Eetcafé 'T Nieuwe Pakhuys

31-552071281

Meer informatie over restaurant Eetcafé 'T Nieuwe Pakhuys

Renske W.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2017
Afgelopen zaterdag hier heerlijk gegeten. De ontvangst is gastvrij. Wij hebben prima gegeten. Het toetje was heerlijk. Bedankt voor de gezellige avond
Rob R.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
Dagje Apenheul en paleis het Loo afgesloten met een hapje en een drankje in eetcafé 't Nieuwe Pakhuys. Het eten was prima, personeel zeer vriendelijk en de binnentuin een aanrader.
Wij komen hier zeker nog eens terug!
Proever310 .
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2016
Heerlijk gegeten, fijn ontvangst, en een fijne binnentuin! vooral de trio-planken zijn een aanrader! Wij komen zeker terug!
DondeEsta .
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2016
Leuk menu, de trio per gang maakt de keuze makkelijker.
De bediening was goed en ook was er een ruime keuze tussen verschillende soorten bier, zowel van de tap als van de fles.
De porties waren allemaal ruim voldoende!
Ik ga hier zeker nog een keer terugkomen en zal dit ook aanraden.
Carolien B.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2016
Wat een verrassend leuk menu. Voor-, hoofd-en nagerecht met trio van de kaart. Allemaal in prima porties. Dessert met wentelteefje heerlijk hoor.