Eetcafé 't Pakhuis

Maandag t/m Zaterdag
Zondag

Linda T.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2013
Echt eetcafé waar ik een paar jaar geleden enthousiast 'bekeerd' ben voor spare-ribs. Ze waren toen heerlijk; goed gemarineerd, mooi geroosterd en mals-gaar. Maar zoals een meneer eerder ook al meldde; helaas, dat is niet meer. :-( Ze waren gaar, niet geroosterd, het vlees op zich was niet zo lekker, en ik had nu echt de sausjes nodig om er nog wat van te maken. Heel erg jammer. Gelukkig zat er ruim goeie patat bij...
Loes C.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2013
Prima eetcafe met vriendelijke en snelle bediening.Uistekend geschikt zoals in ons geval voor een snel hapje eten voordat moeder en dochter richting Tuschinski gingen. We deelden een weekvoorgerecht (tapas), lekker hoor. Daarna een satespies royal en weekvoorgerecht (kip met roerbakgroenten in ketjap), voor allebei lekker frieten erbij plus salade. Goed van smaak en ruim voldoende. Zeker voor herhaling vatbaar. Vreemd dat een glas (kraan)water wèl bij mijn witte wijn gratis was, maar bij de 2 glazen appelsap (toch ook samen goed voor € 5.90!) niet tot de mogelijkheden behoort. Als 't Pakhuis daar nog wat aan doet, is het helemaal dik voor elkaar!
AspergeKing .
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2013
Maandagavond wegens overwerk wilden we even snel iets eten i.p.v. fastfood en kwamen in 't Pakhuis terecht.
Zeer druk eetcafe maar we hoefden niet lang te wachten omdat er bij binnenkomst meteen een gastheer een tafel voor je gaat regelen.

Veel studenten maar dat zal wel door de prijs komen
(daghap €9,95).
Menukaart met veel keuze en ook nog krijtborden met speciale gerechten, zag er prima uit.

Gekozen voor de carpaccio vooraf en als hoofdgerecht een tournedos pakhuis, prima stukje vlees echt goed gebakken en alles erop en eraan, top voor dat geld.
Collega had vooraf klein portie heerlijke gamba's en een maaltijdsalade die zeer rijk gevuld was.

Voor ons een aanrader voor een lekkere hap voor een goede prijs en reden om nog eens terug te komen
Joost D.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2013
Wij kwamen hier voor de eerste keer, een zeer aangename verrassing.
Bij binnenkomst warmte en sfeervolle verlichting, leuke bar en vriendelijke personeel.
Was wel erg druk, maar toch nog vlot aan een tafeltje geholpen.

Eten was prima zeker voor een eetcafe, uitstekende prijs/kwaliteit verhouding.
Eetcafe dus niet vergelijken met een 5ster restaurant, maar een sateetje en een portie spare-ribs zijn gewoon erg goed, met rijk gevuld patat en frisse verse salade.
En betaalbaar !

Wij komen zeker nog eens terug, alleen al voor de gezelligheid
Annemarie K.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2013
Vriendelijk, servicegericht, sfeervol, snel, en echt prima eten. Deze keer een maaltijdsalade met tonijnsteak. Een bord vol met verse knapperige sla, goede tonijn, veel overige groenten, subtiele dressing, lekkere croutons en er zaten zelf wilde kappers in. Dat betuigt voor mij dat de chef-kok verder gaat dan een standaard salade neerzetten, er wordt echt iets van gemaakt. Het is dus niet alleen een (studenten) eetcafé met vooral patatmaaltijden (die overigens ook prima zijn) maar er is veel meer lekkers te krijgen.
xxxtralekker .
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2013
Onze biefstuk was koud en te zout. Het restaurant zelf is niet heel gezellig ingericht en het was leeg op de avond. De medewerkers waren ongeinteresseerd en zagen ons liever gaan dan eten leek wel.
MissFoodie .
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2013
Kom hier geregeld voor lunch en ze stellen nooit teleur. Prijs kwaliteit is erg goed. Vooral de kipsate is hier een aanrader.
Chris L.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2012
Ik was hier gaan eten voor een snelle maaltijd. De prijs/kwaliteit verhouding is er goed (ik had de peppersteak met friet). Voor €8,95 heb je al een goedgevuld bord.
Voor een goed budjetmaaltijd is dit een goeie keus.
Elizabeth V.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2012
Dit restaurant ken ik alleen om hun goedkope daghappen! Voor nog geen tientje heb je een biefstukje met friet. De kwaliteit/prijs verhouding is prima. Leuke plek om met een grote groep studenten snel even aan te schuiven.
Jan Willem B.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2012
Gisteren weer eens gegeten bij t Pakhuis. Het is er altijd druk, de gerechten komen snel en de prijs/kwaliteit is meer dan prima. Een mandje brood dat niet bij de salade van een van m'n tafelgenoten kwam, werd verrekend met het mandje brood in 't begin. Hoewel vanzelfsprekend, prima service.