Eetcafé 't Pakhuis

Maandag t/m Zaterdag
Zondag

RickH3 .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2014
Ouderwets gezellig. Goed eten, voor een goede prijs. Vooral de burger is een aanrader. Je kan hier goed eten met een man of 4-6. Ga je met meer dan hebben ze wat moeite om het eten tegelijk op tafel te krijgen. Op dat kleine puntje kritiek na een goede zaak! Vooral een aanrader voor de lunch.
R L.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2014
We komen vaker bij t Pakhuis eten is niet duur en lekker!
Dagschotels zijn aanraders vooral de pepersteak met lekker veel friet en heerlijke salade.
Service laatste keer dat we gingen kan iets beter we hadden 30 min gewacht tot onze bestelling werd opgenomen en nog eens 30 min voordat het eten kwam! Normaal gesproken gaat dit gelukkig wel redelijk snel.

Han2Go .
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2014
Shoppen, drukke Kalverstraat, en avondeten in Eetcafé ’t Pakhuis aan de Voetboogstraat. Bruin look-a-like jaren dertig-veertig café, en brasserie-eetzaaltjes in gedempt licht. Gonst van studenten, wel of niet met rugzak, toeristen en gesettelde burgers, die op kleine, of uitgebreide gerechten afkomen. Je kunt het menu zo budget mogelijk samenstellen. Luide gesprekken in competitiesfeer. Vooraf de Bugaloe (€ 5,75), een knapperige twister op snippergehakt, in rode pittige saus, en yoghurt-mayo dressing, in een komvormig schaalbord opgediend. Daarna de hier favoriete pepersteak (€ 8,95), rare gebakken zoals gevraagd, super mals, en royale portie knapperige frites, en koolsalade op frisse sla erbij. Fles Franse rosé (€ 18,-) in koelhouder. Bestekwisseling tussen de gerechten. Amsterdams avondje uit in een eetcafé, waar face-to-face babbelen de boventoon voert. Alerte bediening.
Rafael2013 .
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2014
Weggepakt in het centrum van Amsterdam, tussen de Kalverstraat en Nieuwzijds Voorburgwal. Eetcafe zoals het ooit bedoeld is, met een eenvoudige overzichtelijke kaart met gerechten die niet te duur zijn. Wij hebben de daghap gegeten, die was ruim voldoende.

Bediening is aardig en attent, al hebben de jongere vrouwelijke bediening moeite om overzicht te houden en zitten naast of in de buurt van de verzamelplaats voor de afwas is geen aanbeveling. Bij een aantal van de serveersters zou je bijna denken dat ze verplicht aan het werk waren, zo hard kwakte ze de afwas op het aanrecht.

Zorg dat je tegen vieren binnenwandelt want dan kun je zo gaan zitten, loop je tegen zes uur binnen dan is wachten heel normaal. Lang geleden dat ik mensen in de rij heb zien staan wachten om ergens te kunnen eten; hier schijnbaar heel normaal.

Wij waren met 2 personen inclusief nagerecht 35 Euro kwijt inclusief de biertjes. Kan niet anders zeggen, een verademing in hartje Amsterdam

Roy V.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2014
Wij eten hier regelmatig en de locatie is perfect, super aardig personeel en de prijs en kwaliteit verhouding van het eten is geweldig. Wekelijks ook gerechten buiten de kaart zodat je voldoende afwisseling hebt. Buiten lekker zitten onder verwarmd terras. Aanrader!
R S.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2014
Ik kom hier regelmatig en de locatie is perfect, heel erg vriendelijk personeel en de prijs/kwaliteit verhouding van het eten is toppie. Altijd snelle bediening, goed terras (incl. warmtelampen) en lekker menu. Aanrader!
B B.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2014
Wij hebben hier gegeten met 3 personen. Vanwege het mooie weer hebben wij gekozen om buiten op het terras te eten. Wat een sfeervolle zaak. De eigenaar is qua uiterlijk nog een ouderwetse waard hij weet wat gastvrijheid is en bezit gelukkig nog een flinke dosis humor. Zou bijna vergeten om het eten te beoordelen.
De prijs kwaliteit verhouding is perfect proef vooral de heerlijke sate. De portie's zijn groot dus na een 3 gangen diner zit je echt vol.Ook de koffie was heerlijk. Dit is een echte aanrader
Lisanne P.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2014
Voor mij één van de leukste plekken om te eten in Amsterdam. Ook deze keer was alles weer voortreffelijk! De saté smaakte prima, vlotte en leuke bediening en niet al te duur. Genoeg redenen voor mij om hier nog heel vaak te komen!
Trineke P.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2014
Gezellig eetcafé in het centrum van A'dam, met betaalbare prijzen; zeker voor de dagmenu's. De zalmfilet was echt lekker, een ruime portie friet. De salade viel wat tegen.
Het loopt flink door - wij moesten met 4 pers. 5 min. wachten op een tafeltje, maar dat werd allemaal goed geregeld.
AdrianMcNeill .
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2014
Burger van de week genomen, goed gebaklken, alleen wat flauw qua smaak.
De beloofde ketchup kwam nooit aan.

De service is van de meeste meiden helemaal top, helaas dat vanavond er een zeeeer sacherijnig meisje ons bediende. De borden werden bijna op de tafel neergegooid. Een glimlach kon er niet van af, gemiste kans.
Het zal een tijd duren voor wij weer naar het Pakhuis gaan.
TimmyF .
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2014
Dit is een prima tent wanneer je geen bakken met geld wilt uitgeven, ook geen torenhoge verwachtingen hebt, en vaak spontaan eff wat gaat eten, biertje erbij et cetera.

Het eten, patat, beetje sla, en vlees. Peper steak, Varkenshaas, spareribs, kip sate, etc. Allemaal prima. De dagschotel, 8,95 uit mijn hoofd, dat is natuurlijk geen geld. Ik heb het eten een 7 gegeven want het is gewoon minder dan andere 8'jes die ik heb gegeven, maar prijs/kwaliteit is het een dikke 8.

Bediening is vriendelijk en vlot. Ligt er volgens mij aan waar je zit, en hoelaat, of je op je wenken wordt bedient qua drankjes. Met dit soort prijzen en de ongedwongen sfeer is het natuurlijk logisch dat die toko altijd vol zit, dus ze zijn wel altijd druk. Desondanks ook een zeven voor de bediening, en de setting eveneens.

Pakhuis, prima tent dus voor een 'bite'.
Patrick G.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2014
Super leuk cafe in het hartje van Amsterdam. Met het gezin waren wij opzoek naar een cafeetje waar we de kampioenswedstrijd van Ajax konden kijken. De eigenaar die op het terras zat stelde mijn ouders en jongere broertje van 9 gerust. 'Dit is een normaal cafe meneer, hier kunnen jullie gerust een potje voetbal kijken'. Perfect als toerist in Amsterdam weet je namelijk niet precies waar je moet zijn.

Op de menukaart stonden gerechten die je verwacht bij een gezellige kroeg. De prijzen waren laag, waardoor de verwachtingen niet hoog waren. Maar de sate en hamburgen waren perfect. Heel simpel, voldoende en goed! Kortom boven verwachting.

Het enige dat jammer was was dat het personeel niet allert genoeg was met opnemen van bestellingen. Oogcontact werd dan soms ook vermeden.

Een leuk eetcafe waar ik nog zeker een keer naartoe ga als ik in Amsterdam ben!
Han2Go .
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2014
Borrel bij vertrouwd café Hoppe in Amsterdam, prima bieren van de tap als La Chouffe, daarna Eetcafé 't Pakhuis, sinds jaar en dag een levendige brasserie, geliefd bij studenten, met vooraf de Bugaloe, ringen gefrituurde aardappel, knapperig, in beetje gesmoorde cheddar en tomaat, tikje gehakt en yoghurtdressing, in een half bol bord opgediend, daarna de onvolprezen pepersteak, saignant gebakken, dus rood, met een bolletje salade van kool, en een royale portie knisperige frites, en erbij een pichet Spaanse wijn, bijna droge rosé, voor euro 40,90 twee personen, vlotte bediening, achtergrondmuziek oldies uit de jaren tachtig/negentig; een Amsterdams avondje uit.
Esther L.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2014
Gewoon een gezellige tent wat aandoet als een sfeervol bruin café waar je gewoon prima kunt eten.
De zaak is best groot maar is onderverdeeld in verschillende ruimtes waardoor het toch lekker knus lijkt. Eten was goed, zelf had ik spareribs en deze waren echt super!!! Varkenshaas werd ook gewaardeerd hoewel mijn mede tafelgenoten toch wat jaloers naar de heerlijk malse spareribs zaten te gluren, ik zou deze dan ook écht aanraden.
Lekkere puntzak patat erbij en frisse coleslaw, heerlijk!
Klein minpuntje waren wel de toiletten, deze zijn alleen bereikbaar middels een ietwat steile trap. Voor mij geen probleem maar voor mensen die slecht ter been zijn zou dit niet erg handig zijn...

Service was oké, niets aan op te merken maar ook niet iets waarin ze uitblinkten, gewoon prima!
Kimberley V.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2013
Ik kom hier nu al vanaf 2001. Ben een wekelijkse vaste gast geweest die altijd hetzelfde bestelde: Biefstuk Champignonroomsaus (rood gebakken). Enige minpuntje is dat het vlees nog wel eens verschilt van kwaliteit. Meestal heel mals maar soms echt taai.

In tegenstelling tot vele anderen vind ik de koolsla juist kenmerkend voor het pakhuis en werkelijk heerlijk!

De chocoladetaart was altijd zeer orgastisch! Jumm!

Je gaat er nooit met een lege maag weg en bevalt iets je niet? Geef het door en ze regelen iets anders voor je. Ik ben een zeer tevreden klant.
Jade P.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2013
Het is een eetcafé, dus dan heb je niet al te hoge verwachtingen. De frietjes waren goed gebakken en lekker, vlees was redelijk en porties groot (misschien iets te groot). Vond vooral de 'salade' die erbij geserveerd was onder de maat. Weinig variatie aan groenten (het leek alleen kool) en aangemaakt met iets dat leek op mayonaise of yoghurtdressing. Voor het gezonde aspect van de maaltijd was het dus niet echt de moeite waard.
Service was prima maar een beetje langzaam. Decor wel leuk, gezellig eetcafé.
harry H.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2013
Bij toeval hier na 20 jaar weer eens binnen gelopen. Vroeger kwam ik hier regelmatig. Toen was het een altijd druk eetcafé waar je voor weinig geld goed kon eten. Veel studenten en jong publiek. Dit is nog steeds zo. Er is weinig veranderd. Het bruine interieur is nog hetzelfde en er wordt voor weinig geld een goede hap neergezet. Een peper steak voor € 8.95 met veel friet, mayo en salade is een koopje. Ondanks dat de het vlees mals geslagen is en de saus uit pak komt is het smakelijk. De bediening is vriendelijk en efficiënt. De prijs kwaliteit verhouding is goed. Wil je in een studentikoze atmosfeer voor weinig geld een smakelijke hap eten dan zit je hier prima.
Yasmin24 .
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2013
Dit is nou echt een gezellig eetcafé, gezellige sfeer en vooral goed eten voor een leuke prijs. De spare ribs zijn vooral een aanrader en als nagerecht de home made lava cake.
Irene 1955 V.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2013
Eetcafé 't Pakhuis is een bruin café in het centrum. Er komen voornamelijk Amsterdammers. Het is er altijd druk. Wij gingen voor het dagmenu van 8,95. Pepersteak met pepersaus, frites en salade. Mayonaise wordt zonder meerprijs erbij gedaan. De pepersaus kon zonder probleem worden vervangen door roquefortsaus. Snelle bediening en de biefstuk kwam precies zoals we het besteld hadden. Prima prijs- kwaliteitsverhouding.
Robert W.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2013
Een studentikoos eetcafé dat z'n naam eer aan doet. Het is er druk en je zit dicht op elkaar. De bediening wordt gedaan door studenten die snel en zeker niet onvriendelijk zijn.

Op de kaart staan gerechten die je in een eetcafé kan verwachten. Schnitzel, biefstuk, tournedos, saté, spare-ribs, en visgerechten als zalm. Met veel friet er bij. Aan de muur hangen nog bordjes met daggerechten.

Wie na het winkelen of voor het uitgaan nog even lekker wil eten, kan hier prima terecht. Je krijgt hier veel voor weinig. Als je echt wil, kun je eten voor 10 euro. Waar kan dat tegenwoordig nog?