelijk in 2.5 uur tijd 5 gerechtjes gehad. Bediening was aardig maar totaal niet oplettend, zaten lang met lege bordjes maar ook zeker zonder drinken! Het eten was oké maar niet top..
wat me helemaal stoorde is dat ze voor het verschonen van baby's/kinderen gewoon een tafel in het restaurant gebruikte. Op de tafel lag een groot kussen en daar konden de kinderen verschoond worden. Echter zaten wij langs deze tafel.. erg onsmakelijk!! nee, wij zouden er niet nog een keer terug gaan!
Saniye Q.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2017
Als je lekker wilt eten en genieten moet je hier NIET heen!
Leuk zo'n all you can eat concept maar als je één gerecht per uur geserveerd krijgt wat ook nog niet lekker is, gaat de lol er snel vanaf. De ober bleef vriendelijk ondanks dat de tafels buiten geheel voor zijn rekening kwamen, alle credits gaan naar hem.
Omdat we zo lang moesten wachten vroegen we of we onze volgende keuze gelijk bekend mochten maken bij het brengen van een gerecht. Een kortaf en duidelijk " NEE dat mag u niet " van de serveerster als antwoord.
Er zat een haar in de biefstuk, de wrap met gehakt was erg droog en smakeloos en de tortellini was dusdanig zout dat het niet eetbaar was. Kortom een domper op onze leuke dag op Texel.
atze B.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
we hadden hier willen eten, maar na wat te drinken te hebben besteld en te hebben gekregen, gebeurde er niets meer. De cassis was lekker, de rosé ook. Maar we zijn maar weggegaan. Te weinig personeel voor het aantal gasten
Hapie .
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Weekendje De Koog en hier naar toe gegaan op basis van recensies op Trip. Maar ook omdat de Dorpsstraat in De Koog een grote restaurant-allee is en het lastig is om een gezellige plek te vinden. Dat wat 't Plein op zich wel. Verder hebben ze een 'onbeperkt genieten' concept, met veel kleine gerechtjes. En daar hebben we heerlijk van gegeten! Vooral de gerechten met vis waren allemaal smakelijk. In het begin hadden we een aantal koude gerechten. Wat dan opvalt is dat er overal salade op zit met dezelfde dressing (uit een knijpfles). Daar zou wat meer creativiteit in mogen zitten! Want de gerechten krijgen dan allemaal dezelfde look-and-feel. Wat eten betreft waren er dus enkele highlights met, maar ook een aantal saaie gerechten met weinig smaak. Uiteindelijk wel voor ons een positieve ervaring qua eten, maar ook het drinken was prima verzorgd. Personeel was vriendelijk, maar wat afstandelijk. Misschien ook wel door de drukte, want met veel kleine gerechtjes moet er veel gelopen worden. Leidde overigens niet tot lange wachttijden. Wat ons betreft: aanrader.
Mascha E.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2016
All you can eat met kleine voor- en hoofdgerechten. 20 Voorgerechten, 21 hoofdgerechten. Varierend van cocktail van rivierkreeftjes of carpaccio tot gebakken slibtong of lamskoteletjes. Super lekker allemaal en de bediening is goed als je de tijd hebt. Uitgebreid genieten en lekker lang tafel. Deel van het terras (onder de luifel) is verwarmd.
Danny V.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2016
Ben normaal niet zo van de all you can eat restaurants maar dit was echt top !! geen gehaast gewoon lekker van 17.00 tot 21.30 bestellen wat je wil van de kaart. En dan ook alles wat je bestelde was van top kwaliteit ! bediening super aardig en snel namen vaak een koekje voor me hond mee dus die was ook blij. Top eten voor een lage prijs ! dat weekend er 2 keer wezen eten en volgende bezoek in texel zeker weer.