Eetcafé ´t Koetshuys

Blekerstraat 22 9718 EC Groningen Nederland Kaart

Over het restaurant Eetcafé ´t Koetshuys

Gesitueerd op een gezellig horeca pleintje in de Schildersbuurt Groningen, vind je eetcafé ‘t Koetshuys. Gevestigd in een mooi oud pand uit de 19e eeuw. Met twee eetgedeeltes, een grote bar en gezellig terras is er altijd een passend plekje voor een hapje eten of drankje. Naast lekker en kwalitatief goed eten, hechten zij waarde aan een goed gastheerschap en een stukje persoonlijke aandacht. ‘Zorg voor je gasten zoals je thuis ontvangt’, een gedachtegoed dat ze graag uitdragen! Eet, drink, geniet en wees welkom!

Meer informatie over restaurant Eetcafé ´t Koetshuys

Vanaf het station bus 8 Hoogkerk, bus 3 Vinkhuizen of bus 15 richting Zernike. Uitstappen bij de halte Westerhaven.
  • : De auto kunt u parkeren in de straat/buurt. Na 18:00 uur is parkeren gratis. Op donderdag vanaf 21:00 uur.

Maandag en dinsdag gesloten
Woensdag tot en met zondag geopend vanaf 16.00
De keuken is van woensdag tot en met zondag geopend van 17.00-21.30

9,1

Jouw recensie over het restaurant Eetcafé ´t Koetshuys

Rient N.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Heerlijk gegeten en hele,fijne bediening!
Dick K.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Wat ik al aangaf was dat de sfeer goed is alleen kan het geluid geen kant op dus konden we elkaar moeilijk verstaan helaas. De sardines zou ik niet aanbevelen. Je krijgt er slechts twee en de hoeveelheid vis is dan weinig.
Echter geen reden om niet eens terug te komen.
Gina B.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
reservering ging even niet goed, maar we werden na 5 min. teruggebeld omdat ze een storing hadden. Wij waren er helemaal tevreden over
bramtie .
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Gezellige tent met goed personeel! Van een 'standaard' eetcafé menukaart toch beter eten serveren dan de gemiddelde eetcafés in de stad!
Ellen R.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
De ossobucco met spaghetti was heerlijk! Prima kwaliteit -prijs verhouding! Hartelijke bediening en gezellige sfeer.
Marianne M.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Super lekker! Het is een heel gezellig plekje met heel vriendelijk personeel. Zo ongeveer alles is zelfgemaakt en dat is te proeven! Goede prijs/kwaliteit verhouding. Kortom, zeker een aanrader.