Eetcafé 't Opstapje

Den Osse 5d 4318 TP Brouwershaven Nederland Kaart

Over het restaurant Eetcafé 't Opstapje

Als je van gewoon en goed eten houdt, is dit restaurant een aanrader. Gewone Hollandse pot met hier en daar een snufje exotisch. Herkenbare gerechten en goede ‘all-you-can-eat-formules waar je heel blij van wordt. Gastvrij ontvangst met een familiaire en huiskamerambiance. Precies dat waardoor je je meteen thuis gaat voelen. Voor intiem dinertje voor 2 of een gezellige avond voro een wat grotere groep.

Halve fles mineraalwater

• Datum van je bezoek: 10 mei 2018
Het was erg lekker, we komen verder!!! Vielen Dank Marianne
Guus D.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Bediening geweldig , heerlijk gegeten en zeer gezellig, een aanrader
Brigitte P.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2018
Aardige bediening. Eten gemiddeld niet écht super geweldig
Linda K.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
gezellig restaurant. vlotte goede bediening en lekker eten.
Nella H.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
We vonden het heel erg lekker. En heel gezellig. Wel erg rustig.
jac V.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Lekker gegeten
jac V.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Lekker gegeten. Entree met op en afstapjes. Gezellig druk met vakantiegangers. Goed gevulde tomatensoep. Flinke kipmedaillons en mooie sliptongetjes.
Loek V.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2014
Heerlijk gegeten!! Gezellige vlotte bediening allen jammer dat de stokbrood met kruide boter vergeten werd en aan het einde ging het ook fout we kregen espresso koffie in plaats van cappuccino
voor de rest was redelijk
Beste Loek2, bedankt voor het compliment. Wij zullen in het vervolg nog alerter zijn om deze fouten te proberen te voorkomen. Hopenlijk krijgen we nogmaals de kans om uw bezoek wel vlekkeloos te laten verlopen. Onze excuses voor het ongemak.
Astrid V.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2013
Voor zeker de zesde keer hier gegeten. Tijdens ons familieweekend in Port Greve eten we hier altijd. Vriendelijk ontvangst. Snelle bediening. Heerlijk onbeperkt spareribs gegeten. De eerste porties waren wel wat koud, ws omdat tien man allemaal spareribs wilden. Jammer dat er een glas om werd gegooid door de bediening en er niet automatisch een nieuw glas werd gebracht maar wel werd gerekend.
Yomina, kwalijk om te horen dat onze bediening een glas heeft omgegooid en niet adequaat gehandeld heeft. Onze excuses, dit is niet de gebruikelijke manier waarop we werken. Wij zullen dit nogmaals onder de aandacht van het personeel brengen en zorgen dat dit in de toekomst niet meer zal gebeuren.
sannie46 .
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2013
Heerlijk gegeten en daarna nog lekker geborreld aan de bar. Gezellige vlotte bediening, lekker eten en goede prijs! Ook kinderen zijn van harte welkom.