Eetcafé 'T Nieuwe Pakhuys

31-552071281

Meer informatie over restaurant Eetcafé 'T Nieuwe Pakhuys

Linda D.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2017
Koningsdag hier heerlijk gegeten met mijn vrienden en vriendinnen , en jeetje wat een sfeer hangt hier , de bediening is mega vriendelijk en het eten smaakte fantastisch , de muziek stond inverband met "Koningsdag" wat harder maar dat stoorde helemaal niet , de tafel naast ons vond de muziek te hard staan en het personeel onbeschoft & als k daar heel eerlijk mijn mening over mag geven vind ik dit een rond uit belachelijke uitspraak aangezien ze super beleefd waren , het een feestdag was en je door dat de muziek wat harder stond hoorde je het gedreun van buiten niet , ik/wij kregen een enorm vriendelijk fijn en welkom gevoel hier , mijn complimenten voor de kok de bediening en de ambiance van het eetcafe, k zeg ga zo door het concept is erg leuk & ik hoop dat er nog vele na mij volgen die hier gaan eten of een borrel komen drinken , een dikke aanrader !
Enrico P.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2017
Eten was prima, maar uiterst onbeschofte manager. toen we vriendelijk vroegen of de muziek mischien iets zachter mocht gaf hij aan dat we normaal moesten doen en hij ons dan misschien liever niet als klant wilde'. Bizar gewoon.

Later is de muziek overigens wel zachter gezet.
Renske W.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2017
Afgelopen zaterdag hier heerlijk gegeten. De ontvangst is gastvrij. Wij hebben prima gegeten. Het toetje was heerlijk. Bedankt voor de gezellige avond
Rob R.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
Dagje Apenheul en paleis het Loo afgesloten met een hapje en een drankje in eetcafé 't Nieuwe Pakhuys. Het eten was prima, personeel zeer vriendelijk en de binnentuin een aanrader.
Wij komen hier zeker nog eens terug!
Proever310 .
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2016
Heerlijk gegeten, fijn ontvangst, en een fijne binnentuin! vooral de trio-planken zijn een aanrader! Wij komen zeker terug!
DondeEsta .
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2016
Leuk menu, de trio per gang maakt de keuze makkelijker.
De bediening was goed en ook was er een ruime keuze tussen verschillende soorten bier, zowel van de tap als van de fles.
De porties waren allemaal ruim voldoende!
Ik ga hier zeker nog een keer terugkomen en zal dit ook aanraden.
Carolien B.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2016
Wat een verrassend leuk menu. Voor-, hoofd-en nagerecht met trio van de kaart. Allemaal in prima porties. Dessert met wentelteefje heerlijk hoor.