Eetcafé 't Pandje

Mies Bouwman-boulevard 131 1217 DX Hilversum Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Eetcafé 't Pandje

Cokvanschaik .
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2016
heerlijke sliptongetjes gegeten met een blonde Affligem van de tap!!
Wij komen zeker nog een keer terug...................

C&A Loenen aan de Vecht
Renate W.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2016
Of je nu voor de daghap gaat of soep, of a la carte, alles is heerlijk goede prijs kwaliteit verhouding.
Gezellig, gemoedelijk, relaxed, dus wij komen terug.
Wieteke H.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2016
Heerlijk op het terras gegeten. De bediening is erg vriendelijk.
De schnitzels worden vlak voor bereiding gepaneerd en dat proef je. Lekker krokant zoals een schnitzel hoort te zijn.
Als toetje hebben we chocolade uit de oven gedeeld, een echte aanrader.
Adriana W.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2016
Alleen aan de buitenkant al een opvallend en leuk ogend restaurant, haast idyllisch gelegen aan de rand van het bos bij Hilversum en perfect om tijdens een wandeling even te pauzeren. Het Mediapark zit om de hoek, dus ook goed te combineren met een bezoek aan het museum Beeld en Geluid.
Ook binnen is het niet verkeerd, knus en intiem ingericht. We waren er voor een eenvoudige lunch maar waren verrast door de mooie, uitgebreide lunchkaart. Onze keuze viel op een Waldkorn broodje carpaccio met truffelmayonaise, Parmezaanse kaas en pijnboompitten. Een mooie Merlot maakte het voor ons compleet. Hier komen we, ook vanwege de mooie recensies, zeker nog eens terug voor een diner. Vriendelijke bediening.
Cees V.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2015
Een echt eetcafe, maar wat voor een! Spareribs om je vingers bij af te likken. De uitbaatsters, Patricia en Desiree, hebben er een uitstekende zaak van gemaakt. Geen pretenties, gewoon goed en lekker eten en een heerlijk ongedwongen sfeer.
Sjoke B.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2015
wij vinden Het Pandje gezellig en knus ingerichte eetgelegenheid,
heerlijke hapjes warm en koud, een goede kaart (ook wild).
De hoofdgerechten vlees en wild van een uitstekende kwaliteit.
ook de bijgerechten Top.
Prijs /kwaliteit verhouding uitstekend.
Ook aandacht voor de kinderen met leuke kleurplaten.
Kortom een uitstekende keuze.
21-11 2015 gezelschap van 10 volwassenen en 2 kleinkinderen.
Emile V.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2015
Gegeten met vijf eetvrienden. Kook- en reisclub. Avond met tv opname op t mediapark. Gezien de tijd die we hadden, ieder een gerecht. Surf 'n turf viel bijzonder in de smaak bij twee. Indisch kippotje: goed vlees, lekkere sidedish. De kleinste van ons viel voor de spareribs, waarvan het vlees van de ribben viel, zo mals! Ikzelf als kleine eter was gecharmeerd van de geitenkaaskroketten in paneer van cornflakes. Heel goede frites erbij. Kortom top. Gezellige bar. Helaas konden we niet langer blijven. Maar we komen terug.
Marina A.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2015
Gisteren heerlijk gegeten bij 't Pandje. Voor het eerst, terwijl ik al 20 jaar in Hilversum woon.
Inrichtig is eenvoudig maar heel sfeervol en prettig. Heel leuk sfeertje. Voor de ruimte alsnog redelijk wat tafels en genoeg ruimte ertussen. Het zat helemaal vol want het was Valentijnsdag, wel met alleen oudere mensen. Wij waren veruit de jongste, maar dat maakt ons helemaal niks uit. Krijg het idee dat het ook echt een stamcafe is van veel klanten. Het eten zag er prachtig uit en smaakte heerlijk! Vlees is mals en goed op smaak. Porties zijn ruim, prijs kwaliteit is top!. Eigenlijk niks negatiefs ervaren! Wij komen zeker terug, in de zomer vast ook leuk op het terras buiten :)
LarsNL .
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2014
Eetcafe 't Pandje is een mix tussen cafe en restaurant. Ik koos voor een daghap voor 10euro en kreeg biefstuk (erg lekker) met friet en wat salade. Ontzettend lekker gegeten voor een ontzettend laag bedrag. Eerder hier geluncht met enorm veel genoegen. Eten, service en decor zijn alle ruim voldoende!
Flavia V.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2014
Een eenvoudig eetcafé maar met vriendelijke bediening en goed bereid eten. Het vlees is van goede kwaliteit.
Een goede prijs-kwaliteitverhouding.
Elke dag is er een "daghap" voor € 10. Een voorbeeld hiervan: kipfilet gevuld met mozzarella en omwikkeld in rauwe ham geserveerd met frietjes en een salade.
Goed klaargemaakt.
Mijn schnitzel was groot en erg dun, maar krokant gebakken. Daar hou ik van, mijn partner zou liever een dikker stuk vlees hebben, maar hij had de "daghap" en daar was ook niks mis mee.
Ook het dessert viel niet tegen: een Dame Blanche met, gelukkig, warme chocoladesaus en veel slagroom.
Ook mijn cheescake smaakte prima.
Geen hoogstandjes, maar wel eerlijk eten tegen een redelijke prijs.
Ruurt S.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2014
Gewoon een heel leuk tentje, met prima gerechten op een leuke plekj. De saté bestond uit werkelijk uitstekend vlees, goed bereid, de spare-ribs waren goed gelukt, lekker zacht, de slibtongetjes gewoon lekker. Wel wat weinig frites voor 3 personen, maar er kwam op verzoek direct een extra portie. De service is niet bijzonder: meer met elkaar en de vaste klanten bezig. Het tentje zelf ligt hier natuurlijk erg makkelijk, zo aan de weg en dicht bij het mediapark, en vlak bij de hei.
Floris L.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2014
Pandje is flink opgeknapt: gastvrij, vriendelijke bediening. Vlees wordt ingekocht bij slagerij Chateaubriand uit Hilversum en dat proef je. Goede gevarieerde kaart en goede prijs-kwaliteit verhouding. Op het terras is het goed toeven. Aanrader!
M O.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2014
Hier een erwtensoep en een tosti gegeten. De erwtensoep, toegegeven, was best aardig. Zelfgemaakt, heel dik, lekker heet. Met enorm veel worst erin, daar moet je dan maar net van houden. De tosti was matigjes. De opmaak en presentatie heel karig dus al met al lukt het me niet er een 7 voor te geven en blijft het eten steken op een 6. De bediening was erg traag en zeker niet vriendelijk. Maar om een onvoldoende te geven is net wat te rigoureus dus vooruit, een magere voldoende. De placemats op tafel stonken en plakten. Als je om je heen kijkt in deze gelegenheid word je niet vrolijk, helaas een onvoldoende voor decor. Nee ik zal hier niet meer te vinden zijn, dit was eens en nooit weer.