Eetcafe 't Lieverdje

Woensdag t/m Zondag 17:00 - 22:00

• Af te huren , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Wekomeneraan .
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2016
Met de kinderen gegeten, bijzonder vriendelijke mensen, eenvoudige kaart, eten is uitstekend! Zeker een locatie om terug te komen.
Helma V.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2016
Al enkele keren lekker gegeten bij 't Lieverdje. Goede prijs-kwaliteit verhouding. Zeer gastvrije eigenaar en bediening. Lekkere Hollandse pot. In een leuk oud pandje in Noordwijk Binnen.
Leo26 .
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2015
Gemoedelijk eetcafé met vriendelijke bediening en vlotte service. Kennelijk veel vaste gasten, want de bediening en de eigenaar bleken veel mensen persoonlijk te kennen. Na onze bestelling ging de kok meteen aan de slag: de keukendeur was open, dus we konden het allemaal volgen. Ondertussen werd er een stokbroodje van het huis geserveerd. Het eten stond vlot op tafel, en dat kwam ons heel goed uit, want we hadden niet zo veel tijd. Maar wat was het lekker! De Bourgondische kip was dermate Boergondisch dat het moeite kostte om het bord leeg te krijgen, ook al smaakte het voortreffelijk. En de Op 'evist: héérlijk! Lekkere frietjes erbij , gebakken aardappeltjes, wat groente... Zou je al een kritische kanttekening willen maken, dan zou het misschien zijn dat de verhouding vlees/groente wel stevig in het voordeel van het vlees uitviel. Maar verder? Prima! Van harte aanbevolen!
Sonja S.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2014
Oudbollig, eten echt te simpel.
voor die prijs kun je ergens anders beter eten
vlees en vis waren vers, garnituur te simpel
geen aanrader.
Han H.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2013
Gedateerde, donkere ruimte maar met mooi weer kan je gelukkig buiten eten op het binnenplaatsje. Alleraardigst dorpse bediening. De kok weet goed hoe mals je een visje moet bakken. De vis mag verser zijn. Vlees is qua kwaliteit beter. Goede hoeveelheden, niet te zuinig. Prima eetcafe.