Eetcafé 't Pakhuis

Maandag t/m Zaterdag
Zondag

Lisanne P.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2014
Voor mij één van de leukste plekken om te eten in Amsterdam. Ook deze keer was alles weer voortreffelijk! De saté smaakte prima, vlotte en leuke bediening en niet al te duur. Genoeg redenen voor mij om hier nog heel vaak te komen!
Trineke P.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2014
Gezellig eetcafé in het centrum van A'dam, met betaalbare prijzen; zeker voor de dagmenu's. De zalmfilet was echt lekker, een ruime portie friet. De salade viel wat tegen.
Het loopt flink door - wij moesten met 4 pers. 5 min. wachten op een tafeltje, maar dat werd allemaal goed geregeld.
TimmyF .
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2014
Dit is een prima tent wanneer je geen bakken met geld wilt uitgeven, ook geen torenhoge verwachtingen hebt, en vaak spontaan eff wat gaat eten, biertje erbij et cetera.

Het eten, patat, beetje sla, en vlees. Peper steak, Varkenshaas, spareribs, kip sate, etc. Allemaal prima. De dagschotel, 8,95 uit mijn hoofd, dat is natuurlijk geen geld. Ik heb het eten een 7 gegeven want het is gewoon minder dan andere 8'jes die ik heb gegeven, maar prijs/kwaliteit is het een dikke 8.

Bediening is vriendelijk en vlot. Ligt er volgens mij aan waar je zit, en hoelaat, of je op je wenken wordt bedient qua drankjes. Met dit soort prijzen en de ongedwongen sfeer is het natuurlijk logisch dat die toko altijd vol zit, dus ze zijn wel altijd druk. Desondanks ook een zeven voor de bediening, en de setting eveneens.

Pakhuis, prima tent dus voor een 'bite'.
Patrick G.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2014
Super leuk cafe in het hartje van Amsterdam. Met het gezin waren wij opzoek naar een cafeetje waar we de kampioenswedstrijd van Ajax konden kijken. De eigenaar die op het terras zat stelde mijn ouders en jongere broertje van 9 gerust. 'Dit is een normaal cafe meneer, hier kunnen jullie gerust een potje voetbal kijken'. Perfect als toerist in Amsterdam weet je namelijk niet precies waar je moet zijn.

Op de menukaart stonden gerechten die je verwacht bij een gezellige kroeg. De prijzen waren laag, waardoor de verwachtingen niet hoog waren. Maar de sate en hamburgen waren perfect. Heel simpel, voldoende en goed! Kortom boven verwachting.

Het enige dat jammer was was dat het personeel niet allert genoeg was met opnemen van bestellingen. Oogcontact werd dan soms ook vermeden.

Een leuk eetcafe waar ik nog zeker een keer naartoe ga als ik in Amsterdam ben!
Han2Go .
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2014
Borrel bij vertrouwd café Hoppe in Amsterdam, prima bieren van de tap als La Chouffe, daarna Eetcafé 't Pakhuis, sinds jaar en dag een levendige brasserie, geliefd bij studenten, met vooraf de Bugaloe, ringen gefrituurde aardappel, knapperig, in beetje gesmoorde cheddar en tomaat, tikje gehakt en yoghurtdressing, in een half bol bord opgediend, daarna de onvolprezen pepersteak, saignant gebakken, dus rood, met een bolletje salade van kool, en een royale portie knisperige frites, en erbij een pichet Spaanse wijn, bijna droge rosé, voor euro 40,90 twee personen, vlotte bediening, achtergrondmuziek oldies uit de jaren tachtig/negentig; een Amsterdams avondje uit.
Esther L.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2014
Gewoon een gezellige tent wat aandoet als een sfeervol bruin café waar je gewoon prima kunt eten.
De zaak is best groot maar is onderverdeeld in verschillende ruimtes waardoor het toch lekker knus lijkt. Eten was goed, zelf had ik spareribs en deze waren echt super!!! Varkenshaas werd ook gewaardeerd hoewel mijn mede tafelgenoten toch wat jaloers naar de heerlijk malse spareribs zaten te gluren, ik zou deze dan ook écht aanraden.
Lekkere puntzak patat erbij en frisse coleslaw, heerlijk!
Klein minpuntje waren wel de toiletten, deze zijn alleen bereikbaar middels een ietwat steile trap. Voor mij geen probleem maar voor mensen die slecht ter been zijn zou dit niet erg handig zijn...

Service was oké, niets aan op te merken maar ook niet iets waarin ze uitblinkten, gewoon prima!
Jade P.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2013
Het is een eetcafé, dus dan heb je niet al te hoge verwachtingen. De frietjes waren goed gebakken en lekker, vlees was redelijk en porties groot (misschien iets te groot). Vond vooral de 'salade' die erbij geserveerd was onder de maat. Weinig variatie aan groenten (het leek alleen kool) en aangemaakt met iets dat leek op mayonaise of yoghurtdressing. Voor het gezonde aspect van de maaltijd was het dus niet echt de moeite waard.
Service was prima maar een beetje langzaam. Decor wel leuk, gezellig eetcafé.
harry H.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2013
Bij toeval hier na 20 jaar weer eens binnen gelopen. Vroeger kwam ik hier regelmatig. Toen was het een altijd druk eetcafé waar je voor weinig geld goed kon eten. Veel studenten en jong publiek. Dit is nog steeds zo. Er is weinig veranderd. Het bruine interieur is nog hetzelfde en er wordt voor weinig geld een goede hap neergezet. Een peper steak voor € 8.95 met veel friet, mayo en salade is een koopje. Ondanks dat de het vlees mals geslagen is en de saus uit pak komt is het smakelijk. De bediening is vriendelijk en efficiënt. De prijs kwaliteit verhouding is goed. Wil je in een studentikoze atmosfeer voor weinig geld een smakelijke hap eten dan zit je hier prima.
Irene 1955 V.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2013
Eetcafé 't Pakhuis is een bruin café in het centrum. Er komen voornamelijk Amsterdammers. Het is er altijd druk. Wij gingen voor het dagmenu van 8,95. Pepersteak met pepersaus, frites en salade. Mayonaise wordt zonder meerprijs erbij gedaan. De pepersaus kon zonder probleem worden vervangen door roquefortsaus. Snelle bediening en de biefstuk kwam precies zoals we het besteld hadden. Prima prijs- kwaliteitsverhouding.
Robert W.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2013
Een studentikoos eetcafé dat z'n naam eer aan doet. Het is er druk en je zit dicht op elkaar. De bediening wordt gedaan door studenten die snel en zeker niet onvriendelijk zijn.

Op de kaart staan gerechten die je in een eetcafé kan verwachten. Schnitzel, biefstuk, tournedos, saté, spare-ribs, en visgerechten als zalm. Met veel friet er bij. Aan de muur hangen nog bordjes met daggerechten.

Wie na het winkelen of voor het uitgaan nog even lekker wil eten, kan hier prima terecht. Je krijgt hier veel voor weinig. Als je echt wil, kun je eten voor 10 euro. Waar kan dat tegenwoordig nog?
Linda T.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2013
Echt eetcafé waar ik een paar jaar geleden enthousiast 'bekeerd' ben voor spare-ribs. Ze waren toen heerlijk; goed gemarineerd, mooi geroosterd en mals-gaar. Maar zoals een meneer eerder ook al meldde; helaas, dat is niet meer. :-( Ze waren gaar, niet geroosterd, het vlees op zich was niet zo lekker, en ik had nu echt de sausjes nodig om er nog wat van te maken. Heel erg jammer. Gelukkig zat er ruim goeie patat bij...
Loes C.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2013
Prima eetcafe met vriendelijke en snelle bediening.Uistekend geschikt zoals in ons geval voor een snel hapje eten voordat moeder en dochter richting Tuschinski gingen. We deelden een weekvoorgerecht (tapas), lekker hoor. Daarna een satespies royal en weekvoorgerecht (kip met roerbakgroenten in ketjap), voor allebei lekker frieten erbij plus salade. Goed van smaak en ruim voldoende. Zeker voor herhaling vatbaar. Vreemd dat een glas (kraan)water wèl bij mijn witte wijn gratis was, maar bij de 2 glazen appelsap (toch ook samen goed voor € 5.90!) niet tot de mogelijkheden behoort. Als 't Pakhuis daar nog wat aan doet, is het helemaal dik voor elkaar!
Joost D.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2013
Wij kwamen hier voor de eerste keer, een zeer aangename verrassing.
Bij binnenkomst warmte en sfeervolle verlichting, leuke bar en vriendelijke personeel.
Was wel erg druk, maar toch nog vlot aan een tafeltje geholpen.

Eten was prima zeker voor een eetcafe, uitstekende prijs/kwaliteit verhouding.
Eetcafe dus niet vergelijken met een 5ster restaurant, maar een sateetje en een portie spare-ribs zijn gewoon erg goed, met rijk gevuld patat en frisse verse salade.
En betaalbaar !

Wij komen zeker nog eens terug, alleen al voor de gezelligheid
Annemarie K.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2013
Vriendelijk, servicegericht, sfeervol, snel, en echt prima eten. Deze keer een maaltijdsalade met tonijnsteak. Een bord vol met verse knapperige sla, goede tonijn, veel overige groenten, subtiele dressing, lekkere croutons en er zaten zelf wilde kappers in. Dat betuigt voor mij dat de chef-kok verder gaat dan een standaard salade neerzetten, er wordt echt iets van gemaakt. Het is dus niet alleen een (studenten) eetcafé met vooral patatmaaltijden (die overigens ook prima zijn) maar er is veel meer lekkers te krijgen.
MissFoodie .
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2013
Kom hier geregeld voor lunch en ze stellen nooit teleur. Prijs kwaliteit is erg goed. Vooral de kipsate is hier een aanrader.
Chris L.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2012
Ik was hier gaan eten voor een snelle maaltijd. De prijs/kwaliteit verhouding is er goed (ik had de peppersteak met friet). Voor €8,95 heb je al een goedgevuld bord.
Voor een goed budjetmaaltijd is dit een goeie keus.
Elizabeth V.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2012
Dit restaurant ken ik alleen om hun goedkope daghappen! Voor nog geen tientje heb je een biefstukje met friet. De kwaliteit/prijs verhouding is prima. Leuke plek om met een grote groep studenten snel even aan te schuiven.
Jan W.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2012
Gisteren weer eens gegeten bij t Pakhuis. Het is er altijd druk, de gerechten komen snel en de prijs/kwaliteit is meer dan prima. Een mandje brood dat niet bij de salade van een van m'n tafelgenoten kwam, werd verrekend met het mandje brood in 't begin. Hoewel vanzelfsprekend, prima service.