Eetcafe 't Lieverdje

Kan beter

Jouw recensie over het restaurant Eetcafe 't Lieverdje

N. M.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Ik hoorde van mijn tafelgenoot dat de bospaddenstoel die zij had, ontzettend zout was en dat er een bolletje in de mond opensprong wat gewoon poeder bleek te zijn... soep uit een emmer poeder met water dus. Dat kan dus gewoon niet... Mijn eigen voorgerecht was carpaccio. Bedolven onder geraspte kaas, aardbeien, druiven en IJSBERGsla. Geen enkel pijnboompitje en natuurlijk hoort hier rucola bij, geen ijsbergsla! Het vlees zelf... mwah.

Vervolgens het hoofdgerecht. Ik had kipsaté. De kip was van slechte kwaliteit, met waterige stukjes en ik vond zelfs een stukje kraakbeen. Ik had gevraagd of het zonder zout bereid kon worden maar ik heb de hele nacht wakker gelegen van de enorme dorst.

Tot slot de toetjes: die bestaan voor 80% allemaal uit een bol vanille-ijs met een aanvulling. Vanille-ijs met slagroom of vanille-ijs met advocaat of vanille-ijs met chocoladesaus of vanille-ijs met vruchtjes... lekker creatief. De slagroom die ik van mijn buurvrouw proefde bevestigde dat ik een goede keus had gemaakt: goedkoop en vet, het plakte aan haar gehemelte. Zo uit een pakje dus.

Ikzelf had een cappucino. Helaas vol met glibberige vellen van de melk.

Ik heb serieus waar nog NOOIT in mijn leven zo slecht gegeten als hier, en dat gold voor driekwart van de tafel. De kok doet erg zijn best en maakte zelfs nog een leuk praatje met mij over wel/geen zout, maar de 2 dames... zuurpruimen die de hele avond aan het eind van de bar stonden en naar onze tafel stonden te staren. Ga iets doen, doe of je het druk hebt. We waren bijna de enigen in het restaurant maar dan nog: sta niet stil en naar ons te staren. We voelden ons er erg opgelaten over.

Al met al komen wij hier nooit meer terug. Investeer liever in je producten dan deze rommel voor te zetten.
Jeroen verheijen V.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2016
Met de kinderen gegeten, bijzonder vriendelijke mensen, eenvoudige kaart, eten is uitstekend! Zeker een locatie om terug te komen.
Helma V.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2016
Al enkele keren lekker gegeten bij 't Lieverdje. Goede prijs-kwaliteit verhouding. Zeer gastvrije eigenaar en bediening. Lekkere Hollandse pot. In een leuk oud pandje in Noordwijk Binnen.
leo26 .
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2015
Gemoedelijk eetcafé met vriendelijke bediening en vlotte service. Kennelijk veel vaste gasten, want de bediening en de eigenaar bleken veel mensen persoonlijk te kennen. Na onze bestelling ging de kok meteen aan de slag: de keukendeur was open, dus we konden het allemaal volgen. Ondertussen werd er een stokbroodje van het huis geserveerd. Het eten stond vlot op tafel, en dat kwam ons heel goed uit, want we hadden niet zo veel tijd. Maar wat was het lekker! De Bourgondische kip was dermate Boergondisch dat het moeite kostte om het bord leeg te krijgen, ook al smaakte het voortreffelijk. En de Op 'evist: héérlijk! Lekkere frietjes erbij , gebakken aardappeltjes, wat groente... Zou je al een kritische kanttekening willen maken, dan zou het misschien zijn dat de verhouding vlees/groente wel stevig in het voordeel van het vlees uitviel. Maar verder? Prima! Van harte aanbevolen!
Smikkeltje M.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2014
Oudbollig, eten echt te simpel.
voor die prijs kun je ergens anders beter eten
vlees en vis waren vers, garnituur te simpel
geen aanrader.
A L.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2013
Gedateerde, donkere ruimte maar met mooi weer kan je gelukkig buiten eten op het binnenplaatsje. Alleraardigst dorpse bediening. De kok weet goed hoe mals je een visje moet bakken. De vis mag verser zijn. Vlees is qua kwaliteit beter. Goede hoeveelheden, niet te zuinig. Prima eetcafe.