Eetcafé 't Koetshuys

Blekerstraat 22-24 9717 EC Groningen Nederland Kaart

Over restaurant Eetcafé 't Koetshuys

Klassiek met een werelds tintje

Gastheerschap en een persoonlijk stukje aandacht staan centraal. De eigenaar werkt onder het motto: zorg voor je gasten zoals je ze thuis ontvangt. Dit zorgt voor een warme sfeer, een plek waar je je thuis voelt. De heerlijke klassiek Franse gerechten met een werelds tintje dragen bij aan dit aangename gevoel.

Meer informatie over restaurant Eetcafé 't Koetshuys

• : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Gerdasteringa .
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Na ontvangst hebben we meer dan een half uur gewacht op ons drankje. Daarna meteen de kaart gevraagd en besteld. Het eten was prima, maar de bediening kon beter, jammer.
Douwe H.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
De bediening was ontzettend vriendelijk. Biefstuk was doorbakken en ik moest toen wachten op het eten en de rest had het al op.
Inge B.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Weer eens in Groningen, dan moet er gegeten worden in het Koetshuys.
Zoals altijd is het weer genieten van de gezellige sfeer en het lekkere eten, vooral de Marokkaanse biefstukjes hebben onze voorkeur.
Het was weer een geslaagde avond. Tot een volgende keer.
Anita O.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2016
Met de AH actie geweest. Hier en paar keer eerder gegeten en dat was de reden dat we weer gereserveerd hadden. Het viel nu wel wat tegen, de bockbiertjes waren tot 2 keer toe op en het voorgerecht viel ook erg tegen. De serveerster moest ook nog veel leren, werkt er ws nog maar net. Het hoofdgerecht was lekker. Maar wat wel weer jammer was was dat de cognac ook op was.. Er is wel veel te verbeteren of dat komt doordat er een andere eigenaar opzit weet ik niet maar we kiezen volgende keer een ander restaurant uit.
JMG K.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
helaas viel het enorm tegen bij Het Koetshuys. Al gelijk bij het eerste rondje drankjes bleken ze geen groene thee te hebben. Bij het brengen van de kaart werd er vermeld dat de geitenterrine en de tonijnballetjes op waren. Dit waren nu juist de gerechten zonder varkensvlees en koemelk waar 1 van ons behoefte aan had. Bij navraag of de kok misschien iets anders kon bereiden waar deze producten niet in zaten, kwam al snel het antwoord nee!!!!! Het alternatief was een mandje met wat klef brood en boter. Als hoofdgerecht kozen we alle vier de specialiteit van het huis en kozen hierbij een fles rode wijn. Ook die bleek op. Het vlees was taai en veel te lang doorgebakken. Gelukkig waren de frieten wel smakelijk. We moesten 2x vragen om water. voordat we het eindelijk kregen. Tussendoor werd niet geïnformeerd of alles naar wens was en echt aandacht van het personeel was sowieso niet aanwezig. Bij de keuze van de nagerechten, bleek dat deze allen koemelk bevatten en kwam er uiteindelijk een alternatief van wat blikfruit. Gelukkig waren we hier via de AH actie en werd de prijs daardoor gedrukt anders hadden we voor bijna 200 euro met z'n vieren slecht gegeten. Nu was dat 100 euro. We zullen niemand adviseren hier te gaan eten. Op de kaart wordt aangegeven dat er gevraagd kan worden naar alternatieven bij allergiën, maar wanneer de kok er zo op reageerd, kan dat wel achterwege blijven. Tevens staat er op de wand geschreven dat ze er alles aan doen om de gasten een avondje uit te bezorgen. Hier mag dan wel enige verandering plaatsvinden. We hebben een gezellige avond gehad, maar dat lag zeker niet aan Het Koetshuys.
Ina H.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Op advies gekozen voor het Koetshuys. Hoorde dat er nieuwe eigenaar op zit. In ieder geval nieuwe bediening. Dat was ronduit treurig. Ze hebben ons 4 keer nee moeten verkopen. Voorgerecht was niet meer aanwezig, dat kan een keer gebeuren. Maar ook speciaal biertje bleek niet te kunnen. Tot 2 x toe. De terine van geitenkaas was meer een bakje Boursin opgestijfd met gelatine. Te veel voor je mondgevoel. Hoofdgerecht daarentegen was redelijk goed. Nagerecht ook goed wat betreft smaak maar hier goot het personeel de sinasappelsaus over de tafel. Ipv een nieuw dessert kwam ze eraan zetten met een theedoek en zaten we met een plaktafel. In Groningen zijn weer veel heerlijke eettentjes waar we erg trots op zijn. Helaas komt deze niet op ons lijstje. Uit eten gaan is een uitje waarin je verwend wordt en waar je graag geld voor wilt betalen. Wij hopen dat het Koetshuys dat advies ter harte neemt.
Lesley B.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2016
Heerlijk gegeten in een knus bruin café! Het eten is niet te vet en het vult goed. Mijn vriendin heeft maar liefst 12 voedselallergieën waaronder lactose, gluten, soja en suiker. De keuken heeft hier uitstekend rekening mee gehouden!
Theresia En Miro H.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2016
Het eten was lekker, je kon met de AH overal uit kiezen maar er was vrij veel op. Dat was jammer. De bediening was leuk maar 1 (wat onervaren) serveerster op alle tafels. Gezellig maar wat versleten interieur. Al met al een goede gemoedelijke avond
Jeroen V.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2016
De serveerster vertelde ons dat wij alles mochten kiezen van de menu-kaart. Drinken en toetje was voor eigen rekening. Geregeld kwam ze langs om te vragen of alles naar wens was.
F.jetten .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
We hebben prima gegeten. Redelijk ruime keuze aan gerechten. Buitengewoon attente en vriendelijke bediening. Kortom een aanrader om eens te gaan eten.
Ruth B.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Lekker gegeten. Steak tartare als voorgerecht. Iets te zuur, maar fijn dat het überhaupt op de kaart staat. Als hoofdgerecht roti. Ook lekker. Bij elkaar was het behoorlijk zwaar maar dat was natuurlijk ook m'n eigen schuld.
Gezellig gezeten, en al met al een leuke avond.
Vandijk.caroline .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Ontvangst prima. Ongedwongen sfeer. Waren hier in het kader van AH restaurant actie. Heel fijn dat we gewoon van de hele kaart mochten kiezen. De terrine van gerookte zalm met makreel was top, de mosterdsoep pittig, de spareribs XL sappig (graag meer knoflooksaus erbij ;-)), de frietjes knapperig. Het bakje sla mag voor 2 personen wat groter en meer naturel. Gewoon groene sla met een fijne dressing doet het dan beter. Als er dan 1 puntje van kritiek bij mag: de toetjes waren wel erg simpel..... Maar toch: voor ons zeker voor herhaling vatbaar!
Petra P.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Heerlijk eten voor een schappelijke prijs in een ongedwongen sfeer met prima bediening! Bovendien kun je er, behalve op donderdagavond, vlakbij gratis parkeren. Enige minpuntje vonden we de beperkte keuze aan nagerechten.
Marjolein G.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Gezellig, smakelijke en pure gerechten, Originele menukeuze. ik moet een kort commentaar geven maar haal daarmee geen 120 leestekens vandaar deze aanvulling.
Ivo D.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2016
Bezocht met de AH restaurant actie. Op het eerste gezicht oogde het menu niet erg breed, maar bijna iedere optie klonk zo goed dat een keuze maken toch erg moeilijk bleek. Zeer attente en nette bediening waar wat mij betreft niets op aan te merken viel. Lekker gegeten, snelle service en een erg prettige, rustige setting. Zeer zeker een aanrader!
Luttjepas .
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
We waren met 6 personen bij het Koetshuys. De ontvangst was vriendelijk, de tafel stond klaar. In de zaal waar wij zaten was het interieur wat versleten, maar hebben we door de vingers gezien. De bediening was vriendelijk en deskundig. De door ieder gekozen gerechten zagen er uitnodigend en mooi opgemaakt uit. De smaak van alle gerechten was voortreffelijk en ruim voldoende. Iedereen was positief, een aanrader.
Aankopen .
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
Weinig keus in niet-alcoholische desserts: één.
De bediening was vriendelijk maar ik vond dat we af en toe lang moesten wachten.
Anijland .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
Met ons vieren heerlijk gegeten in 't Koetshuys. In ons gezelschap namen we de carpaccio en de mosterdsoep als voorgerecht en iedereen vond wat ie nam heerlijk. De saté als hoofdgerecht is voortreffelijk. Ook de anderen vonden hun keuze uitstekend. Ook de crême brulée en het ijs: heerlijk. Gezellige sfeer. Uitstekende bediening. We komen terug.
PennyB .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
het was 30+ buiten, dus we kozen dit keer niet voor binnen. Het was heel gezellig: leuke buurt in de binnenstad van Groningen en het eten was ronduit heerlijk. (probeer eens o.a. de grote gevulde paddestoelen) De service is optimaal. Ook toen er toevallig kennissen langsfietsten en spontaan bij ons tafeltje aanschoven was het in een mum van tijd geregeld en werd het hoofdgerecht gelijktijdig geserveerd. Na een heerlijk dessert en een likeurtje bij de koffie gingen met rond 22.00 uur met een goed gevoel huiswaarts. DOEN.
Ingrid.draaisma .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
Prima eten en altijd gezellig. Ik kom er al langer en de sfeer is altijd goed. De eigenaar had het erg druk in zijn eentje in de bediening, maar blijft desondanks de vriendelijkheid-zelve.