Eetcafé 't Pakhuis

Zondag

Jouw recensie over het restaurant Eetcafé 't Pakhuis

Wouter K.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
We hadden gereserveerd als groep van 15 personen. Bij aankomst moesten we een ruim half uur wachten, midden in de zaak. Daarbij kregen we ook nog geïrriteerde blikken van de bediening. Vervolgens werden we aan een veel te kleine tafel geplaatst. Het eten was prima, maar we moesten erg haasten.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2016

Borrel in de binnenstad, en afzakken bij ’t Pakhuis in de Voetboogstraat, nou, zeg maar steeg bij het Spui in Amsterdam, voor een maaltijd. Een café waar je binnenstapt, en kunt eten aan bartafels, met restaurants daarachter, en in de zijruimtes. Losse sfeer, studenten, toeristen en Amsterdammers, die weten, dat je hier budget kunt eten. Aanwinst is een flat screen in vergulde baroklijst, passend in het bruine café. Carpaccio van rund vooraf, flinterdun, plukje sla, gedroogde tomaat, pijnboompitten, schilfers oude kaas, zwarte pitloze olijven. Niets op aan te merken (€ 7,95). En klassieker vervolgens, een pepersteak (€ 8,95), rosé gebakken, mals, met pepersaus en frites, krokant tot de laatste patat op het bord, maar een salade, een bolletje, waarin wat wortel is verwerkt, maar dat meer fantasie behoeft. Karaf droge rosé wijn (€ 11,85). Bij elkaar een goede maaltijd, in de amicale sfeer van een favoriet eetcafé. Prettig en attent bedienend personeel. Je krijgt bij elk gerecht weer nieuw bestek.
Romy G.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2016
Het eten was te doen heb alleen de kipspiesjes opgegeten omdat ik de rest niet lekker vond.

We zijn een groep studenten dus het is logisch dat je apart wilt betalen. Er werd letterlijk tegen ons geschreeuwd dat ze hier geen tijd voor had en we werden echt heel boos behandeld. Ik was bijna weggelopen zonder te betalen.

Het restaurant is wel gezellig aangekleed
Bregje B.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2016
Een heerlijke goedgevulde uiensoep gegeten, deze werd geserveerd met een paar sneetjes brood met kruidenboter. De serveerster was lekker uitgesproken en maakte graag een praatje. Het eten kwam snel en alles had een vriendelijk prijsje. Het enige minpuntje is dat het cafe erg donker (bruinig) is van binnen.
Peter S.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2016
Eetcafé 't Pakhuis is wel erg bruin, wat mij betreft te bruin, van binnen. Voor een lunch kan het echter wel. Op de kaart staan veelal standaardgerechten voor een zeer schappelijke prijs. Ik had de uiensoep en de boerenomelet met groenten. De soep was lekker en werd geserveerd met stokbrood en kruidenboter. Ook de kwistig groenten bevattende omelet smaakte prima. De dame in de bediening was een beetje norsig maar toch ook attent.
Marieke K.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2016
Kom hier inmiddels al 15 jaar om een kipsateetje te eten. Kwaliteit is continu evenals de smaak...de frietjes en mayo heerlijk. Het uitserveren gaat snel en accuraat. Aanrader als je even snel wat wil eten en niet de hoofdprijs wil betalen ;)
Jits V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2016
Geen boeiende gerechten prijs-kwaliteit was prima. Alles was gewoon voldoende maar als je echt een avondje gezellig en goed uiteten wil gaan raad ik je een ander restaurant aan
Gertina D.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2016
Ik zag dat je tot 10 kon honoreren MAAR zou graag een 10+ willen geven ,
Wij gingen Nasr binnen even snel voor een Broodje !!! Dat werd ( naast een Heerlijke bak Koffie ).
Een Stokbroodje Ham met Mosterd Honingsaus en wat een Schilderijtje, wat daar op tafel kwam , Groot Bordje met lekker frisse salade ,dik belegd Broodje Ham , Service Top , en de Verassing ??? 2 Heerlijke broodjes. 2 Bakjes Koffie !! 11,30. ,!! Zo is even snel een broodje toch nog een feestje geworden
Justin V.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2015
Veel grote groepen en erg rumoerig. Enorm lang moeten wachten: 2.5 uur gezeten voor een hoofd- en nagerecht. Spareribs waren zo verbrand dat ze de keuken nooit hadden mogen verlaten. Andere gerechten waren van gemengde kwaliteit.

Misschien is het in Amsterdam bijzonder om tussen de toeristenrommel en echt prijzige restaurants een eetcafe met normale prijzen te vinden, maar ik werd er zelf niet echt warm van.
Jeroen1611 .
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2015
Meerdere keren bij het Pakhuis geweest. Het blijft gewoon een goede tent om even gezellig wat te eten voor een goede prijs. Het heeft de sfeer van een gezellig eetcafe. De sate, snitzel & spareribs zijn altijd goed. Kortom ik kom binnenkort weer!
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2015
Eetcafé ’t Pakhuis in een steeg in hartje Amsterdam is bij studenten, toeristen en burgers nog altijd de place to be voor dining tegen een budgetprijs. Rundercarpaccio vooraf, flinterdun als hoort, toefje sla, sliert tapenade en balsamico, pijnboompitten, zwarte olijven, geraspte kaas, en knapperend geroosterd witbrood € 7,95. Belandde bij ons in de hoge regionen kwalificatie. Fles roséwijn in koeler, een Pinot Grigio van een domein bij Venetië, soepel en geurig, niet echt droog € 18,50. En ja kraanwater, het kan hier. Hoofdgerecht de beproefde pepersteak € 8,95, zacht vlees tikje rosé gebakken, in een niet te felle saus. Frites krokant en bolletje salade. De ander een varkenshaas, ook roze van binnen, zachte champignonsaus, omringd door frites en bolletje salade. Prima bediening, vlot, aardig, en goed op elkaar afgestemd.
Joey L.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2015
Zaterdag met een vrijgezellenfeest daar gereserveerd omdat ze daar ervaring hebben met grote groepen. Helaas door het gebrek aan tijd, hadden we besloten om alleen een hoofdmenu te bestellen. het eten was gewoon goed! precies wat ik er van had verwacht. Beifstukje met pepersaus genomen. What you see is what you get. was wel aangenaam verrast door de inrichting! zag er beter uit dan ik me had voor gesteld.
Naïma V.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2015
Kom hier al jaren! Laatste keer was in juli. Wederom fijne service en lekker eten! Sfeer was gezellig. Soms is het wel errug druk en moet je wachten op een tafel (meestal 15-20min) en kan het zijn dat het ietswat langer duurt voordat je je eten krijgt. Maar dat vind ik op zich niet erg. Als ik al zie dat het druk is, verwacht ik een langere wachttijd. En als ik geen tijd heb, ga ik ergens anders naartoe :P Maar wanneer het rustig is (rond 5, of na half8) gaat alles snel! :-)
Patrick S.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2015
Een gezellig en altijd druk eetcafe. De prijs kwaliteit van het eten is super! Verwacht er niet al te veel van, maar het zijn voornamelijk eenvoudige gerechten tegen een zeer scherpe prijs. Bediening altijd erg vriendelijk en snel.
Alwin V.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2015
Ouderwets gezellig eetcafe in het hartje van Amsterdam. Je stapt weer terug in de tijd en dat is helemaal niet onprettig! Was vrij rustig, maar wel met gezellige hoekjes.
Leuke eenvoudige kaart: o.a. biefstuk, entrecote met verschillende sausjes en kipsate. Ook de vegetarische groentewrap is heerlijk. Garnering bestaat uit een frisse koolsalade en veel knapperige friet. Dessertkaart is evenals de dagschotels onweerstaanbaar! En dat alles voor een gemiddelde prijs van €32,- p.p. inclusief 2 drankjes.
Personeel is vriendelijk en werkt efficiënt. Kom er zeker nog eens terug!
Nick C.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2015
T. Pakhuis is altijd top. Wil je voor een leuk prijsje een hapje eten dan zit je bij t' pakhuis goed. Goed eten, goede service en erg klantvriendelijk. Echt een aanrader voor ieder!
Rob H.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2015
Het pakhuis Ongelooflijk Altijd vol Een van de beste eetcafés van Amsterdam ( in t centrum ) Deze keer menu van de week genomen geitenkaas vooraf Varkenshaaspuntjes met champions en ui ( hoofdgerecht ) Mooie porties ( als je meer friet wil kan je dat gewoon krijgen ) Vlotte gezellige bediening En een zeer keurige gastheer die je verwelkomt en je een tafel wijst Je kunt hier voor weinig geld super eten in een leuk eetcafe midden in t centrum van Amsterdam
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2014
Shoppen, drukke Kalverstraat, en avondeten in Eetcafé ’t Pakhuis aan de Voetboogstraat. Bruin look-a-like jaren dertig-veertig café, en brasserie-eetzaaltjes in gedempt licht. Gonst van studenten, wel of niet met rugzak, toeristen en gesettelde burgers, die op kleine, of uitgebreide gerechten afkomen. Je kunt het menu zo budget mogelijk samenstellen. Luide gesprekken in competitiesfeer. Vooraf de Bugaloe (€ 5,75), een knapperige twister op snippergehakt, in rode pittige saus, en yoghurt-mayo dressing, in een komvormig schaalbord opgediend. Daarna de hier favoriete pepersteak (€ 8,95), rare gebakken zoals gevraagd, super mals, en royale portie knapperige frites, en koolsalade op frisse sla erbij. Fles Franse rosé (€ 18,-) in koelhouder. Bestekwisseling tussen de gerechten. Amsterdams avondje uit in een eetcafé, waar face-to-face babbelen de boventoon voert. Alerte bediening.
Rafael2013 .
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2014
Weggepakt in het centrum van Amsterdam, tussen de Kalverstraat en Nieuwzijds Voorburgwal. Eetcafe zoals het ooit bedoeld is, met een eenvoudige overzichtelijke kaart met gerechten die niet te duur zijn. Wij hebben de daghap gegeten, die was ruim voldoende.

Bediening is aardig en attent, al hebben de jongere vrouwelijke bediening moeite om overzicht te houden en zitten naast of in de buurt van de verzamelplaats voor de afwas is geen aanbeveling. Bij een aantal van de serveersters zou je bijna denken dat ze verplicht aan het werk waren, zo hard kwakte ze de afwas op het aanrecht.

Zorg dat je tegen vieren binnenwandelt want dan kun je zo gaan zitten, loop je tegen zes uur binnen dan is wachten heel normaal. Lang geleden dat ik mensen in de rij heb zien staan wachten om ergens te kunnen eten; hier schijnbaar heel normaal.

Wij waren met 2 personen inclusief nagerecht 35 Euro kwijt inclusief de biertjes. Kan niet anders zeggen, een verademing in hartje Amsterdam

B B.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2014
Wij hebben hier gegeten met 3 personen. Vanwege het mooie weer hebben wij gekozen om buiten op het terras te eten. Wat een sfeervolle zaak. De eigenaar is qua uiterlijk nog een ouderwetse waard hij weet wat gastvrijheid is en bezit gelukkig nog een flinke dosis humor. Zou bijna vergeten om het eten te beoordelen.
De prijs kwaliteit verhouding is perfect proef vooral de heerlijke sate. De portie's zijn groot dus na een 3 gangen diner zit je echt vol.Ook de koffie was heerlijk. Dit is een echte aanrader