Eetcafé 't Lieverdje

6,4
7,1
Femkevdbos .
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2016
Van de buitenkant zag Eetcafe 't Lieverdje er leuk en gezellig uit. Ik was met 7 vriendinnen en WE hadden veel honger, dus gingen we naar binnen. De gastvrouw was al niet zo vriendelijk maar toch bleven we zitten. Vijf minuten na onze bestelling hadden 8 personen hun eten al op tafel. We zagen de vriezer in de keuken open gaan en toen is alles snel opgebakken of in de magnetron gestopt. Het eten was echt niet te eten. De pannenkoeken smaakten naar rubber (niet overdreven), de patat was zelfs slap en de saté (kant en klaar uit de supermarkt) was veel te zout. Het aller slechtste eten dat ik ooit gegeten heb. Verder moet je voor de raarste dingen bijbetalen, zoals voor de mayonaise bij de patat.
De gastvrouw (en tegelijk ook de kok) was echt totaal niet gastvrij. Een van de zoutpotjes was kapot dus viel al het zout over het bord van een vriendin heen. Na verontschuldigend de gastvrouw te halen was haar reactie: En nu? Op een gemeen toontje. Uiteindelijk kreeg ze wel een nieuw bord eten, wat binnen 10 seconden uit de keuken tevoorschijn was getoverd.
Verder stond er een wifi sticker op de deur, maar de wifi was altijd kapot zei ze zelf. En er was geen mogelijkheid om te pinnen en ook niet om los te betalen in een groot gezelschap.

Al met al was het totaal niet gastvrij, was de sfeer daarom vreselijk en was het eten echt niet te eten.

Ga hier dus nooit eten!
Abut .
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2015
Gisteren 2 pannenkoeken besteld, ik zat met mijn gezicht richting de keuken en zag dat een al bereide (oude) pannenkoek in een pan werd gelegd en opgewarmd. Toen ze geserveerd werden bleek een van de pannenkoeken uitgedroogd en keihard! Je kon m gewoon doormidden breken... daarnaast waren ze zeer klein en flinterdun. Toen we beklag deden mompelde de serveerster een soort zacht, ongeïnteresseerd oké. . Er werd nauwelijks excuses aangeboden. Daarna een nieuwe gekregen, pannenkoek was lauw en smaakte flauw.
Nadat we klaar waren met eten kwam de serveerster al met de rekening zonder dat we daar om gevraagd hadden. Beetje vreemd.
Al met al een dikke vette onvoldoende!

Jasper V.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2015
Toen wij binnenkwamen met 4 personen, mochten we alleen aan tafel zitten als we zeker wisten dat we gingen eten. Misschien was niet genoeg en waarschijnlijk ook niet, we moesten het zeker weten. We zijn gaan zitten en we werden keurig bediend door een leuke vlotte meid, drankje kwam en eten besteld. De spareribs waren niet echt warm, heb ik nog laten opwarmen, verder goed en lekker van smaak. De hamburger was niet echt om over naar huis te schrijven. Toen een portie poffertjes na om met zijn vieren te delen, duurde behoorlijk lang en heeft toen het klaar was nog een tijdje op de bar gestaan waar de huiskat trouwens gewoon overheen liep. De poffertjes waren om onze buitenlandse gasten te laten proeven, de gastvrouw reageerde een beetje raar toen we om 4 vorkjes vroegen. Jammer dat onze in principe goede ervaring een negatieve wending moest nemen. Toen we wilden betalen, bleek er niet gepind te kunnen worden. We werden gewezen naar een geldautomaat verderop. Toen we in tweetallen allebei de helft wilden betalen, bleek dit niet te kunnen. Ze hadden namelijk niet genoeg wisselgeld; vreemd als je alleen cash aanneemt! Er werd gezegd dat we vantevoren hadden moeten aangeven dat we apart wilden betalen, waarop ik zei dat ze ook wel vooraf hadden kunnen aangeven geen pin te hebben. Welke horecazaak in A'dam heeft er nou geen pinmogelijkheid anno 2015??! We besloten verder maar geen stennis te maken, maar bij het terugkrijgen van het wisselgeld werden we nog even afgesnauwd met het verzoek of we de deur wel wilden sluiten bij het weggaan, omdat er nog andere mensen aan het eten waren. De deur sloot kennelijk niet goed, nadat we terugkwamen van het geld pinnen. Doe er dan wat aan, zet er een dranger op zou ik zeggen. Jammer dat op zo'n mooie locatie zo'n zaak zit. In Amsterdam is men arrogant en denkt men dat een toerist toch niet meer terugkomt en dat is op dit moment het grote gevaar van de gastvrijheid in Amsterdamse zaken. Ga vooral zo door!
Soumm .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2013
Al een paar keer in t lieverdje geweest, heel lekker gegeten( elke keer weer) leuk personeel, heel spontaan(!) en het heeft een geweldig leuke sfeer, allemaal schilderijtjes aan de muur en een mooie kroonluchter. Voor de locatie hele goedkope prijzen maar goede kwaliteit! Aanrader!!
Luukieluuk1983 .
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2012
Zeer ongastvrij, onbeschoft benaderd door eigenares toen wij naast onze bestelling graag 1 glaasje kraanwater wilden. Ten aanzien van andere gasten dankte de eigenares ons af, `water kost ook geld`. Kijk er dus niet van op als u ook moet betalen als u naar het toilet gaat. Dit alles met een houding van; Dan ga je toch lekker weg! Een grote fout gemaakt hier ooit naar binnen te gaan, maak niet ook die fout!