Eetcafé 't Koetshuys

Blekerstraat 22-24 9717 EC Groningen Nederland Kaart

Over het restaurant Eetcafé 't Koetshuys

Klassiek met een werelds tintje

Gastheerschap en een persoonlijk stukje aandacht staan centraal. De eigenaar werkt onder het motto: zorg voor je gasten zoals je ze thuis ontvangt. Dit zorgt voor een warme sfeer, een plek waar je je thuis voelt. De heerlijke klassiek Franse gerechten met een werelds tintje dragen bij aan dit aangename gevoel.

Meer informatie over restaurant Eetcafé 't Koetshuys

• : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Marga S.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
Ondanks dat we het hebben kunnen reserveren bleek de zaak gesloten te zijn
Kamps B.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2017
Vanavond hier weer heerlijk gegeten, fijne sfeer, snelle vriendelijke bediening... alles goed! Uitstekende kwaliteit - prijs verhouding! We komen hier regelmatig en bevalt altijd! Aanrader!!
Dick2 .
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2017
Leuk restaurant met ongedwongen sfeer.
Beperkte kaart maar met lekkere/interessante keuzemogelijkheden. Vlotte bediening. Redelijke prijzen.
Jacqueline D.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
We hebben heerljk gegeten. We mochten onze drie gangen van de kaart uitzoeken. Bediening is correct en vlot. Zeker voor herhaling vatbaar!
Jaclyn001 .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Heerlijk gegeten, lekkere broodjes vooraf en de hoofdgerecht waren goed bereid. Leuke locatie, vriendelijke bediening en goede service.
Bert S.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Gewoon van de kaart gegeten, zoals beloofd. Gezellige eetgelegenheid! Eten goed en zeker voldoende.de bediening was goed en vriendelijk.
gnivabmlbaving .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Wij herkenden niet het negatieve verhaal over een tekortschietende mevrouw, er was geen dame inde bediening. Dit was mijn 5e of 6e keer in dit restaurant daarom een tip: neem alleen ervaren personeel en leid beginners goed op.
Bioloog .
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Super en super gezellig kom graag terug. Fijne gastheer en super service!
Eten keurig op tijd en met gepaste tussenpozen tussen de gangen.
Jolan K.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Bediening kon beter. We moesten op den duur zelf naar de bar om een tweede keer drankjes te bestellen en om extra friet bij te bestellen. Was leuk geweest als er iemand bij ons langs was gekomen om te vragen of alles naar wens was en of we nog wat wilden drinken. De tafeltjes waren aan de kleine kant met zijn vieren en als dan de lege glazen en flesjes niet meegenomen worden als ze nieuwe brengen.......
Maar het eten was lekker en zag er ook leuk uit. Toetje wel wat aan de simpele kant, kan wat meer aandacht aan besteed worden volgens mij. Met de AH actie was de prijs prima. Maar ik weet niet of ik het de volle prijs waard vond al met al.
reggie66 .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
We hebben heerlijk gegeten met vrienden.
Voor ons de derde keer en voor hen de eerste keer.
Ook zij waren enthousiast over het eten en de inrichting.
Echt een aanrader om heen te gaan.
Jacqueline D.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
We hebben lekker gegeten en een gezellige avond gehad!
De bediening is vlot en correct.
Goede prijs-kwaliteit verhouding
Edwin B.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2017
'T Koetshuys was op de hoogte van de komst en het gebruik van de AH-Bonnen. De mogelijkheid om de volle kaart te benutten is zeer aangenaam. Het eten was lekker, warm en werd snel gereserveerd. Minpunt was wel dat niet alle opties voorradig waren. De kwaliteit van het eten vergoedde veel. Zeker een aanrader!
mecusters .
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Bij binnenkomst bleek onze gereserveerde tafel bezet, maar er werd ons heel vriendelijk, een voor ons zelfs nog beter alternatief aangeboden. De sfeer was gezellig en we hebben heerlijk gegeten, er waren vele mogelijkheden met het inwisselen van onze iensbonnen. Kortom, als we dichterbij zouden wonen, ipv in Maastricht, zouden we zeker vaker bij 't Koetshuys gaan eten!
Roz P.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2016
Lekkere gerechten en gemoedelijke sfeer. Goede prijs-kwaliteit verhouding. Ook met de AH-actie keuze uit de gehele kaart.
Cornelisjan .
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2016
Het menu (Marokkaanse biefstukjes) was lekker.en de bediening vlot en vriendelijk.
Wel was het zo nu en dan behoorlijk rumoerig v.w.b. stemgeluiden om ons heenom ons heen.
DJdeKoning .
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
Zeer lekker gegeten bij Eetcafé 't Koetshuys.
Vooral de Paddenstoelen ragout met pompoen, tijm aardappelpannenkoekjes en Dana blue is zeer goed aangekomen. Tussen de gerechten was het even wachten, omdat alle gasten vast op de zelfde tijd binnen gekomen zijn. Maar ons is dat liever dan een Restaurant dat alle gerechten in een sneltrein vaart rerveert en je de deur uitkijkt. We komen graag weer terug.
Leonie A.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Gezellig eetcafé. Ontspannen sfeertje, gemoedelijke prijzen en fijn eten!
gerdasteringa .
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Na ontvangst hebben we meer dan een half uur gewacht op ons drankje. Daarna meteen de kaart gevraagd en besteld. Het eten was prima, maar de bediening kon beter, jammer.
Douwe H.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
De bediening was ontzettend vriendelijk. Biefstuk was doorbakken en ik moest toen wachten op het eten en de rest had het al op.
Inge B.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Weer eens in Groningen, dan moet er gegeten worden in het Koetshuys.
Zoals altijd is het weer genieten van de gezellige sfeer en het lekkere eten, vooral de Marokkaanse biefstukjes hebben onze voorkeur.
Het was weer een geslaagde avond. Tot een volgende keer.