Eetcafé 't Koetshuys

Blekerstraat 22-24 9717 EC Groningen Nederland Kaart

Over het restaurant Eetcafé 't Koetshuys

Klassiek met een werelds tintje

Gastheerschap en een persoonlijk stukje aandacht staan centraal. De eigenaar werkt onder het motto: zorg voor je gasten zoals je ze thuis ontvangt. Dit zorgt voor een warme sfeer, een plek waar je je thuis voelt. De heerlijke klassiek Franse gerechten met een werelds tintje dragen bij aan dit aangename gevoel.

Meer informatie over restaurant Eetcafé 't Koetshuys

• : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Bioloog .
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Jolan K.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Bediening kon beter. We moesten op den duur zelf naar de bar om een tweede keer drankjes te bestellen en om extra friet bij te bestellen. Was leuk geweest als er iemand bij ons langs was gekomen om te vragen of alles naar wens was en of we nog wat wilden drinken. De tafeltjes waren aan de kleine kant met zijn vieren en als dan de lege glazen en flesjes niet meegenomen worden als ze nieuwe brengen.......
Maar het eten was lekker en zag er ook leuk uit. Toetje wel wat aan de simpele kant, kan wat meer aandacht aan besteed worden volgens mij. Met de AH actie was de prijs prima. Maar ik weet niet of ik het de volle prijs waard vond al met al.
reggie66 .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
We hebben heerlijk gegeten met vrienden.
Voor ons de derde keer en voor hen de eerste keer.
Ook zij waren enthousiast over het eten en de inrichting.
Echt een aanrader om heen te gaan.
Jacqueline D.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
We hebben lekker gegeten en een gezellige avond gehad!
De bediening is vlot en correct.
Goede prijs-kwaliteit verhouding
Edwin B.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2017
'T Koetshuys was op de hoogte van de komst en het gebruik van de AH-Bonnen. De mogelijkheid om de volle kaart te benutten is zeer aangenaam. Het eten was lekker, warm en werd snel gereserveerd. Minpunt was wel dat niet alle opties voorradig waren. De kwaliteit van het eten vergoedde veel. Zeker een aanrader!
mecusters .
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Bij binnenkomst bleek onze gereserveerde tafel bezet, maar er werd ons heel vriendelijk, een voor ons zelfs nog beter alternatief aangeboden. De sfeer was gezellig en we hebben heerlijk gegeten, er waren vele mogelijkheden met het inwisselen van onze iensbonnen. Kortom, als we dichterbij zouden wonen, ipv in Maastricht, zouden we zeker vaker bij 't Koetshuys gaan eten!
Roz P.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2016
Lekkere gerechten en gemoedelijke sfeer. Goede prijs-kwaliteit verhouding. Ook met de AH-actie keuze uit de gehele kaart.
Cornelisjan .
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2016
Het menu (Marokkaanse biefstukjes) was lekker.en de bediening vlot en vriendelijk.
Wel was het zo nu en dan behoorlijk rumoerig v.w.b. stemgeluiden om ons heenom ons heen.
DJdeKoning .
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
Zeer lekker gegeten bij Eetcafé 't Koetshuys.
Vooral de Paddenstoelen ragout met pompoen, tijm aardappelpannenkoekjes en Dana blue is zeer goed aangekomen. Tussen de gerechten was het even wachten, omdat alle gasten vast op de zelfde tijd binnen gekomen zijn. Maar ons is dat liever dan een Restaurant dat alle gerechten in een sneltrein vaart rerveert en je de deur uitkijkt. We komen graag weer terug.
Leonie A.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Gezellig eetcafé. Ontspannen sfeertje, gemoedelijke prijzen en fijn eten!
gerdasteringa .
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Na ontvangst hebben we meer dan een half uur gewacht op ons drankje. Daarna meteen de kaart gevraagd en besteld. Het eten was prima, maar de bediening kon beter, jammer.
Douwe H.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
De bediening was ontzettend vriendelijk. Biefstuk was doorbakken en ik moest toen wachten op het eten en de rest had het al op.
Inge B.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Weer eens in Groningen, dan moet er gegeten worden in het Koetshuys.
Zoals altijd is het weer genieten van de gezellige sfeer en het lekkere eten, vooral de Marokkaanse biefstukjes hebben onze voorkeur.
Het was weer een geslaagde avond. Tot een volgende keer.
Anita O.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2016
Met de AH actie geweest. Hier en paar keer eerder gegeten en dat was de reden dat we weer gereserveerd hadden. Het viel nu wel wat tegen, de bockbiertjes waren tot 2 keer toe op en het voorgerecht viel ook erg tegen. De serveerster moest ook nog veel leren, werkt er ws nog maar net. Het hoofdgerecht was lekker. Maar wat wel weer jammer was was dat de cognac ook op was.. Er is wel veel te verbeteren of dat komt doordat er een andere eigenaar opzit weet ik niet maar we kiezen volgende keer een ander restaurant uit.
JMG K.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
helaas viel het enorm tegen bij Het Koetshuys. Al gelijk bij het eerste rondje drankjes bleken ze geen groene thee te hebben. Bij het brengen van de kaart werd er vermeld dat de geitenterrine en de tonijnballetjes op waren. Dit waren nu juist de gerechten zonder varkensvlees en koemelk waar 1 van ons behoefte aan had. Bij navraag of de kok misschien iets anders kon bereiden waar deze producten niet in zaten, kwam al snel het antwoord nee!!!!! Het alternatief was een mandje met wat klef brood en boter. Als hoofdgerecht kozen we alle vier de specialiteit van het huis en kozen hierbij een fles rode wijn. Ook die bleek op. Het vlees was taai en veel te lang doorgebakken. Gelukkig waren de frieten wel smakelijk. We moesten 2x vragen om water. voordat we het eindelijk kregen. Tussendoor werd niet geïnformeerd of alles naar wens was en echt aandacht van het personeel was sowieso niet aanwezig. Bij de keuze van de nagerechten, bleek dat deze allen koemelk bevatten en kwam er uiteindelijk een alternatief van wat blikfruit. Gelukkig waren we hier via de AH actie en werd de prijs daardoor gedrukt anders hadden we voor bijna 200 euro met z'n vieren slecht gegeten. Nu was dat 100 euro. We zullen niemand adviseren hier te gaan eten. Op de kaart wordt aangegeven dat er gevraagd kan worden naar alternatieven bij allergiën, maar wanneer de kok er zo op reageerd, kan dat wel achterwege blijven. Tevens staat er op de wand geschreven dat ze er alles aan doen om de gasten een avondje uit te bezorgen. Hier mag dan wel enige verandering plaatsvinden. We hebben een gezellige avond gehad, maar dat lag zeker niet aan Het Koetshuys.
Ina H.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Op advies gekozen voor het Koetshuys. Hoorde dat er nieuwe eigenaar op zit. In ieder geval nieuwe bediening. Dat was ronduit treurig. Ze hebben ons 4 keer nee moeten verkopen. Voorgerecht was niet meer aanwezig, dat kan een keer gebeuren. Maar ook speciaal biertje bleek niet te kunnen. Tot 2 x toe. De terine van geitenkaas was meer een bakje Boursin opgestijfd met gelatine. Te veel voor je mondgevoel. Hoofdgerecht daarentegen was redelijk goed. Nagerecht ook goed wat betreft smaak maar hier goot het personeel de sinasappelsaus over de tafel. Ipv een nieuw dessert kwam ze eraan zetten met een theedoek en zaten we met een plaktafel. In Groningen zijn weer veel heerlijke eettentjes waar we erg trots op zijn. Helaas komt deze niet op ons lijstje. Uit eten gaan is een uitje waarin je verwend wordt en waar je graag geld voor wilt betalen. Wij hopen dat het Koetshuys dat advies ter harte neemt.
Lesley B.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2016
Heerlijk gegeten in een knus bruin café! Het eten is niet te vet en het vult goed. Mijn vriendin heeft maar liefst 12 voedselallergieën waaronder lactose, gluten, soja en suiker. De keuken heeft hier uitstekend rekening mee gehouden!
Theresia en Miro H.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2016
Het eten was lekker, je kon met de AH overal uit kiezen maar er was vrij veel op. Dat was jammer. De bediening was leuk maar 1 (wat onervaren) serveerster op alle tafels. Gezellig maar wat versleten interieur. Al met al een goede gemoedelijke avond
Jeroen V.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2016
De serveerster vertelde ons dat wij alles mochten kiezen van de menu-kaart. Drinken en toetje was voor eigen rekening. Geregeld kwam ze langs om te vragen of alles naar wens was.
f.jetten .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
We hebben prima gegeten. Redelijk ruime keuze aan gerechten. Buitengewoon attente en vriendelijke bediening. Kortom een aanrader om eens te gaan eten.