Eetcafé 'T Nieuwe Pakhuys

Beekpark 9 7311 BZ Apeldoorn Nederland Kaart
31-552071281

Speciale deals

-20% op de Rekening

Available on the booked timeslot.

Over het restaurant Eetcafé 'T Nieuwe Pakhuys

Het Eetcafé 't Nieuwe Pakhuys, aan het Beekpark in Apeldoorn, is een oude naam in een nieuw jasje met een nieuw concept: Dranken & Planken.

Je hebt een overzichtelijke kaart en bij iedere gang krijg je de mogelijkheid om drie kleine gerechtjes van de kaart geserveerd te krijgen. Alles wordt geserveerd op geweldige planken van gerecycled hout. Op de menukaart staat dan ook Voorplanken, Hoofdplanken en Naplanken.

Heerlijk en gezellig een lekker hapje eten, daarna lekker borrelen aan de bar terwijl je je vrienden nog gewoon kan verstaan. Voor de warme zomeravonden is er een mooie tuin, die tegelijkertijd dient als terras, en hier zal de chef in de zomer de barbecue regelmatig aansteken. Lekker!

Ook benieuwd naar die heerlijke gerechten op geweldige planken bij Eetcafé 't Nieuwe Pakhuys in Apeldoorn? Reserveer er dan snel!

Meer informatie over restaurant Eetcafé 'T Nieuwe Pakhuys

zondag tot en met maandag is de keuken geopend van 16:00-22:00.
Van 1 november tot en met 28 februari zijn wij de dinsdagen gesloten.
(voor groepen groter dan 10 personen op de dinsdag kan u telefonisch contact opnemen met het restaurant.)

Jouw recensie over het restaurant Eetcafé 'T Nieuwe Pakhuys

Nicky S.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Lekker gegeten in een klein maar gezellig restaurantje.
Dorieke F.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
Heerlijk gegeten!
dominique V.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2018
Prima eten, fijne bediening.
Jennifer D.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2018
Lastminute op een zaterdagavond gekozen voor dit restaurant. Eten was goed, wel beetje weinig frietjes erbij voor 2 personen, vlees was lekker! Achterin het restaurant hadden ze een klein terras, helaas geen zonnetje maar zat alsnog prima. Een rustig restaurant met aardig personeel.
Marieke T.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Heerlijk gegeten. Vriendelijk en leuk personeel
Anne H.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2018
Spaarzaam ingericht. Heerlijk eten. Goede acties
Ernie K.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2018
Het eten was lekker maar in deze prijscategorie is er veel keuze qua restaurants. Het restaurant heeft voor mij niet iets speciaals waardoor ik het direct zou aanraden aan anderen. De tournedos was goed maar vrij prijzig en de geroerbakte groenten erbij vond ik weinig en niet bijzonder. Ook de prijs van de drankjes vond ik hoog. De saté was goed en lekker mals. De muziek was van een aantal decennia geleden en het is goed om je met iets dergelijks te onderscheiden. Maar de wat rock-achtige nummers zorgden ervoor dat je harder moest praten om verstaanbaar te zijn voor de anderen aan tafel.
Gert-Jan V.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2018
Heel aardig en netjes ontvangen. Eten en drinken was echt fantastisch!
ferdi W.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2018
Prima prijs/kwaliteitverhouding
Marcel V.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2018
Het eten was zeker niet slecht (voor, hoofd, na gerecht) maar het stond zeker niet in verhouding tot de prijs. Wij vonden de prijs echt te hoog voor het geen wat geserveerd werd. Als voorbeeld visduo 2 kleine stukjes voor € 18 damblanche in een klein glaasje voor € 8. Het was prima om een keer gegeten te hebben maar we zullen er niet snel terug komen.
Lyanne P.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2018
Heerlijk gegeten
Marloes B.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Heerlijk gegeten met onze vriendinnen club! Super leuke, gezellige en lekkere avond gehad!
Annette E.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
Heerlijk gegeten en vriendelijke bediening. Spare ribs waren wat scherp maar dat is ieders eigen smaak.
richard V.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2018
Het eten was goed. Wij hadden een vleesspies en een hertenbiefstuk. Werd ook gevraagd hoe we de biefstuk wilde en dat wordt niet altijd gevraagd is onze ervaring. Prijs was ook bijzonder (wij deden mee aan 50% actie). De service was prima en de muziek (lekkere soul en funk) was aangenaam. Interieur vonden we wat minder maar dat is een bijkomstigheid wat wij minder van belang achten. Kortom: Lekker gegeten voor een zeer voordelige prijs.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Gezellige sfeer, beetje bruin kroeg gevoel. De vier op een rij staat op de tafel. Pakhuys geschikt voor met kinderen,maar ook om met je partner even gezellig een hapje te doen. De kaart is eenvoudig maar goed. Bediening aardig en snel. Wij hebben een leuke avond gehad! Volgende keer nemen we de kids mee.
Klaas V.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2018
Via Iens korting van 50 %, daardoor een gunstige prijs. Bij een normale prijs zou ik niet tevreden zijn, omdat de prijzen dan echt te hoog zijn.
De voorgerechten waren prima, al is 9 euro voor 6 kippenvleugeltjes wel duur. De kalfscarpaccio was prima.
De angusburger was goed, de rib-eye was te doorgebakken en zo dun dat ik er net niet doorheen kon kijken. Als daarvoor 23 euro betaald zou moeten worden was ik bepaald boos geworden.
Kortom:lekker gegeten voor een leuke prijs, maar vooral door de korting van 50 %.
Nelie H.
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2018
Heerlijk gegeten mooi opgediend op houten planken bediening was erg vriendelijk
Piet V.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Gastvtije ontvangst en bediening.
Geserveerd wordt op planken, waarbij soms een hete of koude tegel is ingelegd om de gerechten ofwel warm ofwel koud( is) te houden.
Mijn hoofdgerecht - zeebaars - was goed gebakken en lekker, ook in combinatie met de meegeleverde groenten.
Mijn vrouw had een spies met diverse soorten vlees: ook goed gegaard en goed van smaak.
Als toetje een fraai opgemaakte bananasplit; aan te bevelen.
Qua prijs heb ik de indruk dat het wat lager moet kunnen; blijkt ook op aanbiedingen door de week.......
Margreet V.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2018
De beoordeling is hierboven duidelijk aangegeven
Paul P.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2018
Heerlijk gegeten, leuke actie!